Dia 1: Anada i Ventoux (Fotos i videos)

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Dia 1: Anada i Ventoux (Fotos i videos)

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 02, 2012 5:05 pm

Bones.
Encara no he editat tots els videos, ni tan sols he tret les fotos de la targeta de la camara...
Pero he agafat el que vaig grabar en video del HURACA del Mount Ventoux....
Pq us en feu una idea....

[youtube]mVBpAitxyY0[/youtube]


PD: no se editar videos. AL PC es veuen en HD i al grabar-los perd calitat
PD2: Fixeu-vos en la BSO del video ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Mixsanjuan
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
Ubicació: Reus

Re: Fotos I Videos

Entrada Autor: Mixsanjuan » dc. maig 02, 2012 5:36 pm

Simplement...........espectacular.


salut
Jordi (mixsanjuan)

Avatar de l’usuari
Iuri
Presentats
Entrades: 27
Membre des de: dc. juny 20, 2007 9:02 pm
Ubicació: Balaguer

Re: Fotos I Videos

Entrada Autor: Iuri » dc. maig 02, 2012 6:53 pm

Collons!!! :eyes

En Jesús GS me n'havia fet cinc cèntims pero això supera l'euro :eyes :eyes :eyes

El vent destaca però el companyerisme que es veu és de matrícula d'honor :cool:

VVVsss...

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Fotos I Videos

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 02, 2012 6:53 pm

M'he quedat flipat!! Aixó és molt perillós, veient les imatges. Menys mal que ningú va pendre mal.

I la pantalla se't va desenganxar amb la ventolera????
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 02, 2012 6:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Fotos I Videos

Entrada Autor: Panotxa » dc. maig 02, 2012 6:53 pm

Jordi, un vídeo espectacular, si mes no ja has amortitzat la càmera. :eyes

Un altre punt de vista...

[youtube]70_ZIvMRBXM[/youtube]

Avatar de l’usuari
Jordi r80r
Presentats
Entrades: 128
Membre des de: dj. des. 31, 2009 12:31 pm
Ubicació: Selva

Re: Fotos I Videos

Entrada Autor: Jordi r80r » dc. maig 02, 2012 6:58 pm

Deu ni dó, he petit nomes de veuro... es el que mes temeixo de anar amb moto, per sort no va pasar res, per algo li diuem el mont ventoux :eyes

salut i km

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Fotos I Videos

Entrada Autor: Pere29 » dc. maig 02, 2012 6:59 pm

mare meva :eyes

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Dia 1: Anada I Ventoux (Fotos I Videos)

Entrada Autor: SisoRT » dc. maig 02, 2012 7:56 pm

Gràcies pels vídeos. Veient-los m'emociona la solidaritat dels vint-i-vuit del Ventoux.

Segurament, haver passat per aquesta experiència, va fer molt més planera la convivència i admiració per a la resta del grup.

Una abraçada !
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 02, 2012 8:08 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Dia 1: Anada I Ventoux (Fotos I Videos)

Entrada Autor: Ra-mon » dc. maig 02, 2012 8:17 pm

En moment així és quan valores l'ajut del companys.
Quan estava allà aturat acollonit sense saber què fer vaig pensar molt en vosaltres i us vaig a trobar a faltar. :tremolant

No sé l'estona que vaig estar allà al peu de la torre, sense saber què fer, aguantant els cops de vent que venia del mar i que rebotava en els edificis fins que vaig aconseguir anar reculant pam a pam fins al revolt (la moto a la foto està al revolt), encarar la moto al vent i així almenys es mantenia quieta, buuuuffff.

Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Dia 1: Anada I Ventoux (Fotos I Videos)

Entrada Autor: Ra-mon » dc. maig 02, 2012 8:35 pm

Ostres m'acabo de mirar els videos i m'han fet reviure completament aquella tarda del 28 d'abril, increïble !

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: Dia 1: Anada I Ventoux (Fotos I Videos)

Entrada Autor: MikelRT » dc. maig 02, 2012 8:56 pm

Un altre punt de vista de la pujada al Mont Ventoux.

En el meu cas, ja era la tercera vegada que pujava al Ventoux i les dues primeres amb el dubte de per que aquest nom: a les dues vegades dons molta calor i vent en calma...

...però diuen que a la tercera va la vençuda i ara si que varem lligar el nom (si es clar, pensareu: es que el nom ho diu tot!!!) dons crec que es varen quedar curts. :cry:

En aquest cas, jo anava fent d'escombra i quant mancaven un parell de kilòmetres res feia preveure que el vent fos tant salvatge.

