* 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) #52

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Eva » dg. març 21, 2010 9:58 pm

Fa estona que estem a casa.

Malgrat la pluja ens tenia amenaçats, només ha fet acte de preséncia tornant cap a casa.

Ha sigut un día molt interesant. Bona ruta, bon dínar i el millor , com sempre, TOTS VOSALTRES :kiss .

Per cert, a l´hora de dinar han sortit temes molt interesants ;) .

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Randy-650 » dg. març 21, 2010 10:01 pm

Vendetta, portaves Michelin Pilot Road 2CT, oi? :shock:

Amb el teu no m'he fixat, però amb aquest si: :enfadat


Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Cristina » dg. març 21, 2010 10:10 pm

.
Bones!!!

On estava la pluja avui? Res quatre gotes mal contades poc abans d´arrivar a casa.

Avui he disfrutat moltissim amb la ruta, m´ho he passat "teta" :ban :ban :ban

Fins la propera!!!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Randy-650 » dg. març 21, 2010 10:11 pm

Per cert, Vendetta, oite què vaig escriure fa dies en aquest fil:
[quote user="Randy-650" post="105703"][quote user="Ra-mon" post="105678"]

Randi, per què dius que no son aconsellables per posar a la Pan ?[/quote]

El portar als laterals un compost de goma molt més tou que al centre fa que en motos de molt de pes i molt de par pateixin un greu escalfament superior al desitjable que pot provocar el desintegrament de les molècules de silice i la pèrdua d'adherència, apart de canviar el color de la goma de negre a blau. En motos de mitjana cilindrada, com ara pot ser una Bandit 650, no ho acusa tant.

Els Pilot Road2CT estan enfocats de cara a fer rutes majoritàriament en autovies i autopistes, i de tant en tant fer revolts, però tú, Ra-mon, que et conec, poliràs els laterals en menys de 7.000 km's. Els Pilot Road 2CT tenen una temperatura de funcionament entre 20º i 40º. Els esportius oscilen entre els 30º i 70º, els de MotoGP entre 50º i 100º.

Tinc companys que han anat a fer tandes a circuit i en tres voltes ja poden entrar a boxes, doncs el pneumàtic ha sobrepassat la temperatura ideal d'utilització i sols han fet que tenir ensurts.

Si els fica a la Pan€ el Lujoisla, o el JoanF, estaran encantats, però ni tú, ni el OO7, ni el PEPI600, ni l'Alucinamaripili, ni el Sharky, ni l'Albert n'estarieu contents, encara que em diguis que sí.

Amb el temps ja m'ho explicaràs. ;)[/quote]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Bichusten
Presentats
Entrades: 380
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
Ubicació: Girona

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Bichusten » dg. març 21, 2010 10:41 pm

Felicitats per els organitzadors, Rod-liders,.......
Ruta ok, OK, OOOOOKKKKK.
Assistents ok

Podia organitzar-se en un altre època mes propicia: sens sal, sense dubtes de temps, per exemple principi d'estiu

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Laiona » dg. març 21, 2010 10:59 pm

Quina ruta més xula! I a més dalt de la VFR de'n Bond! I amb estrena de casc! Millor impossible!

Llàstima de la punxada de'n Vendetta. Però per la resta un 10 tot i que han intentat que en Bond es perdés jajajaja

Fins la propera!!!!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Avatar de l’usuari
Gorka
Presentats
Entrades: 108
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 5:01 pm
Ubicació: Castelló d'Empúries - Alt Empordà

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Gorka » dg. març 21, 2010 11:16 pm

Doncs ara que tinc temps nomes dir que a sigut un dia fantàstic, la ruta genial molt maca, el dinar perfecta.

La tornada a sigut una mica estressant, es el que passa el passar per l'eix i si tens pressa....... :???: :???: :???:
Però a anat be, nomes unes gotetes d'aigua que ma'n acompanyat els últims 100 km

Felicito el "sogre" i els "cunyats" per l'organització, insuperable.

Avui podem dir que me estrenat de "cruillero", en una sortida oficial, tot i que no estava previst, però be.
(deixàrem de banda els 40 minuts allà parats esperant que arribes el de l'armilla groga ;) :lol: ;) jejejjeje,
se que han sigut forces majors, coses que passen).

Aaahh, felicito l'Stelvio per la joguina nova, a disfrutar-la que es el que toca.

