Deixeu-me ser nostàlgic.....

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Re: Deixeu-me ser nostàlgic.....

Entrada Autor: Jeppy » dt. oct. 06, 2015 9:21 am

El temps passa de pressa. I això em fa pensar que vaig ser dels primers en afegir-me a la colla que vareu parir aquest grup de gent de la foto.
Us felicito per que heu aconseguit ajuntar una bona colla de gent i per que heu propiciat que fem bones coneixences entre nosaltres. Ja se sap que uns van i altres venen, que entren i que en surten, però un grup homogeni d'aquesta mena, es digne de ser tingut en compte en les vides de cada un de nosaltres.
Endavant!!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Re: Deixeu-me ser nostàlgic.....

Entrada Autor: ARBE » dv. oct. 30, 2015 6:04 pm

Doncs sí que passa el temps, sí… Volia aprofitar per dir

Tots els que anirem al dinar,
I tots els que no hi voldran ser,
I tots els que voldrien anar però no podran ser-hi…

Tots tenim alguna vinculació amb Mototurisme. Cadascú tindrà la seva opinió i la seva història personal necessàriament diferent.

La meva és una història petitona, de butxaca, i em ve de gust compartir-la:

Queda lluny ja en el temps aquella matinada freda, camí de Basella, quan en mig de la boira vaig veure per primer cop una filera inacabable de motos de la qual jo en formava part, l’estremiment que em va recórrer l’espinada encara ara el recordo, em va fer passar el fred de cop. Després va venir la trobada, el dinar, les primeres coneixences… i amb el temps més rutes, anar tramant complicitats, somriures, conyetes, algun ensurt, algun disguts, però sobretot molts bons moments.
Anar a ritme, l’aire embotellat, esmorzar ànec a la cassola, la bullabesa, els calçots, la marxa fina, les gambes de Palamós, el surt com surt, les ostres… tantes i tantes coses de l'imaginari col·lectiu que van teixint històries trufades de bons records.

Mototurisme m’ha canviat la forma d’entendre la moto. Hi he trobat bons mestres, gurús, musses inspiradores, pares espirituals, però sobretot molts bons companys i amics que han fet que n'aprengui molt. Ha estat un plaer - i un honor- rutejar, rodar, menjar, beure, riure, plorar… amb tots vosaltres.
Puc arribar a dir -sense por d'equivocar-me- que Mototurisme m’ha canviat la vida.

Per tot això,

A tots els que anireu dinar,
a tots els que no hi voldreu ser,
a tots els que hi voldrieu ser però no podeu,

i especialment, als que no hi anireu perquè ja no hi sou,

Gràcies.
-----------

Avatar de l’usuari
Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Re: Deixeu-me ser nostàlgic.....

Entrada Autor: Digamjordi » ds. oct. 31, 2015 1:20 pm

Una molt bona idea que ens ha portat a coneixens i gaudir de noves amistats.
Compartir la carretera

Avatar de l’usuari
IsraGS
Presentats
Entrades: 191
Membre des de: dc. feb. 02, 2011 7:29 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt, Vallès Oriental

Re: Deixeu-me ser nostàlgic.....

Entrada Autor: IsraGS » dg. nov. 01, 2015 7:36 pm

Puc afirmar sens dubte que gràcies a Mototurisme conec racons del nostre pais que mai hagués conegut, gracies també a Mototurisme tinc una colla d'amics entranyables.
Gràcies a tots aquells que vareu fundar aquest grup i que encara treballeu per mantenir-lo viu!

Moltes moltes gràcies! :catok

Respon

Torna a “Festa X Aniversari”