FOTOS GIMKAMA

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: FOTOS GIMKAMA

Entrada Autor: SisoRT » dt. juny 01, 2010 12:42 am

Enhorabona Panotxa, el qui en sap, en sap, i "no hase ..........nada más" :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: FOTOS GIMKAMA

Entrada Autor: Albert » dt. juny 01, 2010 6:50 am

Holaaaa,

Moltes gràcies Miquel, i a tot l’equip que t’ha ajudat, per preparar-nos una matinal com aquesta. Cada un de nosaltres ha pogut gaudir de la ruta i de les fonts que hem visitat de la forma que mes li agrada, i al ritme que mes li ha convingut. Personalment no canvio haver-me quedat curt en les fonts visitades per les teves explicacions en les dues fonts que hem estat junts. Realment si que m’ho pres de forma relaxada, m’ha agradat molt, pots estar-ne segur que hi tornaré, encara que torni a quedar l’últim de la classificació.

Una preparació rigorosa i meticulosa de tot el muntatge que ha fet que tots els assistents ho haguem gaudit intensament. Merci de nou.


:D :D :D

[quote user="Kel" post="122094"]
Nosaltres som MOTOTURISTES ens agrada competir, no ens cal guanyar :twisted: :twisted:[/quote]

No hi estic d’acord Kel, penso que jo hi he guanyat mes que el primer!!!

:roll: :mrgreen:
Sort,

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: FOTOS GIMKAMA

Entrada Autor: Gearbox » dt. juny 01, 2010 9:22 am

[quote user="Vendetta" post="122025"] ...El meu gust en un pou...[/quote]

:b9 :b9 ... m'agrada aquesta expressió !!!
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: FOTOS GIMKAMA

Entrada Autor: Minino » dt. juny 01, 2010 9:29 am

[quote user="Alucinamaripili" post="122098"][quote user="Kel" post="122094"][quote user="Mikelgs" post="122032"]
Ra-mon, el teu problema es que et vas ajuntar amb un parell que tenian "una patxorra" que deu ni dó,(però els hi vaig restar 4 puntets,je,je,je.... :lol:
[/quote]

Miquel, hi ha gent que ens impregnen dels llocs tan macos que ens fas anar ... aleshores, els temps no son pas de competició.

Nosaltres som MOTOTURISTES ens agrada competir, no ens cal guanyar :twisted: :twisted:[/quote]

Amen[/quote]


:D :b9 :b9 :b9 això això que jo es d'uns que gairebé es fiquen a l'ermita AMEN. :wall :wall
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: FOTOS GIMKAMA

Entrada Autor: MikelRT » dt. juny 01, 2010 11:28 am

[quote user="Kel" post="122094"][quote user="Mikelgs" post="122032"]
Ra-mon, el teu problema es que et vas ajuntar amb un parell que tenian "una patxorra" que deu ni dó,(però els hi vaig restar 4 puntets,je,je,je.... :lol:
[/quote]

Miquel, hi ha gent que ens impregnen dels llocs tan macos que ens fas anar ... aleshores, els temps no son pas de competició.

Nosaltres som MOTOTURISTES ens agrada competir, no ens cal guanyar :twisted: :twisted:[/quote]

:bow :bow :bow

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: FOTOS GIMKAMA

Entrada Autor: Eva » dt. juny 01, 2010 12:41 pm

[quote user="Mikelgs" post="122156"][quote user="Kel" post="122094"][quote user="Mikelgs" post="122032"]
Ra-mon, el teu problema es que et vas ajuntar amb un parell que tenian "una patxorra" que deu ni dó,(però els hi vaig restar 4 puntets,je,je,je.... :lol:
[/quote]

Miquel, hi ha gent que ens impregnen dels llocs tan macos que ens fas anar ... aleshores, els temps no son pas de competició.

Nosaltres som MOTOTURISTES ens agrada competir, no ens cal guanyar :twisted: :twisted:[/quote]

:bow :bow :bow[/quote] :bow :bow :bow :bow :bow :bow :kiss

Respon

Torna a “Gimcana”