Inscripcions

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Cristina » dl. maig 05, 2014 10:48 am

.
Bon dia!!

Genial!!! :groupwave :groupwave :groupwave

Han estat quatre dies molt intensos!

No m’esperava gaudir tant de les carreteres d’Asturies, jo tenia.. bé encara tinc clavada la espineta de no poder haver anat als Alps el 2013, hi tendré de posar remei aviat :roll: :roll:

He gaudit moltissim de les rutes, sobretot la del divendres... amb "stelvio spanish" inclós :mrgreen: i de la bona companyia :smoke

Gràcies a tots els que heu format part d’aquesta sortida :wink:

Per completar la ruta de diumenge, com no en tenia prou de revolts, de Boltaña vaig enfilar cap a Congost de Ventamillo, Coll de l’Espina, Coll de Fades, Port de la Bonaigua i Port del Cantó….Uuff!!! Carreteres sense quasi bé trànsit… Un encert genial per acabar la escapada. Ara d’Adrall fins a casa vaig trobar que pujaven “tota” la flota de vehicles d’Andorra, diria que un 90 % dels cotxes que em vaig creuar eren matricula andorrana.

Donar les gràcies a l’Albert per tota la feinada, anar de cap de ruta durant quatre dies no és fácil… i també per aguantar-nos, i que tot sortis quasi rodó.

I també les gràcies a l’Steelman que tot i no poder venir per un bon motiu, hi va treballar de valent per organitzar-ho junt amb l’Albert.

Fins la propera!!!

:aplau1 :aplau1 :aplau1 :aplau1 :aplau1 :aplau1

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Nuria Vs » dl. maig 05, 2014 11:40 am

:groupwave :groupwave :groupwave :groupwave :groupwave

Sense paraules

Moltes gràcies a tots

:Banda

I :please Quan la propera!?
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Paco64
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Paco64 » dl. maig 05, 2014 1:42 pm

Para nosotros ha sido la primera salida de éste tipo, y ha sido fantástica!!
Curvas, kms,paisajes y sobretodo la mejor compañía que se pudiera desear! Felicidades a todos por ser como sois y felicidades al capo por su saber hacer y su paciencia.
Deseando que llegue el próximo día de ruta para compartirlo con vosotros!







Dios hizo el mundo en 6 días, y se nota

Avatar de l’usuari
MEF
Presentats
Entrades: 198
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
Ubicació: Folgueroles

Re: Inscripcions

Entrada Autor: MEF » dl. maig 05, 2014 2:43 pm

Per mi ha estat la primera escapadeta de mini-vacances amb tots vosaltres i he de dir que ha estat genial!

Ja estic esperant la propera.... (sempre hi quan no hi hagi un stelvio asturiano pel mig....). :gosth

Bona companyia, moltes curves, molts riures, molt bon temps (tinc la cara ben vermella del sol) bon beure... !
No se que més es pot demanar ¿¿??

:Thanks1 per ser uns cracks!
Un bon equip, simbiosi perfecte!

Avatar de l’usuari
Rad
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dl. abr. 15, 2013 10:59 pm
Ubicació: Penedès-Garraf
Contacta:

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Rad » dl. maig 05, 2014 10:21 pm

M'ho he passat de meravella!!
La companyia, tots i cada un de vosaltres, ha estat fantàstica.
Les rutes i paissatges per enmarcar.
Donar les gràcies a tots i en especial als organitzadors.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Albert » dt. maig 06, 2014 10:56 am

Holaaaa,

Doncs si, ja hem tornat a casa.. quasi tots, doncs algun encara segueix fent ruta !!


En tot cas l'escapada als Picos de Mototurisme si que ha acabat, moltes gràcies a tots els que hi heu col·laborat de una forma o altra, oferint alternatives, respectant els horaris, oferint-vos per fer això a allò, etc... Així dona gust.

Merci.

:P :P
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Albert » dt. maig 06, 2014 12:46 pm

La meva tornada a casa:

El Diumenge jo vaig ser el que va fer la ruta més curta, despès de Boltaña vaig anar a dormir a Castejon de Sos on m'esperava la meva dona, només 56 km. travessant el bonic Congost de Ventamillo!!

