Base De Rutes

Millores, opinions i proves de la web i del mateix fòrum

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Base De Rutes

Entrada Autor: Albert G » dl. set. 07, 2009 9:58 pm

Dons això, crec que seria interessant tindre un lloc ha on penjar les rutes que anem fent, jo en tinc unes quantes i lògicament m’agradaria compartir-les amb els companys, com que ja les he fet, qui les vulgui fer nomes les tindria que descarregar, en GPX (Garmin) o TomTom (INT), a mes podria dir llocs que no s’han de deixar de visitar, d’aquesta manera, quant vulguem fer una ruta, ja la tenim, la mateixa o retocada al nostre gust.
Ja direu.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. set. 07, 2009 10:13 pm

Totalment d'acord amb tu Albert.

Aquesta és una proposta llargament reivindicada per en Kel :D

A veure que hi diuen els "jefes"

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Sagal » dl. set. 07, 2009 10:17 pm

Molt bona idea, a mi em sembla perfecte.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Randy-650 » dl. set. 07, 2009 11:57 pm

La proposta serà degudament estudiada, no patiu. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Eva » dt. set. 08, 2009 6:57 am

Albert GTR, molt bona idea.
Per cert..... que vagi bé aquest cap de setmana. Ja m´explicarás.
Cuida´t ;) :kiss

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. set. 08, 2009 4:36 pm

[quote user="Randy-650" post="89640"]La proposta serà degudament estudiada, no patiu. :D[/quote]


Gràcies Randy, tot i que jo havia llegit el títol malament i havia entès un altra cosa que també seria interessant.


:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Vsssssss
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Steelman » dt. set. 08, 2009 4:49 pm

ai ramon!!! JAJAJAJ


Com diu el Randy ho mirarem.
No es un tema facil pero estaria molt. Dic que no es facil pq ultimament anem molt justos d´espai i fins i tot aquest mes hem tingut de augmentar el trafic de banda de Mototurisme (augmentant el preu del hosting).

De totes maneres, aquesta millora que fa temsp que persegueix en Kel i ara tu AlbertGTR tambe comentes...es una cosa molt interessant.
Mentres..l'alternativa es fer grans croniques, amb mapes,fotos,explicacions amb adreces d´interes,....i no un simple link a picasa ;)

VS
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Panotxa » dt. set. 08, 2009 5:22 pm

Una cosa que no ocupa espai hauria d'ésser un enllaç.

Podria ser una cosa així:

http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... 1241451281

...o no!

Amb aquest sistema veus la ruta, però te l'inconvenient de que no tens el fitxer Gpx o Itn, de tota manera baixar un fitxer en format Gpx te els seus inconvenients, i es que si l'aparell no te els mateixos paràmetres de càlcul de ruta que el qui ha fet la ruta, pot ser que la recalculi diferent.
D'aquesta manera un veu la ruta i l'ha de fer manualment, que crec que és més fiable.

No se si ho he explica't bé o ho he acabat de liar! :eyes :eyes :eyes

Salut!

PD: La idea d'en Ramon també es molt interessant. :D :D :D :D
Panotxa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 08, 2009 5:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Albert G » dt. set. 08, 2009 6:21 pm

Dons el que diu en Panotxa, :mestre crec que es la manera mes simple i practica, podríem posar en una plana tots els links organitzats (s’ha de crear una norma perquè tots ho fem igual :pc ), d’aquesta manera tenim la possibilitat de editar la ruta al nostre gust.
Es podria crear un apartat anomenat per exemple “Base de rutes” (i no de p.....s) :roll: i cada un obrir un tema que en ell, pugui editar i posar-hi les seves rutes.
Digo yo!!!!! Es una proposta!!!!!
:???:
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Steelman » dt. set. 08, 2009 10:40 pm

aixo ho varem intentar fer ..
index-de-rutes-2007-vt3264.html

pero no hem pogut continuar....
Aquesta tarda amb lÁlbert parlant de la KDD tb hem parlat d´aixo i hem dit que un cop arreglades unes quantes coses, ens hi posarem amb aquest sistema.

El dels ITN's i GPX continuarem estudiant el tema
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Itaca » dt. set. 08, 2009 10:47 pm

[quote user="Panotxa" post="89690"]

PD: La idea d'en Ramon també es molt interessant. :D :D :D :D[/quote]

Per aixó els del sector gironí sempre quedem a la rotonda de La Lluna ;) ;)
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Avatar de l’usuari
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Kel » dg. gen. 10, 2010 3:06 am

Llegint aquest post, imagino que quasi està tot preparat :cool:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Albert » dg. gen. 10, 2010 10:04 am

Bon dia,

Ostres Miquel!! Ja t’enyorava per aquí!!! :enfadat

No ho portem tot lo avançat que voldríem ni tu ni nosaltres, però estem fent diferents proves amb mapes per veure com ho acabem de fer. Segurament primer tindrem disponibles altres novetats, però ja que hi som, aquesta també caurà segur.

De moment, si us plau, torna’t a mirar el calendari de sortides i podràs veure que l’acabem de millorar, ja no has de buscar les sortides entre els aniversaris, es veuen prou be per si soles en cada pàgina.

Merci per fer-nos memòria.


;) :cool: :smile:
Sort,

Avatar de l’usuari
Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Jb500 » dg. gen. 10, 2010 10:26 am

holaaa

heu mirat el wikilog?, es poden penjar les rutes a peu, en bici, en moto... es genera la imatge en un mapa de google maps i si algu vol el trak, nomes ha de baixar lo.

podem fer un apartat amb els enllaços, una descripcio minima de la ruta i ordenats per zones, o amb algun tipus de buscador.

