* 12 - DINAR DE NADAL #61

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Edelweiss » dg. des. 12, 2010 7:25 pm

Hosti, Mireia........quina p...da.

Que et milloris i un petò ben gros.
Gràcies. :ksss
Ara, la p***** ha estat la injecció de cavall que m'han clavat a l'ambulatori... Hauria pogut sortir corrent i atrapar-vos i avançar-vos a tots i cadascun de vosaltres, i sense necessitat de moto!! :enfadat

Bé, on són les fotos? Va, feu-me dentetes!!
Otres Mireia espero que amb aquesta injecció et recuperis ràpidament (quina llauna que no hagis pogut venir :brindis pero has estat amb nosaltres, aixi que aquest brindis per tu !!!)

Ah i les fotos a veure si et fem un avançament abans d'anar a dormir... ;)

Apa cuidat i millorat ràpid Mireia :kiss
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Coes » dg. des. 12, 2010 7:28 pm

un altre a caseta, gracies,gracies i gracies
com diuen alguns "chachi piruli"
;)

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: JoanF » dg. des. 12, 2010 7:35 pm

Jo també he arrivat a casa, encara que no tenia clar on faria cap amb el xofer de turno que tenia. Hem surtit del restaurant, ens em endinssat en la boira, i de repent ja hem divisat la Seu Vella. Miracle hem exclamat!!!! i a casa hem arrivat.
:b9 :b9 :b9 :b9
Com que cada vegada som més gent, no sé si m'he acomiadat de tothom, així doncs.
BON NADAL I FELICES FESTES PER TOTHOM!!!!
:brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 12, 2010 7:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Edelweiss » dg. des. 12, 2010 7:39 pm

Bueno jo tambè ja soc a casa... una mica de retencions per entrar a Barcelona pero tot perfecte...

Perfecte com el dia d'avui, ha sigut el meu primer Dinar de Nadal amb vosaltres i ha sigut inmillorable... m'ha fet molta il.lussiò veure als Mininos amb nosaltres i a tota aquesta gran familia de Mototuristes de la que em sento molt feliç de formar part...

El dinar molt bo i el millor els moments, les converses de la gent que he estat envoltada...

Veig que en Jaume(Saneja) ja ha arribat tambè... doncs he escoltat abans per la radio que per la Panadella habia problemes de boira (aixì que has fet molt be de sortir amb temps), m'en al.legro de veure que aneu arribat, encare falten molts per veure que ja sou a caseta, com l'Eva, en Tommy, Siset que tambe ha sortit amb temps, en Guixmo, en Jordi i la Carme....

Bueno a veure si puc descarregar les fotos abans d'anar a dormir i veig que tots sou a casa sans i estalvis

Un petó molt fort a tots i als que no haveu pogut venir i BOOOOOOOON NADAL....! :kiss :brindis

P.d.: Moltes gràcies a la Carmen de Sevilla per el detall dels polvorons... (Boniiiiiiiiiisims !). :mrgreen: :ban
Edelweiss l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 12, 2010 7:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Kpeps » dg. des. 12, 2010 7:40 pm

nosaltres ja em arrivat a casa,primer ja sabeu per on em pasat (per si havia quedat algu alla esperant) :lol: :lol: :lol:
que es pot dir de les sortides de Mototurisme,dons que son FANTASTICAS per lo ben organitzades i la companyia inmillorable,realment avui el restaurant feia molta patxoca,tanta canalla i un dinar tant emotiu en aquestes datas que s'acosten, avui per acavar d'arrodonir el dia m'ha acompanyat la familia que ja em diuen si anem a comprar un sidecar que els ha agrdat molt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: desitjar a tothom a qui no li he pogut dir en persona que paseu un Bon Nadal i unas festes molt feliças ,per altre banda,tambe donar las gracias a CARMEN L que desde Sevilla s'ha enrecordat de nosaltres i ha tingut el detall d'enviar-nos uns polvorons i uns dolços que han estat una delicia.
Fins la propera,una abraçada a tots.
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. des. 12, 2010 7:46 pm

Jo també soc a casa , avui no soparé :oops: :oops: m´he possat com un tocinet
Ara haig d´endreçar "vivencies" i ja penjaré les fotos ;) ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Miquel xlv
Presentats
Entrades: 508
Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
Ubicació: La Garrotxa

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Miquel xlv » dg. des. 12, 2010 7:57 pm

Nosaltres també em arribat fa una estona a casa , ha estat una sortida molt maca ,com totes a
les que ens teniu ja acostumats ,
Motes gracies els organitzadors pel seu dedicament i esforç perquè surti tot perfecte
i nosaltres en podem gaudir

BONES FESTES DE NADAL PER TOTHOM :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis :brindis

i fins la propera

Imatge

P.D. Mes tard ja posarem més fotos

Vss

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Randy-650 » dg. des. 12, 2010 8:05 pm

