Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Coes » dl. set. 20, 2010 2:25 pm

Reflexió sobre els punts de trobada per anar al grup a la sortida.
Ahir havien confirmat que venien 4 motos a Bellaterra, la realitat va ser que érem 8-12, en preguntar si venien a la sortida de mototurisme, només sabien respondre que els havia convidat el seu amic "pepe".
En vista de tot això els vaig explicar la forma de procedir a les cruïlles, mires el retrovisor i si veus al company segueixes, sinó frenes i esperes.
Sortim i abans de la sortida de Terrassa direcció Manresa ni rastre, al primer ceda o stop el grup es va trencar..
Arribant a desviament per Torà (uns 90kms), el veterà que obria es va adonar i es va parar qual cosa va permetre reagrupar.
L'avantatge d'anar en grup hauria de ser per si algú pugui necessitar ajuda en un moment donat.
Jo quan convido a algú em faig responsable i li explico la forma de funcionar.
Per a "anar per lliure" no veig la necessitat de buscar punts de reunió.
El retrovisor serveix per veure si ve algú i no et "pegui" una trompada, per maquillarse els que porten acompanyant o han sortit de l'armari :mrgreen: i per veure si segueix el company de mototurisme

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. set. 20, 2010 2:34 pm

Caldria esbrinar qui es el "Pepe"
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Coes » dl. set. 20, 2010 3:22 pm

[quote user="STELVIO 00" post="137987"]Caldria esbrinar qui es el "Pepe"[/quote]
tu el que vols és saber qui és el que ha sortit d'armari :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss :kiss :kiss

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Kpeps » dl. set. 20, 2010 3:46 pm

[quote user="Coes" post="137990"][quote user="STELVIO 00" post="137987"]Caldria esbrinar qui es el "Pepe"[/quote]
tu el que vols és saber qui és el que ha sortit d'armari :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss :kiss :kiss[/quote]

no son ganes de vulguer ficar embolics,pero si tothom tenia tanta presa,potser ho volien esbrinar amb allo de M... l'ultim :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: la veritat es que si quedes en un punt de trobada abans del lloc de la sortida et dono tota la rao,anar xino xano i tots junts es lo maco,despres ja tindrem temps de anar cadascu al seu ritme que per aixo tenim cruillers,els que vem quedar a la Tamoil :roll: o era a la petrocat,ai :roll: o era a la ....be despres de tants embolics en aquell fil ja no ho recordo :eyes :eyes vem anar de primera radera en Jacks ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Brum-brum » dl. set. 20, 2010 3:58 pm

ara que ha intervingut en kpeps, jo vull demanar disculpes publicament ja que vaig dir que estaria a la tamoil, però ens varem dormir :D

en fi crec que ja s'ha dit tot, la gracias de sortir en grup a part de riure es precisament per si pasa quelcom.
Brum-brum l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 20, 2010 3:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. set. 20, 2010 5:51 pm

[quote user="Coes" post="137990"][quote user="STELVIO 00" post="137987"]Caldria esbrinar qui es el "Pepe"[/quote]
tu el que vols és saber qui és el que ha sortit d'armari :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :kiss :kiss :kiss[/quote]

O per veure les que es maquillen ;) ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Molinenc » dl. set. 20, 2010 7:13 pm

Jo era just el segón del primer grup (darrera el Montsec) de 4 persones, i de seguida vaig veure (després d'un avançament) que no venieu. A la poca estona (al arribar a Manresa) i vam agafar la C-25, en Montsec va reduir la velocitat durant una bona estona, i més endavant, al veure que n'hi així arribaveu, va ser quan vam decidir parar-nos i esperar-vos. En total, unes 3/4 parts del viatge el vam fer plegats, amb lo qual tampoc i veig massa problema.

El que crec, es que si veus que el grup de davant a fet un avançament i es trenca el grup, s'han de fer dues coses, la primera el primer grup reduir una mica la marxa per tal que el segón grup pugui tornar-se a juntar, però el segón grup ha de apretar una mica i no "dormirse en los laureles" per tal també de facilitar una mica el reagrupament.

Vist que nosaltres quatre vam reduir durant uns quants kilometres la marxa i que al final ens vam parar, dedueixo que la resta anava molt xino-xano, potser massa i tot.

Esperem que la propera no ens torni a passar.

Arreveure. :D

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Minino » dl. set. 20, 2010 10:38 pm

El "Pepe" no hi es, aixi que escric jo, ara que no em veu el Minino (Nuri).

Nosaltres, junt amb un dels companys del Minino no vam abandonar a ningú en cap moment, anàvem els últims, (si que els altres 2 companys van anar al seu rotllo tot el dia).

Per una propera sortida ja farem els posibles per que que no hi hagi cap trencament de grup.

