Escapada als Alps. Programa

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1143
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Nuria Vs » dj. abr. 05, 2012 10:40 am

:roll: Ara que veig que els Mininos són baixa m'apunto :twisted:

F1/PREMIERE CLASE/ETAP
Sabeu que us trobarem a faltar molt, però segur que als Alps hi tornarem junts :cerv

Molts ànims Nuri i a fer una bona recuperació. Fins aviat ;)
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dj. abr. 05, 2012 11:16 am

[quote user="Minina" post="196855"]Moltes gràcies a tots.

Aquest matí ja m'he desembolicat. Estava convençuda de vindre amb guix, treure'l abans de temps estava descartat. M'he estat provant la roba i el problema està amb els guants que com no agafir un mitjo.... i per allà dalt fa una mica de rasca. Total que ens quedem a casa que la ma m'ha de durar tota la vida i els Alps estaran allí esperant-nos sempre.

Em sap molt greu però ens donem de baixa de la sortida.

Molts petons :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss

PASSEU-HO MOLT BÉ![/quote]

Quin greu!

Serà en una altra ocasió!

Millor fer bondat i els Alps no es mouran massa de lloc, malgrat algun petit terratremol (Espero que no!) Seran cm... :cool:

Salut

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Escapada als Alps. Programa

Entrada Autor: Steelman » dj. abr. 05, 2012 11:22 am

Ostres Nuria, sap molt de greu que no pogueu venir :(
Ja és mala sort tot plegat :(

en fi...

Llista actualitzada fins aquí
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: 650X » dj. abr. 05, 2012 11:23 am

[quote user="Minina" post="196855"].... Total que ens quedem a casa que la ma m'ha de durar tota la vida i els Alps estaran allí esperant-nos sempre..... [/quote]

Tot i que preferiria que vinguessiu trobo que la decisió té un fonament molt lògic.

Que et recuperis aviat!!

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Minino » dj. abr. 05, 2012 7:19 pm

:crys Després de dormir tres setmanes al balcó, crec que em toca dir alguna cosa: Nuri amb això de la escallola no vol embolics i crec que per una vegada té raó
:sado (com sempre) :sado després de dies de deliberació sense votació clar i per no anar bé còmoda. no ceais que no he estudiat això de dir-li que anem (Xenia) la nena i jo, però per anar mal més val esperar un altre any (veurem la crònica que va escriure aquest any) la Minina. :pcenfado
:form :form Espero que ho passeu bé :form :form
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: MikelRT » dj. abr. 05, 2012 7:41 pm

Aquesta decisió es encertada per dos motius:

1- La Nuria no aniria còmoda 4 dies de viatge i sense guant.
2- Un cop de mà de la Nuria en el teu casc per que corres massa, no fa mal, però un cop de "GUIX" ... osti quin mal!!!

Em sap greu que no pugueu venir, però els Alps i els seus col's i seran sempre....
(a mes, si l'any passat els vareu fer tots, tots i tots!) ;)

Fins aviat :lol:

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dj. abr. 05, 2012 7:45 pm

[quote user="Minino" post="196892"]:crys Després de dormir tres setmanes al balcó, crec que em toca dir alguna cosa: Nuri amb això de la escallola no vol embolics i crec que per una vegada té raó
:sado (com sempre) :sado després de dies de deliberació sense votació clar i per no anar bé còmoda. no ceais que no he estudiat això de dir-li que anem (Xenia) la nena i jo, però per anar mal més val esperar un altre any (veurem la crònica que va escriure aquest any) la Minina. :pcenfado
:form :form Espero que ho passeu bé :form :form[/quote]

Com a part positiva, entenc que ja no dorms al balcó, oi? :smile:

Sap greu! Ànims!

He tornat a donar un cop d'ull a la vostra crònica i deunidó dels ports que vau fer, 66 surten, ja hi haurà més ocasions!

Salut

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dj. abr. 05, 2012 9:01 pm

Suposo que queda una mica lluny de la ruta prevista, però alguna vegada m'agradaria pujar per aqui

Imatge

Col di Tenda, entre França i Itàlia, uns 80 km al nord de Mònaco!

Crec que l'altra banda és pista de terra, però de bon fer.

Ara mateix ja està obert, sembla ser: alpenrouten.de

Per aquest web es pot anar seguint l'estat de tots els ports dels Alps, siguin asfalt o terra.

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 05, 2012 9:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dj. abr. 05, 2012 9:20 pm

Suposo que queda una mica lluny de la ruta prevista, però alguna vegada m'agradaria pujar per aqui

Imatge

Col di Tenda, entre França i Itàlia, uns 80 km al nord de Mònaco!

