Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japonesa

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Caganer » dc. set. 28, 2011 2:48 pm

Té pinta de ser la DRZ 400 E i no pas la S, més endurera, carburador més gros, desarrollo més curt. L'escape fa molta fressa? Crec que el de sèrie de la E era insoportable.
bona màquina!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » dc. set. 28, 2011 3:01 pm

La meva 1200 fa més soroll, però he vist que el propietari hi ha posat un tros de tub de menor diametre al la sortida de l'escapament, es veu perque hi ha una soldadura bastant grollera. M'ha dit que així no molestava als que estaven al bosc... :roll: , una altre manera de diferenciar la E de la S es amb els reposapeus de l'acompantant, la S està homologada per 2 places i la E per una. Te pinta a ser la E, amb el silenciós capat.

Salut!

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Pere29 » dj. set. 29, 2011 5:07 pm

Crec que per pistejar es una de les millor motos i aixo que comenten dels kilometres per carretera no pateixis ni el mes minim coneixo gent que a anat al marroc, i mes de un cop.
Felicitat i disfrutala molt

Avatar de l’usuari
Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Tiramilles » dj. set. 29, 2011 6:31 pm

Te de felicitar per la compra, es una gran opció.

Jo conec força gent que té aquestes dues motos, R 1200 GS per viatjar, carretera i una DR 400 per trail/enduro, i com diu en Pere se d'algun que ha anat al Marroc des de Barcelona un parell de vegades.

Esta clar que la potencia de la suzuki no es el seu gran fort, però amb el poc pes que te 133 la versio S i 119 la versi E, 40 CV per pistes i camins son més que suficients.
Es clar que t'has oblidar de la GS quan facis carretera amb la Suzuki, però penso que per anar a 120 sense patir en tens més que de sobres, però quan comencin els camins i la pols disfrutaràs molt més que amb la GS, podras obrir el gas sense tant tacte i amb menys inercies...

Com molt bé diu en Carles, el primer es posar un petit suport per la motxilla, bossa etc...També venen unes bosses expresses per posar a les motos d'enduro.

Res, ja tinc ganes de veure com vas amb la germaneta petita de la meva... ;) :D
Felicitats per la compra!

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Xavier » dj. set. 29, 2011 11:49 pm

A disfrutar noi !

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Pasqual » ds. oct. 01, 2011 11:27 am

[quote user="CMB" post="180402"][quote user="650X" post="180394"][quote user="Raky" post="180391"]Molt bones a tots, jo tinc uns dubtes, i ja que jo tambe mestic mirant alguna xatarreta per rutejar pistes doncs les comento.
La suzuki DRZ 400 es una moto que ja magrada pero veig uns problemes no pel tema de rutejar pistes sino pel tema de fer km per carretera, la cosa es que la vol estrenar per la sortida de Lleida-Girona i crec que ell es de la zona de Girona, el meu dubte es com anira desde el seu domicili fins a Lleida? circulant per la carretera?? el problema de una moto mes enduro es aquest el que jo els i veig.

Llavors jo mestic mirant una Yamaha XT660 Tenere del 1996 amb 39.000km i maleta per 1600€

Com veieu aquesta moto per rutejar pistes "ni enduro ni trialeres ni res" nomes la vull per si feu alguna altra sortideta d'aquestes per pistes poder fer la sortideta i perque al meu pare li pica el gusanillo de tornar a agafar la moto pel poble i en la meva no arriva al terra.[/quote]

Ja veurem, com que disposo tant del divendres com del dijous, per arribar a lleida potser alternaré carretera i camins, però ja entenc que no es una moto per fer gaires kms per la carretera.
Encara que suposo que el fet de fer 225km tampoc es tan greu... a més per fer carretera ja tinc la 1200gs, ara si deslliurada de pistes i escalfades de tarro.

La XT660 teneré, trobo que pesa massa per diferenciar-la clarament de la 1200 només hi ha 20kg de diferència.

Ja et podries apuntar a la Sortida no??


Salut![/quote]

Hola

Bona moto, faràs un gran canvi de conducció en muntanya!

Jo crec que sense massa problemes pots arribar a fer els 225km seguits per carretera, no son tants. Potser si caldrà fer més aturades que amb la GS, però pots arribar.

Ostres, no crec que li trobis a faltar potència a la DRZ 400, si és la S té 40 cv, si és la E, té 50cv. T'asseguro que per muntanya son més que suficients i tens molta més acceleració que no pas la 1200GS. Una altra cosa serà velocitat punta per asfalt, que no té color. Però aquesta moto no és per això.

T'aconsello que si vols venir amb aquesta moto a la sortida de Lleida - Girona, busquis un suport per posar la bossa al darrera. Sino, tindras molts problemes per aconseguir aguantar la bossa. Eh Pascual? ;) He vist algunes solucions de l'estil suport de maletes que poden anar bé!Salut[/quote]

A la sortida al Canigó va ser una martiri la bossa. Per cert, gràcies Tiramilles per la cinta, dissabte te la torno. No tinc fotos, però he instal·lat una "parrilla" per 60€. L'he comprat a can Suzuki de Figueres. Instal·larla van ser 5 minuts, tot i que vaig tenir que foradar el parafangs del darrera.

Imatge

Avatar de l’usuari
Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Raky » ds. oct. 01, 2011 7:30 pm

[quote user="Pasqual" post="180728"][quote user="CMB" post="180402"][quote user="650X" post="180394"][quote user="Raky" post="180391"]Molt bones a tots, jo tinc uns dubtes, i ja que jo tambe mestic mirant alguna xatarreta per rutejar pistes doncs les comento.
La suzuki DRZ 400 es una moto que ja magrada pero veig uns problemes no pel tema de rutejar pistes sino pel tema de fer km per carretera, la cosa es que la vol estrenar per la sortida de Lleida-Girona i crec que ell es de la zona de Girona, el meu dubte es com anira desde el seu domicili fins a Lleida? circulant per la carretera?? el problema de una moto mes enduro es aquest el que jo els i veig.

