* 12 - DINAR DE NADAL #61

Sortides mensuals de l'any 2010

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Xavier » dl. des. 13, 2010 12:52 am

Com que m'hi poso tard ja no em queda res per dir que no sigui repetir, una altra meravellosa jornada mototurística.

Gràcies per fer-ho possible.

Proposo que l'Albert canvïi el pitu per una gralla així quan la faci sonar el sentirem igual i tindrà un to més festiu i a l'interior dels locals que el Periodista porti l'esquella perquè lo de la copeta i la cullera se sent poc.

Mototuristes tots, que passeu unes molt bones festes de Nadal i any nou !!!

Fins aviat !!!


CARMEN L, muchas gracias por el detalle !!!

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Laiona » dl. des. 13, 2010 1:04 am

Hola nois! Jo ara arribo a casa jeje He deixat la family a casa i cap a barna a assajar. L'assaig ha sigut la cirereta del pastís d'un dia fantàstic! Us trobava a faltar coi! jejeje
I també ha estat un dia ple d'emocions sobretot quan heu tingut aquest magnífic detall pels mininos. Andrés! no eres l'únic que tenia la llagrimeta a punt de caure! Catxis la mar! Sóc molt sentida amb aquestes coses i he tingut feina a aguantar la compostura. Però ha sigut maquíssim!

Els meus nens s'ho han passat teta i ma mare també! El meu nen em diu tornant "Mama avui casi em desmaio de veure tantes motos! Que maques mama!" Li queia la baba pobret meu... si és que és fill meu, es nota no? jejeje La meva filla s'ha fet amiga de les nenes de'n Kpeps. Semblaven les tres Maries! Elles tenien el seu món i s'entenien com mai.

No sé què dir més perquè estic rebentada, ja veieu l'hora que escric i també porto uns quants quilòmetres al damunt avui.

Moltes gràcies a tots per aquest dia tant xulo!!!

Fins la propera! Que ja tinc el calendari a l'abast,, gentilesa de l'Albert, per no perdre-me'n ni una!

Petons a tothom!
Laiona l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 13, 2010 1:05 am, en total s’ha editat 1 vegada.
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Coes » dl. des. 13, 2010 8:19 am

vull felicitar el road leader, s'ha rodat de manera més tranquil i s'ha aturat per fer la visita cultural, m'ha donat la impressió de tornar als meus orígens en mototurisme que no està tan llunyà :bow

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: GRUM » dl. des. 13, 2010 9:50 am

Primer de tot, disculpar-me per no haver pogut fer la ruta amb tots vosaltres i el dinar, però a darrera hora ens va sortir una gestió urgent :oops:
Tot i així, hem pujat al Soldevila a fer un tallat (no una bacanal com altres :twisted: ) i a saludar una mica a la parroquia, tot i que evidentment, personalment en conec pocs i la majoria estaveu per la labor de l'esmorzar.
Randy, s'hi que t'he saludat, però estaves moolt entretingut amb els teus "peus de ministre" i el tema organitzatiu, així que un altre dia quedem i la fem petar.
Espero que aquest proper any les circumstàncies ens permetin compartir alguns kms amb vosaltres i així anar-nos coneixent personalment.
En fi, MOLT BON NADAL A TOTHOM!!!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Randy-650 » dl. des. 13, 2010 11:45 am

[quote user="Coes" post="149703"]vull felicitar el road leader, s'ha rodat de manera més tranquil i s'ha aturat per fer la visita cultural, m'ha donat la impressió de tornar als meus orígens en mototurisme que no està tan llunyà :bow[/quote]

La integritat com a grup és molt important, i més quan hi havia el perill de la humitat que per sort va desaparèixer.

Gràcies. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Minino » dl. des. 13, 2010 3:03 pm

[quote user="prony" post="149674"]

La presència de les mixetes (mininos), no per esperada ha deixat de ser molt especial, el meu agraïment a en Forpeke & family que han estat fent-los costat des de que van patir l'accident. Em pensava que els camioners eren homes "rudos y de pelo en pecho" i resulta que tenen emocions!!!!! :mrgreen: :mrgreen:


Jordi "Prony"[/quote]





:lol: Ostres Jordi, rude i brut sóc però tinc sentiments i sóc agraït, al camio et traformas en animal de carretera però sempre amb molt de respecte als altres ;) ;)

:D BON NADAL I BONES FESTES A TOTHOM :D
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Eva » dl. des. 13, 2010 3:30 pm

Al no fer la ruta podria dir que no sé que dir però.... seria mentida.

Normalment una sortida de mototurisme a casa comença dissabte preparant les coses i la moto, el diumenge sortim abans de les 6:30 i tornem prop de les 8 del vespre.
Aquesta vegada sense la volta en moto..... falta algo....

De totes maneres, [strike]el sopar [/strike] al dinar de cap d´any no s´hi pot faltar i això ho demostre la quantitat de persones que estavem esperant al restaurant. En JoanF ja es va ocupar de passar llista .

