02 - La Calçotada #63

Sortides mensuals de l'any 2011

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Vini » dl. feb. 21, 2011 12:01 pm

Hola Joan,entro poc a Mototurisme,pero espero que et recuperis aviat.Si vinc a Alcarras a fer alguna rodada o tanda,ja t'ho faré saber,ara estic pendent de fer unes amb un Mitsubishi Evo a Castelloli,tambè amb una "varquetta"(motor Susuki GSR 1000).
Espero que en veiem en alguna sortida de Mototurisme.
Aixo,una abraçada i que et recuperis ben aviat.
Vini
.

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Merce » dl. feb. 21, 2011 12:01 pm

[quote user="Frank" post="158702"]Ànims, Joan.
Poca cosa més es pot dir.
Satisfà llegir que els companys t'han fet costat.
No podia ser d'altra manera; així és Mototurisme.
Gràcies companys, per ser com sou... uns companys fantàstics.[/quote]


A disposar Frank. Aqui som una familia. :form


ÀNIMS JOAN !! :kssss no cal dir que ETS UN CRACK... !! l'estona que vaig estar amb tu fent de sombrilla i vaig poder veure com et feien les primeres cures...realment ets un tio de ferro, em vaig quedar flipada mirant-te la cara de patiment i tu sense queixar-te ni un " ay"
Et dessitjo una ràpida recuperació. Una abraçada.


....i la ruta, doncs : RUTA SENSE ÀNECDOTES = NO RUTA (algú es va equivocar??!!) :eyes
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 21, 2011 12:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Riperman5
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:41 pm
Ubicació: Guardiola de Font-rubí

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Riperman5 » dl. feb. 21, 2011 12:19 pm

Sortint de la calçotada cap a casa sense casi benzina.. uff sort que vaig trobar una d'oberta. Tot el grup, collonuts, un tema LA MOTO i de molt bon rotllo, un grup excelent.. tornarem a trobar-nos

Joan XT que et recuperis ràpid per tornar a agafar la moto, si que tornarem a fer una calçotada, jo m'apunto amb tu. i ha d'èsser aquest 2011 i que sigui la teva primera sortida amb el grup :)
Riperman5 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 21, 2011 12:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
sortint d'un tractor per pujar a un altre

Avatar de l’usuari
Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Toni- Max » dl. feb. 21, 2011 1:14 pm

JOAN XT, ara he vist el teu ensurt !!! i a més segons es veu tonto !!!


jo !! que et recuperis aviat i anims !!!!!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Mike
Presentats
Entrades: 28
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 1:50 pm
Ubicació: Manresa

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Mike » dl. feb. 21, 2011 1:51 pm

Hola, nosaltres vem arribar sense contrarietats a Manresa amb V-Man (Joan i Montse). Avui en Michel l´he possat mirant cap al nord i direcció Tolousse.
Per nosaltres ha sigut la primera sortida amb tots vosaltres, em vam comentar que ereu bons montant rutes i tot això. La veritat.........jejejeje, sou bons, m´he quedat flipat amb el temes cruilles, llàstima que no vem parar a fer una, perque la meva filla Cèlia ja volia dirigir el transit. Respecte a la ruta va ser bona, i que dir que no heu dit ja....doncs pudem fer una colecta per comprar un GPS al guia., :razz: es broma. Crec que no es facil portar 57 motos al darrera i no tindre ni un sol dubte......bueno 4 :razz: .
En fin molt contents de rodar amb tots vosaltres.
Respecte al accident... en Joan va caure 2 motos abans que nosaltres, osigui que ho vem veure casi bé tot, però molt ràpid. Això li pot pasar a qualsevol. Recuperat aviat, ja veu que aquí hi ha gent que t´estima.

Mike, Monti i Cèlia

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Vendetta » dl. feb. 21, 2011 2:03 pm

Bueno, joan, espero que tinguis una plàcida recuperaciò.

Tot tè molts costats. Ara no pararàn de mimar-te i d'estar per a tù, relax de la feina..

Puñateroo, en fi, o espero que sigui aixì. Que tinguis un plàcida i ràpida recuperaciò.

Avatar de l’usuari
Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Monxu » dl. feb. 21, 2011 2:04 pm

Ostres és ben bé que per més que vaigis amb compte sempre estas exposat :???: .... bé, els meus millors desitjos i que et recupeis aviat Joan

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 21, 2011 2:35 pm

Bé..

