Sortida Des De La De Benzinera De Gurb

KDD Jaca

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Sortida Des De La De Benzinera De Gurb

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. oct. 15, 2010 12:16 pm

[quote user="Angeleta" post="142239"][quote user="Angeleta" post="142235"]Marxem amb només 20 minuts de marge (temps justet per arribar a Ponts, omplir dipòsit i fer alguna necessitat "imperiosa")[/quote]

Els horaris no els he posat jo: a les 10 es surt de Pont, cosa que implica que prèviament hem ser allà preparats, amb el dipòsit ple. Jo he fet la meva previsió i, qui vulgui, que s'hi apunti, qui no, doncs no.[/quote]

Angeleta de Gurb a Ponts hi ha una hora de camí, si sortiu a les 8 a les 9 sou allà, teniu una hora de marge, suficient per fer el que dius.


Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: Sortida Des De La De Benzinera De Gurb

Entrada Autor: Angeleta » dv. oct. 15, 2010 12:30 pm

[quote user="James Bond" post="142241"][quote user="Angeleta" post="142239"][quote user="Angeleta" post="142235"]Marxem amb només 20 minuts de marge (temps justet per arribar a Ponts, omplir dipòsit i fer alguna necessitat "imperiosa")[/quote]

Els horaris no els he posat jo: a les 10 es surt de Pont, cosa que implica que prèviament hem ser allà preparats, amb el dipòsit ple. Jo he fet la meva previsió i, qui vulgui, que s'hi apunti, qui no, doncs no.[/quote]

Angeleta de Gurb a Ponts hi ha una hora de camí, si sortiu a les 8 a les 9 sou allà, teniu una hora de marge, suficient per fer el que dius.


Vssssssss
007[/quote]

Tens raó en cas de bon temps, amb boira, no. Tenint en compte que tots dos coneixem la carretera i la zona, sabem que és més que probable que hi hagi boira i, per tant, hàgim d'anar a una velocitat molt moderada (i, si mires google maps, marca molt més que una hora). Si després resulta que fa bon temps, perfecte.
Repeteixo, és la meva previsió, ningú obliga. A mi no m'agrada haver de córrer. Dels altres, no responc.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Sortida Des De La De Benzinera De Gurb

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. oct. 15, 2010 12:42 pm

No en facis cas del google maps, aquí falla bastant, moltes vegades he arribat a Ponts molt abans d'hora i sense córrer. I de boira aquests dies no ni ha, com a molt una mica fins abans del túnel de Fontfreda,

T'ho deia per la teva informació ;)
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: Sortida Des De La De Benzinera De Gurb

Entrada Autor: Angeleta » dv. oct. 15, 2010 12:55 pm

[quote user="James Bond" post="142245"]No en facis cas del google maps, aquí falla bastant, moltes vegades he arribat a Ponts molt abans d'hora i sense córrer. I de boira aquests dies no ni ha, com a molt una mica fins abans del túnel de Fontfreda,

T'ho deia per la teva informació ;)[/quote]

La meva informació es basa en dues coses: l'experiència d'haver fet aquestes carreteres un munt de vegades i la informació del temps que han fet avui a TV3 en la qual han dit que avui hi havia bancs de boira a les terres de l'interior.

En fi, demà ja veurem què ens trobem. Tan de bo faci solet. :roll: :D Igualment, si vols, fes la teva contraproposta.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Sortida Des De La De Benzinera De Gurb

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. oct. 15, 2010 1:12 pm

[quote user="Angeleta" post="142248"]En fi, demà ja veurem què ens trobem. Tan de bo faci solet. :roll: :D Igualment, si vols, fes la teva contraproposta.[/quote]

Ens veiem a Ponts :kiss :kiss
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Sortida Des De La De Benzinera De Gurb

Entrada Autor: Vendetta » dv. oct. 15, 2010 2:25 pm

Jo he descobert una cosa, que sè que no sè res. Tanta meditaciò per a no saber res.

No sè si vindrè de Vic, d'Olot que bè a ser el mateix, o de Girona, que no crec.
No sè la ruta, no tinc la moto neta, no sè si tinc parking, i no sè com estarè de son.

Ganes de pujar de Gurb amb vosaltres i son, i sinò com a minim d'atrapar-vos-hi i sino a Ponts :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Jordi Ponsa
Presentats
Entrades: 292
Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida Des De La De Benzinera De Gurb

Entrada Autor: Jordi Ponsa » dv. oct. 15, 2010 4:13 pm

Amb boira o sense boira, a les 7:45 serè a l'Àrea de Gurb..

Salut i Kms...

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Sortida Des De La De Benzinera De Gurb

Entrada Autor: Steelman » dv. oct. 15, 2010 10:12 pm

Amb boira o sense, per l´eix o sense.....que vagi be el viatge fins a Ponts.
Ens veiem alla!!

V's
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Sortida Des De La De Benzinera De Gurb

Entrada Autor: Eva » dv. oct. 15, 2010 10:49 pm

[quote user="Vendetta" post="142263"]Jo he descobert una cosa, que sè que no sè res. Tanta meditaciò per a no saber res.

No sè si vindrè de Vic, d'Olot que bè a ser el mateix, o de Girona, que no crec.
No sè la ruta, no tinc la moto neta, no sè si tinc parking, i no sè com estarè de son.

Ganes de pujar de Gurb amb vosaltres i son, i sinò com a minim d'atrapar-vos-hi i sino a Ponts :mrgreen:[/quote]

Estas pletóric ????? ;)

Respon

Torna a “2010”