08 - Moianés #69

Sortides mensuals de l'any 2011

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: * 8 - Moianés *

Entrada Autor: Electra » dv. ago. 26, 2011 9:32 pm

[quote user="Nuria Vs" post="177282"]Una mica tard, però ja fa moltes hores que soc a casa i abans d'anar a dormir he acabat obrint l'ordinador :???:

Una bona sortida. Com sempre l'organització de primera, moltes gràcies pel treball ben fet :cerv

La meva companya Susana, que era la primera vegada que venia, també s'ho ha passat molt bé.

Ens veiem a la propera.[/quote]

:eyes Que ràpid em substitueixes!! :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :crys :crys :crys :crys :crys :crys
No pensava que seria tant ràpid!!! :crys :crys :crys :crys :crys :crys
Imatge

Avatar de l’usuari
Reflectus
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
Ubicació: Ripollet Vallés Occ

Re: * 8 - Moianés *

Entrada Autor: Reflectus » dv. ago. 26, 2011 10:27 pm

Veig que encara tenim corda. Fins aviat.
Reflectus l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 26, 2011 10:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 8 - Moianés *

Entrada Autor: Randy-650 » dv. ago. 26, 2011 11:06 pm

[quote user="reflectus" post="177574"]Veig que encara tenim corda. [/quote]

Defineix 'tenir corda'. :sheep
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Reflectus
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
Ubicació: Ripollet Vallés Occ

Re: * 8 - Moianés *

Entrada Autor: Reflectus » ds. ago. 27, 2011 12:06 am

Espera que vaig a buscar un diccionari, no sigui el cas que no faci be la transcripció.
Em diuen que ara no em poden deixar cap, però tot i arriscant-me a una transcripció lliure. Crec que vol dir quelcom semblant a "tenir ganes de continuar xerrant sobre .... tema" Que en aquest cas concret es pot deduir que té com a motiu el bon clima que es va viure a la trobada i les relacions d'amistat ja existents (abans de la trobada o amb motiu d'ella).
Et prometo que he intentat donar una "definició" que fos semblant a la que deu dir el Pompeu Fabra.
De totes maneres, la teva percepció del que podria voler dir "tenir corda" em sembla intel.ligent, interesant, imaginativa.

Per cert, i aprofitant l'oportunitat; durant força temps he estat buscant un sistema de llums de frenada per la maleta i el que trobaba era un nyap. Ja et preguntaré com ho has fet i el lloc (tipus de material, tenda on anar a comprar) per poder "fer una copia " del teu sistema.
Gracies.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: * 8 - Moianés *

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 27, 2011 12:08 pm

[quote user="reflectus" post="177583"]
Per cert, i aprofitant l'oportunitat; durant força temps he estat buscant un sistema de llums de frenada per la maleta i el que trobaba era un nyap. Ja et preguntaré com ho has fet i el lloc (tipus de material, tenda on anar a comprar) per poder "fer una copia " del teu sistema.
Gracies.[/quote]

Amb una 3ª llum de fre de cotxe. Jo tinc exactament aquest, que em va costar 12€:

Imatge

No sé si encara en venen, però a l'eBay n'està ple, com ara aquest:

http://cgi.ebay.es/12v-Rear-Window-Brak ... 518c7cb1ef

Es porto collat a sota el bagul -a la ITV m'ho van fer treure- i empalmat al cable del fre del darrera. Com que porta 28 leds a la part central vaig posar cinta aïllant negre perquè no canti tant.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “2011”