Us vull demanar disculpes per els errors que varem tenir en la ruta d´ahir.
No vaig tenir temps de posar-me el GPS al Garmin i em vaig perdre. AIxo va provocar que al recalcular la ruta sobre la marxa, en algun tram tinguessim indecissions.

Doncs aixo, us vull demanar disculpes i no tornarà a passar ;)

En fi. Esperem que al a proxima tot surti bé ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Geroni » dl. feb. 21, 2011 2:41 pm

No passa rès Jordi,els comentaris son de conya. :lol:
Ja sabeu que sempre estem amb els organitzadors que sou els que us ho curreu de veritat. :bow :bow
A mès,es que jo recordi,la primera vegada que passa. ;)
Ara bè,que no passi mès,eh? :b9 :b9
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 21, 2011 2:49 pm

[quote user="Steelman" post="158820"]

Doncs aixo, us vull demanar disculpes i no tornarà a passar ;)

[/quote]

No fa falta demanar disculpes. Ahir els astres van dir que la sortida no aniria gaire bé, i així va passar. Oi que generalment surten quasibé perfectes? ;)

Recordem que en aquesta vida tots estem exposats a patir petits entrebancs, però si ens aixequem i ens treiem la pols, el què hem de fer és mirar cap endavant i tenir previsions de futur, i el passat, passat està.

Passem pàgina d'aquesta calçotada, encara que la recordarem durant molt de temps.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Itaca » dl. feb. 21, 2011 3:02 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="158797"]Hola!!!

Ahir varem fer la sortida que va estar trontollant uns dies abans... i per mala sort va acabar el dia amb noticies d’aquelles que mai ens agrada sentir :oops: :oops:

Molts ànims Joan.. ara et toca fer cas als metges i recuperar-te el més aviat possible :kiss :kiss


Això va per tots: Que no decaigui l’esperit dels mototuristes.[/quote]

Vaja, és que no us puc deixar sols, -porto uns dies molt liat entre feina, bolos i...bueno, que hi farèm-, espero poder-me apuntar a alguna sortida aviat :cry: :oops:
JOAN recupera't ben aviat!!!

i Steelman no canvíis tan sovint de moto que deprés no tens temps dinstal.lar el GPS i volteu una mica...de tant en tant ja toca. :lol:

Ah! Cristina tranquila que l'esperit no decau!!! ;) ;)
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Nuria Vs » dl. feb. 21, 2011 3:19 pm

:roll: Quin greu que em sap Joan, fei no res que m'havies fet la broma de donar gas mentres esperavem a incorporar-nos a la carretera i de cop i volta et veig a terra amb la moto a sobre i sense entendre què ha pogut passar.

Espero que ja t'hagin operat, que tot hagi anat molt bé i que la recuperació sigui el més ràpida possible. Esperem bones notícies. Una abraçada i molts ànims. Tenim una calçotada pendent ;)


De la resta de la sortida :???: bé Jordi, cal que de tant en tant es facin les coses no tant bé com de costum, així valorarem molt més el vostre treball, que no és gens fàcil i que, com tot surt sempre tant bé, ens pensem que no requereix esforç i no és així. Us vull agrair sincerament aquesta tasca que feu desinteresadament. Vosaltres teniu la feina i la responsabilitat i nosaltres, tots els mototuristes que venim a les sortides, en gaudim. Seguiu sent els millors, l'actuació davant l'incident del Joan així ho demostra. Mil gràcies per tot, no canvieu mai :love

Gràcies a tots per la companyia i en especial a aquells que no ens heu acompanyat en el dinar per fer costat al Joan.
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: SetCincTres » dl. feb. 21, 2011 4:04 pm

Hola Jordi, no tens perque demanar disculpas de res per un petit entrabanc que sorgeixi.

Mira aixo es com el BARÇA que despres de guanyar tot, copes, lligues, champions etc etc i batre el records posibles i mes, fer caure la baba a tothom, per un parell de partits que no els hi sorti be ya entrem en la ecatombe.