Ens varem parar en Carles i jo a fer una foto a la distancia de la cima, i cap problema: el vent que feia era dons un vent normal que el notes , però no destorba.
Imatge

Tornem a remuntar i quant arribem al MIRADOR DE LES TEMPESTES!!! em quedo de pasta de moniato: :eyes una moto fora dels asfalt i dues motos per terra. En aquest moment i en aquest punt, encara no notàvem el fort vent i penso: un accident!!! dons no, em paro faig la foto i a mesura que ens acostem cap a la zona ens diuen: NO PAREU i CONTINUEU!!! en aquest moment si que varem notar les fortes ràfegues i per mes sorpresa, estem davant del mirador de les TEMPESTES.
Imatge

No ens parem i continuem sense problemes en la conducció. Notem el vent mes fort però cap problema en la conducció.

A la que arribem a 20 metres de la cima ens trobem amb el panorama (veure vídeo) i notem que el vent ja no es vent si no una especio de cicló amb ratxes de vent que fa impossible anar en línea recta.
Vaig quedar parat al mig de la carretera i entravessat per que el vent amb va dominar.
Vaig estar uns minuts llargs (no soc capaç de recordar si eren 5-10 o 15 minuts) estirat a sobre la moto per evitar que la tombés i agafat a la pantalla per evitar que sortís volant. El moviment de la pantalla era bestial. La meva dona no era capaç de poder baixar de la moto. cada cop que intentava aixecar-se, el vent la volia arrancar de la moto.
Al final amb l'ajut de varius companys varem aconseguir que la Montse baixes i aconseguir que jo pogués sortir (amb molts problemes degut al pes i el domini del vent) però vaig poder baixar uns 50 metres i aparcar en el lateral sense gents de vent. Deixo la moto ben aparcada, poso la 1ª i paro el motor, reculo per ajudar a la resta dels companys. Ja tirant a munt, li dic per el micro a la meva dona que baixi fins a la moto que allà estarà segura ja que no fa vent! ja! al cap de 20 metres, em crida la meva dona i em diu: tens la moto a terra!!!
Cu....ons crido per mi mateix. Anem a aixecar-la amb dos otres companys i quant la tenim dreta, dons l'intermitent trencat i ratllades d'aquelles que fan malt!!!
Imatge
Imatge

Finalment i vist tot el que podia passar, dons el vidre protector i les ratllades no varen ser res que no es pugui arreglar amb cinta americana i no mirar las ratllades (la bombeta no es va trencar, je,je,je)

Quant estava a sobre la moto esperant i pensant com pebrots traurem les motos, no vaig tenir nassos de poder fer cap foto. La força del vent em feia tema que la moto em caigués a sobre.

Finalment una foto de la zona on anàvem fent el reagrupament i esperant la resta de la colla.
I fins aquí la meva visió de la visita turística al mont VENTOUX!!!

Igual que ja han dit alguns dels companys, moltes gràcies per ser com sou. Això si que es treball en equip!
Em consta que hi han moltes fotos i que anirem veien a part del vídeo, mes seqüències de tot plegat.
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Dia 1: Anada i Ventoux (Fotos i videos)

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 02, 2012 9:04 pm

Aquestes fotos estan fetes a les Gorgues de la Nesque.

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Dia 1: Anada I Ventoux (Fotos I Videos)

Entrada Autor: Jesus » dc. maig 02, 2012 11:06 pm

El record que em vaig emportar del Mont Venteux, tot i no arribar a caure ( que em va anar d'un pel ), malauradament la moto d'en CMB em va caure a sobre i em va xafar la maleta ... aquell revol era una veritable trampa, ho vam passar fatal !!! :tremolant

Imatge

Imatge

Però sempre és pot fer una lectura positiva ... el companyerisme que es va verue en aquella situació tant crítica ... SOU COLLONUTS !!! ;)

V'sss :cool:
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 02, 2012 11:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Dia 1: Anada I Ventoux (Fotos I Videos)

Entrada Autor: Vendetta » dj. maig 03, 2012 9:40 am

Aqui tenim un altre video on es demostra la passiò per les motos, no es poden desenganxar de la moto ni un sol moment.

I alhora disfrutant tots junts d'aquella suau brisa que rebufava per allà dalt.

[youtube]01RYUz4plBo[/youtube]

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Dia 1: Anada I Ventoux (Fotos I Videos)

Entrada Autor: CMB » dj. maig 03, 2012 10:24 am

Ostres, ostres, ostres, ...

Va ser una de les pitjors sensacions que he tingut anant amb moto!

Les ratxes de vent et fan anar disminuint la velocitat per guanyar seguretat, però l'únic que aconsegueixes és parar-te en el pitjor lloc possible, on el vent circula a la seva major intensitat! :eyes

Una vegada aturat, mires de posar els peus a terra per guanyar estabilitat, aqui és on comença el problema dels que no som massa alts i portem motos altes (>850mm de seient), tot just poses el peu a terra i mires d'aguantar com pots les embratzides de les ratxes de vent, que segons vam poder mirar a meteo.fr, en aquella zona vam passar de 150km/h. La situació era difícil i la majoria estàvem bloquejats sense saber què fer.

Ja vam tenir un primer avís important al coll anterior, 200m abans. On van caure dues motos i en Jordi va ser arrosegat cap a fora de l'asfalt.