Un altre que acaba d'arribar a caseta. :D

Resum de la jornada d'avui:
  • Encantat de veure gent que feia mooolt de temps que no veia. Això va per vosaltres, MELL i Storm. :ban
  • Felicitar a tots i cadascú dels cruilleros, m'han dit que avui heu fet una bona feina i no hi ha hagut cap problema. :cerv
  • Content per veure que la recuperació dels Mininos va vent en popa. Jo crec que s'han emocionat quan els hi hem dedicat un fort aplaudiment. :oops:
  • Als que no han pogut venir per la causa que sigui; Angeleta i Ramon, cuideu-vos. :kiss
  • Agraïr al JoanF que anés controlant la gent que ha anat directe al restaurant. :ksss
  • El que m'ha adelantat quan al road-lider MAI s'ha d'adelantar. :eyes Ja ho saps per altre vegada. :lol:
  • Ha estat la última sortida de l'any, i la que més gent ha vingut. Més no podem demanar, no? :brindis
  • Agraïr a l'Albert, el Steelman i el James Bond l'ajut per controlar-ho tot. :cerv Sense ells tots aquests tinglados no serien possible.
  • He caigut de cul quan he vist a la valenta de la Natàlia. Ha vingut sense quasibé dormir! :kiss
  • Els que per aquelles coses no han pogut venir, sobretot el Javihospitalet que ara mateix està molt lluny d'aquí. Els hem trovat a faltar. :crys
  • M'ha agradat molt el detall de la Carmen de Sevilla, que ens ha enviat polvorons autèntics. Gracias, Carmen. Hoy estabas con nosotros tambien, eso te lo aseguro. :kiss
  • Ah! El GRUM ha vingut? M'han dit que si..... :shock: I no m'has saludat??? Ja et fotaré, ja.... :razz:
  • Content de veure a l'Alucina i la Maripili, que tot i que tenien fira han desmuntat la parada i han arribat al dinar, tard però han arribat. :D
  • Encantat de veure al Kel i la Sandra de nou.
  • Flipar quan cada vegada que veig a la Mar (filla de l'Eva) observo que ha crescut 2 cmt. Un petonarro, Mar. :kiss
  • No m'enrotllo més....BON NADAL I BONES FESTES A TOTHOM. I que l'any vinent podem gaudir tan o més que aquest. Sí? ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: JoanCG » dg. des. 12, 2010 8:08 pm

També a casa, ja.

Corbes i més glorioses corbes, i a més comparat amb els últims dies que he sortit, una carretera prou eixuta. Li sumes un bon dinar, millor converses, i tot això dona...ganes de repetir!!!

Fins ben aviat, família.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Avatar de l’usuari
J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: J-C » dg. des. 12, 2010 8:18 pm

hola,jo fa estona que estic a casa pero fins ara no m´han deixat els nanos engegar el ordinador,els tenia que possar al corrent, la ruta, l´organitzacio, la companyia, tot formidable,ojala pogues venir a totes les sortides, BONES FESTES A TOTS. :brindis
J-C l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 12, 2010 8:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Oscar » dg. des. 12, 2010 8:29 pm

Be ja ho han dit tot,per tant no em repeteixo.Moltes
felicitats a tots,bla,bla,bla.... :lol:
Jo he tornat a la realitat terres de Leida i una boira de
collons.Que sapigueu que he anant nomès per veure el
sol,ah i tambè a l´Andres.Els altres com tambè hi ereu doncs vale!,un petonarro :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Nuria Vs » dg. des. 12, 2010 8:50 pm

:xmas Quin dinar de Nadal més multitudinari, quina alegria veure que som tants i tan ben avinguts :kssss

Ha estat un autèntic plaer, una vegada més, compartir amb vosaltres una sortida, la darrera oficial d'aquest any :crys :crys :crys :crys :crys Sort que els organitzadors cada vegada ho fan millor i ja ens han deixat clars els dies que hem de tenir reservats el 2011 (sortides mensuals, hivernal, KDD...) :jump Sou un 10, moltes gràcies per tot el que feu, un :ksss de tot cor.

A l'Andrés i a tota la família gràcies per venir, sense vosaltres no hagués estat el mateix ;) Els que no heu pogut venir (Angeleta, Ramon...) cuideu-vos molt. A tots els que heu estat presents i no us he pogut saludar o no m'he acomidadat :martell no tornarà a passar...
En fi companys, que m'ho he passat :Saltant Moltes gràcies i MOLT BON NADAL A TOTS, que gaudiu de les festes :brindis
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Albert_KTM » dg. des. 12, 2010 8:55 pm

Jo també sóc a casona.

Moltes gràcies per la magnifica acollida a la meva primera sortida amb vosaltres.

La ruta ha sigut d'allò més encertada. He disfrutat de valent.

El Restaurant molt bé, també amb bona teca i preu ajustat.