A MOTOTURISME a passat el mateix, despres de unes seixante sortides ben fetes, n'ha sortit una en que els astres s'han confabulat en contre nostre i les coses no han rodat com tenian que anar, pero igual que el BARÇA, MOTOTURISME SOM EL MILLORS :bow :bow :bow

JOAN, que et recuperis aviat i poguem gaudir un altre cop de la teva companyia
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT


JAUME I Mª ANGELS

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Jordi » dl. feb. 21, 2011 5:58 pm

Quan vaig arribar a casa ja vaig dir que el que havia passat amb la ruta a tots ens va fer somriure en un moment o altre. Es culpa vostra per no fallar mai. Així i tot sempre us seguirem per mes voltes que ens feu donar. :martell :bow :martell :bow

Per l'únic que has de disculpar-te es per haver traït l'esperit japonès per abraçar-te a l'esperit Alemany :sado :sado . Ja vas poder comprovar que ni tan sols l'estrep de la dreta no s'aguantava :b9 :b9 . Crec que els "japos" ja som una minoria raquítica.

Per cert, hi han "news" de'n Joan XT??

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Feisser
Presentats
Entrades: 898
Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
Ubicació: Hospitalet de Llobregat

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Feisser » dl. feb. 21, 2011 6:13 pm

Fins avui no m'he conectat, els companys ja ho han descrit tot molt bé, som un gran grup i dins del cual tenim grans personas i aixo es demostra quan les coses no sorten bé. Joan molts ánims i a carregarse de paciència, esperem que els metges faigin una bona feina i et recuperis ben aviat. Ah em oblidava, a mig matí he tancat el cercle, n'he fet la Descalçotada, no entrare en detalls... nomès dir que amb una descarrega de aigua no hagut prou :lol:

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Merce » dl. feb. 21, 2011 6:37 pm

jajajajjajajjaja :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 jajjajajajja

Volia citar l'últim paràgraf del Feisser.... EL DE LA LA DESCALÇOTADA però no m'ha sortit ...!
Merce l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 21, 2011 6:41 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Geroni » dl. feb. 21, 2011 7:25 pm

Noticies fresques: :pc :pc :pc
Aquesta tarda he anat a veure el Joan i l`he vist molt animat,esperant estar recuperat per tornar a les sortides de Mototurisme :lol:
Ara una mica mes en serio:
Encara estaba a urgencies :enfaduu :enfaduu ,he vist les urgencies supersaturades de gent.Ell ja té habitació asignada pero quan he anat,encara no l`habien cambiat a la habitació.
L`operació: encara no está operat i m`ha dit que el mes segur es que fins dijous no li faigin.Coses de la nostra estimada SS
De totes maneres,vigileu el que poseu al forum perqué ho segueix tot per el movil,així que rès de fotrel a parir :twisted: ,nomès coses agradables. :lol: :lol:
Bè,casi segur que el divendres torni a veure.l i llavors ja us diré com está i com li té la pota.(m`ha dit que a lo millor li deixen posada ja una ginollera per les curves :b9 :b9 )
Resumint: está super animat,esperant que el pugin a planta,l`operin i cap a casa hi falta gent.
Dintre de uns dies,continuarem amb la informació.
:pc :pc :pc :pc :pc
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Mont-sec
Presentats
Entrades: 351
Membre des de: dc. maig 06, 2009 4:37 pm
Ubicació: Vallès

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Mont-sec » dl. feb. 21, 2011 8:00 pm

Acabem de llegir les informacions fresques d'en Geroni. Esperem que els metges i les persones responsables fagin una bona feina amb la cama trencada del JoanXT. A veure si dijous o abans tenim bones notícies.
Endevant i ànims Joan! ;)

Pel que fa a la primera sortida amb uns quans que anaven amb armilles groges, un altre amb una de color taronja, uns amb motos noves, altres amb motos de prèstec, també amb motos acabades de sortir del talles a corre cuita,... tot això pot fer despistar una mica fins i tot als organitzadors :b9 :b9 :b9

Ara en serio una bona sortida. Felicitats altre cop! :bow :mestre :bow
Joan-Montserrat

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Randy-650 » dl. feb. 21, 2011 8:09 pm

SI US PLAU, PER COMENTAR LES NOTICIES DEL JOANXT L'ANNA HA OBERT UN FIL A L'APARTAT GENERAL.

SI NO ANIREM DUPLICANT ELS FILS I ENS TORNAREM TOTS BOIJOS.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Siset
Presentats
Entrades: 213
Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: * 2 - La Calçotada *

Entrada Autor: Siset » dl. feb. 21, 2011 8:31 pm

Bones,
Una mica d'estadística de la sortida d'ahir per si a algú l'interessa. Es pot possar en sistema metric a "settings", es la rodeta d'abaix de tot a la dreta.

http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=974052

Fins aviat.

Respon

Torna a “2011”