Així que dilluns em tocava tornar a Tarragona i com la Carme volia anar caminar de bon matí... millor baixar tot fent una ruteta !!


Potser eren tres quarts de nou que sortia de Castejon cap al colls de Fadas i de Espina, fresqueta i amb bon solet, la carretera esta quasi tota en molt bones condicions i sense transit, així que sense donar-me'n compte era a Pont de Suert esmorzant!!

Amb energies renovades per l'esmorzar, vaig enfilar els colls de Viu de Llevata i la Creu de Perves fins a La Pobla de Segur. El tall dels colls no està perfecte d'asfalt, però en deixa anar prou bé. Només vaig trobar 2 cotxes i en la mateixa direcció. Perfecte!

Ara tocava el Congost de Collegats, una carretera massa ràpida pel meu gust, però impecable, tot i que amb mes trànsit. Sense voler-ho ja estava a Sort fent benzina i agafant els primers revolts del rapidíssim Coll del Cantó. Quatre cotxes mal comptats, asfalt molt bo però sempre acaba per fer-se massa llarg pel meu gust, al menys en aquesta direcció i tenint en compte que els revolts mes bonics estan quasi al final. Que hi farem, ja sóc a Adrall!!

Aquí venia el dilema: a la dreta o la esquerra??

Doncs una mica de cada, primer a l'esquerra per pujar a La Seu d'Urgell, i després a l'esquerra per fer els colls de la Trava i de Josa, tot passant per Tuixent i Gòsol. Asfalt molt irregular fins a arribar a Tuixent, però quina meravella de traçat a partir d'allà! I tant ben asfaltat!!

A guardiola de Bargadà ja tenia els canells una mica cansats, però... anem a veure si aguanten!! Cap a la Pobla de Lillet i el coll de Merolla. No mes de 5 cotxes em vaig trobar. Asfalt molt bo, bona temperatura molts de revolts com a mi m'agraden i hauré de canviar els avisadors de les estriberes. Potser es que jo ja notava les hores de conducció, però mai els havia arrossegat pel terra tant seguit!!
Així que arribar a Ripoll vaig tirar avall per la C-17, deixant per un altre dia la carretera de Vallfogona, que també li tenia ganes.

Ara si que vaig començar a fer aturades, a refrescar-me, a dinar (vaig pensar fer-ho per Santa Perpètua a un lloc que ens ha dut el Pepi600, però com sempre: no el vaig trobar!), a fer una visita... i vaig decidir fer un altre coll: l'Ordal!

Molt mala pensada, cues i cues de cotxes aturats per entrar a la B-24 cap a Vallirana i un embús considerable al mateix Vallirana. Com sempre, es veu que la meva memòria no es prou selectiva. Tot plegat per fer un coll que sembla una autovia!!

Així que arribava a casa quasi a 2/4 de 8.

Una molt bona jornada de moto, que em va servir i molt per desconnectar i desestressar-me. No tenia que vigilar si anava per la ruta o no... no li feia de tap a ningú... només havia de cuidar-me del meu dipòsit...

Vaig arribar content, cansat, però amb els canells i el cervell recuperats, curiós.


:wink: :wink: :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 06, 2014 1:05 pm

Mira que ho vareu passar be,d'anada,en ruta i de tornada :groupwave m'en alegro moltissim
Imatge

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Minina » dt. maig 06, 2014 11:08 pm

Dos més que ja som a casa.
La nostra mitja escapada de conya, uns paisatges molt macos i la companyia fantàstica. Un plaer compartir aquests bons moments i a esperar la propera.


Moltes gràcies a tots els que ho heu fet possible.


:groupwave

Avatar de l’usuari
Kinder
Moderador de MTC
Entrades: 2005
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Kinder » dt. maig 06, 2014 11:50 pm

:Saludant


Diumenge vaig arribar a casa cap a les 22 h. i ahir...... vaig treballar masses hores per poder-me connectar i dir-vos ho GENIAL i ESPECTACULAR que havien estat aquests 4 dies, i esperaré impacient la propera escapadeta !!!

GRÀCIES a tots !!!

Respon

Torna a “Picos 2014”