Far i intermitents tot en un

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Far i intermitents tot en un

Entrada Autor: Steelman » dc. ago. 31, 2011 11:07 pm

Mireu que he trobat per internet. Uns fars del darrera amb els intermitents incorporats.

Són mooolt guapos pero no se si serà legal de cara a ITV's...

Imatge

Vs
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Far i intermitents tot en un

Entrada Autor: Randy-650 » dc. ago. 31, 2011 11:24 pm

Conversa mantinguda fa dues setmanes entre jo i el hinjeniero
de l'estació de Can Roqueta (Sbd):
- no puede llevar una secunda lú de freno a la amoto -em diu
-i perquè? Ho diu la normativa? Vaig dir-li
-si, si no va integrao al baú no se puede llevar
-doncs així si vosté ho veu adient el trec per passar la inspecció.

.
.
.
15' més tard ja no el porto.

Vale, anirà està mejor.

Quan ja tenia l'enganxina posada obviament el vaig tornar a
muntar. :mad:

RESUM: això no passa la ITV, home! :eyes
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: CMB » dc. ago. 31, 2011 11:26 pm

[quote user="Steelman" post="178006"]Mireu que he trobat per internet. Uns fars del darrera amb els intermitents incorporats.

Són mooolt guapos pero no se si serà legal de cara a ITV's...

Imatge

Vs[/quote]

Ostres, diria que hi ha algun model de moto que ja els porta de sèrie! O potser els havia canviat!

Em sona haver-la vist per Girona.

Avatar de l’usuari
Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: Sidru » dj. set. 01, 2011 8:33 am

Jo vaig montar-lo a la Varadero, a l'inspeció no em varen comentar res, aixó que tenia els papers preparats que t'entregan juntament amb el pilot (conforme compleixen les normes xxxxxxx EU).

Siauuuuu

Avatar de l’usuari
Minino
Presentats
Entrades: 1450
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: Minino » dj. set. 01, 2011 9:53 am

:mestre Jo fa pocs dies vaig veure un i no és desagradable l'únic que et desorienta una mica com si et faltés informació, cridaner si, el que més em desencaix és que el color de frenada amb intermitents deixa molt a desitjar (no saps si té una llum fosa o un encreuament de llums) suposo que serà per falta de costum
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 01, 2011 9:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..
Imatge

Avatar de l’usuari
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: Ride » dj. set. 01, 2011 2:52 pm

[quote user="Minino" post="178028"]:mestre Jo fa pocs dies vaig veure un i no és desagradable l'únic que et desorienta una mica com si et faltés informació, cridaner si, el que més em desencaix és que el color de frenada amb intermitents deixa molt a desitjar (no saps si té una llum fosa o un encreuament de llums) suposo que serà per falta de costum[/quote]

Totalment d'accord, una amic meu el porta, i quant vaig a darrera seu, no m'agrada gens, la veritat es que confon força, en quant a la itv no en tinc ni idea, si la passa.

El que tinc clar es que jo a la meva moto no li fico !!!!!!!


Vssss

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: Trencaferro » dj. set. 01, 2011 5:01 pm

Això si no vaig errat ho he vist en els llums de posició frontals de alguns cotxes Americans, que també alternen els intermitents amb els llums de posició.
Sincerament no en tinc ni idea si aqui es legal o no, però quan tingui la oportunitat ja ho miraré.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: Jordi » dj. set. 01, 2011 5:21 pm

Els llums de fre combinats amb els llums d'intermitències i/o posició estan totalment prohibits per les Normes Europees. Als EE.UU hi ha una Normativa molt diferent en aquest aspecte i pràcticament tot es permès però, quan importes qualsevol vehicle des d'allà, si no l'adaptes a la Normativa CE (Adjuntant un Informe per part d'un Enginyer, de pagament) no passaràs cap ITV ni obtindràs la nova Fitxa Tècnica (excepte en el cas de vehicles històrics).

Entenc que el dispositiu es "xulo" però penso que quan es tracta de seguretat........l'estètica no es el que mes compta. Altra cosa es el tema de la segona llum de fre, opino que el que fa en Randy i molt altra gent, està ben fet i es difícil que cap agent de Trànsit et dirà res, excepte si has muntat la lluminaria d'una fira de Festa Major..

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: Llagasta » dt. set. 06, 2011 6:03 pm

hi ha un model de Harley que es ven a Europa que porta a darrera només els dos intermitents que tan fan de intermitents com de llum de posició i llum de fre ( els intermitents son de leds i fan la llum taronja ) tot integrat a un " intermitent " rodó )


Ps.- esta homologada. :roll:

Imatge
harley davidson sportster iron 883
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 06, 2011 6:09 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: Jordi » dc. set. 07, 2011 3:25 pm

