La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

KDD Jaca

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Danielot » dg. oct. 17, 2010 4:55 pm

Aquest post es per queixar-me.

Suposo que no agradarà el que vaig a dir.

Pero es la veritat de lo que jo he viscut aquest cap de setmana.


He tingut la sort de poder estar aquest cap de setmana pel Pirineu, concretament per la zona de Pont de Suert.

Dissabte al matí ens llevem d'hora el meu fill la meva dona i jo per sortir a donar un tomb pel bosc, per tal de veure si trobavem algun bolet.

Ha set una jornada magnifica tant per lo bonic que esta el bosc en aquest temps, com per la quantitat de bolets que hem trobat.

Ara deveu estar pensant que cony ens estar contat aquest paio i que te que veure amb la sortida de Mototurisme.

Doncs si que te que veure.


Resulta que quant tornabem cap al camping on ens allotjavem.

Hens venen de cara un grup de motos,

Quina gracia!!

Moteros com nosaltres...

Estem a la N-260 a la altura de Laspaules. Sobre la una del mitgdia.

Hem fixó be i li dic a la meva dona.

-Es la gent de Mototurisme que fan la sortida anual.

Quant de repen una de les motos del grup i sense cap motiu aparent anava pel nostre carril.

Susto de por, frenada i cap a la cuneta.jo no circulaba a mes de 30km/h.

Sort a tingut el de la moto que jo anaba atent als vostres moviments, nosaltres portem un 4X4 i l’accident hages set força seriós.

Tant clar es veia que anabem a xocar que inclús algú dels que anaba per darrera d’ell s’ha emportat les mans al cap (literalment).

Però aixó no es tot, aquest migdia, quant nosaltres tornabem cap a casa per la N-230.

A l’altura de Benabarre direcció Lleida ens heu adelantat.

Nosaltres ens vellugem amb el nostre conjunt de cotxe+caravana.

Tant habiat com os he vist pel retrovisor he intentat facilitar-vos l’adelantament.

Però es veu que ni amb aixó n’hi ha agut prou, molts meu adelantat en linea continua.

(Entenc que qui mes o menys ho hem fet tots).

Però es que hi ha hagut un parell de casos que també m’he tingut que apartar per que hem poguessin adelantar. Ja que venien cotxes de cara.

Resulta que sempre dieu que els cruïlleros fan una bona feia.

Però es que desprès per agafar al grup es passen pel forro dels c....... totes les normes de circul.lació.

Adelantant en linea continua, sobrepassant de molt els límits de velocitat, no cedint el pas quant es tornen a incorporar a la via.

Refleixoneu si es aquesta l’imatge que voleu donar a la resta d’usuaris de la via.

Tot aixó os ho dic desde el respecte i la simpatia que os tinc com a membre, jo també de Mototurisme Catalunya.
Rodar en moto es lo meu

Avatar de l’usuari
Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Josep973 » dg. oct. 17, 2010 5:18 pm

M'has pres les paraules de la boca, Dani, has estat primer que jo i tu sense ser-hi ¡¡¡¡¡¡
Josep973 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 17, 2010 5:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Steelman » dg. oct. 17, 2010 5:38 pm

Danielot, entenc els teus comentaris....pero depsres de preparar amb molta il.lusio i cansament la KDD....
Arribar, i veure un post com aquest no es gens agradable.
Entenc que volies "denunciar" els fets, pero enten-me tu tb a mi, que arribo cansadissim de tota la preparacio i execucio i al entrar al forum....em trobo amb aquesta bufetada!!!

Quant dius que Mototurisme es qui dona aquesta imatge, crec que no tens tota la raó.
Des de Mototurisme sempre avisem de les normes basiques de circulacio en grup i la funcion dels cruïllers.
De fet no hi ha "uns cruillers", cruillers ho sóm tots excempte la moto-escombra i el road-leader.

Si vinguessis més sovint ho veuries, fins i tot en aquesta kdd a tots els participants de la sortida hem donat un fulletó escrit on es recordaven els mateixos.

