* 07 - Osona, Lluçanès i Guilleries #56

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Biel i Avril
Presentats
Entrades: 8
Membre des de: dg. set. 16, 2007 2:43 pm
Ubicació: Osona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Biel i Avril » dl. jul. 19, 2010 11:50 am

Per nosaltres també va ser la primera sortida de Mototurisme,

Tot i ser molt petits per poguer venir, us varem veure passar per la carretera del nostre poble perqué l'àvia ens hi va portar.

Quasi be tots ens vàreu saludar i pitar i nosaltres us saludàvem també, i ens va fer molta il·lusió veure tanta colla de motos.

Quan el tiet va arribar a casa va ser el primer que li vàrem dir, i es va posar molt content de que tots ens saludesiu i veure la nostra cara de contents quan li explicàvem.

Gràcies a tothom !!!


PD. D'aqui quinze anys ja ens apuntarem a una sortida amb les nostres pròpies motos.
Biel i Avril l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 19, 2010 11:57 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 19, 2010 12:02 pm

[quote user="Biel i Avril" post="128622"]Per nosaltres també va ser la primera sortida de Mototurisme,

Tot i ser molt petits per poguer venir, us varem veure passar per la carretera del nostre poble perqué l'àvia ens hi va portar.

Quasi be tots ens vàreu saludar i pitar i nosaltres us saludàvem també, i ens va fer molta il·lusió veure tanta colla de motos.

Quan el tiet va arribar a casa va ser el primer que li vàrem dir, i es va posar molt content de que tots ens saludesiu i veure la nostra cara de contents quan li explicàvem.

Gràcies a tothom !!!


PD. D'aqui quinze anys ja ens apuntarem a una sortida amb les nostres pròpies motos.[/quote]

Osti, doncs ja m'enrecordo, i els varem saludar d'allò més, tenies que avisar home que haguessim pitat bocines tots
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Eva » dl. jul. 19, 2010 12:10 pm

[quote user="Sagal" post="128623"][quote user="Biel i Avril" post="128622"]Per nosaltres també va ser la primera sortida de Mototurisme,

Tot i ser molt petits per poguer venir, us varem veure passar per la carretera del nostre poble perqué l'àvia ens hi va portar.

Quasi be tots ens vàreu saludar i pitar i nosaltres us saludàvem també, i ens va fer molta il·lusió veure tanta colla de motos.

Quan el tiet va arribar a casa va ser el primer que li vàrem dir, i es va posar molt content de que tots ens saludesiu i veure la nostra cara de contents quan li explicàvem.

Gràcies a tothom !!!


PD. D'aqui quinze anys ja ens apuntarem a una sortida amb les nostres pròpies motos.[/quote]

Osti, doncs ja m'enrecordo, i els varem saludar d'allò més, tenies que avisar home que haguessim pitat bocines tots[/quote]
+1

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Eva » dl. jul. 19, 2010 12:11 pm

[quote user="Sagal" post="128567"][quote user="James Bond" post="128558"][quote user="Alucinamaripili" post="128555"]Però hem trobat a faltar l'Angeleta, l'Electra, en Ra-mon, en Pepi600 i alguns de tarragona que sempre ens agrada veure.
[/quote]

+ 1[/quote]

+ 2
[/quote]


+3

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 19, 2010 12:11 pm

[quote user="Biel i Avril" post="128622"]
.....
Tot i ser molt petits per poguer venir, us varem veure passar per la carretera del nostre poble perqué l'àvia ens hi va portar.

......[/quote]

Ja us vaig veure, siiiiiiiii!! Els dos agafadets de la maneta amb la iaia. :D

I us vaig tocar la botzina dues vegades. :ban
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 07 - Sortida per Osona, Lluçanès i Guilleries *

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 19, 2010 12:20 pm

Bé, doncs ara que que ja han passat 24h de la sortida d'ahir i podem reflexionar amb una mica més de tranquil-litat, heu de saber que ahir es va fer servir una altre tàctica a la ruta i cruilles, i pel que sembla va funcionar força bé. :Saltant

A partir d'ara hi haurà a les sortides mensuals la figura de l'observador de cruilles, que vetllarà perquè tothom que en faci estigui ben posicionat i sense deixar-ne ni una.

Com dic a la meva signatura del meu perfil.... ja falta menys per a la sortida perfecta ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. jul. 19, 2010 12:28 pm

Ja deia jo que em sentia espiat. :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Vini » dl. jul. 19, 2010 12:41 pm

Hola,tot molt be.Tambe estic molt content,perque varem ser molt ben rebuts(ja que la Tensi,portava molt de molt de molt de tems,sense anar en moto).Tambe unas gracies molt especials per tots de part dels meus amics convidats el Juaquin (el marit de la Carmen(companya de trevall)).Si van sentir molt be.
Ara voldria fer un incis a la ruta.A mi (com crec que d'altres),cuant en la ruta hi tingui trams de cami de terra ò sense asfaltar,es fes constar,perque ningú s'enportes cap sorpresa.
Nosaltres varem arribar a casa molt be(duchadeta)i con nous.
"weno",ara segons el "CALENDARI DEL Vini"(apretadet),esperem que poguem ser en u'altre sortida ben aviat.
Una salutacio(estil Vini/Vini) i moltes abraçades per totom de la Tensi.
:D :D
.