Un :kiss Josep Maria
Imatge
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Ubicació: Barcelona

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Brum-brum » dt. set. 21, 2010 9:50 am

[quote user="AT" post="138042"]Jo era just el segón del primer grup (darrera el Montsec) de 4 persones, i de seguida vaig veure (després d'un avançament) que no venieu. A la poca estona (al arribar a Manresa) i vam agafar la C-25, en Montsec va reduir la velocitat durant una bona estona, i més endavant, al veure que n'hi així arribaveu, va ser quan vam decidir parar-nos i esperar-vos. En total, unes 3/4 parts del viatge el vam fer plegats, amb lo qual tampoc i veig massa problema.

El que crec, es que si veus que el grup de davant a fet un avançament i es trenca el grup, s'han de fer dues coses, la primera el primer grup reduir una mica la marxa per tal que el segón grup pugui tornar-se a juntar, però el segón grup ha de apretar una mica i no "dormirse en los laureles" per tal també de facilitar una mica el reagrupament.

Vist que nosaltres quatre vam reduir durant uns quants kilometres la marxa i que al final ens vam parar, dedueixo que la resta anava molt xino-xano, potser massa i tot.

Esperem que la propera no ens torni a passar.

Arreveure. :D[/quote]

Si i no.

Seguint el teu raonament si en el segon gup hi ha un integrant novell, pot tenir problemes per seguir el ritme, i fer-lo anar per damunt de les seves posibilitats es un risc, crec que el grup ha de posar el més lent al principi (que no el primer) i anar al seu ritme, tothom ha començat i tothom ha estat un "cono" i d'altres ho seguim sent, si algu per exemple li pasa res i necessita ajuda pasara estona abans que algu s'en adonii desfaci el camí.

En fi quant surt amb moto escombra i "cruilleros" es una altre cosa el grup s'estira i sempre hi ha algú darrera (que tampoc se li ha de deixar la responsabilitat). Però quant es un grup reduït s'ha de anar en compte i el més dèbil ha de estar protegit per el grup, i així de pasada ell es relaxa va més segur i a+a+ apren de les traçades d'algú amb més experiència.
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Gearbox » dt. set. 21, 2010 10:03 am

Jo crec que en Coes ha donat la solució en el primer post. Així ho fem quan surto amb una colla de l'Anoia i no portem cruïlleros ni escombra.
Si tothom ho respecta, no es perd ningú... ara bé, tothom ha de fer el mateix. No val que tu t'esperis en una cruïlla perque el del darrere no vé i el del davant vagi tirant !! :???:

[quote user="Coes" post="137984"] ...la forma de procedir a les cruïlles, mires el retrovisor i si veus al company segueixes, sinó frenes i esperes.
[/quote]
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 21, 2010 10:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. set. 21, 2010 11:10 am

[quote user="Coes" post="137984"]Arribant a desviament per Torà (uns 90kms), el veterà que obria es va adonar i es va parar qual cosa va permetre reagrupar. [/quote]

Permeteu-me que em fiqui on no em demanen però la frase de dalt m'ha cridat l'atenció.

D'anar al capdavant de grups en tinc una mica d'experiència i quan vaig al davant d'un grup tinc la vista al 50 % mirant endavant i l'altra 50 % mirant endarrere i si no veig totes les motos aflaco el ritme i fins i tot si cal paro.

Els companys que conec i que hi tinc mes confiança fan el mateix que jo. Aquest diumenge passat mateix, a la tornada de la sortida de Sort no era gens estranys veure en Siono1000, que anava al davant, aixecar-se de la moto i mirar enrere per veure si el grupet que anàvem i érem tots.

Anar al capdavant d'un grup no es només guiar la ruta i marcar el ritme, sinó tenir el control de tot el grup, al menys es el que tenim per costum fer.


Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 21, 2010 11:13 am, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Molinenc » dt. set. 21, 2010 7:14 pm

[quote user="Brum-brum" post="138135"][quote user="AT" post="138042"]Jo era just el segón del primer grup (darrera el Montsec) de 4 persones, i de seguida vaig veure (després d'un avançament) que no venieu. A la poca estona (al arribar a Manresa) i vam agafar la C-25, en Montsec va reduir la velocitat durant una bona estona, i més endavant, al veure que n'hi així arribaveu, va ser quan vam decidir parar-nos i esperar-vos. En total, unes 3/4 parts del viatge el vam fer plegats, amb lo qual tampoc i veig massa problema.

El que crec, es que si veus que el grup de davant a fet un avançament i es trenca el grup, s'han de fer dues coses, la primera el primer grup reduir una mica la marxa per tal que el segón grup pugui tornar-se a juntar, però el segón grup ha de apretar una mica i no "dormirse en los laureles" per tal també de facilitar una mica el reagrupament.

Vist que nosaltres quatre vam reduir durant uns quants kilometres la marxa i que al final ens vam parar, dedueixo que la resta anava molt xino-xano, potser massa i tot.