El restaurant i el menú molt acertat i bo.

Em va agradar molt que l´Albert ens obsequies amb el calendari de Motuturisme 2011. Nosaltres ja m´he marcat TOTES les sortides per no faltar-hi.
Només falta que en Kpeps ens anuncii també el punt de trobada el més aviat possible.

Veure la família de MININO´s al complert m´ha donat molta tranquil·litat. Jo crec que ben aviat vehorem l´Andreu amb moto nova i amb més ànims que mai.

Llàstima de no haver disposat de més temps per poguer saludar a TOTHOM.

Veure a les Reines de la Neu - Cristina i AnnA , que varen fer L'esforç de llevar-se d´hora per venir a celebrar el dinar de Nadal.... francament... Gracies

Gracies a tots en general i a cada un en particular.

Als Organitzadors, com sempre es mereixen menció pròpia : Steelman, Albert i Randy. Sempre tant atents AMB TOT . Moltes gracies. Cada vegada os supereu i sempre amb els millors dels vostres somriures. Els que sortim assíduament de veritat que apreciem la vostre feina a l'ombra i vos agraïm de tot cor.

A tots els meus companys del "Consorci" un petó ben fort i fins el proper any.

Ei... que el proper any ens esperan moltes aventures ..... ;)

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Ra-mon » dl. des. 13, 2010 4:42 pm

[quote user="Randy-650" post="149640"]Un altre que acaba d'arribar a caseta. :D

Resum de la jornada d'avui:
  • Encantat de veure gent que feia mooolt de temps que no veia. Això va per vosaltres, MELL i Storm. :ban
  • Felicitar a tots i cadascú dels cruilleros, m'han dit que avui heu fet una bona feina i no hi ha hagut cap problema. :cerv
  • Content per veure que la recuperació dels Mininos va vent en popa. Jo crec que s'han emocionat quan els hi hem dedicat un fort aplaudiment. :oops:
  • Als que no han pogut venir per la causa que sigui; Angeleta i Ramon, cuideu-vos. :kiss
  • Agraïr al JoanF que anés controlant la gent que ha anat directe al restaurant. :ksss
  • El que m'ha adelantat quan al road-lider MAI s'ha d'adelantar. :eyes Ja ho saps per altre vegada. :lol:
  • Ha estat la última sortida de l'any, i la que més gent ha vingut. Més no podem demanar, no? :brindis
  • Agraïr a l'Albert, el Steelman i el James Bond l'ajut per controlar-ho tot. :cerv Sense ells tots aquests tinglados no serien possible.
  • He caigut de cul quan he vist a la valenta de la Natàlia. Ha vingut sense quasibé dormir! :kiss
  • Els que per aquelles coses no han pogut venir, sobretot el Javihospitalet que ara mateix està molt lluny d'aquí. Els hem trovat a faltar. :crys
  • M'ha agradat molt el detall de la Carmen de Sevilla, que ens ha enviat polvorons autèntics. Gracias, Carmen. Hoy estabas con nosotros tambien, eso te lo aseguro. :kiss
  • Ah! El GRUM ha vingut? M'han dit que si..... :shock: I no m'has saludat??? Ja et fotaré, ja.... :razz:
  • Content de veure a l'Alucina i la Maripili, que tot i que tenien fira han desmuntat la parada i han arribat al dinar, tard però han arribat. :D
  • Encantat de veure al Kel i la Sandra de nou.
  • Flipar quan cada vegada que veig a la Mar (filla de l'Eva) observo que ha crescut 2 cmt. Un petonarro, Mar. :kiss
  • No m'enrotllo més....BON NADAL I BONES FESTES A TOTHOM. I que l'any vinent podem gaudir tan o més que aquest. Sí? ;)
[/quote]

Randy, merci pel resum de la sortida que juntament amb les fotos els que no hem pogut venir ens hem pogut fer la idea de que ha anat tot molt bé. ;)

Avatar de l’usuari
Tommy
Presentats
Entrades: 324
Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
Ubicació: Mediterrani

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Tommy » dl. des. 13, 2010 8:18 pm

Hola a tothom.
Primer de tot vull donar les gràcies a tots els que organitzeu aquest "Tinglado" és molt de valorar el treball que feu.
Del menjar de Nadal, em quedo especialment amb algunes coses ...
De les paraules del Andres, que es va explicar, com les emocions el van deixar,
però impossible ser més clar i transparent. (Com canvia l'escala de valors després d'un ensurt)
De la Eva i la Mar, per fer l'esforç de venir a dinar, després d'un dia "complicat" i trist.
De saludar el Cabirol i veure-ho tan recuperat.
I de tots i tots vosaltres, per fer que això d'anar en moto, sigui tan "enrotllat" i divertit.
Bon Nadal a tothom
Salut.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Randy-650 » dl. des. 13, 2010 8:30 pm

[quote user="Albert_KTM" post="149653"]

Tot i que ens heu deixat tirats al meu amic i a mi :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

