Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japonesa

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Jordivili
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dc. abr. 27, 2011 7:20 pm
Ubicació: El Bisaura

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: Jordivili » dc. set. 14, 2011 9:51 pm

[quote user="Fjodor" post="179037"]Si t'has de comprar una XT per Off road, compra't aquesta. Són veritables TANCS, com la Dominator, antigues, però robustes i resistents. I més barates...

Imatge

Les XT elèctriques són pa xucat amb oli... comparades amb aquestes eh?

Que ningú se'm ofengui, que ja sé el que dic... parlem d'off road trail.
:lol: :lol: :lol:[/quote]

Merçi per l'informació,ja n'havia sentit veus que deien el mateix que tu,a part que de colors es la mes maca,ho tindrem en compte si es dona el cas :D :D
Jordivili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 14, 2011 9:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: Fjodor » dj. set. 15, 2011 10:22 am

Guaita:
La negra la veig un caramel, pel preu i els km... s'ha de veure i provar, pero per 700 pavos tens una bèstia.


http://motos.coches.net/ocasion/yamaha/ ... 964814.htm

http://motos.coches.net/ocasion/yamaha/ ... 666091.htm

http://motos.coches.net/ocasion/yamaha/ ... 934789.htm

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: Kpeps » dj. set. 15, 2011 11:17 am

ara si que veig que vaig quedar-me-la be de preu :eyes :eyes pobre moto,encara no ha sortit ni del garatge :oops: :oops:

[IMG=http://img856.imageshack.us/img856/1629/imagen020v.jpg][/IMG]
Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: 650X » dj. set. 15, 2011 11:30 am

[quote user="Fjodor" post="179086"]Guaita:
La negra la veig un caramel, pel preu i els km... s'ha de veure i provar, pero per 700 pavos tens una bèstia.


http://motos.coches.net/ocasion/yamaha/ ... 964814.htm

http://motos.coches.net/ocasion/yamaha/ ... 666091.htm

http://motos.coches.net/ocasion/yamaha/ ... 934789.htm[/quote]

La de Motos Ausió te molt bona pinta. S'hauria de retocar el preu per això... 1.500 € una trail del 88 :enfadat, ara vaig a Basoli i Trafach a veure que tenen de bó... seguim buscant!! :razz:

Salut i merci...

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: 650X » dj. set. 15, 2011 11:31 am

[quote user="Kpeps" post="179088"]ara si que veig que vaig quedar-me-la be de preu :eyes :eyes pobre moto,encara no ha sortit ni del garatge :oops: :oops:

[IMG=http://img856.imageshack.us/img856/1629/imagen020v.jpg][/IMG][/quote]

Si t'ha de saber greu... sempre podem arribar a fer tractes :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: 650X » dj. set. 15, 2011 2:53 pm

Ja tinc un nou mal de cap, vinc de Can Basoli i he vist una KTM 620 LC4 GS del 98 amb 28.000 km, no l'he pogut mirar massa d'aprop ja que estava en segona fila però ara he mirat algunes especificacions per la xarxa i compleix perfectament tots els requisits 50cv de carburació (!) i 135kg en sec. A més aquesta ja portava una graella bastant sòlida al darrera del seient. El preu :crys 1.800€ amb rodes noves.

Algú em pot dir coses d'aquesta moto? Si la compro a un concecionari m'haurien de donar 6 mesos de garantia?

Em sembla que es aquest model:
Imatge


Salut

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: Fjodor » dj. set. 15, 2011 3:23 pm

Ja la veig veure dilluns allà... no sé com està, però també et dic que hi ha un salt qualitatiu dels 90 als 2000 a Can KTM. Vull dir que en comparació amb les d'ara, no estan, diguem-ne, tan afinades...
A més, això és una moto d'ENDURO, no ho oblidis, no es una trail.
Que arrien, si, i molt. Jo vaig correr una cursa amb una d'aquestes i és un avió. Es pot anar molt ràpid amb això. Recordo que de davant és super nerviosa.
Quan encara no existien les 450 són les màquines que corrien els campionats en 4T.

No és una mala opció, és potser una de les opcions més properes (o la més) a la competició que has barallat.
Has de vigilar l'embrague i la caixa de canvis.

Salut

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8182
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: Kpeps » dj. set. 15, 2011 4:02 pm

[quote user="650X" post="179090"][quote user="Kpeps" post="179088"]ara si que veig que vaig quedar-me-la be de preu :eyes :eyes pobre moto,encara no ha sortit ni del garatge :oops: :oops:

[IMG=http://img856.imageshack.us/img856/1629/imagen020v.jpg][/IMG][/quote]

Si t'ha de saber greu... sempre podem arribar a fer tractes :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

no l'he fet servir encara perque esta en proces de canvi de nom,quan arrivin els papers tinc de portar-la a la ITV i encara no he pogut fer el seguro,vaja compra impulsiva veig que vaig fer :oops: :oops:
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 15, 2011 6:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: 650X » dj. set. 15, 2011 4:41 pm

[quote user="Fjodor" post="179100"]Ja la veig veure dilluns allà... no sé com està, però també et dic que hi ha un salt qualitatiu dels 90 als 2000 a Can KTM. Vull dir que en comparació amb les d'ara, no estan, diguem-ne, tan afinades...
A més, això és una moto d'ENDURO, no ho oblidis, no es una trail.
Que arrien, si, i molt. Jo vaig correr una cursa amb una d'aquestes i és un avió. Es pot anar molt ràpid amb això. Recordo que de davant és super nerviosa.
Quan encara no existien les 450 són les màquines que corrien els campionats en 4T.

