01 - L'Empordà #62

Sortides mensuals de l'any 2011

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Enricp
Presentats
Entrades: 114
Membre des de: dl. ago. 10, 2009 8:36 pm
Ubicació: Vilafant - Alt Empordà
Contacta:

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Enricp » dg. gen. 23, 2011 5:59 pm

Un a caseta, ara una dutxa i com nou, gracies per la vostra companyia.

Salut i fins la propera
Es curiós... en moto mai em sento sol

Avatar de l’usuari
Gorka
Presentats
Entrades: 108
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 5:01 pm
Ubicació: Castelló d'Empúries - Alt Empordà

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Gorka » dg. gen. 23, 2011 6:27 pm

Jo tambe ja soc a casa de fa una estona, ha sigut raro una tornada molt curta, ejjejejejeje.

Bueno ens veiem a la proxima, a sigut un dia molt maco, pero de bon mati...... quina fred!!! tu!

Apa vagui be.

Avatar de l’usuari
Valdu
Presentats
Entrades: 93
Membre des de: dl. nov. 01, 2010 3:56 pm
Ubicació: Figueres

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Valdu » dg. gen. 23, 2011 6:28 pm

Un altre qe ja es a casa! apart de la calor qe em pasat a primera hora tot lu altre ha estat genial , deunido la gent qe hi havia tot i la calor :cool: jejeje ;) ;) donar un cop mes les gracies als organitzadors per la seva feina i a tots els participants, gracies a tots i fins la propera!!

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Albert G » dg. gen. 23, 2011 6:53 pm

Un altra a caseta, avantatges de estar al canto de casa, :cool: un dia esplèndid, molta calor, :D però la companya s’ho valia, els organitzadors un 10, fins la propera.
:cerv
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Periodista
Presentats
Entrades: 89
Membre des de: ds. des. 05, 2009 12:30 pm
Ubicació: la Gleva - les Masies de Voltregà

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Periodista » dg. gen. 23, 2011 7:16 pm

bones un altre que esta per casa ya mol be tot bona ruta , bon dinar, apart del fret pero hem pogut amb ell.. a reveure companys/es. salutacions fins la propera...

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Frank » dg. gen. 23, 2011 7:19 pm

Holaaaaa,
Ja soc a casa, dutxadet i pantinadet.

Moltes gràcies a tots i a totes.
Menció especial, als Road Lider's ( Jesus i Enric).
i com sempre, la impagable dedicació dels administradors i els seus ajudants.
Moltes gracies a tots.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 23, 2011 7:55 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Antonio » dg. gen. 23, 2011 7:21 pm

Hola a tots. Ja estem a casa. Bona ruta, bones vistes, i bona companyia. Tot i tantíssima gent, tot perfecte. Gràcies als organitzadors per la seva bona feina.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Avatar de l’usuari
Lujoisla
Presentats
Entrades: 1018
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Lujoisla » dg. gen. 23, 2011 7:22 pm

otro mas en casa duchado y planchado :mrgreen:
Luis & Mª Carmen


ImatgeImatge




SOCIO DE AMM Nº 15.258

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. gen. 23, 2011 7:25 pm

Jo també a casa després d'un dia collonut.

Primer : felicitar als organitzadors per la feina feta, fins i tot varen contractar que bufés la tramuntana i ens eixugués les carreteres. :D

Segon : Jo m'ho he passat molt be tot el dia, a l'esmorzar, a la ruta,al dinar..... i això a gràcies a tots els companys de Mototurisme.

Tercer : un crit d'atenció important als que han vingut per primera vegada i no s'han llegit els consells per les sortides o als que han convidat a algú i no els hi han explicat com es funciona en les sortides, ja que hi han hagut moltíssims casos de cada cosa, ha estat la sortida en la que mes gent que feia cruïlles no sabia que tenia de fer, ni creure al road lider, ni posar-se exactament allà on se'ls hi deia, ni que tenien d'esperar al últim que porta l'armilla groga., i això no pot ser de cap manera.

Esprem que es tingui present per properes ocasions.


Vsssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 23, 2011 7:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. gen. 23, 2011 7:30 pm

Jo també soc a casa. Enhorabona a la organitzacio.Com sempre tot perfecte.
Estic totalment d´acord amb James Bond,caldria reflexionar una mica sobre el tercer punt del seu escrit.
No es pas tan complicat.
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 23, 2011 7:35 pm

[quote user="James Bond" post="154683"]

Tercer : un crit d'atenció important als que han vingut per primera vegada i no s'han llegit els consells per les sortides......[/quote]

Com tots sabeu he vingut a esmorzar i despres he marxat. Quan vosaltres arrancaveu a les 10, veig al Sagal allà parat, amb la Dolors, i dues Harley, una GW i una VFR com la teva allà aparcades. Al cap d'una estona surten del bar corrents, i pujen a la moto i arrenquen. Em despedeixo del Sagal i ja vaig cap a casa.

El road-lider segurament ja passava per Vidreres al menys.


Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Jordi » dg. gen. 23, 2011 7:37 pm

Bones,

En Prony i l'Anna també a casa sans i estalvis. Un dia mooooooooooooolt fred però del que em sento orgullós de superar. Per a mi ha estat un rècord de temperatures, sort que la primavera, poc a poc va atansat-se. Moltes felicitats a tots per la vostra companyia i especialment als organitzadors. Ni una sola taca d'humitat a l'asfalt que, de ser-hi, ens hagés donat algun ensurt. Potser un excés de rectes però "hi ha el que hi ha".