De la mateixa manera, saps que cada persona és l'única responsable dels seus actes.
Com t´he dit des de Mototurisme posem tots els mitjans i sempre que ens donem compte d´algunes d´aquestes circumstancies, parlem amb la persona.
Pero també com compendras no podem estar controlant a tots els motoristes que cumpleixin les normes i prudencia en tot moment. Es impossible i no es la nostra funció
Es cada persona que ha d'actuar en consequencia.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Randy-650 » dg. oct. 17, 2010 6:06 pm

No és per res, Danielot, però crec que aquest comentari te'l podies haver estolviat escriure'l ara mateix, ja que no veig que sigui el moment correcte despres de la feinada que han tingut els organitzadors en que tot surti rodó. :cry:

A ningú li farà gràcia el que has escrit, i tot i que segur que molta gent ho ha vist, no es pot jutjar a tot un grup -en aquest cas Mototurisme- per dos casos que has vist, i que segurament seran casos aïllats, doncs a les últimes sortides almenys jo NO he vist cap ni una imprudència temerària com les que has descrit.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Sagal » dg. oct. 17, 2010 6:48 pm

Jo penso que realment estem aumentan molt el ritme últimament, Jordi respecto molt la teva opinió però en Danielot el susto que va tenir no li treu ningú i encara més sapigen que erem de Mototurisme. També crec que hauriem de reflexionar si realment hem de sortir a corre o bé a fer turisme.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Sergi3 » dg. oct. 17, 2010 7:06 pm

Una de les gracies de mototurisme, vaja que jo li trobo, es que cadascu va al ritme que vol, es com anar sol però amb més gent. Com diu l'Steelman, casdascu es responsable dels seus actes. Amb tanta gent, segur que s'han fet alguns avançaments justets o fins i tot com el que ens diu en Danielot, però això crec que els organitzadors ja no ho poden crontrolar.
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. oct. 17, 2010 7:14 pm

A les normes de circul·lació de Mototurisme hi pots llegir això, si has vingut a alguna sortida ja les deu saber :

CONSELLS A L’HORA DE CIRCULAR

• Cal respectar el codi de circulació i els senyals de trànsit, especialment les ratlles contínues i les preferències.

Els mototuristeros i mototuristeres han de fruir del recorregut, circular amb cura i tenir en compte el següent:

• No cal córrer per aconseguir atrapar els que portem davant. No ens perdrem mai, ja que en totes les cruïlles hi trobarem algú que ens indicarà el camí a seguir.


Per tant no hi barregis el nom de Mototurisme i si s'ha de fer un retret s'ha de fer a qui ha obrat malament.

Puc garantir que quan els caps de Mototurisme se n'assebenten d'alguna irregularitat d'algú en la circul·lació li fan saber sempre a la persona o persones que la seva conducta no ha estat l'adequada, mes no hi poden fer.

Quan tu portes al teu darrere un grup nombrós es impossible de controlar els actes de cadascú, però si algú a nivell personal no actua correctament no es pot malmetre el nom de tot el grup ni de les persones que obren be.


Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 17, 2010 7:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Tommy
Presentats
Entrades: 324
Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
Ubicació: Mediterrani

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Tommy » dg. oct. 17, 2010 8:27 pm

Hola a tothom
A veure Danielot, jo vaig ser testimoni del inciente, i et felicito pels reflexos
que tens, que van evitar mals majors.
Però et puc assegurar que el mototuriste implicat, no és imprudent, ni té ganes de fer-se mal, simplement va ser una distracció.
Som persones i tots fiquem la pota algun dia.
Salut

Avatar de l’usuari
Jordi MR
Presentats
Entrades: 49
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 6:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Jordi MR » dg. oct. 17, 2010 8:42 pm

Semble que estiguem renyant a n'en Danielot per explicar el que li ha passat, si s'ha creuat 2 vegades amb el grup hi ha vist 2 coses que no han estat correctes es normal que pugui donar un toc d'atenció. En cap moment ha jutjat als organitzadors i crec que pot servir perquè no tornin a passar aquestes coses, simplement son coses que es tenen de millorar. Una abraçada al Danielot i als organitzadors.

