Loteria de Nadal: Gracies a Tots ...peró.

Sortides mensuals de l'any 2011

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Mototurisme
Presentats
Entrades: 2028
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
Ubicació: Catalunya

Loteria de Nadal: Gracies a Tots ...peró.

Entrada Autor: Mototurisme » ds. set. 10, 2011 11:55 am

Bon dia companys,

Vull agrair a tots els que heu demanat algun dècim de loteria lo vostra confiança en Mototurisme, i especialment en els seus administradors. Cada una de les activitats que preparem, com aquesta fins i tot, ho fem comptant en que serà del vostre grat, i sempre comptem amb la vostra col·laboració, de una forma o altre

MOLTES GRÀCIES A TOTS


Aquest any hem tancat les llistes per demanar els dècims i per fer el seu pagament una setmana abans del dia de la sortida. Això ha estat així per que les persones que desinteressadament tenien que anar a fer la compra i preparar els sobres per a cada un de vosaltres amb els dècims corresponents, els hi anava molt millor fer-ho avui, dissabte dia 10 de setembre.

Això no ha pogut ser així, doncs encara ens falten pràcticament uns 1.000,- € per recaptar, i Mototurisme te per norma no avançar diners par a ningú en aquests casos. Be podria ser que algú hagués decidit sense avisar que ja no li interessant aquests dècims, i ara que estem en època de restriccions a tot arreu, no anirem nosaltres comprant coses a crèdit.

Tots nosaltres tenim les nostres coses a fer, la nostra feina i les nostres obligacions, i cada un de nosaltres s’organitza el millor que sap en funció de les seves necessitats i compromisos. Sempre ens podem oblidar d’alguna coseta, es clar que pot passar, nomes faltaria, no?

Per aquest motiu, també vull donar les gràcies de forma especial a la gran majoria de tots vosaltres, que no heu oblidat de fer els ingressos corresponents per a la compra dels dècims. Gràcies de tot cor.

Si tothom hagués fet com vosaltres, ara ja tindríem els dècims, i disposaríem de tota la setmana per a preparar-los com cal per a vosaltres. Com això no ha estat possible, ara temin que reorganitzar-nos una mica i buscar un nou dia per anar a Sort a fer el que volíem haver fet avui, intentant trobar un nou forat entre les nostres obligacions de cada dia.

Com a nou dia límit per rebre tots els diners, establim el dimecres a primera hora. Ho fem així per que els que falten puguin fer la transferència el dilluns (entre bancs pot tardar dos dies segons com), o be un ingrés en efectiu el dilluns o el dimarts.

Tots aquells dècims que no tinguem com a cobrats el dimecres dia 14 a les 8 del matí, senzillament els donarem de baixa sense cap mes explicació per part nostra.

Moltes gràcies.
Mototurisme Catalunya

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Loteria De Nadal: Gracies A Tots ...peró.

Entrada Autor: Alucinamaripili » ds. set. 10, 2011 12:26 pm

Quina exquisida diplomàcia.......has pensat a dedicar-te a la política?


VINGA NOIS, COLLONS!!!!!
NECESSITEU A LA MAMA QUE US HO FACI TOT O QUÈ......
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 10, 2011 12:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Loteria de Nadal: Gracies a Tots ...peró.

Entrada Autor: Steelman » dt. set. 13, 2011 9:26 am

Us vull demanar disculpes.
En els privats que us varem enviar us varem dir que l´ultim dia per fer l´ingres era dema.

Va ser un error nostre, ja que voliem dir divendres, pero entre les dates de la KDD, les dates de la sortida, Les dates per l´ingres,....doncs al final varem tenir un petit error a l´hora d´enviar els privats


Us demano disculpes de veritat i lamentem que algu s´hagi sentis ofes per el missatge anterior, quant segons els nostres privats (erronis) tenia tota la raó del món per no haver fet l´ingres.


MOltse gracies per la comprensió!!!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Loteria De Nadal: Gracies A Tots ...peró.

Entrada Autor: Geroni » dt. set. 13, 2011 10:25 am

Tranquil home,no pasa rès,nomès ' emprenya,qui té l`intenció de malinterpretarles.
Gracies per la vostra tasca. ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Loteria De Nadal: Gracies A Tots ...peró.

Entrada Autor: Kpeps » dt. set. 13, 2011 12:54 pm

la veritat es que en el fil principal deia DIVENDRES 9,del privat que hem va enviar Mototurisme nomes vaig pendre el nº del banc,quan veus la feinada que te ensobrar els decims i demes nomes podem estar que agraits,l'any pasat que era el meu primer any de participar hem vaig quedar gratament sorpres,nomes puc dir:
GRACIES PER LA FEINADA
Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Loteria De Nadal: Gracies A Tots ...peró.

Entrada Autor: Ra-mon » dt. set. 13, 2011 2:27 pm

Steelman, Randy, no crec que pugui venir a la sortida, guardeu-me els meus números, ja me'ls donareu.

Gràcies per tot ! :cerv

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Loteria De Nadal: Gracies A Tots ...peró.

Entrada Autor: XaviTwin » dt. set. 13, 2011 4:59 pm

ups ! e sigut uns del que arribat tard, vaig fer l'ingres aquest dilluns, sorry

de fet ho donava per perdut, per la meva incapacitat "ja no visc amb la mama :(" de fer l'ingres a temps i al entre el dilluns al foro tenia un privat del aplaçament, caram, a corra toca "qui no te cap te cames"..

D'agrair tot el esforç realitzat per par vosaltres, ja me fuetejat, admeteixo qualsevol reprimenda :sado

No podré assistir, treballo, però el dijous tinc festa "en principi" si s'escau un cop de ma o comenteu

...V...
cor V-Twin

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Loteria De Nadal: Gracies A Tots ...peró.

Entrada Autor: Jordi » dt. set. 13, 2011 6:29 pm

Jo, sense voler fotre-li cullerada al tema (no compro dècims) penso que tots els que us hi heu involucrat esteu dispensats de cometre un error. No em puc imaginar el que podria haver succeït si aquesta tasca la hagués hagut de fer jo. Suposo que no hi hauria hagut un sol error, sinó un sol encert.

Seguiu endavant amb aquesta tasca que feu, mai us ho podrem agrair prou.

Si guanyeu la grossa, no brindeu amb "Dubois" com fan els que surten a la tele. Ja sé que tothom te "abujeros pa tapar" però celebreu-ho amb una mica de categoria, que es noti que sou de Mototurisme.Cat.

Algú em convidarà a una Coca Cola???

Vinga, que tingueu moltíssima sort (No em faria cap ràbia haver estat l'únic borinot que no va adquirir cap dècim)


Jordi "Prony" :ban :ban

Respon

Torna a “2011”