Castells Catars i pirineus francesos

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Castells Catars i pirineus francesos

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 01, 2007 5:27 pm

Holes! DOncs ja hem arribat a casa!
Han estat uns 1700km en 4 dies en els que ens ho hem passat molt be , i en altres moments MOLT malament (ja us ho anireu llegint)

Dissabte 28 Abril
Com que era la primera vegada que marxavem de viatge amb moto fent "maletes" de veritat, doncs abans de marxar els hi vaig fer una foto ;)
Imatge

Varem sortir bastant d´hora de Reus i no varem parar (ni per fer gasolina) fins a Saillagousse (uns 10km's al nord de Puigcerda per esmorzar.
Imatge

Aixo es una vista del poble.
Imatge

De Saillagousa varem sortir cap a Vilafranca del Conflent, una petita poblacio enmurallada.
Imatge

Imatge

Imatge

On en la façana de la casa davant de l´esglesia, hi havia aquesta curiosa inscripció.
Imatge

La Natalia va intentar fins i tot fer nous amics ;)
Imatge

Varem sortir per una de les portalades de la muralla ..
Imatge

per anar cap a Prada de Conflent , per pujar a veure el santuari de Sant Miquel de Cuixá, als peus del canigo
Imatge

La Natalia va aprofitar per trucar a les respecives families, per informar-los del nostre estat i "paradero" actuals
Imatge

I la trucada durava.....
Mentres jo anava fent fotos del poc que podiem veure del monestir ja que estava tancat :(
Imatge

Imatge

Varem posar al GPS ruta direccio a Saint Paul de Fenouillet, ens va fer passar per llocs curiosos.
Varem començar passant per el costat d'aquest embassament, que semblava el mar
Imatge

Despres ens va fer passar per unes carreteres molt xules, pero molt estretes i per mig de vinyes i cultius, era com si estiguessim creuant el penedes i la terra alta a la vegada.
Imatge

Finalment varem arribar a Sant Paul on teniem reservada l´habitacio en unacasa rual on per 45€ varem dormir i esmorzar.
Imatge

Varem sortir a donar un volt per aquest petit poble
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Varem anar a buscar la moto i ens varem anar a donar un tomb a veure les famoses Gorges de Galamus
Imatge

Aquest recorregut tal i com havien dit en Terraxaman i en Xavitiger es ESPECTACULAR!!! El varem gravar per que el podeu veure
Imatge

Al sortir d´aquest paratge tant bonic varen anar cap al castell de Peryepertuse. S¨hi arriva per uns terrenys altre cop plens de vinyes, fins que arribes als peus del castell, a la qual s´hi accedeix amb una pista asfaltada relativament complicada, moltes paelles amb gravilla.

Varem deixar la moto al parking que hi ha just sota el castell.
Imatge

D'alli al castell s´ha de fer a peu per un caminet
Imatge

Que despres d´una curta ascensio ens porta fins al castell
Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Al tornar al parking per treure la moto varem tenir tenir un petit ensurt.
No havia manera de treure la moto d´alla. Estava encarada cap a un precipici i tirar-la enrera era impossible!!!Jo i la natalia empenyent i no podiem!
Sort que al final varen venir un parell de nois i ens van ajudar!!

Varem passar als peus del Castell de Queribus, i despres creuant mes camps de vinyes fins de nou a la casa on ens holletjavem a descansar per l´endema
Imatge

(A LA NIT O DEMA CONTINUARE POSSANT MES FOTOS DE LA RESTA DELS DIES)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Atramuntanat
Presentats
Entrades: 734
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254

Re: Castells Catars i pirineus francesos

Entrada Autor: Atramuntanat » dt. maig 01, 2007 6:09 pm

Steelman ha escrit: On en la façana de la casa davant de l´esglesia, hi havia aquesta curiosa inscripció.
Imatge
o ca macu!! hehehe va, penjeu mes fotos que estic impacient per veure per on pasare aquest estiu

per cert, has de probar de preguntar coses en català per aquella zona??, abans era catalunya fins que la decrepita monarquia s'ho va deixar perdre. en els pobles hi ha molta gent que parla rosellonés, que es un dialecte amb força influencia del frances
Erg Chebbi - Merzouga

Imatge

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Castells Catars i pirineus francesos

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. maig 01, 2007 6:16 pm

Steelman ha escrit:Aquest recorregut tal i com havien dit en Terraxaman i en Xavitiger es ESPECTACULAR!!! El varem gravar per que el podeu veure
Imatge
Un video precios! Amb una música molt ben escollida (BSO de Gladiator, si no m'equivoco).

