Escapada als Alps. Programa

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Escapada als Alps. Programa

Entrada Autor: Steelman » dv. març 23, 2012 6:30 pm

Llista actualitzada a aquí
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Vendetta » dv. març 23, 2012 8:10 pm

[quote user="Steelman" post="195777"][quote user="Vendetta" post="195775"]Perdò,

Ara ho acabo de veure que estic a provisional, i no vaig dir res..

Ja vaig fer reserva fa uns dies.. :mrgreen: Tinc un seguit de condicionants.. que em permeten saltar-me un munt d'etapes als de la resta.

:mrgreen:[/quote]
ara ho modifcare...es que adivins..encara no ho som.
jJAJAJJA[/quote]
Ja ho sè, ja, que no.. per això hi he avisat.. :mrgreen:

però home.. ja podrieu contactat amb l'hotel, i que ella mateixos anessin anotant aqui les reserves que van rebent... :twisted: :twisted: és que..

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: 650X » dj. març 29, 2012 12:00 am

[quote user="650X" post="195739"]Bé, el primer pàs ja està fet...demanar vacances a la feina. A veure que surt de tot això ;)[/quote]
A la feina m'han donat vacances.

El segon pas era parlar-ne amb la Marta però m'el he saltat o sigui que:

28/04 GAP (F1 amb esmorzar 38.90€) l'Ibis està plè
29/04 VOREPPE (PREMIERE CLASE amb esmorzar 38,60€)
30/04 NIMES (ETAP HOTEL amb esmorzar 56.90€)

Apa ja ens podeu canviar de llista i posar-nos a definitiu, please...

Salut
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 29, 2012 1:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Escapada als Alps. Programa

Entrada Autor: Steelman » dv. març 30, 2012 9:01 am

Llista actualitzada a aquí
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dv. març 30, 2012 10:28 am

[quote user="650X" post="196267"][quote user="650X" post="195739"]Bé, el primer pàs ja està fet...demanar vacances a la feina. A veure que surt de tot això ;)[/quote]
A la feina m'han donat vacances.

El segon pas era parlar-ne amb la Marta però m'el he saltat o sigui que:

28/04 GAP (F1 amb esmorzar 38.90€) l'Ibis està plè
29/04 VOREPPE (PREMIERE CLASE amb esmorzar 38,60€)
30/04 NIMES (ETAP HOTEL amb esmorzar 56.90€)

Apa ja ens podeu canviar de llista i posar-nos a definitiu, please...

Salut[/quote]

Jejeje, vaig emportar-me la última habitació a l'Ibis de GAP... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: 650X » dv. març 30, 2012 4:13 pm

[quote user="CMB" post="196405"][quote user="650X" post="196267"][quote user="650X" post="195739"]Bé, el primer pàs ja està fet...demanar vacances a la feina. A veure que surt de tot això ;)[/quote]
A la feina m'han donat vacances.

El segon pas era parlar-ne amb la Marta però m'el he saltat o sigui que:

28/04 GAP (F1 amb esmorzar 38.90€) l'Ibis està plè
29/04 VOREPPE (PREMIERE CLASE amb esmorzar 38,60€)
30/04 NIMES (ETAP HOTEL amb esmorzar 56.90€)

Apa ja ens podeu canviar de llista i posar-nos a definitiu, please...

Salut[/quote]

Jejeje, vaig emportar-me la última habitació a l'Ibis de GAP... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Ja et pagaré una birra, el F1 era força més econòmic. :mrgreen:

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dv. març 30, 2012 4:15 pm

[quote user="650X" post="196445"][quote user="CMB" post="196405"][quote user="650X" post="196267"][quote user="650X" post="195739"]Bé, el primer pàs ja està fet...demanar vacances a la feina. A veure que surt de tot això ;)[/quote]
A la feina m'han donat vacances.

El segon pas era parlar-ne amb la Marta però m'el he saltat o sigui que:

28/04 GAP (F1 amb esmorzar 38.90€) l'Ibis està plè
29/04 VOREPPE (PREMIERE CLASE amb esmorzar 38,60€)
30/04 NIMES (ETAP HOTEL amb esmorzar 56.90€)

Apa ja ens podeu canviar de llista i posar-nos a definitiu, please...

Salut[/quote]

Jejeje, vaig emportar-me la última habitació a l'Ibis de GAP... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Ja et pagaré una birra, el F1 era força més econòmic. :mrgreen:[/quote]

Vist així tens tota la raó! :crys :crys :crys ,

Però com que soc ric del cagar... :razz: :razz: :razz:

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Ricmel » dv. març 30, 2012 5:24 pm

Ho tinc força coll avall per venir als Alps... espero que encara quedarà alguna habitació. :eyes :eyes

A tombar del maig deu haver molta aigua a les carreteres de muntanya del desglaç de la neu. Estic pensant canviar els pneumàtics malgrat que encara hi puc fer entre 4.000 i 5.000 km més. Què opinen els entesos?
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Panotxa » dl. abr. 02, 2012 8:30 pm

Ep Ricard!