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Albert G » dg. oct. 17, 2010 8:54 pm

Danielot, dues coses, l’espant que t’has emportat ha sigut motiu de una badada, jo anava darrera del implicat, i quant dinàvem ens ha comentat que estava mirant una cosa i la moto se li ha anat al teu carril, per altra banda, tens raó en una cosa que he observat en aquesta kdd, !!! ha sigut molt rapida!!!, o sigui s’anava molt accelerat, s’ha tingut molta sort que no ha passat res, com que no ha passat res no se li dona importància, però crec que val la pena accentuar-ho abans de que passi quelcom.

Això no te res a veure amb els organitzadors, i es d’agrair que en Danielot ens expliqui la visió externa, seria bo d'agafar nota.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Kpeps » dg. oct. 17, 2010 9:05 pm

que voleu que us digui d'aquest fil, l'he llegit al arrivar ja fa estona i no m'ha agradat,tots som conscients del que fem, ara Danielot has posat tot un grup dins del mateix sac i aixo esta igual de malament que adelantar en una continua,ademes a la carretera i va mes gent per acusar ningu,ens ho hem past tant be (per lo menys jo) que trobo que aquest fil,avui es inapropiat i fora de lloc.
Imatge

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. oct. 17, 2010 9:23 pm

[quote user="Albert G" post="142505"]una cosa que he observat en aquesta kdd, !!! ha sigut molt rapida!!!, o sigui s’anava molt accelerat, s’ha tingut molta sort que no ha passat res, [/quote]

Albert, permetem que doni la meva opinió sobre això.

No entraré a dir que cadascú porta el ritme que vol, sinó que miraré de fer una anàlisi general sota el meu punt de vista.

El dissabte al dematí no es va córrer, al tram de revolts era impossible donada l’estretor de la carretera, lo revirada que era, i el trànsit que hi havia.

A la tarda el grup davanter si que va córrer durant una pujada i una baixada amb molts revolts, el que era ràpid era el pas de revolt, no la velocitat punta, i va ser just fins que jo vaig fer de cruïller.

En aquest tram la diferència entre els sis capdavanters (tots experimentats) i la resta va ser significativa, cosa que vol dir que totes les altres motos varen dur un ritme correcte, la gent va anar arribant a l’stop on jo hi era esglaonadament ja que tothom anava al seu ritme.

Avui al dematí al tram de revolts hi havia gravilla i a la resta molts sots, el ritme (i parlo dels de davant ) ha estat fins i tot molt mes baix que en qualsevol sortida normal.

A les rectes fins al restaurant no he vist com es circulava, però el road lider portava un ritme mes que correcte i amb això vull dir que no corria i no ha fet cap imprudència i prou feina tenia a mirar les cruïlles i rotondes per no deixar-se’n cap i deixar-hi gent de cruïllers.

Que segurament degut al trànsit el grup s’ha estirat, no ho negaré pas, que algú o alguns han fet avançaments en continua, en Danielot ho diu i me’l crec, i que segurament algú ha fet alguna altre imprudència també, però com hem dit abans això ja es cosa de cadascú.

Però si fem un resum global i ho posem a la balança, no hi ha color, la gent ha estat excel•lent i el ritme no ha estat pas mes alt que en qualsevol altre sortida de Mototurisme.


Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 17, 2010 9:27 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Gearbox » dg. oct. 17, 2010 9:25 pm

Jo no he vist l'incident a Laspaulas, però si que he vist com bastants mototuristes adelantaven, davant meu, amb ratlla contínua, a un 4x4 amb caravana (pel que he llegit, dedueixo que era en Danielot, tot i que no conec el seu cotxe).

Jo m'he esperat uns metres més endavant, que hi havia discontínua, i he fet l'avançament.