[quote user="Trencaferro" post="178051"]Això si no vaig errat ho he vist en els llums de posició frontals de alguns cotxes Americans, que també alternen els intermitents amb els llums de posició.
Sincerament no en tinc ni idea si aqui es legal o no, però quan tingui la oportunitat ja ho miraré.[/quote] Es ben cert, hi han models als EE.UU que duen un filament de posició dins la carcassa dels intermitents. Tot el que sigui per be, benvingut sigui. Un altre exemple es el dels reflectants laterals. Als EE.UU han de ser carbasses al davant i vermells al darrera. A Europa han de ser carbassa, tan al davant com al darrera.
Aquesta simple observació indica que la Harley que en Llagasta ha penjat no pot estar homologada a Europa, la foto es de la versió EE.UU a l'igual que les imatges que hi han a la plana web del fabricant.
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 07, 2011 3:30 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: Llagasta » dj. set. 08, 2011 6:04 pm

[quote user="Prony" post="178590"][quote user="Trencaferro" post="178051"]Això si no vaig errat ho he vist en els llums de posició frontals de alguns cotxes Americans, que també alternen els intermitents amb els llums de posició.
Sincerament no en tinc ni idea si aqui es legal o no, però quan tingui la oportunitat ja ho miraré.[/quote] Es ben cert, hi han models als EE.UU que duen un filament de posició dins la carcassa dels intermitents. Tot el que sigui per be, benvingut sigui. Un altre exemple es el dels reflectants laterals. Als EE.UU han de ser carbasses al davant i vermells al darrera. A Europa han de ser carbassa, tan al davant com al darrera.
Aquesta simple observació indica que la Harley que en Llagasta ha penjat no pot estar homologada a Europa, la foto es de la versió EE.UU a l'igual que les imatges que hi han a la plana web del fabricant.[/quote]

jo en vaig veure una a un concessionari Harley a Barcelona, tenia la part de darrere com la de la foto, també pell meu poble en corre una així (bastant d´origen ) ...l´has vist Randy ???? :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 08, 2011 6:07 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 08, 2011 8:07 pm

[quote user="LLAGASTA" post="178684"]..... també pel meu poble en corre una així (bastant d´origen ) ...l´has vist Randy ???? :roll:[/quote]

Si, que té la Harley negre. Crec que viu al meu carrer.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: Jordi » dj. set. 08, 2011 11:12 pm

Doncs us asseguro que pels catadiòptrics laterals vermells del darrera ja no passa l'ITV (al menys segons la Norma) Per alta banda, heu vist si el far es del tipus "Sealed Beam"???, als EE.UU els vehicles no duen fars convencionals amb làmpada extraïble sinó que el far, la paràbola i el filament son una sola peça. El feix de llum no es asimètric com a Europa (per il·luminar la cuneta), sinó un sol filament que enfoca tot el feix cap al davant (com si portéssim les llargues orientades molt avall). I això no es legal a EU.

Jo no se com van arribar a la lluna..........

Jordi "Prony"
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 08, 2011 11:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: Llagasta » ds. set. 10, 2011 7:45 pm

[quote user="Prony" post="178715"]Doncs us asseguro que pels catadiòptrics laterals vermells del darrera ja no passa l'ITV (al menys segons la Norma) Per alta banda, heu vist si el far es del tipus "Sealed Beam"???, als EE.UU els vehicles no duen fars convencionals amb làmpada extraïble sinó que el far, la paràbola i el filament son una sola peça. El feix de llum no es asimètric com a Europa (per il·luminar la cuneta), sinó un sol filament que enfoca tot el feix cap al davant (com si portéssim les llargues orientades molt avall). I això no es legal a EU.

Jo no se com van arribar a la lluna..........

Jordi "Prony"[/quote]

la " susodita " Harley dels dos intermitents " tot en un " porta l´òptica Europea ( no porta òptica sellada USA ) es a dir amb homologació E9 , les de darrere
quan circula van els dos intermitents " vermells " quan posa l´intermitent , al mitg fa llum tarona ( leds ) i quan frena, doncs
es posa " tot vermell " però no m´hi pogut mirar l´homolagació :roll:

Aviam si quan pasi sota casa l´hi faig una foto " de tot anant " :roll:

Ps.- Aquest estiu també n´hi vist alguna " per Europà " que anava així. :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 10, 2011 7:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: Fjodor » ds. set. 10, 2011 8:46 pm

Guaiteu, per la KTM.

http://www.motorcyclehidlights.com/ktm- ... tail-p-443

Ho puc muntar això jo o no?
No és que m'agradi massa.. m'agradaria més que fos només llum i fre i mantenir els intermitents de sèrie.

Salut

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Far I Intermitents Tot En Un

Entrada Autor: Jordi » dg. set. 11, 2011 1:50 pm

Doncs atesa la qüestió, m'he parat a fixar-m'hi en les harley que he vist i realment els catadiòptrics laterals del darrera son allargats i en color vermell però he estat repassant la Norma Norma Catadiòptrics i em diu que es un component opcional i que han de ser "Amarillo Auto" i no poden ser triangulars. Jo els porto posats com venen de fàbrica pels països que es obligatori (tot i que els porto "Amarillo Auto) però, per no donar-los motius als de la ITV, els vaig treure per passar la revisió. Lo bo del cas es que el "ingeniero" s'anava mirant la moto i deis "es que no le encuentro nada!!!" i això el sumia en una gran decepció.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Far i intermitents tot en un

Entrada Autor: Randy-650 » dg. set. 11, 2011 8:54 pm

Prony, el xenón el vas treure també, oi?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”