No és una mala opció, és potser una de les opcions més properes (o la més) a la competició que has barallat.
Has de vigilar l'embrague i la caixa de canvis.

Salut[/quote]

Si la moto estigués bé, creus que el preu es correcte? el venedor (Josep) m'ha dit que sempre revisen les motos abans de posar-les a la venda, i que si avisava un dia abans la podia veure engegada i fer uns metres per allà dins ja que no tenia seguro, la moto la veritat m'ha agradat molt i sembla que en plan eduro es bastant correcte inclús per fer alguna ruta de varis dies.
Faltaria que ara la pogués veure algú amb criteri dins del mundillo aquest... jo només se diferenciar unes rodes gastades i plastics ratllats.

salut!

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: GRUM » dj. set. 15, 2011 7:31 pm

[quote user="Kpeps" post="179108"][quote user="650X" post="179090"][quote user="Kpeps" post="179088"]ara si que veig que vaig quedar-me-la be de preu :eyes :eyes pobre moto,encara no ha sortit ni del garatge :oops: :oops:

[IMG=http://img856.imageshack.us/img856/1629/imagen020v.jpg][/IMG][/quote]

Si t'ha de saber greu... sempre podem arribar a fer tractes :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

no l'he fet servir encara perque esta en proces de canvi de nom,quan arrivin els papers tinc de portar-la a la ITV i encara no he pogut fer el seguro,vaja compra impulsiva veig que vaig fer :oops: :oops:[/quote]

No pateixis, Pep, que si te'n penedeixes segur que trobes comprador per la joguina ben aviat ;)
(jo em penedixo de no haver fet el cop de cap quan la vas penjar)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 15, 2011 8:38 pm

[quote user="650X" post="179099"]Ja tinc un nou mal de cap, vinc de Can Basoli i he vist una KTM 620 LC4 GS del 98 amb 28.000 km, no l'he pogut mirar massa d'aprop ja que estava en segona fila però ara he mirat algunes especificacions per la xarxa i compleix perfectament tots els requisits 50cv de carburació (!) i 135kg en sec. A més aquesta ja portava una graella bastant sòlida al darrera del seient. El preu :crys 1.800€ amb rodes noves.

Algú em pot dir coses d'aquesta moto? Si la compro a un concecionari m'haurien de donar 6 mesos de garantia?

Em sembla que es aquest model:
Imatge


Salut[/quote]

Pensa que KTM sempre havia fet motors de 2T, i la 620 va ser una de les primeres 4T que van fer, la qual cosa va donar molts maldecaps als propietaris, sobretot les d'abans del 2000.

Quan jo sortia per muntanya n'hi havien dos de la colla que la portaven, i setmana un setmana l'altre tenien problemes, i no del motor, de qualsevol part de la moto. Va ser canviar-la els dos per ambdues XR i fora problemes.

Dubto que et donin 6 mesos de garantia, no crec que se la vulguin jugar. Segurament el concessionari perderia calers. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ieie
Presentats
Entrades: 395
Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
Ubicació: Breda

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: Ieie » dj. set. 15, 2011 8:40 pm

Em crèia que buscaves una moto trail, aquesta KTM és una enduro! Agafat fort!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: 650X » dj. set. 15, 2011 9:27 pm

[quote user="Ieie" post="179127"]Em crèia que buscaves una moto trail, aquesta KTM és una enduro! Agafat fort![/quote]
... :mrgreen: Si un 75% trail un 25% enduro... però els numbrus mai han sigut el meu fort. Ja veurem demà a veure si hi puc pujar i veurem que tal em senta a dalt... mentres em porti per pistes i camins i pugui aguantar tirades de 100km sense morir crec que ja seria el que busco.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: 650X » dj. set. 15, 2011 9:48 pm

[quote user="Randy-650" post="179126"][quote user="650X" post="179099"]Ja tinc un nou mal de cap, vinc de Can Basoli i he vist una KTM 620 LC4 GS del 98 amb 28.000 km, no l'he pogut mirar massa d'aprop ja que estava en segona fila però ara he mirat algunes especificacions per la xarxa i compleix perfectament tots els requisits 50cv de carburació (!) i 135kg en sec. A més aquesta ja portava una graella bastant sòlida al darrera del seient. El preu :crys 1.800€ amb rodes noves.

Algú em pot dir coses d'aquesta moto? Si la compro a un concecionari m'haurien de donar 6 mesos de garantia?