Deixeume comentar dues qüestions, sempre al meu entendre i des de la meva modesta vissió:

1 - Tal com diu l'Albert G, aquests incidents que hem tingut avui no tenen res a veure amb la impecable organització de la que hem disfrutat. Steelman, no dubtis que tots i cadascun dels que hem assistit a la KDD estem orgullosos de la vostra organització. Em sembla que ha quedat bén palès amb els comentaris escrits al respecte.

2 - Subscric el comentari d'en Sagal quan diu que tots plegats hauriem de reflexionar si sortim a còrrer o a fer turisme. I això tampoc té res a veure amb l'organització, ja que com bé dius, Steelman, cadascú és responsable dels seus actes. Som cadascun de nosaltres els que hem de reflexionar si en les sortides de Mototurisme és adient intentar demostrar quelcom, corrent excessivament per sobre dels límits o avançant en contínua.

Ara bé, no permetem, de cap manera, que aquests incidents que es comenten, desllueixin el genial cap de setmana que hem passat tots plegats. Simplement reflexionem-hi.

Gràcies.
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 17, 2010 10:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Albert G » dg. oct. 17, 2010 10:15 pm

[quote user="James Bond" post="142512"][quote user="Albert G" post="142505"]una cosa que he observat en aquesta kdd, !!! ha sigut molt rapida!!!, o sigui s’anava molt accelerat, s’ha tingut molta sort que no ha passat res, [/quote]

Albert, permetem que doni la meva opinió sobre això.

No entraré a dir que cadascú porta el ritme que vol, sinó que miraré de fer una anàlisi general sota el meu punt de vista.

El dissabte al dematí no es va córrer, al tram de revolts era impossible donada l’estretor de la carretera, lo revirada que era, i el trànsit que hi havia.

A la tarda el grup davanter si que va córrer durant una pujada i una baixada amb molts revolts, el que era ràpid era el pas de revolt, no la velocitat punta, i va ser just fins que jo vaig fer de cruïller.

En aquest tram la diferència entre els sis capdavanters (tots experimentats) i la resta va ser significativa, cosa que vol dir que totes les altres motos varen dur un ritme correcte, la gent va anar arribant a l’stop on jo hi era esglaonadament ja que tothom anava al seu ritme.

Avui al dematí al tram de revolts hi havia gravilla i a la resta molts sots, el ritme (i parlo dels de davant ) ha estat fins i tot molt mes baix que en qualsevol sortida normal.

A les rectes fins al restaurant no he vist com es circulava, però el road lider portava un ritme mes que correcte i amb això vull dir que no corria i no ha fet cap imprudència i prou feina tenia a mirar les cruïlles i rotondes per no deixar-se’n cap i deixar-hi gent de cruïllers.

Que segurament degut al trànsit el grup s’ha estirat, no ho negaré pas, que algú o alguns han fet avançaments en continua, en Danielot ho diu i me’l crec, i que segurament algú ha fet alguna altre imprudència també, però com hem dit abans això ja es cosa de cadascú.

Però si fem un resum global i ho posem a la balança, no hi ha color, la gent ha estat excel•lent i el ritme no ha estat pas mes alt que en qualsevol altre sortida de Mototurisme.


Vsssssss
007[/quote]

Una puntualització, i amb això et dono la raó que cadascú es responsable dels seus actes, però ..... sempre i quant no perjudiqui als companys, per altra banda amb penso que has errat en un parèntesis “(tots experimentats)”, quant realment et penses que ja no pots aprendre mes, ni ningú et pot donar un consell, es quant aprens una nova i dolenta lliçó, de tot cor, no ho desitjo a ningú.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. oct. 17, 2010 10:24 pm

[quote user="Albert G" post="142524"]Una puntualització, i amb això et dono la raó que cadascú es responsable dels seus actes, però ..... sempre i quant no perjudiqui als companys, per altra banda amb penso que has errat en un parèntesis “(tots experimentats)”, quant realment et penses que ja no pots aprendre mes, ni ningú et pot donar un consell, es quant aprens una nova i dolenta lliçó, de tot cor, no ho desitjo a ningú.[/quote]

Albert, has definit perfectament el que jo no he sabut fer al resumir-ho posant la paraula experimentats, es això al que em referia.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Xavier » dg. oct. 17, 2010 11:08 pm

Hola Danielot.

