VIDEO - Els mossos agredin a un detingut

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

VIDEO - Els mossos agredin a un detingut

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. abr. 27, 2007 7:06 pm

Sense comentaris.......


http://www.lavanguardia.es/gen/20070427 ... litat.html


Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. abr. 27, 2007 9:25 pm

Bones!!!

Deunidó, cada vegada ens anem assemblant més als videos típics dels EEUU...

D'acord que el tio es veu que els increpa, però arribar al punt de fotre-li 4 contra 1... lamentable!

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » ds. abr. 28, 2007 1:36 am

Una actitud com la que tenen els mossos en general nomes pot generar violencia.

Els mossos son una policia jove, prepotent, arrogant, etc.. que fa que un s'hi emprenyi davant seu tan sols de la manera que li parlen. Clar un replica, i passa el que passa.

Jo és que em poso dels nervis quan diuen que falten mès mossos! total pa què??

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dg. abr. 29, 2007 9:27 am

quina vergonya, es tan evident que se'ls ha anat la fava en aquesta actuacio que lo que millor que podrien fer els caps es entonar un mea culpa lo mes divertit es quan ahir la tele diu allò que la resta de companys "tenca files", algu pensa que sortirà una veu critica en el cos?
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Albert GS
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dv. abr. 27, 2007 11:34 pm
Ubicació: Granollers
Contacta:

Entrada Autor: Albert GS » dg. abr. 29, 2007 12:06 pm

Doncs fa poc vaig tenir la meva primera trobada amb uns Mossos, a part de les que tinc sovint quan vaig a fer el cafe que hi ha mitja comissaria. Va ser en un petit accident de l´autobus escolar del meu fill. Em vaig donar compte que son uns prepotens i mal educats, aixo que tenien rao en part, pero un Mosso no espot dirigir a un ciutada donan cops de puny al vidre al vidre del cotxe, que es una propietat privada, i sense dir ni bona tarda ni cap salutacio, espetar-li "QUE FOTS", ja ens les varem tenir.

Que hi farem.

Records
Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. abr. 29, 2007 1:07 pm

Ja t'ho asseguro jo que son uns prepotents de collons!

Jo ja n'he tingut varies! Jo a ells els tracto com ells a nos: Tots els mossos uns prepotents , creguts i cabrons fins que em demostrin el contrari. O sigui que ni aigua.

Ja sel's hi abaixaran els fums quan els l'ipc començi a pujar i els seus sous es quedin iguals :lol: :lol: :lol: que quan van començar.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. abr. 29, 2007 1:10 pm

I no soc l'unic, els agents de l'autoritat han perdut privilegis.

Abans qui ho era tenia un seguit de privilegis, o els convidaven, per el servei que feien... etc.

Ja sè de varis que han de tractar continuament amb agents que de convidar res i alguns fins i tot els hi treuen privilegis que tindria una persona normal.

Avatar de l’usuari
Albert GS
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dv. abr. 27, 2007 11:34 pm
Ubicació: Granollers
Contacta:

Entrada Autor: Albert GS » dg. abr. 29, 2007 2:46 pm

Vendetta ha escrit:I no soc l'unic, els agents de l'autoritat han perdut privilegis.

Abans qui ho era tenia un seguit de privilegis, o els convidaven, per el servei que feien... etc.

Ja sè de varis que han de tractar continuament amb agents que de convidar res i alguns fins i tot els hi treuen privilegis que tindria una persona normal.
Ui, no t´ho pensis pas aixo dels privilegis. Al lloc a on jo vaig a fer el cafe cada dia esta ple, jo he arribat a calcular que en un dia hi van entre 25 i 35. Doncs els conviden al cafe i a les pastetes. Que et sembla?
Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. abr. 29, 2007 9:39 pm

Me caso en laaa, ni aigua he dit!! qui és aquest que els convida que m'enteri jo :twisted: :twisted:

Avatar de l’usuari
yosi
Presentats
Entrades: 16
Membre des de: dg. gen. 21, 2007 8:51 pm
Ubicació: Mudándome a La Vila

Entrada Autor: yosi » dl. abr. 30, 2007 12:51 am

No hay dios que os entienda!! :shock: :shock:

¿Pero vosotros no sois de los que queríais una "Policía" que hablase catalán y que las "Fuerzas de Ocupación" se fuera de Catalunya?

Vssss
Alacant, la millor terreta del mon.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. abr. 30, 2007 1:49 am

Hay muchas opiniones al respecto, pero quizas pq no he vivido lo de la epoca, pero nunca he tratado de fuerzas de ocupaciòn, y mientras me permitan hablar mi idioma y lo entiendan o como minimo el esfuerzo, ellos que hablen tb el que quieran.

Y todo lo que es novato, malo, y tenemos una policia novata , ya veremos con el tiempo.. quiza..

Avatar de l’usuari
Albert GS
Presentats
Entrades: 20
Membre des de: dv. abr. 27, 2007 11:34 pm
Ubicació: Granollers
Contacta:

Entrada Autor: Albert GS » dl. abr. 30, 2007 9:49 am

yosi ha escrit:No hay dios que os entienda!! :shock: :shock:

¿Pero vosotros no sois de los que queríais una "Policía" que hablase catalán y que las "Fuerzas de Ocupación" se fuera de Catalunya?

Vssss
Que parlin en catala no els dona dret a fer tot el que els doni la gana. Igual que els altres que varen marxar. Em sembla que la teva observacio no ve al cas, aqui es jutja una actuacio que es denunciable en qualsevol cas de seguretat, ja sia catala o espanyol.

Salut
Imatge

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Entrada Autor: Atramuntanat » dv. maig 04, 2007 9:03 pm

el fet de que hi hagi vigilancia policial sobre la policia crec que diu algo a favor del cos en general, per sore d'actituts personals abusives, si no s'hagues filmat aixo, ningu s'hagues assebentat
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Respon

Torna a “General”