Felicitats! I recordeu, cal aparcar la moto sempre "cuesta p'arriba" ;) Jo ja hi estic acostumat aquí a Barcelona, jejejeje.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dt. maig 01, 2007 6:51 pm

Fins a aquí tot molt maco i un petit ensurt. El vídeo de les Gorges impressionant.
Estic esperant amb candeletes la resta d’aquesta aventura.

Salutacions.
Salutacions moteres.

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. maig 01, 2007 7:24 pm

Un altra que espera la segona part... :D
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. maig 01, 2007 7:34 pm

Ostres, quins racons mes macos !!!... a veure la segona part !!!, espero que l'incident no hagi estat res i predomini aquest nivell en el reportatge dels propers dies.

V'sssssssss

Avatar de l’usuari
Triniti.V
Presentats
Entrades: 1426
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: Triniti.V » dt. maig 01, 2007 7:39 pm

Quina passada el vídeo !!!!! :eyes :eyes :eyes :eyes

Els llocs on heu estat son molt guapos, estic desitjant veure la segona part del reportatge... :wink: :wink: :wink:

:!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta

Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino


Vvvvvvssss

Avatar de l’usuari
RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dt. maig 01, 2007 8:08 pm

Molt bona ruta, estic ansiós per saber si heu arrivat a pujar a Gavarnie.

Rafa

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. maig 01, 2007 8:52 pm

Carall companys quin viatge més xulo.
Gràcies pel vídeo i les fotos. Esperem la 2ª part.
:form :form :form :form :form

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. maig 01, 2007 9:48 pm

Bones!!!

Quina passada de zones i quin "peaso" de video... entre les cròniques i els videos, s'està posant el llistó molt alt!!!!! :lol: :lol: :lol:

Restem a l'espera de la segona part... :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Entrada Autor: Mckinley » dt. maig 01, 2007 10:08 pm

Hei nois fantàstica la 1ª part de la ruta, i el video xulissim, ja estas tardant per posar la 2ª part. D' aixó s'en diuen quatre dies a tope!

PD. He trobat a faltar una cosa que s'està posant molt de moda, la migdiada. :lol: :lol:
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dt. maig 01, 2007 10:17 pm

Boneeessssss....

Que guapo, quins paratjes, quines fotos ..........

Gracies Jordi per compartir el teu viatje, les fotos i el video.

Adeeeeeeuuuuu

Avatar de l’usuari
roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dt. maig 01, 2007 10:31 pm

Jo he fet alguns d'aquest castells i la veritat es que son molt guapos :D :D
Molt guapes les fotos, i la ruta :wink:
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Avatar de l’usuari
Gerard
Presentats
Entrades: 440
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
Ubicació: La Garriga ( Bcn )

Entrada Autor: Gerard » dt. maig 01, 2007 10:52 pm

Moltissimas Felicitats parella, una sortida espectacular
i mes si t’has passat el pont tancat a casa i treballant.

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. maig 02, 2007 12:30 am

roger ha escrit:Jo he fet alguns d'aquest castells i la veritat és que són molt guapos :D :D
Caram, doncs no han durat gaire!! estan a trossets!! :lol: :lol: :lol: :wink: :wink:

Jo també vaig fer una ruta de Castells Càtars i n'he visitat alguns :P :P però m'hi van dur en cotxe! :oops: Diria que per aquestes gorges hi vam passar...
Per cert, a cada castell ens va tocar afluixar la mosca!

Tot i així , felicitats per l'èxit del viatge, steel-men!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 02, 2007 9:32 am

Jordiiiiiiiiiii!!!!

La segona part, homeeeeeee!!! :)

La primera molt guapa, això si. Apa que si os arriba a caure el moto pel barranc.... :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 02, 2007 4:32 pm

La segona part.....
(encara falta la tercera)
Diumenge 29

Varem sortir d´hora i varem anar cap a Renne le Chateau, el poble on hi ha la llegenda d'en Saunière (al bloc d´en Terraxaman, hi podreu saber mes del tema)

Per arribar-hi varem passar per Axat i Quillan per una carretera bastant transitada pero molt maca ja que va reseguint tota l´estona el Aude i es passa per alguns congostos. A mes com que es epoca del desglaç (i de plujes) hi havien molts salts d´aigua.


