Gironins En Busqueda De Sostre.

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: Vendetta » dl. nov. 08, 2010 9:48 pm

Bè, no soc pas de Girona ja, però en fi. He vist que hi ha uns quants que tenen la bona idea com la que tinc jo en sortides llargues de fer nit dissabte i aprofitar.

Som una bona colla i de moltes zones des d'aquì faig una petita crida d'auxili per aprofitar la sortida, i una miqueta de gresca.

Algù de prop de Reus que tingui uns 4 m2 minimament tous amb sostre, bè i una mica de calefacciò, bè i una miqueta d'aigua per dutxa, ah, i un yacuzzi per relaxar-se, ah! una mica de caviar per desprès esmorzar..val, ja no m'hi envalo mès.

I si algu mès tambè busca lloc.

Mareta i Ricmel.. per si de cas.. com va el tema hotel vostre ja el teniu reservat?

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: Steelman » dt. nov. 09, 2010 12:34 pm

Jo si pogues us invitiaria a tots els que vulguessius venir pero...
Tinc un sopar familiar el dia 13 amb el que no se a quina hora acabare aixi que .....

A Reus hi ha el Hotel gaudi. El Sagal us en podra donar referencies que hi ha dormit. Jo com compendreu..no ;)

També hi ha un altre amb molt d'ambient nocturn (totes les prostitutes possen al seu voltant a la nit) es el Quality In (el Sagal una vegada s'hi havia d´allotjar i li vaig dir que no ho fes)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: JoanF » dt. nov. 09, 2010 6:20 pm

[quote user="Steelman" post="145554"]Jo si pogues us invitiaria a tots els que vulguessius venir pero...
Tinc un sopar familiar el dia 13 amb el que no se a quina hora acabare aixi que .....

A Reus hi ha el Hotel gaudi. El Sagal us en podra donar referencies que hi ha dormit. Jo com compendreu..no ;)

També hi ha un altre amb molt d'ambient nocturn (totes les prostitutes possen al seu voltant a la nit) es el Quality In (el Sagal una vegada s'hi havia d´allotjar i li vaig dir que no ho fes)[/quote]
I aquell dia que la Natàlia et va fotre fora de casa, no hi vares anar a dormir al Hotel Gaudi???????
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :twisted:

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: Sagal » dt. nov. 09, 2010 7:32 pm

[quote user="Steelman" post="145554"]A Reus hi ha el Hotel gaudi. El Sagal us en podra donar referencies que hi ha dormit. [/quote]

La veritat és que esta molt bé tens parking al costat mateix, és públic, no és de l'hotel. Nosaltres sempre que baixem ens quedem a dormir aqui el Gaudi i la veritat qualitat preu molt bé i molt ben ubicat
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: Sagal » dt. nov. 09, 2010 7:32 pm

[quote user="Steelman" post="145554"]A Reus hi ha el Hotel gaudi. El Sagal us en podra donar referencies que hi ha dormit. [/quote]

La veritat és que esta molt bé tens parking al costat mateix, és públic, no és de l'hotel. Nosaltres sempre que baixem ens quedem a dormir aqui el Gaudi i la veritat qualitat preu molt bé i molt ben ubicat
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 09, 2010 7:47 pm

Vendetta... jo vaig reservar el hotel AC, al centre de Tarragona, però ja he anulat la habitació perque veig molt difícil venir a Tarragona aquest diumenge.
Vinga que vagi bé en la recerca de habitació. I a casa la Electra ???? Et pot adoptar per una nit, no ??????

Electra !!!!!! Et demanen ;) :kiss

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: Vendetta » dt. nov. 09, 2010 8:03 pm

No si l'hotel gaudì el conec de sobres.

Encara recordo quan vaig anar-los a fer classes dels soft que utilitzen, i un dels treballadors, no parava de mirar-me la mà mentre explicava.

Aixì que li pregunto.. Què hi ha, què mires? tot correcte.

i em contesta.. No, estava mirant com feies anar la fletxa, (o sigui la fletja de la pantalla, o sigui el ratolì) :eyes

Eps que jo a casa meva he arribat a tenir 5 mototuristes eeeh, o sigui que..

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: Cristina » dt. nov. 09, 2010 11:37 pm

.
Bones!! Faig tard, però et dic que per un altre dia tens lloc per dormir tu i la teva "nena". Aquest dissabte el tinc compromes ;)

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: Vendetta » dt. nov. 09, 2010 11:45 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="145695"].
Bones!! Faig tard, però et dic que per un altre dia tens lloc per dormir tu i la teva "nena". Aquest dissabte el tinc compromes ;)[/quote]

Gràcies, és bò saber-ho prenc nota. :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: Vendetta » dt. nov. 09, 2010 11:48 pm

Per aqui tarragona heu de fer ampliaciò de personal eh.. sous poquets. :twisted:

En fi, despres de treball de camp..

Steelman ocupat.
Cristina ocupada
Virginia ocupada
ejem..

Albert..

ejem.. :mrgreen:

Xavalito
Presentats
Entrades: 12
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 8:45 pm
Ubicació: Salou

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: Xavalito » dc. nov. 10, 2010 11:17 am

Hola, soc de Tarragona, pero no estare aquest cap de setmana, si voleu, mireu en pagines Atrapalo.es, trivago.es, etc.. hi ha ofertes en salou, cambrils, prop de Reus, de aparthotels, que poden sortir per 30€ aproximadament la nit, hi podeu dormir uns cuatre o mes segons l'apartament.

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: Cristina » dc. nov. 10, 2010 5:02 pm

[quote user="Vendetta" post="145700"]Per aqui tarragona heu de fer ampliaciò de personal eh.. sous poquets. :twisted:

En fi, despres de treball de camp..

Steelman ocupat.
Cristina ocupada
Virginia ocupada
ejem..

Albert..

ejem.. :mrgreen:[/quote]

No ho entenc, que estas refredat? :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: Vendetta » dc. nov. 10, 2010 9:06 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="145860"]No ho entenc, que estas refredat? :mrgreen:[/quote]

La veritat és que si. I en serio ho dic a estones m'agafa una tossera.. que sense un got d'aigua no m'en surto.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 10, 2010 10:18 pm

[quote user="Vendetta" post="145918"][quote user="Cristina_tgn" post="145860"]No ho entenc, que estas refredat? :mrgreen:[/quote]

La veritat és que si. I en serio ho dic a estones m'agafa una tossera.. que sense un got d'aigua no m'en surto.[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

El que necesites es bon got de llet calenta amb mel i al llit.... i per aquest ordre ..... :b9 :b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Gironins En Busqueda De Sostre.

Entrada Autor: GRUM » dj. nov. 11, 2010 9:42 am

L'altre opció, pel refredat, és trobar alguna tarragonina que et faci fer una bona suada i ja de passada et doni allotjament, així ho soluciones tot d'una tacada. :twisted:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “2010”