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/home.do

ep, i es d'una gent d'aqui !!!

v'sss

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. gen. 10, 2010 10:38 am

[quote user="jb500" post="102509"]holaaa

heu mirat el wikilog?, es poden penjar les rutes a peu, en bici, en moto... es genera la imatge en un mapa de google maps i si algu vol el trak, nomes ha de baixar lo.

podem fer un apartat amb els enllaços, una descripcio minima de la ruta i ordenats per zones, o amb algun tipus de buscador.

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/home.do

ep, i es d'una gent d'aqui !!!

v'sss[/quote]
És una de les alternatives que estem mirant. ;) Moltes gràcies pel suggeriment! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7589
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. gen. 10, 2010 10:53 pm

[quote user="Steelman" post="89685"]ai ramon!!! JAJAJAJ


Com diu el Randy ho mirarem.
No es un tema facil pero estaria molt. Dic que no es facil pq ultimament anem molt justos d´espai i fins i tot aquest mes hem tingut de augmentar el trafic de banda de Mototurisme (augmentant el preu del hosting).

De totes maneres, aquesta millora que fa temsp que persegueix en Kel i ara tu AlbertGTR tambe comentes...es una cosa molt interessant.
Mentres..l'alternativa es fer grans croniques, amb mapes,fotos,explicacions amb adreces d´interes,....i no un simple link a picasa ;)

VS[/quote]

Doncs posem 10€ cadascú i anirem tranquils.

Posa un número de compta i anònimament per a no saber, ni voler saber, qui posa i qui no posa.....anem posant. ;)

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 11, 2010 5:16 pm

Bona tardaaaa,

[quote user="jb500" post="102509"]holaaa

heu mirat el wikilog?, es poden penjar les rutes a peu, en bici, en moto... es genera la imatge en un mapa de google maps i si algu vol el trak, nomes ha de baixar lo.

podem fer un apartat amb els enllaços, una descripcio minima de la ruta i ordenats per zones, o amb algun tipus de buscador.

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/home.do

ep, i es d'una gent d'aqui !!!

v'sss[/quote]

Vaig descobrir el Wikilog l’altre vegada que ens ho vas suggerir i la veritat es que es una eina prou interessant però... amb unes limitacions que no m’agraden gens.
Corregeix-me si m’equivoco però em sembla que per descarregar-te alguna ruta has de tenir un compte, els formats de descàrrega son KML de Google Earth que no m’agrada doncs m’estimo mes el Google Maps, CRS que suposo que es programa de gestió dels navegadors Garmin, i en alguns casos en format GPX que si no tinc mal entès es el format que utilitzen els Garmin també.
Ja se que hi ha uns quants Garmin per el fòrum, però em sembla que la majoria tenim el TomTom que no utilitza cap d’aquests formats i sempre hem d’anar a parar com a mínim al Tyre o qualsevol altre programa de gastió de rutes per fer-ne la lectura i posterior transformació.
He intentat posar un link directe a la ruta del Wikilog que ens porti directament a la pàgina de treball del Google Maps però encara no me’n he sortit, si be es cert que es pot posar la ruta a l’apartat d’observacions per que es pugui copiar en enganxar en una nova pantalla del explorador.
D’altra banda te una opció molt interessat que es la d’agrupar diferents rutes de forma que en sol títol hi pots englobar, per exemple, totes les rutes de una província, comarca, regió o país. Google Maps només et deixa presentar 19 rutes diferents per cada mapa que puguis fer... molt limitat, però d’altra banda et permet treballar amb les rutes i no cal enregistrar-te per poder-les veure, si bé continues necessitant el Tyre o similar per poder-les introduir al teu navegador.

Estem estudiant com fer una combinació de tots dos per veure de quina manera pot quedar millor i mes accessible a tothom de forma senzilla, doncs d’entrada potser si que no hi pujaríem gaires rutes, però a la llarga, si no ho muntem de una forma ben organitzada no ens serviria de res, doncs buscar-hi una ruta podria ser tot un suplici.

Potser es que hi ha alguna cosa que no faig prou be o que no se fer encara, per això us agrairé qualsevol ajuda o suggeriment que em donar al respecte.

Merci.


:smile: :| :???:
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Albert » dl. gen. 11, 2010 5:19 pm

Holaaaa,

[quote user="Alucinamaripili" post="102589"]
Doncs posem 10€ cadascú i anirem tranquils.
[/quote]

Moltes gràcies per la iniciativa però de moment no cal fer-ho, arribat el cas ho tindríem en compte.

Merci.

:smile: :smile: ;)
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Albert G » dl. gen. 11, 2010 9:01 pm

El que fins ara he vist molt complert es a Moterus, ara no amb digueu si es viable o no, això ho sabreu vosaltres, però crec que el format es molt encertat, amb totes les opcions, incloses la descarrega de la ruta en diferents formats.
També hi hauria la possibilitat de crear un grup a Moterus (Mototurisme), ja que ho tenim gratuït, nomes ens tindríem que enregistrar, es una opció, eh!!!

Imatge
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 11, 2010 9:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Base De Rutes

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 12, 2010 12:26 am

Bona nit,

Albert gràcies per la informació, però aquesta opció no es res mes que un mapa de Google Maps que estem estudiant. Igualment per descarregar-te la ruta t’has d’enregistrar. Seguirem buscant i esperant a veure si troben alguna cosa millor.


:| :| ;)
Sort,

Respon

Torna a “Millores, suggeriments i proves”