Inscripcions

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Nacho
Presentats
Entrades: 371
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Nacho » dj. abr. 03, 2014 7:34 pm

Bones per di alguna cosa ...
Be a Rocio no li donen el dia 2 festa ... dos pedres ... :pegacul
De totes formes jo vaig ... i comparteixo habitació ... 650X ja saps si vols podem compartir hotels ... digam alguna cosa, sino busco company
Gràcies
Salutacions
Nacho

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Inscripcions

Entrada Autor: 650X » dv. abr. 04, 2014 7:53 am

kzjbuc ha escrit:Bones per di alguna cosa ...
Be a Rocio no li donen el dia 2 festa ... dos pedres ... :pegacul
De totes formes jo vaig ... i comparteixo habitació ... 650X ja saps si vols podem compartir hotels ... digam alguna cosa, sino busco company
Gràcies
Salutacions
Nacho
Hona Nacho. A Pamplona comparteixo habitació amb en Rad al Iruña Park i a Cangas està per confirmar. Però em sembla que ja tinc allotjament compartit

Prego disculpeu tants canvis d'allotjament :oops:


Salut

Avatar de l’usuari
Nacho
Presentats
Entrades: 371
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Nacho » dv. abr. 04, 2014 11:56 am

650X ha escrit:
kzjbuc ha escrit:Bones per di alguna cosa ...
Be a Rocio no li donen el dia 2 festa ... dos pedres ... :pegacul
De totes formes jo vaig ... i comparteixo habitació ... 650X ja saps si vols podem compartir hotels ... digam alguna cosa, sino busco company
Gràcies
Salutacions
Nacho
Hona Nacho. A Pamplona comparteixo habitació amb en Rad al Iruña Park i a Cangas està per confirmar. Però em sembla que ja tinc allotjament compartit

Prego disculpeu tants canvis d'allotjament :oops:


Salut
Ok be hem poso a la llista jejeje si algú vol compartir habitació que ho digui
Salutacions
Nacho

Avatar de l’usuari
Llfont
Presentats
Entrades: 209
Membre des de: dg. des. 02, 2012 9:06 pm
Ubicació: Platja d'Aro / Granollers

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Llfont » dl. abr. 07, 2014 10:45 am

Benvolguts,

Tot i que potser anirem amb la copilot sota mínims, podeu apuntar-nos a la sortida.
:D
Lluís i Sunsión

Cangas de Onís: Hotel El Sella
Iruña: Holiday Inn Express
Llfont l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 07, 2014 11:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Minina » dl. abr. 07, 2014 11:11 am

Llfont ha escrit:Benvolguts,

Tot i que potser anirem amb la copilot sota mínims, podeu apuntar-nos a la sortida.
:D
Lluís i Sunsión
Tindríeu de posar els hotels on aneu cada dia. :Thanks1

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Inscripcions

Entrada Autor: PEPI600 » dl. abr. 07, 2014 9:13 pm

Podeu mirar l´enllaç de la ruta del dia divendres 2/5, no m´obre cap ruta

Gràcies :Thanks1 :Thanks1
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Minina » dl. abr. 07, 2014 10:08 pm

PEPI600 ha escrit:Podeu mirar l´enllaç de la ruta del dia divendres 2/5, no m´obre cap ruta

Gràcies :Thanks1 :Thanks1
Ho he provat i a mi si que se'm obre amb la ruta igual que es veu a la imatge del mapa. :wokrpc

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Minina » dl. abr. 07, 2014 10:13 pm

Minina ha escrit:
PEPI600 ha escrit:Podeu mirar l´enllaç de la ruta del dia divendres 2/5, no m´obre cap ruta

Gràcies :Thanks1 :Thanks1
Ho he provat i a mi si que se'm obre amb la ruta igual que es veu a la imatge del mapa. :wokrpc

He eliminat el google maps nou de la meva sessió i llavors no s'obre res. :wokrpc

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Minina » dl. abr. 07, 2014 10:31 pm

Minina ha escrit:
Minina ha escrit:
PEPI600 ha escrit:Podeu mirar l´enllaç de la ruta del dia divendres 2/5, no m´obre cap ruta

Gràcies :Thanks1 :Thanks1
Ho he provat i a mi si que se'm obre amb la ruta igual que es veu a la imatge del mapa. :wokrpc

He eliminat el google maps nou de la meva sessió i llavors no s'obre res. :wokrpc


Torneu a provar-ho, ara sembla que tan s'obre si tens el google maps clàssic com el nou.