Esperem que la propera no ens torni a passar.

Arreveure. :D[/quote]

Si i no.

Seguint el teu raonament si en el segon gup hi ha un integrant novell, pot tenir problemes per seguir el ritme, i fer-lo anar per damunt de les seves posibilitats es un risc, crec que el grup ha de posar el més lent al principi (que no el primer) i anar al seu ritme, tothom ha començat i tothom ha estat un "cono" i d'altres ho seguim sent, si algu per exemple li pasa res i necessita ajuda pasara estona abans que algu s'en adonii desfaci el camí.

En fi quant surt amb moto escombra i "cruilleros" es una altre cosa el grup s'estira i sempre hi ha algú darrera (que tampoc se li ha de deixar la responsabilitat). Però quant es un grup reduït s'ha de anar en compte i el més dèbil ha de estar protegit per el grup, i així de pasada ell es relaxa va més segur i a+a+ apren de les traçades d'algú amb més experiència.[/quote]

Naturalment Brum-Brum, estic d'acord amb el que dius. Però si el novato soc jo, fa 3 mesos que tinc la moto i t'aseguro que el ritme que va portar el Montsec va ser correctissim. No anavem gens rapids, i durant una bona estona vam anar molt lents fins que al final vam parar.

Naturalment un altre dia estaré més a l'aguaït.

Arreveure. :D

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Randy-650 » dt. set. 21, 2010 7:31 pm

[quote user="AT" post="138208"].... t'aseguro que el ritme que va portar el Montsec va ser correctissim. No anavem gens rapids, i durant una bona estona vam anar molt lents fins que al final vam parar.

[/quote]

Aviam si el quid de la qüestió estarà aqui...... :roll:

Sóc dels que considero que per anar un grup de motos per la carretera com a minim s'ha d'anar un pèl més ràpid que els cotxes de la mateixa via per la qual circulem. Si anem més poc a poc que ells, anem malament..... :tremolant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Mont-sec
Presentats
Entrades: 351
Membre des de: dc. maig 06, 2009 4:37 pm
Ubicació: Vallès

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Mont-sec » dc. set. 22, 2010 7:41 pm

No escric gaire però vull fer un resum tot donant la meva opinió:

Abans de sortir el grup de Bellaterra, i tal com diu en Coes, ell va fer una breu explicació de com hauríem de rodar, ja que hi havia gent nova.

Jo, que coneixia la ruta proposada, vaig sortir al capdavant del grup. Tot i no anar gaire ràpids (aproximadament la velocitat legal màxima permesa per autopista), un tram abans de la sortida de l'autopista C-58 a Terrassa, vaig afluixar la marxa per a poder reagrupar-nos. Jo també miro molt pels retrovisors, encara que desconec el percentatge (és broma James Bond).

En el tram de carretera fins a Manresa, a un ritme normal (tal com diu AT), es produeixen avançaments entre d'altres vehicles pel mig, i el grup és divideix. Abans d'arribar a Manresa tornem a minorar el ritme, però sense parar.

Entrem al tram de l'eix C-25 a un ritme més aviat baix, tot esperant reagrupar-nos, minorant progressivament la marxa. En no connectar-nos, en la recta abans de la sortida de Calaf/Torà, decidim parar i esperar. Tot això també ho explicat molt bé AT.

Al cap d'una estona va passar la resta del grup i sobre la marxa ens vàrem reagrupar.
En aquest últim tram, el del meu darrera es va distanciar i vaig afluixar la marxa, la qual cosa no m'havia succeït abans. Finalment vàrem anar junts fins a Bassella.

No vull que arribi la sang al riu, si haig de disculpar-me, ho faig. La propera vegada intentaré fer-ho millor.

Per acabar ens agradaria dir que tant la Montserrat com jo vàrem gaudir molt d'aquesta bona ruta, la bona gent, el bon àpat, la bona companyia, el bon ..., el bon ..., la bona ... ...

Gràcies Mototurisme Catalunya. :bow :bow :bow
Joan-Montserrat

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Minino » dc. set. 22, 2010 8:50 pm

:Disparant :Disparant la culpa sempre es del govern, sempre :Disparant :Disparant :Disparant
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Reflexio Sobre La Sortida Desde Bellaterra

Entrada Autor: Jordi » dg. set. 26, 2010 12:49 pm

Deixeu-vos de tonteries!!!!!! El mes encertat es que al davant sempre hi vagi una BMW, així cada certs quilòmetres el grup sencer s'ha d'aturar per reparar-la.
:mrgreen: :b9 :evil: :mrgreen: :b9 :evil: :mrgreen: :b9 :evil: :mrgreen: :b9 :evil: :mrgreen: :b9 :evil: :mrgreen: :b9 :evil: :mrgreen: :b9 :evil: :mrgreen: :b9 :evil:
De bon rotlo (de filferro i cinta americana)

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “2010”