Em sembla que es aquest model:
Imatge


Salut[/quote]

Pensa que KTM sempre havia fet motors de 2T, i la 620 va ser una de les primeres 4T que van fer, la qual cosa va donar molts maldecaps als propietaris, sobretot les d'abans del 2000.

Quan jo sortia per muntanya n'hi havien dos de la colla que la portaven, i setmana un setmana l'altre tenien problemes, i no del motor, de qualsevol part de la moto. Va ser canviar-la els dos per ambdues XR i fora problemes.

Dubto que et donin 6 mesos de garantia, no crec que se la vulguin jugar. Segurament el concessionari perderia calers. :roll:[/quote]

Ostres ara si que em deixes "acollonido" de totes maneres si no em donen una mínima garantia, comprar una KTM d'11 anys d'enduro es com tirarse de cap a una piscina sense aigua.
De totes maneres he estat mirant aquesta tarda i la que he posat al post es la KTM 620 SC i la que estic mirant es (no ho tinc clar) o la 620 GS o la 620 LC4, hi ha un merder de models a cavall del 1997-1998-1999 que far por. M'he quedat en una curiositat, estava sobre un caballet central i era taronja... :mrgreen:

salut i merci per els comentaris!

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: Ra-mon » dj. set. 15, 2011 10:32 pm

[quote user="650X" post="179130"]... :mrgreen: Si un 75% trail un 25% enduro... però els numbrus mai han sigut el meu fort. Ja veurem demà a veure si hi puc pujar i veurem que tal em senta a dalt... mentres em porti per pistes i camins i pugui aguantar tirades de 100km sense morir crec que ja seria el que busco.[/quote]

Si, son molt altes, sobre 110 cms de seient :roll:
Jo abans d'anar al Senegal em vaig assegurar que podria pujar a la moto, té l'avantatge que al ser molt lleugeres és fàcil de pujar/baixar més o menys bé ... i aquesta mena de motos son per divertir-se moltíssim :mrgreen:

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: CMB » dv. set. 16, 2011 12:54 am

Tornant a l'inici del tema, ja que es parlava de motos noves...

mireu la noticia: Enllaç

No surt, però, la TE630.

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. set. 16, 2011 12:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: Pere29 » dv. set. 16, 2011 3:08 am

Bones Enric jo no me la quedaria, pots trobar motos mes actuals, es importan que no tinguis presa a buscar, no fa gaire hi havia una suzuki drz 400 que realment estava impecable, estava al Racin demanaven 2000 eu, si no recordo malament no tenia massas km, crec que ja no hi es, pero vull dir que sense presa trobaras motos mes actuals.
I per descontat que et tenen que donar garantia i mes si la compres amb una botiga.

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: Storm » ds. set. 17, 2011 4:38 pm

[quote user="pere29" post="179163"]Bones Enric jo no me la quedaria, pots trobar motos mes actuals, es importan que no tinguis presa a buscar, no fa gaire hi havia una suzuki drz 400 que realment estava impecable, estava al Racin demanaven 2000 eu, si no recordo malament no tenia massas km, crec que ja no hi es, pero vull dir que sense presa trobaras motos mes actuals.
I per descontat que et tenen que donar garantia i mes si la compres amb una botiga.[/quote]

Aquesta sí que t'aniria bé! Si més no, és la que em compraria jo.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: 650X » ds. set. 17, 2011 5:21 pm

La DRZ 400 :roll: :roll: :roll: Voleu dir que no es poca moto per tirades llargues? Ahir vaig tornar anar a veure la Ktm, aquest cop acompañat per un "entendidu" del tema KTM i l'enduro, resumint, sense dubte es una moto que te alguna cosa, no se què, però m'agrada. La Fitxa seria:

Any: 1998
Kms: 18.900
Marca: KTM
Model: 620 GS
Motor: LC4 609cc 50cv
Carburador
Arranc per palanca i elèctric
Estat general: Bé però...
Ha tingut caigudes i el manillar es tort (poc), la palanca de canvis també, els paramans bastant trallats, els pneumàtics, el de davant es del 1998 (!) i el de darrera 2005.Els dos llisos. El disc de darrera està mort i les tapes laterals amb sintonia amb el resta. El portafaros esta penjim-penjam, i sua oli per la junta superior del motor. A part suposo que la bateria està KO i la ITV sense passar.
Es va engegar 1 cop i en acabat no va tornar-se a engegar :tremolant

En volen 1.800... En aquest estat màxim 1.000 i si arreglen tot els desperfectes i la deixessin "preparada Ready to Race" 1.600, arreglant això si tot el esmentat abans.

A veure que farem al final ;)

Salut!

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Una Germana Alemana, Austriaca O Sueca?...o Japonesa

Entrada Autor: Fjodor » ds. set. 17, 2011 5:57 pm

Petava molt sana. Si et fa tilín pots apretar el preu.
Jo crec que si la proves te la quedes, per sensacions. A veure què et diuen...

Salut

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”