No se per quins sants han modernitzat el google maps :Gun1 :Gun1

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Inscripcions

Entrada Autor: PEPI600 » dl. abr. 07, 2014 11:52 pm

Ara si, perfecte, moltes moltes gràcies :Thanks1 :Thanks1 :Thanks1 :Thanks1
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Nacho
Presentats
Entrades: 371
Membre des de: dc. abr. 24, 2013 7:10 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Nacho » dt. abr. 08, 2014 10:41 am

Bones
Podeu apuntar pendent si algú vol compartir habitació
Gràcies

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Minina » dt. abr. 08, 2014 1:47 pm

Imatge

Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Jutge » dt. abr. 08, 2014 8:45 pm

:groupwave :groupwave :groupwave :groupwave
cordons Minina, com t'ho curras !!!! :Thanks1 !!!

:groupwave :groupwave :groupwave :groupwave

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Xavier » dc. abr. 09, 2014 12:47 pm

Benvolguda Sra. Minina.

Acabo de revisar la llista actualitzada i ho trobo bé. Només hi ha una cosa que potser no és del tot correcte però no sé si és culpa de l'organització. Es tracta del meu company d'habitació en PEPI600. Si m'adormo abans jo no passa res però si s'adorm abans ell no puc dormir dels ronquets que fot. Òbviament quan ronco jo com que no em sento no passa res però convindrà amb mi, Sra. Minina, que és molt molest que l'altre ronqui.

He pensat que dormi a la banyera i tancar la porta del bany però no sé si seria massa agoserat. Podría l'organització donar-me algun consell?

Moltes gràcies per la seva amable atenció. Quedo a la espera de les seves sàvies paraules que de ben segur faran que el meu company d'habitació millori el seu comportament.

Xavier.

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2015
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Minina » dc. abr. 09, 2014 3:05 pm

Xavier ha escrit:Benvolguda Sra. Minina.

Acabo de revisar la llista actualitzada i ho trobo bé. Només hi ha una cosa que potser no és del tot correcte però no sé si és culpa de l'organització. Es tracta del meu company d'habitació en PEPI600. Si m'adormo abans jo no passa res però si s'adorm abans ell no puc dormir dels ronquets que fot. Òbviament quan ronco jo com que no em sento no passa res però convindrà amb mi, Sra. Minina, que és molt molest que l'altre ronqui.

He pensat que dormi a la banyera i tancar la porta del bany però no sé si seria massa agoserat. Podría l'organització donar-me algun consell?

Moltes gràcies per la seva amable atenció. Quedo a la espera de les seves sàvies paraules que de ben segur faran que el meu company d'habitació millori el seu comportament.

Xavier.

Estimat Sr. Xavier, es una situació molt difícil i es complicat de solucionar, però jo provaria amb un aparell d'aquests.




Imatge




Encara que per dormir potser incomoden una mica. :Arpa

Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Electra » dc. abr. 09, 2014 8:04 pm

jajajajjajajajajajajajjajajajajjajajajajaja :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:groupwave Però quina bona resposta Minina, ets una crac! :groupwave
Una pregunta: em puc quedar amb el gatet??
Imatge

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Inscripcions

Entrada Autor: PEPI600 » dc. abr. 09, 2014 9:25 pm

Xavier ha escrit:Benvolguda Sra. Minina.

Acabo de revisar la llista actualitzada i ho trobo bé. Només hi ha una cosa que potser no és del tot correcte però no sé si és culpa de l'organització. Es tracta del meu company d'habitació en PEPI600. Si m'adormo abans jo no passa res però si s'adorm abans ell no puc dormir dels ronquets que fot. Òbviament quan ronco jo com que no em sento no passa res però convindrà amb mi, Sra. Minina, que és molt molest que l'altre ronqui.

He pensat que dormi a la banyera i tancar la porta del bany però no sé si seria massa agoserat. Podría l'organització donar-me algun consell?

Moltes gràcies per la seva amable atenció. Quedo a la espera de les seves sàvies paraules que de ben segur faran que el meu company d'habitació millori el seu comportament.

Xavier.
Estimat company d´habitació , no cal que es preocupi pels roncs, intentaré no dormir fins que vosté hagi agafat el primer son, i així no destorbar el seu preuat descans, en cas que es desperti a mitjanit, prego que em desperti i l´hi cantaré una nana, per què es torni a dormir.