Si al pneumàtic li queden els kilòmetres que dius jo no el canviaria.

Però ningú millor que tu coneix la teva moto, cada màquina és un mon.

Salut....i ja trigues a apuntar-te! ;)

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: 650X » dt. abr. 03, 2012 1:23 am

tenim alguna nova sobre les rutes? estic impacient... :mrgreen:

Els 650X com que tenen 2 "bonus days" (26 i 27 d'abril) i tenen una assignatura pendent a Marseille, segurament es re-enganxaran a mig camí del dissabte.

Per al que fà als pneumàtics Ricmel hi ha gent que amb 4 o 5.000km no en fà prou amb un joc, vull dir que depenguent del tipus de conducció i de pneumàtic hauràs de fer els numeros.

Al mercadillo de M&C aquest matí tenien el joc de Tourance amb mida 1200GS per 248 tot inclòs, a Perelló 245. Jo n'he comprat uns de frescos.

Salut

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Steelman » dt. abr. 03, 2012 11:04 am

[quote user="650X" post="196703"]tenim alguna nova sobre les rutes? estic impacient... :mrgreen: [/quote]
Les rutes ja les tenim..
Pero depen de l´obertura dels ports fer una o fer un altre...
De moment continuen força tancats....els més importants. Amb tot les altres rutes son precioses igualment ;)

[quote user="650X" post="196703"]Els 650X com que tenen 2 "bonus days" (26 i 27 d'abril) i tenen una assignatura pendent a Marseille, segurament es re-enganxaran a mig camí del dissabte.
[/quote]
Si al final es aixi, ja quedarem en quin lloc concretament ens reunim , ja parlarem ;)

V's
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Vendetta » dt. abr. 03, 2012 1:34 pm

[quote user="Ricmel" post="196449"]Ho tinc força coll avall per venir als Alps... espero que encara quedarà alguna habitació. :eyes :eyes

A tombar del maig deu haver molta aigua a les carreteres de muntanya del desglaç de la neu. Estic pensant canviar els pneumàtics malgrat que encara hi puc fer entre 4.000 i 5.000 km més. Què opinen els entesos?[/quote]

Segur qeu li queden 4.000 km?? compte que allà les carrateres s'agafen mès que aqui...

Jo t ho dic per experiencia.. :mrgreen: hi vaig anar i a la tornada vaig reventar...

Fes alguna ruteta mès com deu mana per aqui.. i aprofital's aquest mes, i llavors canvial's, aniràs mès tranquil.

És el que haurè d'acabar fent..

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Minina » dc. abr. 04, 2012 7:57 pm

Avui he anat al metge i m'ha dit que miraran de treure'm el guix el dia 2 :eyes que abans no. Ara estic feta un embolic. Al principi pensava un dia una sortida no passa res però 4 dies no ho veig, però les ganes de fer aquesta sortida son tantes que.........Suposo que a final de mes ja no em molestarà el canell i la ma esquerra no la faig servir gaire (bé, mes del que em pensava), aquest escrit ja l'he fet amb tots els dits. Així que necessito consell, creieu que pot ser un problema anar amb la ma enguixada?

Avatar de l’usuari
Jaumot
Presentats
Entrades: 73
Membre des de: dg. març 11, 2012 9:16 pm
Ubicació: Sant Julià de Vilatorta

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Jaumot » dc. abr. 04, 2012 8:59 pm

Ostres, quina enveja em feu els que aneu a aquesta sortida. Com m'agradaria venir. Però per aquestes dates només farà 15 dies que tindré la moto, i he d'agafar una mica de rodatge abans de fer tants kilòmetres, per a mi i per no ser una càrrega per als companys. A més a més hauré de comprar maletes i altres accessoris per viatjar.

Us desitjo molt bon viatge, que us ho passeu molt bé i feu un bon reportatge.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Ra-mon » dc. abr. 04, 2012 9:53 pm

[quote user="Minina" post="196816"]Avui he anat al metge i m'ha dit que miraran de treure'm el guix el dia 2 :eyes que abans no. Ara estic feta un embolic. Al principi pensava un dia una sortida no passa res però 4 dies no ho veig, però les ganes de fer aquesta sortida son tantes que.........Suposo que a final de mes ja no em molestarà el canell i la ma esquerra no la faig servir gaire (bé, mes del que em pensava), aquest escrit ja l'he fet amb tots els dits. Així que necessito consell, creieu que pot ser un problema anar amb la ma enguixada?[/quote]

Doncs la veritat és que no ho sé si pots anar malament anant amb la ma (és només el canell o tot el braç ?) enguixada.
Suposo que si pots pujar a la moto, aguantar-te als revolts i agafar-te quan el Minino fa un cavallet en una sortida impetuosa :mrgreen: no hi hauria d'haver problema ... si volguessis portar la moto tu mateixa ja seria una altra cosa.