M'han dit que tu i el teu company veu parar tranquilament a fer la cigarreta, suposo que en una cruïlla , i quan va arribar el moto-escombra va afluixar per esperar-vos i vosaltres res, a la vostra bola. :enfadat

SI US PLAU, LES CIGARRETES ES FAN A LES PARADES DE REAGRUPAMENT, I SI ES FUMA EN UNA CRUÏLLA, QUAN ARRIBI EL MOTO ESCOMBRA HEU D'ARRENCAR. JA TINDREU TEMPS DE FUMAR. ;)

A la propera sortida que vingueu feu-ho tal i com dic. Tots hi sortirem guanyant. :cerv
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
CarmenL
Presentats
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 13, 2009 7:32 pm

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: CarmenL » dt. des. 14, 2010 1:54 am

Hola, estimad@s mototuristas me alegra ver que a través de los polvorones en cierto modo he estado
presente junto a vosotros, realmente me ha llenado de satisfacción leer vuestros mensajes, sois personas de agradecer asi que
quiero que sepáis que os devuelvo las gracias en mayor medida por haberme permitido estar. Ojalá el próximo año
tenga la suerte de compartir una salida de estas con vosotros para conocer y saludar personalmente a los que
hacéis posible y formáis parte de esta gran hermandad.

Ah quiero darles la enhorabuena a la familia mininos por su recuperación, aunque no los conozca también deseé
que salieran pronto del mal trago y ver sus sonrisas en las fotos y videos ha sido un buen espectáculo para mis ojos.
Los reporter@s son magníficos, Gracias.

BESOS Y FELICES FIESTAS A TOD@S.

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. des. 14, 2010 7:32 am

Muchas gracias Carmen y Felices Fiestas.

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Xavier » dt. des. 14, 2010 5:16 pm

Ole con ole Carmen !

Felices Fiestas de Navidad y Próspero año nuevo !

Tengo la impresión que cuando volvamos a Sevilla seremos bastantes más. Un abrazo para Rosa y Paco también.

Hasta pronto !

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: JoanF » dt. des. 14, 2010 7:07 pm

Felices Fiestas Carmen, y grácias por tus dulces regalos.
;) ;)

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. des. 14, 2010 8:07 pm

Muchas gracias por el detalle Carmen , estaban verdaderamente exquisitos, espero que te veamos pronto en una salida con nosotros y no de forma virtual como haces ahora .
FELICES FIESTAS !!!!
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 14, 2010 8:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Vendetta » dt. des. 14, 2010 8:55 pm

[quote user="Randy-650" post="149819"][quote user="Albert_KTM" post="149653"]

Tot i que ens heu deixat tirats al meu amic i a mi :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

M'han dit que tu i el teu company veu parar tranquilament a fer la cigarreta, suposo que en una cruïlla , i quan va arribar el moto-escombra va afluixar per esperar-vos i vosaltres res, a la vostra bola. :enfadat

SI US PLAU, LES CIGARRETES ES FAN A LES PARADES DE REAGRUPAMENT, I SI ES FUMA EN UNA CRUÏLLA, QUAN ARRIBI EL MOTO ESCOMBRA HEU D'ARRENCAR. JA TINDREU TEMPS DE FUMAR. ;)

A la propera sortida que vingueu feu-ho tal i com dic. Tots hi sortirem guanyant. :cerv[/quote]
Eeeeiii qui feia d'escombra?? si no era en sagal.. quines presses.. :enfadat :twisted:
Albert-Ktm tu i jo podriem fer bones migues :mrgreen:
Al final en comptes de moto escombra serà moto-campana aspirant tot el fum dels cruillers.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Eva » dt. des. 14, 2010 10:35 pm

Carmen, muchas gracias por todo :kiss :kiss

Avatar de l’usuari
CarmenL
Presentats
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 13, 2009 7:32 pm

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: CarmenL » dc. des. 15, 2010 10:33 am

[quote user="Xavier" post="149915"]Ole con ole Carmen !

Felices Fiestas de Navidad y Próspero año nuevo !

Tengo la impresión que cuando volvamos a Sevilla seremos bastantes más. Un abrazo para Rosa y Paco también.

Hasta pronto ![/quote]

Hola Xavier! que asi sea y asi será!!!!! :eyes

:kiss

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: * 12 - DINAR DE NADAL *

Entrada Autor: Merce » dj. des. 16, 2010 6:29 pm

Surto amb vosaltres des de el Juliol (la sortida d'osona) :form

Les 6 trobades amb tots vosaltres han set precioses en tots els espectes, tot i ser "paquet" he disfrutat de la moto, paratges i gent collonuda.
... i així voldria continuar. NO CANVIEU MAI !!! :kssss

Pel pròxim any dessitjo per tots, TOTS vosaltres molta felicitat i prosperitat.

AAHH !! el dinar de Nadal va ser genial. Gracies a tots els organitzadors. :bow
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Respon

Torna a “2010”