Per cert que prefereixes dreta o esquerra.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Jordi » dg. abr. 13, 2014 4:07 pm

Hola a tots:

Tinc moltíssimes ganes d'acompanyar-vos. Ara que, per fi ja tinc la moto sembla que podré fer-ho i, per tant començaré a mirar-me el tema dels hotels (habitacions individuals).
El que em passa actualment, es que tinc unes petites molèsties en una espatlla degudes a una inflamació en un tendó i es per aquesta raó que vull informar-vos que en cap cas penso formar part del grup si intueixo que, desprès de varies hores pilotant, aquest fet pogués alentir, pertorbar o alterar el ritme general del grup.
Abans de decidir si apuntar-me o no, vull tenir clar que, amb els exercicis de recuperació i rehabilitació, aquest petit dolor ja es història. El metge diu que "Cap problema".
Si finalment us acompanyés, no heu de patir en absolut, ja que en el cas de que sentis alguna incomoditat, jo seria el primer en dir-vos "Adeu-Siau i bona ruta", abandonant el grup i seguint tot sol, que ja soc prou grandet. El fet d'escollir habitacions individuals em proporcionaria independència absoluta per no molestar-vos. Queda entès??
Per altra banda, jo sortiria un dia abans que vosaltres atès a que la ruta del primer dia la trobo llarga i avorrida i també em serviria per conèixer, amb mes profunditat, l'estat d'aquesta inflamació.
Ara, amb aquests dies que falten, i els exercicis, ja aniré veient com va aquesta espatlla.
De totes maneres, i no ho entendria d'un altre manera, la meva assistència a l'esdeveniment, quedaria sotmesa a la vostra consideració.

Una abraçada

Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??

Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Electra » dg. abr. 13, 2014 7:07 pm

SALUTACIONS COMPANYS/ES!!!
Aquest any ens hem pogut organitzar i us podrem acompanyar en aquesta escapada.
Siusplau Minina , si no vaig confosa, pots apuntar que:
- Cangas d'Onís: compartirem" apartament SPA CUETO"; la MEF, Angeleta, Rad, 650, Darkdevil i Electra
- Pamplona: també tenim un apartament "Alojamiento Estela" de 6 persones amb 3 habitacions+pàrking, però solament estarem: Angeleta, Darkdevil i Electra, així que si algú vol afegir-se, ja sap!! tenim lloc.
CREC QUE NO EM DEIXO RES!!
ELS INTERESSATS/ES ja fareu saber via foro, el qué!
Imatge

Avatar de l’usuari
Napoleon
Presentats
Entrades: 1793
Membre des de: dv. feb. 22, 2013 1:19 pm
Ubicació: Barcelona-Capital de la República Interruptus

Re: Inscripcions

Entrada Autor: Napoleon » dg. abr. 13, 2014 7:48 pm

Prony ha escrit:Hola a tots:

Tinc moltíssimes ganes d'acompanyar-vos. Ara que, per fi ja tinc la moto sembla que podré fer-ho i, per tant començaré a mirar-me el tema dels hotels (habitacions individuals).
El que em passa actualment, es que tinc unes petites molèsties en una espatlla degudes a una inflamació en un tendó i es per aquesta raó que vull informar-vos que en cap cas penso formar part del grup si intueixo que, desprès de varies hores pilotant, aquest fet pogués alentir, pertorbar o alterar el ritme general del grup.
Abans de decidir si apuntar-me o no, vull tenir clar que, amb els exercicis de recuperació i rehabilitació, aquest petit dolor ja es història. El metge diu que "Cap problema".
Si finalment us acompanyés, no heu de patir en absolut, ja que en el cas de que sentis alguna incomoditat, jo seria el primer en dir-vos "Adeu-Siau i bona ruta", abandonant el grup i seguint tot sol, que ja soc prou grandet. El fet d'escollir habitacions individuals em proporcionaria independència absoluta per no molestar-vos. Queda entès??
Per altra banda, jo sortiria un dia abans que vosaltres atès a que la ruta del primer dia la trobo llarga i avorrida i també em serviria per conèixer, amb mes profunditat, l'estat d'aquesta inflamació.
Ara, amb aquests dies que falten, i els exercicis, ja aniré veient com va aquesta espatlla.
De totes maneres, i no ho entendria d'un altre manera, la meva assistència a l'esdeveniment, quedaria sotmesa a la vostra consideració.

Una abraçada

Jordi "Prony"
Jordi,
No et preocupis per les petites molesties. Jo en tinc unes quantes més i espero aguantar. En tot cas ens podrem explicar mutuament les penes.
De fet jo també m'estic plantejant sortir el dia abns, més que per mi, per la Rosa, que tantes hores de moto se l'hi fan molt pesades.
La intenció es de sortir al matí (sense presses) i anar tirant xino-xano fins a, per exemple, Santo Domingo de la Calzada (es un dir).
A la sortida del dia 27, ja comentaré amb els organitzadors, un lloc pera trobar-nos.
Si no et fa res que et vegin amb un de la "mala pel" i et vols apuntar , ja ho saps.

Salut i qulòmetres (amb o sense molèsties)

Roger
Jo tampoc vaig en BMW

Respon

Torna a “Picos 2014”