Jo en el teu estat i si em veiés en cor, hi aniria.
De fet recordo fa poc que «algú» va estar circulant amb l'espatlla dopada de Radiosalil una pila de dies :roll:

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dc. abr. 04, 2012 10:51 pm

[quote user="Minina" post="196816"]Avui he anat al metge i m'ha dit que miraran de treure'm el guix el dia 2 :eyes que abans no. Ara estic feta un embolic. Al principi pensava un dia una sortida no passa res però 4 dies no ho veig, però les ganes de fer aquesta sortida son tantes que.........Suposo que a final de mes ja no em molestarà el canell i la ma esquerra no la faig servir gaire (bé, mes del que em pensava), aquest escrit ja l'he fet amb tots els dits. Així que necessito consell, creieu que pot ser un problema anar amb la ma enguixada?[/quote]

Li has comentat al metge que volies anar amb moto als Alps?

Potser et pot treure el guix abans de sortir i posar-te una vena compressora que abulta molt menys que el guix i pot fer el mateix servei. A la meva mare li han fet al tormell que es va regirar i diu que li aguanta molt, casi com un guix. Certament queda molt solida!

Sort

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Jesus » dc. abr. 04, 2012 11:20 pm

[quote user="Minina" post="196816"]Avui he anat al metge i m'ha dit que miraran de treure'm el guix el dia 2 :eyes que abans no. Ara estic feta un embolic. Al principi pensava un dia una sortida no passa res però 4 dies no ho veig, però les ganes de fer aquesta sortida son tantes que.........Suposo que a final de mes ja no em molestarà el canell i la ma esquerra no la faig servir gaire (bé, mes del que em pensava), aquest escrit ja l'he fet amb tots els dits. Així que necessito consell, creieu que pot ser un problema anar amb la ma enguixada?[/quote]

Nuri, si pots escriure ja es bona senyal, però de tota manera jo em deixaria aconsellar pel metge ... molts ànims i a veure si et pots recuperar !!! :kiss
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 04, 2012 11:21 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Pasqual » dj. abr. 05, 2012 9:30 am

[quote user="Jesus GS" post="196838"][quote user="Minina" post="196816"]Avui he anat al metge i m'ha dit que miraran de treure'm el guix el dia 2 :eyes que abans no. Ara estic feta un embolic. Al principi pensava un dia una sortida no passa res però 4 dies no ho veig, però les ganes de fer aquesta sortida son tantes que.........Suposo que a final de mes ja no em molestarà el canell i la ma esquerra no la faig servir gaire (bé, mes del que em pensava), aquest escrit ja l'he fet amb tots els dits. Així que necessito consell, creieu que pot ser un problema anar amb la ma enguixada?[/quote]

Nuri, si pots escriure ja es bona senyal, però de tota manera jo em deixaria aconsellar pel metge ... molts ànims i a veure si et pots recuperar !!! :kiss[/quote]

Depen del metge. És del "seguro" o "privat"?. Si és de la pública, amb les retallades, segur que t'ho treu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .

No, en serio, si no et molesta no crec que tinguis cap inconvenient en anar-hi (sempre que no caiguis). Millor seguir amb el guix que amb una vena.

Què tingueu un molt bon viatge tots. Jo em quedaré a treballar, però us seguiré en el pensament

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dj. abr. 05, 2012 9:46 am

[quote user="Pasqual" post="196849"][quote user="Jesus GS" post="196838"][quote user="Minina" post="196816"]Avui he anat al metge i m'ha dit que miraran de treure'm el guix el dia 2 :eyes que abans no. Ara estic feta un embolic. Al principi pensava un dia una sortida no passa res però 4 dies no ho veig, però les ganes de fer aquesta sortida son tantes que.........Suposo que a final de mes ja no em molestarà el canell i la ma esquerra no la faig servir gaire (bé, mes del que em pensava), aquest escrit ja l'he fet amb tots els dits. Així que necessito consell, creieu que pot ser un problema anar amb la ma enguixada?[/quote]

Nuri, si pots escriure ja es bona senyal, però de tota manera jo em deixaria aconsellar pel metge ... molts ànims i a veure si et pots recuperar !!! :kiss[/quote]

Depen del metge. És del "seguro" o "privat"?. Si és de la pública, amb les retallades, segur que t'ho treu :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: .

No, en serio, si no et molesta no crec que tinguis cap inconvenient en anar-hi (sempre que no caiguis). Millor seguir amb el guix que amb una vena.

Què tingueu un molt bon viatge tots. Jo em quedaré a treballar, però us seguiré en el pensament[/quote]

Vaja, ja veig que m'he equivocat! Perdó!

:razz:

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Minina » dj. abr. 05, 2012 10:23 am

Moltes gràcies a tots.

Aquest matí ja m'he desembolicat. Estava convençuda de vindre amb guix, treure'l abans de temps estava descartat. M'he estat provant la roba i el problema està amb els guants que com no agafir un mitjo.... i per allà dalt fa una mica de rasca. Total que ens quedem a casa que la ma m'ha de durar tota la vida i els Alps estaran allí esperant-nos sempre.

Em sap molt greu però ens donem de baixa de la sortida.

Molts petons :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss

PASSEU-HO MOLT BÉ!
Minina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 05, 2012 10:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Alps 2012”