I per ultim he quedati mpressionat de l'organització que porteu !!!. Sense aquesta disciplina seria un caos portar tantes motos juntes, però es nota que fa alguns dies que ho feu :mrgreen:

Tot i que ens heu deixat tirats al meu amic i a mi :mrgreen: :mrgreen: , amencem amb tornar un altre dia :mrgreen:

Salut, moltes gràcies a tots i BON NADAL !!!

Ens veiem a la pròxima

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Trencaferro » dg. des. 12, 2010 8:56 pm

Quina enveja que em feu!!!! :enfadat :enfadat :enfadat
Sempre em perdo lo millor jo... :crys :crys
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Minino » dg. des. 12, 2010 9:09 pm

:D :D Bé tots Mininos a la gatera:
:D Molt contents de tornar a ser amb tots vostès, molt content de la germanor que hi ha entre tots nosaltres i moltes gràcies per la calor que ens heu donat i l'alegria de veure-us ........ ...........
BON NADAL A TOTS I MILLORS FESTES ................
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi 68
Presentats
Entrades: 96
Membre des de: dj. juny 28, 2007 11:33 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Jordi 68 » dg. des. 12, 2010 9:35 pm

Hola,ja fa una estona que he arribat,es el primer dinar de nadal que he pogut vindre,ha sigut fantastic,encara que fa poc temps que conixo els Mininos m he alegrat de veurls entre nosaltres.
BONES FESTEES A TOTHOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Angel » dg. des. 12, 2010 9:38 pm

Un altre que des de fa una estona ja es a caseta,
Reitero lo ja dit, cada sortida supera l’anterior, felicitats als organitzadors.
Fer publica, una vegada mes, l’alegria que ens ha donat veure als Mininos i al Cabirol ja recuperats de les seves convalescències.

Fins aviat.

Bon Nadal i Feliç Any Nou.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Toni- Max » dg. des. 12, 2010 9:54 pm

BÉ, Nosaltres tambe a casa,!!

NO se que puc dir? Sols re-re-re-- afirmar als organitzadors les gracies per la perfecte organitzacio, menjar,..... etc... ( com sempre !!!! ) i una gran alegria per veure als lesionats "MININOS" i "CABIROL" entre nosaltres.

Moltes gracies per la acollida a la meva "parella" que ha disfrutat moltisim de la vostre companya i... no voldra perdres cap sortida!!! Salutacions també d´ella!!


Que toqui la "loteria", bé !! sols tenin com amics aquesta "colla" casi que no fa falta que toqui !!!!, feu gaudir de uns bons moments fantastics !!!! i que els Reis siguin bons amb tots !!!!!


:D :D :D :D :D :D :D
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 12, 2010 9:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Sagal » dg. des. 12, 2010 10:18 pm

Tal com diu l'Oscar, bla bla bla.
Per mi lo millor d'avui veure els mininos entre nosaltres, ara esperem que el número de Sort faci la resta.

Bones festes a tothom
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Jordi » dg. des. 12, 2010 10:54 pm

Doncs en Prony també fa un munt d'estona que es a casa però em feia cosa ser el primer d'escriure.

Que es pot dir que no s'hagi dit ja? Res.

Vull donar la meva enhorabona a en Randy per portar-nos per aquestes meravelloses carreteres i pel pacte amb el diable que va fer per tal de que avui gaudíssim d'una jornada primaveral. Algú ha passat fred? Una ruta curteta, pocs quilòmetres però molt ben asfaltats, quatre taques mal comptades d'humitat nomes han servit com a excusa per poder posar-hi algun "però" a l'assumpte.

La presència de les mixetes (mininos), no per esperada ha deixat de ser molt especial, el meu agraïment a en Forpeke & family que han estat fent-los costat des de que van patir l'accident. Em pensava que els camioners eren homes "rudos y de pelo en pecho" i resulta que tenen emocions!!!!! :mrgreen: :mrgreen:

Los polvorones de Carmen L. Querida Carmen, hoy te esperábamos porque creíamos que tenias previsto venir. Confío en tenerte entre nosotros antes de la navideña 2011. Gracias por el detalle.

El detall de la genial mareta, la qual fins i tot en moments no gaire bona pensa en tots nosaltres i sempre te alguna foto per cadascú. (i, aprofitant la avinentesa, fer publicitat encoberta!!! :mrgreen: :mrgreen: )

Tan sols que me quedat sense poder xerrar amb gaire gent perquè he fruit d'uns companys de taula fantàstics que m'han fet molt curt l'àpat.

Ens ha faltat la foto de les noies, cosa que hauríem d'institucionalitzar :enfaduu :enfaduu i que les ultimes sortides ja no s'ha fet i una foto del grup incloent-hi els que han anat directament al restaurant.

Que passeu unes bones blablablablablablablablablablablablablablabla

Jordi "Prony"

Respon

Torna a “2010”