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Frank » dl. jul. 19, 2010 12:45 pm

[quote user="Biel i Avril" post="128622"]Per nosaltres també va ser la primera sortida de Mototurisme,

Tot i ser molt petits per poguer venir, us varem veure passar per la carretera del nostre poble perqué l'àvia ens hi va portar.

Quasi be tots ens vàreu saludar i pitar i nosaltres us saludàvem també, i ens va fer molta il·lusió veure tanta colla de motos.

Quan el tiet va arribar a casa va ser el primer que li vàrem dir, i es va posar molt content de que tots ens saludesiu i veure la nostra cara de contents quan li explicàvem.

Gràcies a tothom !!!


PD. D'aqui quinze anys ja ens apuntarem a una sortida amb les nostres pròpies motos.[/quote]


Sí, en Ramon ens va avisar pel walkie, i quan passavem pel davant us varem saludar.
A la iaia ja la coneixiem, d'alguna foto d'una altra sortida.

Us espererem fins que vingueu amb la vostra propia moto.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Angeleta » dl. jul. 19, 2010 1:46 pm

[quote user="Sagal" post="128567"][quote user="James Bond" post="128558"][quote user="Alucinamaripili" post="128555"]Però hem trobat a faltar l'Angeleta, l'Electra, en Ra-mon, en Pepi600 i alguns de tarragona que sempre ens agrada veure.
[/quote]

+ 1[/quote]

+ 2
[/quote]

Jo també us he trobat a faltar. Amb la ilusió que em feia venir! En fi, un altre dia serà.
Algú s'apunta a una GT matinera? (millor obriré un post a una altra banda)
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Angeleta » dl. jul. 19, 2010 1:48 pm

[quote user="Mareta" post="128628"][quote user="Sagal" post="128567"][quote user="James Bond" post="128558"][quote user="Alucinamaripili" post="128555"]Però hem trobat a faltar l'Angeleta, l'Electra, en Ra-mon, en Pepi600 i alguns de tarragona que sempre ens agrada veure.
[/quote]

+ 1[/quote]

+ 2
[/quote]


+3[/quote]

Perdó, Mareta!!
Petons a la Floreta
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Eva » dl. jul. 19, 2010 3:54 pm

[quote user="Angeleta" post="128639"][quote user="Mareta" post="128628"][quote user="Sagal" post="128567"][quote user="James Bond" post="128558"][quote user="Alucinamaripili" post="128555"]Però hem trobat a faltar l'Angeleta, l'Electra, en Ra-mon, en Pepi600 i alguns de tarragona que sempre ens agrada veure.
[/quote]

+ 1[/quote]

+ 2
[/quote]


+3[/quote]

Perdó, Mareta!!
Petons a la Floreta[/quote]

De la teva part.
Per cert, el proper mes, ella vindrà a la sortida i l´hi he dit que vindràs conduint la teva propia moto.
No ens fallis ;) :kiss

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Vendetta » dl. jul. 19, 2010 4:43 pm

[quote user="Laiona" post="128582"]
jajaja I a sobre obrint pas amb el "pirulo" jajajaja Que friki que ets! jajajajajaj
[/quote]

Ui! El que m'ha dit!! :sado

A sobre que miro pel bè comù tot mirant el propi. A sobre que em preocupo per esbair dubtes, allò que en veus un a darrere, i no saps si deixar passar o no. :mrgreen:
A sobre que m'adalanto als temps.. Que si llum de fre, al casc..
A sobre que miro per la igualtat, i és que si hi han vehicles preferents, per què quan algu ho pot necessitar no pot ser preferent?

Però en cap moment era per fer la gracieta, ni perquè quedès bè a la moto, ni per distreure'm, ni per poder adalantar mès comodament al grup. :cool:

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 19, 2010 5:35 pm

[quote user="Vendetta" post="128652"][quote user="Laiona" post="128582"]
jajaja I a sobre obrint pas amb el "pirulo" jajajaja Que friki que ets! jajajajajaj
[/quote]

Ui! El que m'ha dit!! :sado

A sobre que miro pel bè comù tot mirant el propi. A sobre que em preocupo per esbair dubtes, allò que en veus un a darrere, i no saps si deixar passar o no. :mrgreen:
A sobre que m'adalanto als temps.. Que si llum de fre, al casc..
A sobre que miro per la igualtat, i és que si hi han vehicles preferents, per què quan algu ho pot necessitar no pot ser preferent?