El poble es molt petito pero acollidor, us en poso unes fotos.
Imatge

Imatge

Imatge

Varem anar a buscar la nostra estimada Varadero ....
Imatge

I cap a Carcassone
Imatge

Imatge

Imatge
Pero no ens hi varem estar molta estona per que ja hi haviem estat , i per que estava molt ple de gent, tanta que molestava

Imatge

De carcassone varem anar cap a la Muntanya negra per unes carreteres molt divertides atravessant un boscos preciosos!!
Imatge

Fins arribar a Castres.Castres es un poble molt pinturesc que viu abocat al riu.
Imatge

Aqui varem donar una volteta i varem pendre un cafe, mentre la moto tb reposava una mica ;)
Imatge

De Castres, varem anar a fer una visita cap a Albi. El seu nucli antic es força maco. Us poso unes fotos del mateix vist des del riu.
Imatge

A Albi vaig voler posar gasolina, pero en diumenge a França es converteix en una missio gairebe impossible!
Quant ja estavem a punt d´entrar en reserva finalment varem trobar una gasolinera.
Pero era d´aquestes automatiques que tant abunden a França, que si no portes una targeta determinada no funciona!!
Sort varem tenir de un motorista frances (una bandit) que ens va pagar amb la seva targeta i nosaltres li varem pagar en efectiu!!
:!: :!: :!: :!:

D'alli varem anar cap a Foix, on els ultims cinc quilometres els varem fer sota un intens aiguat.
Ens varem allotjar al Hotel Barbacane, al costat mateix del castell
Imatge

Despres varem anar a donar un volt per els carrers de la vila,que estaven molt deserts.
Imatge

Imatge

Imatge

Lógicament tb varem pujar al Castell, pero en diumenge a la tarda, deuen tenir el costum de tenir-ho tancat :twisted: :twisted: amb el que nomes el varem veure de fora,tal com indica la natalia ;)

Imatge

Imatge

I una de nocturna, que varem fer al sortir de sopar.
Imatge

Quant varem arribar al hotel, varem fer una foto de les vistes que teniem
Imatge

I varem poder comprovar com de canvinat es el temps en aquesta epoca.Si al arribar a foix teniem una intensa tempesta, ara teniem un temps que ens permetia fer aquesta foto
Imatge
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
River
Presentats
Entrades: 183
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
Ubicació: Palau solità i plegamans

Entrada Autor: River » dc. maig 02, 2007 5:21 pm

Hola. Molt bona ruta si senyor :bow (i millor crònica :ban ), però la veritat es que fas una mica de ràbia :enfaduu (de la bona :!: ) perquè jo també tenia previst una sortida per aquesta zona i per causes alienes a la meva persona la vaig tenir que passar a tareas pendientes :wall .

En quan el teu problema en treure la moto del aparcament doncs ara ja saps que es te que intenta aparcar sempre de cara cap amunt :sado . Quan estàs molt apurat també pots fer servir el rebot de la suspensió del davant per anar retrocedint mica en mica.

AU-dios
:cerv

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 02, 2007 5:22 pm

Dilluns 30 abril
Aquest dia era destinat unicament a fer ports i carreteres tipicament pirinenques.
Imatge

Varem començar fent el col d'Aspet.Es un coll petito amb grans pendents i uns boscos molt frondosos
Imatge

Imatge

Des d´aquest port ja anavem veient els cims mes alts enfarinats
Imatge

En baixar el Col D'Aspet varem anar al seguent, el col de Mentes.
Aquest coll es molt petito pero molt PXXA!!!! Son mil paelles de pujada i mil mes de baixada!!
Imatge

D´alli ja varem anar a St.Beat i d´alli cap a la Vall d´aran.Varem entrar de nou a casa nostra per poder repostar mes barat i poder fer el col del portillon.
El primer objectiu el varem complir, pero el portillon no, ja que estava tancat per obres :twisted: :twisted:

Varem ressignar-nos i varem baixar cap a Vielha per creuar el terror del tunel.
A la sortida el temps era totalment diferent i ja esta molt mes tapat
Imatge

Varem baixar per la N230 i d´alli per la "mitica" n260 fins a castejon de Sos, on varem veure aquesta curiosa imatge ;)
Imatge

De castejon ja varen anar fins a Parzan on haviem reservat habitacio al hostal La Fuen, ja haviem estat en una altre ocasio i el tracte es molt bo.
A mes varem dinar,sopar,esmorzar i dormir per 85€

Des de Ainsa fins a Bielsa feia bon temps, pero al arribar a Bielsa es va tapar el cel i va començar a caure una de bona!! Ja no va deixar de fer-ho mes.