[quote user="James Bond" post="154683"]
.......Un crit d'atenció important als que han vingut per primera vegada i no s'han llegit els consells per les sortides o als que han convidat a algú i no els hi han explicat com es funciona en les sortides, ja que hi han hagut moltíssims casos.....
Vsssssssss
007[/quote]

Ja vaig dir que l'Albert havia de treure el "pito", agrupar-nos i fer-nos una explicació a tots abans de començar la ruta. Es la manera de garantir que tothom en tindrà coneixement.

Ens veiem a la calçotada.

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: PEPI600 » dg. gen. 23, 2011 7:37 pm

Bé, un a altre que ja es a casa, la tornada per autopasta :oops: :oops: , però es que tenia pressa.

De bon matí una mica de fresca, la resta del dia collout, i tal com han dit amb les carreteres ben seques.

Moltes gracies als organitzadors, administradors i companys de mototurisme, a pesar del tema de les cruïlles el dia ha sortit força rodó ;) ;) ;)



PD: Al pneumàtic del darrera no l´hi ha sentat bé l´autopasta i està caput :roll: :roll: :roll: :roll:
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Ra-mon » dg. gen. 23, 2011 7:39 pm

Jo ja estic a casa ben calentonet, que avui ha fet una fresca que deunidó: he sortit de Vic a 3/4 de 8 del matí i estàvem a -8 ºC i he arribat a quarts de 7 de la tarda i estàvem a -1 ºC :tremolant

JesusGS i EnricP, la sortida us ha estat perfecte, gràcies per la feinada i especialment pels maldecaps que heu tingut per trobar restaurants ;)

Merci !

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. gen. 23, 2011 8:01 pm

[quote user="Randy-650" post="154685"]Com tots sabeu he vingut a esmorzar i despres he marxat. Quan vosaltres arrancaveu a les 10, veig al Sagal allà parat, amb la Dolors, i dues Harley, una GW i una VFR com la teva allà aparcades. Al cap d'una estona surten del bar corrents, i pujen a la moto i arrenquen. Em despedeixo del Sagal i ja vaig cap a casa.

El road-lider segurament ja passava per Vidreres al menys.


Imatge[/quote]

La propera vegada que el Sagal arrenqui i els que siguin ja s'espavilaran, els horaris hi son per complir-los.


[quote user="Mototurisme" post="150251"]HORA DE SORTIDA: 10:00 AM Qui vulgui esmorzar que vingui abans)[/quote]


Vssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 23, 2011 8:13 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Eva » dg. gen. 23, 2011 8:09 pm

Fa una bona estona que hem arribat a casa.

1.- Agrair la ruta a n´en Jesús i l´Enricp. Ha sigut tot una ben treballat. Moltes gracies.
2.- Agrair als organitzadors la seva tasca tant i tant currada.
3.- Agrair a TOTES I TOTS la vostre paciencia al moment de fer-vos fotos. Amb els vostres saludos i la vostre simpatia , les fotos només poden sortir bé... si o sí ;)
4.- Malgrat la fret i arribar al punt de sortida soportant temperatures de -6 º , amb els peus i dits de la mà mig congelats, sempre els/les acompanyants amb un gran somriure i... a fer KM... bien per TOTS ELLS /ELLES.
Fins el proper mes :kiss

PD ara em queda arreclar les 540 fotos que os hem fet.

Recordeu que penjaré les millor i en bona resolució al Picassa. D´aqui a unmes les borraré.
Si les voleu amb millor resolució m´envieu un privat i os l´enviaré.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 23, 2011 8:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Sharky » dg. gen. 23, 2011 8:16 pm

Un altre a caseta, una ruta molt guapa, amb paisatges magnifics, enhorabona als organitzadors..

Fins la propera.
Sharky l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 23, 2011 8:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Avatar de l’usuari
Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Antonio » dg. gen. 23, 2011 8:20 pm

Ahi van unes fotos. A veure si sóc capaç de posar bé.Imatge
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Avatar de l’usuari
Laiona
Presentats
Entrades: 1076
Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
Ubicació: Blanes

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Laiona » dg. gen. 23, 2011 8:28 pm

A caseta!!! M'ho he passat teta!!!

La ruta xulissima i la companyia excel·lent! Com sempre!!! Quan m'he tret la tira de capes de roba que duia m'he sentit com si hagués aprimat de cop deu kilos! jejeje Però que bé que m'han anat tantes capes de roba avui! I el que ha anat bé per aguantar ha estat el super mega entrepà del matí! Feina he tingut a acabar-me'l! jejeje

També ha estat una sortida profitosa perquè he pres mides de la kawa er6f! Toco a terra perfectament i trobo que no pesa. Molt bona opció!

En fi..... Un dia complert!!!

Gràcies a tots!!! En especial a en Jacks i en Sacot per baixar fins a Blanes!! De pas a la tornada els he ensenyat el lloc de sortida de la ruta que estic preparant.....
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form

Koper
Presentats
Entrades: 940
Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Contacta:

Re: * 1 - L'Empordà *

Entrada Autor: Koper » dg. gen. 23, 2011 8:30 pm

naltres deviem ser dels primers a arribar a casa, a només 3 km del rest. :D jejeje

molt xula la sortida, quin dia mes macu :D
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."

Respon

Torna a “2011”