Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: 650X » dc. març 23, 2011 3:03 am

Bones, fa temps que medito una cosa, i em sembla que al final m'he decidit a fer el pas. Ja que m'acosto a una ruta trail amb cara i ulls vull un casc amb sintonia: He vist en alguna foto i a algún mototurista aquests casc tipus enduro però amb pantalla, pot ser que aquesta sigui la gota que vessi el vas i em fotin fora de casa, però el Modular un Airoh Sv55 trobo que pesa molt per portar-lo en rutes trail i per carretera i sortides ja fa temps que no l'utilitzo perquè quedo sord del soroll que fà, l'integral Pro-race de Bmw es silenciós i pesa poc pero es molt tancat i si les toca fer més esforços del normal de seguida puja la temperatura.

Crec que la solució es aquesta per aquest tipus de rutes:
Airoh S4
Imatge
o
Arai Tour X3
Imatge
o
Uvex Enduro
Imatge
o
Bmw Enduro
Imatge
o
...
Imatge

Com veieu les opcions son molt semblants en aparença pero molt diferents en preu. De moment per fer la primera tria no miro massa aquest factor...mes endavant si.

Que m'en podeu explicar d'aquestes opcions o d'alguna altre... el dissabte a la tarda estaré a AND i voldria deixar aquest tema una mica encarrilat....

SI US PLAU, AJUDEU-ME!!

Gràcies i Salut!

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Tiramilles » dc. març 23, 2011 9:09 am

Hola!

Jo ja vaig passar per aquí fa uns mesos.

Al final em vaig quedar el shoei hornet per relació preu-qualitat i de moment cap queixa, tampoc sóc massa maniatic.
Pel que vaig veure l'Arai es molt bona opció, si estas disposat a pagar-ho.
I per qualitat-preu l'Uvex està molt bé, si el trobes.

Jo penso que tots faràn més soroll que un integral, i a altes velocitat també poden fer una mica de vela.

Si vols un consell, jo tindria un casc de carretera i un casc d'enduro amb unes bones ulleres, un cop acostumat al casc amb ulleres s'hi va bé i si fas pistes va molt més bé que la pantalla, aixó si, si vas depressa (+100kmh) fa soroll i efecta vela.

Res, espero haver ajudat.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Fjodor » dc. març 23, 2011 9:27 am

Jo tinc l'Arai i va canela... un dels millors cascs que he tingut.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Randy-650 » dc. març 23, 2011 12:17 pm

Si no et vols gastar masses quartos les cases Ixs i Held en tenen uns molt bé de preu.

Imatge

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Caganer » dc. març 23, 2011 1:00 pm

Fas tard. En les últimes ofertes de BMW, el tenies a meitat de preu. Jo el tinc i és un guant. Amb ulleres per la vista cap problema. Pesa poc, fa poc efecte vela, insonoritzat, acabats tipus alcantara desmuntables, tancament doble D. La pantalla d'origen s'entalava, amb un líquid d'aquests especials, problema resolt.

El Shoei Hornet DS hagués estat la 2a opció.

Uvex no tenia tricomposite, ara si. Seria la 3a. Tenen un en carbono que impressiona molt...

Desconec els altres.

He descartat comprar ulleres de cross. Ni les Oakley, ni Scott (ambdues OTG proven) em permeten anar còmode amb les de vista.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Fjodor » dc. març 23, 2011 1:02 pm

l'Arai li fot de patades al Shoei... el BMW, el desconec, pero.. es d'aquells que s'obren com una porta amb frontissa de baix a dalt???

Avatar de l’usuari
Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Caganer » dc. març 23, 2011 1:05 pm

[quote user="Fjodor" post="162992"]l'Arai li fot de patades al Shoei... el BMW, el desconec, pero.. es d'aquells que s'obren com una porta amb frontissa de baix a dalt???[/quote]
Si et refereixes a sistema modular que deixa la cara descoberta, la resposta és no.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Randy-650 » dc. març 23, 2011 1:06 pm

[quote user="Caganer" post="162991"]

He descartat comprar ulleres de cross. Ni les Oakley, ni Scott (ambdues OTG proven) em permeten anar còmode amb les de vista.[/quote]

Doncs Scott té un model especific per anar amb ulleres de vista. Quan jo feia enduro les tenia, i anaven de maravella. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Caganer » dc. març 23, 2011 1:07 pm

He provat totes dues marques, els models OTG (over the glasses) i rian de rian. :crys Del dig al heig hi ha un treig. :D

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Fjodor » dc. març 23, 2011 1:14 pm

Ulleres... PRO-GRIP.
OAKLEY si que té un model per portar ulleres de vista a sota... (jo porto ulleres sempre, sino no guipo).. sempre he hagut de fer motocross i enduro amb ulleres-i-ulleres...
Les millors que he portat son les que tinc ara.. PRO-GRIP.

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. març 23, 2011 4:17 pm

Jo tinc l'Arai X3 i el principal defecte que l'hi trobo es que pesa una mica massa !!!

Ara bé, estèticament, d'acabats és una passada !!!

I es pot desmuntar per rentar-lo d'ina manera molt fàcil

Sort

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: 650X » dc. març 23, 2011 8:56 pm

Gràcies per les aportacions! no les esperava tantes ni tan ràpid. Bé avui he començat a posar en funcionament la maquinaria consumista, he anat a emprovar-me el Enduro de bmw, bé "des de dins" no sembla que sigui un casc enduro, no sé si hi ha moltes diferències, però l'he trobat d'alló més comode. El tema es el preu: amb el descompte queda a 340€ qualsevol d'aquests dos.
ImatgeImatge...
Seguirem buscant!