Mica en mica vam anar baixant de la moto i miraves d'aguantar-la com podies, la meva F800GS, té mala aerodinàmica i el vent la va aixecar del terra més d'una vegada de la roda de davant! Feia palanca amb el caballet, per això l'estàvem aguantant! A més portant una passatgera darrera empitjora la situació.

Vaig veure com 10 metres més endavant les motos s'aguantaven soles i vaig voler arribar-hi en marxa, va ser fatal. Cop de vent i caure a sobre de la moto d'en Jesús, d'aqui l'aixafada que mostra a la seva maleta dreta. Ja farem servir l'assegurança per que tingui una porta nova ben relluent.

Gràcies a l'ajuda de companys, no sabria dir ben bé de qui, ja que en aquells moment de pànic mires de sobreviure com bonament pots, vam aixecar la moto, vaig pujar a sobre i van guiar-me fins uns metres més avall, talment com si fos un tricicle, llavors primera marxa i ràpidament cap a zona segura fora de l'huracà on estàvem atrapats.

Una vegada refets de l'espant, que no sabria dir si va durar 1 minut o 10 minuts, vam baixar 2 km més avall que hi havia la Paula sola.

La resta, ja va ser baixada d'adrenalina pel cos!

Evidentment, amb la situació que estàvem

Gràcies a tots els que ens van ajudar a sortir del marrón que ens vam possar

Cita de la Wikipedia:

Com el seu nom ho suggereix, pot fer-hi molt de vent al cim, especialment amb el mestral; s'hi han registrat velocitats de fins a 320 km/h. La carretera que passa pel cim es tanca sovint a causa dels forts vents. Ventor s'assembla al mot "vent", però la seva etimologia és prellatina (Ven-t- + -uru) i no significa "vent".[1]


Sort que aquest dia no feia mestral, feia vent de sud!!!

Carles
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 03, 2012 10:28 am, en total s’ha editat 4 vegades.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Dia 1: Anada I Ventoux (Fotos I Videos)

Entrada Autor: Vendetta » dj. maig 03, 2012 11:20 am

N' hi ha que en saben d'aparcar.. :mrgreen:

[youtube]yiNfJwyGmWY[/youtube]

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Dia 1: Anada I Ventoux (Fotos I Videos)

Entrada Autor: Ra-mon » dj. maig 03, 2012 11:40 am

Deu-ni-dó quins xafastres :eyes

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Dia 1: Anada I Ventoux (Fotos I Videos)

Entrada Autor: SisoRT » dj. maig 03, 2012 11:52 am

[quote user="CMB" post="199225"]Una vegada refets de l'espant, que no sabria dir si va durar 1 minut o 10 minuts, vam baixar 2 km més avall que hi havia la Paula sola.[/quote]

Efectivament jo vaig caure per parar a la corba de baix i després varem arribar a la de dalt, però també varem quedar immobilitzats. De mica en mica varem recular i en Panotxa (al primer vídeo d'en Vendeta es veu) per un cantó i la Paula per un altre me van permetre pujar a la moto. Vaig pujar a la Paula i vaig tirar muntanya avall fins a un lloc arrecerat on vaig deixar Paula i moto.

Vaig fer aturar al primer cotxe que pujava i vaig demanar-li que em tornés a portar a donar un cop de ma. Curiosament dins del cotxe no es notava gaire l'exagerada ventada fins que vaig obrir la porta per baixar ... una mica més i s'arrenca amb xarneres i tot !.


Quan la cosa es va anar encarrilant vaig demanar que algú anés baixant doncs patia per haver-la deixat sola. Coses de pare ... ;)

Una experiència, amb visió positiva, de les que no s'obliden !
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 03, 2012 12:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Dia 1: Anada I Ventoux (Fotos I Videos)

Entrada Autor: 650X » dj. maig 03, 2012 12:05 pm

[quote user="CMB" post="199225"] Cop de vent i caure a sobre de la moto d'en Jesús, d'aqui l'aixafada que mostra a la seva maleta dreta. Ja farem servir l'assegurança per que tingui una porta nova ben relluent.
Carles[/quote]

En GandalfGs va abonyegar la la maleta de la seva GS amb una pilona de ferro que es va posar al mig :mrgreen: i recordo que tot i no vendre l'alumini si que venen la tapa "sola" de la maleta, es canvia amb un plis-plas, ha però s'ha de comprar l'enganxina "R1200GS" a part, :twisted: i costa uns 30€.
Si no recordo malament la tapa estava entre els 100 i 150€.
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 03, 2012 12:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Dia 1: Anada I Ventoux (Fotos I Videos)

Entrada Autor: Vendetta » dj. maig 03, 2012 12:12 pm

He tallat imatges de com va aixecar la moto el Miquel.. ja que la va aixecar amb la punta de la c****a, per no ferir sensibilitats.. :twisted: Aquì el resultat..

[youtube]ZiWdKhB4NQ8[/youtube]

Respon

Torna a “Alps 2012”