Però en cap moment era per fer la gracieta, ni perquè quedès bè a la moto, ni per distreure'm, ni per poder adalantar mès comodament al grup. :cool:[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 ostia tindrà raó l'Alucina que l'altre dia deia que la Maria anava barata?
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Oskars
Presentats
Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 19, 2010 1:04 pm
Ubicació: Manlleu

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Oskars » dt. jul. 20, 2010 9:43 am

Nomes felicitar a tothom, per aquesta bona ruta, bona organització i bon ambient.
Si un bon día me la foto, a mi poseu-me a un forat, pero arregleu-me la moto ....
(Pere Tapies)

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 20, 2010 9:48 am

[quote user="Oskars" post="128709"]Nomes felicitar a tothom, per aquesta bona ruta, bona organització i bon ambient.[/quote]

Oskars, passa per presentacions i obre un fil propi per explicar-nos qui ets, quina moto portes i tota la parafernàlia, home. :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Kpeps » dt. jul. 20, 2010 10:02 am

jo fa dies que volia dir una coseta i aprofito aquest moment,es sobre el tema de les cruilles,realment es fantastic que en una ruta de tants kilometres pasant per tants llocs,no es perdi ningu,aixo es degut a que amb cruillers indicant cap on s'ha d'anar tothom va tranquil i al seu ritme sense preocuparse de rotondes i canvis de via,pero m'he trobat que molta gent quan pasa ni saluda ni res i crec que es de cortesia amb qui esta parat pasant calor o aguantant un xafec una simple salutacio que a fi de contes costa ben poc,que ningu s'ho prengui a mal,eh !!!! pero com a mi m'agrada saludar i que em saludin ho dic que a fi de contes com hi ha confiança ;) ;) ;) ;) ale,fins la propera :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Jordi » dt. jul. 20, 2010 10:29 am

[quote user="Kpeps" post="128714"]pero m'he trobat que molta gent quan passa ni saluda ni res i crec que es de cortesia amb qui esta parat passant calor o aguantant un xàfec una simple salutació que a fi de contes costa ben poc,que ningú s'ho prengui a mal,eh !!!! [/quote]

Home, jo entenc que saludar es de molt bona educació i tots ho demostrem amb el nostre tarannà però crec que l'important es la seguretat (i encara mes en una cruïlla, on hi has de posar els cinc sentits). Com que en qualsevol sortida a tots ens toca, tard o d'hora, fer de cruïllers, crec que ja s'estableix un "ara tu, ara jo". Jo saludo a tots els que puc però hi han vegades en que no ho trobo segur i no em sento pas culpable. De la mateixa manera que quan em toca fer la feina a mi, me'n alegro tant pels que em saluden com pels que no, l'important es fixar-se be en les particularitats de la cruïlla per garantir la seguretat.

Per altra banda, com també s'apunta, hi ha llocs sense visibilitat en els quals podem trobar sorra o algun obstacle. Crec que allí també s'hauria de posar algú per advertir a la resta del possible perill (la necessitat restaria a la consideració de l'experimentat cap de ruta ja que no fa falta posar un advertidor per cada gra de sorra o pedreta). Per tal de no provocar "frenassos" i espantar als demés hauríem de generalitzar una postura o moviment que indiques que hi ha un perill però que tot es correcte, sense que puguem pensar que alguna desgràcia pugui haver succeït.

Apa, això es tot. Ho deixo a consideració de la resta.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 20, 2010 10:56 am

[quote user="Kpeps" post="128714"].... m'he trobat que molta gent quan pasa ni saluda ni res i crec que es de cortesia amb qui esta parat pasant calor o aguantant un xafec una simple salutacio .....[/quote]

Epppss!!! Jo quan passo per davant d'un cruillero sempre li toco la botzina i el saludo, i si en tinc molta confiança li aixeco el dic del mig. :mrgreen:

Però tens tens tota la raó, no costa res fer una salutació, i més diumenge que del cap de ruta a la moto-escombra hi havia una distància considerable.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 07 - Sortida Per Osona, Lluçanès I Guilleries *

Entrada Autor: Randy-650 » dt. jul. 20, 2010 11:05 am

[quote user="prony" post="128723"]

Per altra banda, com també s'apunta, hi ha llocs sense visibilitat en els quals podem trobar sorra o algun obstacle. Crec que allí també s'hauria de posar algú per advertir a la resta del possible perill (la necessitat restaria a la consideració de l'experimentat cap de ruta ja que no fa falta posar un advertidor per cada gra de sorra o pedreta). Per tal de no provocar "frenassos" i espantar als demés hauríem de generalitzar una postura o moviment que indiques que hi ha un perill però que tot es correcte, sense que puguem pensar que alguna desgràcia pugui haver succeït.

[/quote]

Un bon motorista, i crec que diumenge vas observar-ho en el tram de "rally" quan tornàvem cap a casa, qualsevol imperfecció a la carretera té l'obligació moral de senyalitzar-lo al seu inmediat perseguidor. Ttant tu com en Vendetta ho feieu també, doncs ho veia pel retrovisor. Això sempre quan es rodi en grup.

Altre cosa molt diferent és quan el grup s'estira, i aleshores el que va davant del grupet seguent ha de ser suficient responsable per fer-ho. Però en general, jo que he anat al capdavant, al bell mig i a la cua, he observat que generalment TOTHOM indica les imperfeccions de la carretera. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “2010”