Salut

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Fjodor » dc. març 23, 2011 9:03 pm

Colló, esta be de preu! a mi l'Arai em va costar 430 pepinus amb rebaixa...
Això si, per mi és el més "racing" i el més estilitzat... molt, molt còmode i s'adapta pefectament... es desmunta tot per netejar-lo i les fibres són molt bones... però vagi per endavant que el BMW no l'he provat.

Imatge
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 23, 2011 9:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: 650X » dc. març 23, 2011 9:06 pm

[quote user="Fjodor" post="163074"]Colló, esta be de preu! a mi l'Arai em va costar 430 pepinus amb rebaixa...
Això si, per mi és el més "racing" i el més estilitzat... molt, molt còmode i s'adapta pefectament... es desmunta tot per netejar-lo i les fibres són molt bones... però vagi per endavant que el BMW no l'he provat.[/quote]I aquest arai on m'el puc emprovar... quants més m'en provi menys opcions de cagar-la?

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Fjodor » dc. març 23, 2011 9:08 pm

Jo el vaig comprar a Tecnimoto de Figueres... allà em coneixen. Si el tenen en stock te'l proves... sino... vine a Colomers a provar-te el meu, que estem a un pas.
Ara si, jo tinc un cap petitet... es una S... com el meu cervellet... :lol: :lol: :lol: :lol:

Tu mateix!

Salut
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 23, 2011 9:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Eva » dc. març 23, 2011 9:51 pm

Casc enduro..... jo em vaig comprar el de BMW i té molt bona visibilitat.

Només el vaig agafar un parell o tres de vegades perque em dona la sensació que m´afogo ( coses de dones :???: :???: :???: i de l´edat :mrgreen: :mrgreen: )

Si t´el vols provar.... pasa per casa .

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: 650X » dc. març 23, 2011 10:39 pm

[quote user="Mareta" post="163092"]Casc enduro..... jo em vaig comprar el de BMW i té molt bona visibilitat.

Només el vaig agafar un parell o tres de vegades perque em dona la sensació que m´afogo ( coses de dones :???: :???: :???: i de l´edat :mrgreen: :mrgreen: )

Si t´el vols provar.... pasa per casa .[/quote]

Provar-me'l ja m'he l'he provat aquesta tarda a Can M&C, fins i tot he provat diferents talles, el problema que tinc jo es que vaig neixer a prop de Mataró, i esclar tinc un caparronet :mrgreen: la talla que em va bé es la 61-62cm aquest em va "niquelao" la 59-60 també em va bé però noto que m'apreta un pel massa. Aquest que dius que no et poses el vens? i quina talla es?

De totes maneres he de provar algun model més i dissabte a Andorra acabaré de veure que faig.

Merci per les aportacions a tots!

Salut

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: 650X » dc. març 23, 2011 10:43 pm

[quote user="Fjodor" post="163077"]Jo el vaig comprar a Tecnimoto de Figueres... allà em coneixen. Si el tenen en stock te'l proves... sino... vine a Colomers a provar-te el meu, que estem a un pas.
Ara si, jo tinc un cap petitet... es una S... com el meu cervellet... :lol: :lol: :lol: :lol:

Tu mateix!

Salut[/quote]

Si que estem a prop... sovint i vaig a comprar el pà :D a veure si un dia fem una escapadeta trail... jo tot just estic començant amb això del off-road i va bé de vegades sortir amb gent experimentada/professional ;)

Salut!

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Eva » dj. març 24, 2011 5:57 am

[quote user="650X" post="163106"][quote user="Mareta" post="163092"]Casc enduro..... jo em vaig comprar el de BMW i té molt bona visibilitat.

Només el vaig agafar un parell o tres de vegades perque em dona la sensació que m´afogo ( coses de dones :???: :???: :???: i de l´edat :mrgreen: :mrgreen: )

Si t´el vols provar.... pasa per casa .[/quote]

Provar-me'l ja m'he l'he provat aquesta tarda a Can M&C, fins i tot he provat diferents talles, el problema que tinc jo es que vaig neixer a prop de Mataró, i esclar tinc un caparronet :mrgreen: la talla que em va bé es la 61-62cm aquest em va "niquelao" la 59-60 també em va bé però noto que m'apreta un pel massa. Aquest que dius que no et poses el vens? i quina talla es?
De totes maneres he de provar algun model més i dissabte a Andorra acabaré de veure que faig.

Merci per les aportacions a tots!

Salut[/quote]

Vendre´l ??? :eyes :eyes no m´ho habia plantejat :oops: :oops:

Avatar de l’usuari
Joanstrom
Presentats
Entrades: 587
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada

Re: Busco Un Casc Tipus Enduro Amb Pantalla.

Entrada Autor: Joanstrom » dj. març 24, 2011 9:04 am

El meu fill li vaig comprer el Airoh i a la meva filla el UVEX (gama baixa). En els dos casos els vaig comprar a Louis el primer i a FC MOTO el segon,
Crec que son bons cascs, relació qualitat/preu i a les dues botigues estaven molt rebaixats.
UVEX
AIROH

També ho pots mirar a LOUIS.DE

pER SI ET SERVEIX ;)

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”