Preus De Tomtom

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Preus De Tomtom

Entrada Autor: Angeleta » ds. jul. 16, 2011 1:36 am

Bones!

Mirant preus de Tomtom, hem trobat aquesta pàgina: http://www.activagps.com/detalles.asp?codigo=1717

Sembla força assequible en comparació amb els preus que ronden. Algú podria fer cinc cèntims per saber si és una bona oferta?

Gràciessssss!! :kiss
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Preus De Tomtom

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. jul. 16, 2011 8:35 am

El preu varia en funcio de si el mapa es d´Europa o Iberia,que es el primer que tens que triar i de si porta el auricular cardo amb Bluetooth, o es serveix sense.

A veure si la oferta es amb el mapa del Ripollés :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 16, 2011 8:37 am, en total s’ha editat 3 vegades.
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Preus De Tomtom

Entrada Autor: GRUM » ds. jul. 16, 2011 9:16 am

Ep, si vols mira't aquesta pàgina, jo el vaig comprar aquí, bon servei i bons preus.
No sé si algú més hi ha comprat, però val la pena mirar-ho. Sort en la compra ;)
Blauden
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 16, 2011 9:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Preus De Tomtom

Entrada Autor: Xepe71 » ds. jul. 16, 2011 9:32 am

Jo és on miro els preus, i solen estar bé. Els he comprat alguns cosets (un soport RAM per un altre GPS que tinc), i els he fet varies preguntes a les que han contestat bé.

És cert que hi ha diferencia entre preus de la península i d'Europa, però el link que dones tu correspon al mapa d'Europa. També has de tenir en compte si inclouen el kit de soport, i si aquest porta alimentació incorporada (per exemple, el Zumo 220 porta cables per la moto i cotxe, el Tomtom només porta cable USB per ordinador).
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: Preus De Tomtom

Entrada Autor: Coes » ds. jul. 16, 2011 9:48 am

si compres un rider el serveixen amb un suport sense posibilitat de alimentacio, tens que comprar el soport amb alimentacio i el cable de bateria 65 +10 o 15 € aixo es compra apart no tothom rl pot servir, si el tenen Louis Alemanya o el mateix TomTom, sense aixo ten una autonimia lomitada de unes horas no seria suficient per una sortide mensual, quan menys posarlo a la carga a l'hora de dinar (un engorro), si vols mes info posat amb contacte :D

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Preus De Tomtom

Entrada Autor: Xepe71 » ds. jul. 16, 2011 10:02 am

[quote user="Coes" post="174739"]si compres un rider el serveixen amb un suport sense posibilitat de alimentacio, tens que comprar el soport amb alimentacio i el cable de bateria 65 +10 o 15 € aixo es compra apart no tothom rl pot servir, si el tenen Louis Alemanya o el mateix TomTom, sense aixo ten una autonimia lomitada de unes horas no seria suficient per una sortide mensual, quan menys posarlo a la carga a l'hora de dinar (un engorro), si vols mes info posat amb contacte :D[/quote]

A això em referia... :(
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Preus De Tomtom

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. jul. 16, 2011 1:19 pm

Jo el vaig comprar a l'ebay a Xina per 70€.

Avatar de l’usuari
Coes
Presentats
Entrades: 1158
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
Ubicació: Arenys de Mar
Contacta:

Re: Preus De Tomtom

Entrada Autor: Coes » ds. jul. 16, 2011 1:29 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="174756"]Jo el vaig comprar a l'ebay a Xina per 70€.[/quote]
aixis va el pais :patada
es TomTom ?, jo el xinés no el domino i mapes amb xinés no m'aclaro :mrgreen:
Coes l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 16, 2011 1:31 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Preus De Tomtom

Entrada Autor: Llagasta » ds. jul. 16, 2011 7:16 pm

[quote user="GRUM" post="174736"]Ep, si vols mira't aquesta pàgina, jo el vaig comprar aquí, bon servei i bons preus.
No sé si algú més hi ha comprat, però val la pena mirar-ho. Sort en la compra ;)
Blauden[/quote]

jo els hi vaig comprar un Cardo Scala Rider solo XL pel Arai x3 i están en linea amb els més competitius.
son una empresa molt petita de Terrassa amb dues o tres persones, però treballen bé per Internet, vaig anar a recollir-ho jo mateix. :roll:
Imatge

Respon

Torna a “El Racó del GPS”