Varem tornar a repostar, tot i tenir el diposit a la meitat, per que tornavem a entrar a frança.
Mentres ho feiem varem veure aquesta curiosa maquina. Una moto tourer CITROEN,segons ens va comentar el seu propietari , el rei de l´estat espanyol tambe en te una com aquesta.
Imatge

Varem entrar a França per el tunel de Bielsa, amb el cel amb aquest aspecte (molt millor que a la banda Aragonesa)
Imatge

Varem anar cap al col D´aspin, que oferia aquest espectacular aspecte en la pujada
Imatge

Imatge

Varem intentar pujar per el Toumalet pero efectivament tal i com ens temiem...
Imatge

Aixo ens va obligar a donar un gran tomb per arribar-nos fins a Gavarnie. Varem passar per Lourdes i d´alli fins a Gavarnie.
Aixo ens va permetre passar per una carretera FABULOSA que voreja els Gorges de Luz, i que quant arriba a Luz-StSauveur continua amb les gorges de Sauveur, que ja haviem fet. Son uns 40 km de revolts encadenats i amb unes vistes increibles (despres ja us posare un video si tinc temps)

Varem arribar a Gavarnie, varem fer 4 fotos..
Imatge

I aleshores va començar a DILUVIAR
Imatge

Varem decidir tornar a casa per el Portalet per tal de evitar el col d´aspin i el coll/tunel de bielsa fentse de nit.
Amb lo que varem posar la ruta al GPS i aqui varen començar els pitjors moments que he passat dalt de la moto en la meva curta vida motera.

Ens va fer passar per el col de Soulor (sota una intensa pluja i començaments de Boira) quant s´em va morir el GPS . Per acabar-ho d'adobar haviem de continuar per el Col d´Aubisque, que esta TANCAT
Varem haver de donar mitja volta i tornar per lo segur per el col d´Aspin.

Com que haviem fet un gran tomb d'anada començavem anar justos de gasolina i ja sabeu que a frança les gasolineres tanquen molt aviat, amb el que corriem el perill de tornar-nos a quedar com ahir en una gasolinera esperant alguna bona persona per poder pagar.
Per sort a Lourdes varem tenir un MIRACLE; una gasolinera normal oberta on varem poder repostar i que li faltaven 15 minuts per tancar!!!
Des d´alli al hotel teniem 90 quilometres i eren les 8:45 aprox.

Els primers 30 km fins als peus del col d´aspin els varem fer en aproximadament 30 minuts, lo normal, pero ja s'estava fent de nit.

A partir d´aqui va començar el terror.
El col d´Aspin de nit ja seria per si sol una cosa complicada pero si aixo li afegiu pluja i una boira espessa,espessa,espessa!!!!!! Nomes veiem entre 5 i 10m de distancia, amb el que comporta amb una carretera que amb grans precipicis :(
La baixada va ser terrorifica :( :( :( :(

Pero no era tot, la pujada al tunel de bielsa, nomes veiem a un parell de metres!!!!!
EN un revolt vaig veure sorra i al davant a continuacio un TRAILER volcat!!
Alli ens varem cagar!!! (perdo!!!)
Quant varem veure l´entrada al tunel varem pensar SALVATS!!!!
Per fer aquestos ultims 60km's varem tardar gairebe dos hores i mitja!!!

Dimarts 1 de maig
Al mati teniem aquest paissatge, despres de tota la nit plovent sense parar
Imatge

Varem pujar a la moto i la notava "rara"
A la primera gasolinera vaig mirar les pressions i ...haviem punxat
Haviem previst fer ruta i dinar a Zaragossa amb la meva germana pero varem canviar de plans i.
varem anar de gasolinera en gasolinera controlant i inflant la roda,fins a Reus


Si tinc temps ja us posare els videos qeu la natalia va fer
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 02, 2007 5:36 pm

Cull***, noi, quina aventura al final, oi? :?

Pluja, boira, por, sorra, punxades, Gps kaput....amb tots aquests imprevistos t'en dones compte si realment ets un motero curtit, i he vist que si, que ja sou curtits al 100%.

Chapeau pel reportatge. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”