Crec que no ens coneixem personalment encara, sóc força nou a Mototurisme. En qualsevol cas, he disfrutat de tots els aspectes de la KDD i per tant m'atreveixo a fer el meu comentari.

Lamento els espants que us heu emportat amb la vostra familia i cel·lebro que només hagin estat això: uns ensurts.

Puc entendre que escriguis el post "en calent" i potser no hagis sospesat si era prou oportú posar-ho avui.

Erem un munt de motos, no et sabría dir quantes peró al voltant de la seixantena i per tant molts conductors amb estils i maneres diferents. Personalment, intento conduïr sensa "molestar" als demés però de ben segur que alguna cosa hauré fet que per algú no estarà prou bé.

Tú també ets motero i saps del què parlo, la perfecció no existeix en ningú. Durant les rutes hi ha hagut diferents ritmes o velocitats i això -per mí- és una gran virtut de les sortides de mototurisme. No entenc que algú digui que es va accelerat, tothom va com vol o en el meu cas com pot.

No he vist l'incident que ens expliques però tampoc he vist imprudències manifestes de ningú.

M'ho he passat molt bé i la KDD ha estat un èxit.

Salut !
Xavier l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 18, 2010 7:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Sharky » dl. oct. 18, 2010 9:07 am

Sap molt greu el que explica en Danielot, deixant de banda altres questions, hem de reflexionar tots plegats, perque mes val rectificar a temps que lamentar-se després.

Sigui com sigui estic d'acord en que el ritme general mitjá del grup a augmentat, cada vegada som més motos i entenc que es dificil de controlar. El ser experimentat o no no et lliure desgraciadament de patir un accident i lo mes greu implicar en el mateix a altres.

L'esperit de Mototurisme s'esta perdent.


Salut.


PD: Això evidentment no te res a veure amb l'organització de la KDD, ni amb els organitzadors ni la seva feina que s'ha de tenir molt en compte i felicitar-vos de tot cor per el entusiasme i la dedicació que hi possen, pero si us plau reflexionem tots plegats i no girem el cap cap un altre cantó.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 18, 2010 9:11 am

Dos coses:
A) Hem mogut aquest fil a Tauler d´anuncis, ja que aqui nomes hi podem llegir els usuaris registrats a Mototurisme. A la resta no els hi inconveix

B) Danielot, et demano disculpes, si el meu comentari d´ahir va ser una mica desmesurat, acabava d´arribar de la KDD il.lusionat i rebentat, i veure el teu fil.....uff.
ENTENC ,COMPRENC i fins i tot t'agraeixo que ens hagis fet aquests comentaris.
No som perfectes, ni com a grup, ni com a individus, i tota critica ben exposada ha de ser ben rebuda.
Properament l'equip de Moderadors i administradors de MOTOTURISME ens reunirem per "tancar" l´any 2010 i "obrir" el 2011.
En aquesta reunio un dels punts que tractarem sera la relectura de les normes de circulació, i que podem fer per millorar els mals habits que hagim pogut assolir.

Gracies DANIELOT i gracies a TOTS els que heu fet les vostres aportacions positives en aquest fil
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Coes » dl. oct. 18, 2010 10:31 am

amb faig la següent pregunta:
si el comportament de una persona (directiu, soci,etc.) no es el adequat o correcte , influiex sobre la imatge del colectiu, ?
per altre banda soc nou amb el tema GPS, pro vaig mirar el resum , en especial al tema velocitats i amb vaig quedar molt sorpres,

Avatar de l’usuari
Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Re: La Kdd De Jaca 2010 Vista Desde Fora.

Entrada Autor: Javihospitalet » dl. oct. 18, 2010 10:47 am

Coes, sorprendido en que sentido??

Respon

Torna a “2010”