Crec que l'altra banda és pista de terra, però de bon fer.

Ara mateix ja està obert, sembla ser: alpenrouten.de

Per aquest web es pot anar seguint l'estat de tots els ports dels Alps, siguin asfalt o terra.

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 05, 2012 9:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: SisoRT » dj. abr. 05, 2012 9:44 pm

[quote user="CMB" post="196902"]Suposo que queda una mica lluny de la ruta prevista, però alguna vegada m'agradaria pujar per aqui

Imatge

Col di Tenda, entre França i Itàlia, uns 80 km al nord de Mònaco!

Crec que l'altra banda és pista de terra, però de bon fer.

Ara mateix ja està obert, sembla ser: alpenrouten.de

Per aquest web es pot anar seguint l'estat de tots els ports dels Alps, siguin asfalt o terra.

Salut[/quote]

CMB! M'agraden les teves suggerències i propostes, sens dubte, per a tenir en compte. De totes maneres m'agradaria saber amb temps i antel·lació suficients qualsevol incursió prevista per territori marró. Dic prevista perquè dono per suposat que alguna d'imprevista en tindrem, però tampoc es tracta de donar idees ! :mrgreen:

Ep, no és que m'hi negui, només dic que, si ho sé amb temps, em comprometo a proposar una alternativa grissosa pels finolis com ara jo.

Salut i petons !

pd: Mininos, lamento la vostra absència però valoro la vostra prudència. Una abraçada,

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: 650X » dj. abr. 05, 2012 9:46 pm

[quote user="CMB" post="196902"]Suposo que queda una mica lluny de la ruta prevista, però alguna vegada m'agradaria pujar per aqui

Imatge

Col di Tenda, entre França i Itàlia, uns 80 km al nord de Mònaco!

Crec que l'altra banda és pista de terra, però de bon fer.

Ara mateix ja està obert, sembla ser: alpenrouten.de

Per aquest web es pot anar seguint l'estat de tots els ports dels Alps, siguin asfalt o terra.

Salut[/quote]
Aquest vols dir?
Imatge

Imatge

Imatge

però aquest es trail... em sembla que l'haurem de posar a la llista de la propera ALPS-TRAIL... :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Escapada als Alps. Programa

Entrada Autor: Steelman » dj. abr. 05, 2012 9:46 pm

Tranquil Siso....Tot el que trepitjarem sera negre (asfalt) o emblanquinat (asfalt amb una mica de neu x sobre) ;)

Aquesta setmana proxima ja penjarem les rutes... almenys de 3 dels 4 dies ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dj. abr. 05, 2012 9:49 pm

[quote user="650X" post="196905"][quote user="CMB" post="196902"]Suposo que queda una mica lluny de la ruta prevista, però alguna vegada m'agradaria pujar per aqui

Imatge

Col di Tenda, entre França i Itàlia, uns 80 km al nord de Mònaco!

Crec que l'altra banda és pista de terra, però de bon fer.

Ara mateix ja està obert, sembla ser: alpenrouten.de

Per aquest web es pot anar seguint l'estat de tots els ports dels Alps, siguin asfalt o terra.

Salut[/quote]
Aquest vols dir?
Imatge

Imatge

Imatge

però aquest es trail... em sembla que l'haurem de posar a la llista de la propera ALPS-TRAIL... :mrgreen:[/quote]

Efectivament!

Tu si que m'entens! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

He tingut un problema amb la URL de la imatge... :crys :crys :crys
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 05, 2012 9:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Ra-mon » dj. abr. 05, 2012 9:51 pm

[quote user="SisoRT" post="196904"][quote user="CMB" post="196902"]Suposo que queda una mica lluny de la ruta prevista, però alguna vegada m'agradaria pujar per aqui

Imatge

Col di Tenda, entre França i Itàlia, uns 80 km al nord de Mònaco!

Crec que l'altra banda és pista de terra, però de bon fer.

Ara mateix ja està obert, sembla ser: alpenrouten.de

Per aquest web es pot anar seguint l'estat de tots els ports dels Alps, siguin asfalt o terra.

Salut[/quote]

CMB! M'agraden les teves suggerències i propostes, sens dubte, per a tenir en compte. De totes maneres m'agradaria saber amb temps i antel·lació suficients qualsevol incursió prevista per territori marró. Dic prevista perquè dono per suposat que alguna d'imprevista en tindrem, però tampoc es tracta de donar idees ! :mrgreen:

Ep, no és que m'hi negui, només dic que, si ho sé amb temps, em comprometo a proposar una alternativa grissosa pels finolis com ara jo.

