City Navigator

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

City Navigator

Entrada Autor: GRUM » dl. feb. 14, 2011 7:40 pm

Ja sé que soc molt negat, però algú em pot explicar perquè serveix o què haig de fer amb el CD de City Navigator...
que venia amb el Zumo?
l'he instal.lat al PC i em sembla que l'he desbloquejat correctament, i ara què???? :tremolant
Haig de fer alguna cosa més amb ell? alguna utilitat en particular? haig d'instal.lar alguna cosa més?
Espero disculpeu un cop més, la meva ignorància, però és que si no pregunto no en sabré mai :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: City Navigator

Entrada Autor: Llagasta » dc. feb. 16, 2011 7:49 am

M´imagino que t´ha instal.lat el mapsource ( ara versió 6.16.3 ) i l´ultima actualització de mapes 2011.32

doncs pots muntar rutes i pasar-les al GPS, si tens mapes Topo també pots muntar rutes OFF...etc.
Imatge

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: City Navigator

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. feb. 16, 2011 8:08 am

També serveix per passar els mapes al GPS.

Si, ja sé que n'hi tens "de casa" , però amb el Mapsource pots passar només els mapes que t'interessen.

Amb l'eina sel.lecció de mapes, tries els que vols i els passes a l'aparell.

Per exemple, si no tens pensat sortir de la peninsula en un temps, és millor NO portar tot Europa al catxarro, a mi em va més ràpid i les buscades de llocs són més fàcils.

Salut

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: City Navigator

Entrada Autor: GRUM » dc. feb. 16, 2011 9:59 am

Ok, si que em va instal.lar el mapsource tot i que l'he trastejat poc :roll:
El que no domino gens és el tema Topo, en vaig trobar uns per la xarxa i els tinc guardats, de fet ni tant sols els he descomprimit. Com funciona això de passar-los al Mapsource, hi ha alguna aplicació per importar-los al programa i després fer ruta sobre ells?
Ei, Albert, això de portar als mapes al GPS, que és allò de seleccionar en "rosa" un fragment de mapa? llavors el puc passar al GPS? però els mapes del Mapsource son poc detallats, no?
Buffa, quanta pregunta i quanta ignorància la meva :oops: :mrgreen:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Jon_Garfio
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Re: City Navigator

Entrada Autor: Jon_Garfio » dj. gen. 19, 2012 5:47 pm

hola Grum, aunque este post es ya viejillo te respondo, los topos los puedes meter de varias formas, a traves del mapsource o del bascamp o directamente en imagen gmapsupp.img al gps o a la micro SD. yo lo tengo asi y va igual que los que he pasado de forma tradicional del mapsource al al gps.

Yo vivo en Monistrol de Montserrat, cerca tuyo, asi que si quieres un dia quedamos y nos solucionamos los problemas de gps... mucho igual no arreglamos pero al menos una cerveza ya caerá.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”