Apa ens veiem.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Vendetta » dg. març 21, 2010 11:53 pm

[quote user="Randy-650" post="112883"]Per cert, Vendetta, oite què vaig escriure fa dies en aquest fil:
[quote user="Randy-650" post="105703"][quote user="Ra-mon" post="105678"]

Randi, per què dius que no son aconsellables per posar a la Pan ?[/quote]

El portar als laterals un compost de goma molt més tou que al centre fa que en motos de molt de pes i molt de par pateixin un greu escalfament superior al desitjable que pot provocar el desintegrament de les molècules de silice i la pèrdua d'adherència, apart de canviar el color de la goma de negre a blau. En motos de mitjana cilindrada, com ara pot ser una Bandit 650, no ho acusa tant.


.....[/quote][/quote]

O sè i no ho sè, vaig tindre que cambiar el pneumatic de forma urgent per andorra, fa un temps. No sè els altres pneumatics com van, jo ja vaig fer la meva epoca de testeigs, i definitivament em quedo amb els Z6, però no els tenien. :cry: de tota manera m'hi ajuda a entendre una mica mès què ha passat.

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Sagal » dl. març 22, 2010 9:41 am

[quote user="Vendetta" post="112872"]

Mira que arribar tard al dinar en Siono i en Sergi.. ja els hi val. De tota manera merci, per el suport moral i la bona companyia, I a l'Esther i Irene, per el suport tècnic al gruista per tal que la meva moto quedès ben lligada i assegurada. Tot i que el gruista, tb s'ha portat de nassos.[/quote]

Vaja que has fet servir la femeninitat per aconseguir una bona lligada? jajajajajajaja, un dia que l'hora d'esmorsar si recordes et deia que el dia de els jardins d'artigas anaves amb el pneumatic llis, joder i va i petes avui. Llàstima que hi farem un dia per tu i l'altre per mi no? és que en Randy va a saco, eh :lol: :lol: :lol:
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 22, 2010 9:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Electra » dl. març 22, 2010 5:15 pm

:mrgreen: SAGAL, la teva predicció no es fiable al 100 per 100, per que de tornada vem tenir pluja tota l'estona ;)

EN AQUESTA SORTIDA HE GAUDIT COM LA CANALLA, MOLTES GRÀCIES ALS ORGANITZADORS
Imatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Sagal » dl. març 22, 2010 7:06 pm

[quote user="Electra" post="112966"] :mrgreen: SAGAL, la teva predicció no es fiable al 100 per 100, per que de tornada vem tenir pluja tota l'estona ;)

EN AQUESTA SORTIDA HE GAUDIT COM LA CANALLA, MOLTES GRÀCIES ALS ORGANITZADORS
[/quote]

Home aixó es culpa de tardar tant a marxar, peró no em diràs que ho vaig endevinar més que els del temps
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. març 22, 2010 9:39 pm

Virginia, en Santi és el Nostradamus de Mototurisme. :mrgreen:

Avatar de l’usuari
MEF
Presentats
Entrades: 198
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 12:44 am
Ubicació: Folgueroles

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: MEF » dl. març 22, 2010 11:32 pm

[quote user="Randy-650" post="112846"]
Més coses. Si un dia heu de fer un curset de conducció, adreceu-vos a la senyoreta MEF. Noia, t'he felicitat en privat. Però ara et felicito públicament. Seguir la teva roda és un luxe, i m'he quedat super-parat. Per qui no ho sàpiga, la MEF és la noia que porta una Transalp 650, de color blau fosc. Felicitats. Te les mereixes. :bow
[/quote]

Ostres Randy que em surtiran els colors :oops: :lol: :lol: moltes gràcies ... :lol: darrerament he aprofitat bastant el temps escoltant els consells dels amics, i practicant seguint a una llebra que tot sigui dit té una paicència de sant! :cool: doncs res, a continuar aprenent que encara em queden molts km a rodar!!!
Un bon equip, simbiosi perfecte!

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 03 - PINÓS I RIALB (CATALUNYA CENTRAL) *

Entrada Autor: Sagal » dt. març 23, 2010 5:20 am

[quote user="Alucinamaripili" post="113007"]Virginia, en Santi és el Nostradamus de Mototurisme. :mrgreen:[/quote]

Doncs a veure si aconsegueixo endevinar quin dia coincidirem tu i jo, collons, que no hi ha manera. no dec se prou bo, veig que quant m'apunto jo tu no, que tens alguna al.lergia? :D :D :D
ImatgeImatge

Respon

Torna a “2010”