Salut i petons !

pd: Mininos, lamento la vostra absència però valoro la vostra prudència. Una abraçada,[/quote]

SisoRT, em sembla que no has pas de patir per això, segur que l'Steelman, tot i ser més jovenet, és més assenyat que en Panotxa :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dj. abr. 05, 2012 9:52 pm

[quote user="SisoRT" post="196904"][quote user="CMB" post="196902"]Suposo que queda una mica lluny de la ruta prevista, però alguna vegada m'agradaria pujar per aqui

Imatge

Col di Tenda, entre França i Itàlia, uns 80 km al nord de Mònaco!

Crec que l'altra banda és pista de terra, però de bon fer.

Ara mateix ja està obert, sembla ser: alpenrouten.de

Per aquest web es pot anar seguint l'estat de tots els ports dels Alps, siguin asfalt o terra.

Salut[/quote]

CMB! M'agraden les teves suggerències i propostes, sens dubte, per a tenir en compte. De totes maneres m'agradaria saber amb temps i antel·lació suficients qualsevol incursió prevista per territori marró. Dic prevista perquè dono per suposat que alguna d'imprevista en tindrem, però tampoc es tracta de donar idees ! :mrgreen:

Ep, no és que m'hi negui, només dic que, si ho sé amb temps, em comprometo a proposar una alternativa grissosa pels finolis com ara jo.

Salut i petons !

pd: Mininos, lamento la vostra absència però valoro la vostra prudència. Una abraçada,[/quote]

No pateixis Siso, ja ho tinc clar!

Disfrutaré igualment per asfalt. Com més negre millor, eh? Que el gel, aigua i neu no m'agraden gaire!

Però és que "la cabra tira pal monte" :lol: :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dj. abr. 05, 2012 10:01 pm

[quote user="Steelman" post="196906"]Tranquil Siso....Tot el que trepitjarem sera negre (asfalt) o emblanquinat (asfalt amb una mica de neu x sobre) ;)

Aquesta setmana proxima ja penjarem les rutes... almenys de 3 dels 4 dies ;)[/quote]

Ei, que algú volia pujar amb els neumàtics mig gastats...

Muntaré aquests a la GS:

Imatge

o millor aquests, per si canvio entre blanc / marró / gris / negre / ...

Imatge

:mrgreen:
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 05, 2012 10:03 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Minino » dj. abr. 05, 2012 10:08 pm

Coll di Tenda.Si és de terra la banda francesa, almenys al meu gust no per la terra sinó que en una banda l'Italià és asfalt i en el costat Frances si la pujada és cridanera però no va ser de els que em va agradar, a la part Italiana són una pista d'esquí cami asfaltat a Italia en tota la frontera amb les seves guarnicions militars
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 05, 2012 10:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dj. abr. 05, 2012 11:27 pm

[quote user="650X" post="196905"][quote user="CMB" post="196902"]Suposo que queda una mica lluny de la ruta prevista, però alguna vegada m'agradaria pujar per aqui

Imatge

Col di Tenda, entre França i Itàlia, uns 80 km al nord de Mònaco!

Crec que l'altra banda és pista de terra, però de bon fer.

Ara mateix ja està obert, sembla ser: alpenrouten.de

Per aquest web es pot anar seguint l'estat de tots els ports dels Alps, siguin asfalt o terra.

Salut[/quote]
Aquest vols dir?
Imatge

Imatge

Imatge

però aquest es trail... em sembla que l'haurem de posar a la llista de la propera ALPS-TRAIL... :mrgreen:[/quote]

Enric i companys, ejem...

[youtube]QHfwA6fKbNE[/youtube]
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 05, 2012 11:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3562
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Jesus » dj. abr. 05, 2012 11:39 pm

Jo muntaré parella nova de Tourance .... que aquest mes d'Abril tinc previst fondre els que porto ara !!! :mrgreen:

Imatge

Mininos, crec que heu triat la opció mes asenyada ... que et milloris aviat Nuri !!! :ksss

Salut !!! :cool:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 05, 2012 11:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: 650X » dv. abr. 06, 2012 12:53 am

[quote user="Jesus GS" post="196921"]Jo muntaré parella nova de Tourance .... que aquest mes d'Abril tinc previst fondre els que porto ara !!! :mrgreen:

Imatge

Mininos, crec que heu triat la opció mes asenyada ... que et milloris aviat Nuri !!! :ksss

Salut !!! :cool:[/quote]

Jo els porto muntats des de dilluns... espero que quan torni del Marroc no estiguin massa quadrats :mrgreen:

Respon

Torna a “Alps 2012”