Llavors jo mestic mirant una Yamaha XT660 Tenere del 1996 amb 39.000km i maleta per 1600€

Com veieu aquesta moto per rutejar pistes "ni enduro ni trialeres ni res" nomes la vull per si feu alguna altra sortideta d'aquestes per pistes poder fer la sortideta i perque al meu pare li pica el gusanillo de tornar a agafar la moto pel poble i en la meva no arriva al terra.[/quote]

Ja veurem, com que disposo tant del divendres com del dijous, per arribar a lleida potser alternaré carretera i camins, però ja entenc que no es una moto per fer gaires kms per la carretera.
Encara que suposo que el fet de fer 225km tampoc es tan greu... a més per fer carretera ja tinc la 1200gs, ara si deslliurada de pistes i escalfades de tarro.

La XT660 teneré, trobo que pesa massa per diferenciar-la clarament de la 1200 només hi ha 20kg de diferència.

Ja et podries apuntar a la Sortida no??


Salut![/quote]

Hola

Bona moto, faràs un gran canvi de conducció en muntanya!

Jo crec que sense massa problemes pots arribar a fer els 225km seguits per carretera, no son tants. Potser si caldrà fer més aturades que amb la GS, però pots arribar.

Ostres, no crec que li trobis a faltar potència a la DRZ 400, si és la S té 40 cv, si és la E, té 50cv. T'asseguro que per muntanya son més que suficients i tens molta més acceleració que no pas la 1200GS. Una altra cosa serà velocitat punta per asfalt, que no té color. Però aquesta moto no és per això.

T'aconsello que si vols venir amb aquesta moto a la sortida de Lleida - Girona, busquis un suport per posar la bossa al darrera. Sino, tindras molts problemes per aconseguir aguantar la bossa. Eh Pascual? ;) He vist algunes solucions de l'estil suport de maletes que poden anar bé!Salut[/quote]

A la sortida al Canigó va ser una martiri la bossa. Per cert, gràcies Tiramilles per la cinta, dissabte te la torno. No tinc fotos, però he instal·lat una "parrilla" per 60€. L'he comprat a can Suzuki de Figueres. Instal·larla van ser 5 minuts, tot i que vaig tenir que foradar el parafangs del darrera.

Imatge[/quote]


" DIOS QUE ENVIDIA " com vara anar la rutilla estrenan la DR-Z?
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » ds. oct. 01, 2011 7:42 pm

[quote user="Pasqual" post="180728"]

A la sortida al Canigó va ser una martiri la bossa. Per cert, gràcies Tiramilles per la cinta, dissabte te la torno. No tinc fotos, però he instal·lat una "parrilla" per 60€. L'he comprat a can Suzuki de Figueres. Instal·larla van ser 5 minuts, tot i que vaig tenir que foradar el parafangs del darrera.

Imatge[/quote]

I aquesta parrilla es expressa per la DR-Z? per culpa dels horaris el venedor i jo no ens posem d'acord per anar a fer el canvi de nom... el més segur es que acabi venint amb la 1200. On està la Suzuki de Figueres?

Salut!

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Pasqual » ds. oct. 01, 2011 8:17 pm

Si, és expresa per la DR. Can suzuki es Import-Cross al polígon que hi ha prop del tanatori. Aquesta és la web

Enllaç

Raki, com que jo soc novell en això, diria que per a mi perfecte, però per els que en saben i els hi agrad més l'enduro que el tranqui-trail que jo faig, es queda curta de motor. La patada la fa molt amunt i no té la sortida ni el nervi d'altres. Ara, com tot, depen de les mans que la portin. En Sacot la fa volar :lol:

Avatar de l’usuari
Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Raky » ds. oct. 01, 2011 8:20 pm

[quote user="Pasqual" post="180773"]Si, és expresa per la DR. Can suzuki es Import-Cross al polígon que hi ha prop del tanatori. Aquesta és la web

Enllaç

Raki, com que jo soc novell en això, diria que per a mi perfecte, però per els que en saben i els hi agrad més l'enduro que el tranqui-trail que jo faig, es queda curta de motor. La patada la fa molt amunt i no té la sortida ni el nervi d'altres. Ara, com tot, depen de les mans que la portin. En Sacot la fa volar :lol:[/quote]

estem parlant de la KLX veritat???? ami mes igual jo en aixo dels camins soc 100x100 amateur jejejeje y es que aquesta le vista per menys de 500€
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Pasqual » ds. oct. 01, 2011 8:22 pm

NO, jo parlo de la Suzuki DRZ 400. La kawa és una 450 de la darrera fornada. parla amb en Sidru. Però dubto que en trobis cap per 500€

Avatar de l’usuari
Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Raky » ds. oct. 01, 2011 8:24 pm

[quote user="Pasqual" post="180776"]NO, jo parlo de la Suzuki DRZ 400. La kawa és una 450 de la darrera fornada. parla amb en Sidru. Però dubto que en trobis cap per 500€[/quote]

La que tinc vista es una kawa KLX 650 del 95 i per menys de 500€ i la veritat per sortir 2 findes a l'any crec que res millor
Raky l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. oct. 01, 2011 8:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: CMB » ds. oct. 01, 2011 11:27 pm

[quote user="650X" post="180772"][quote user="Pasqual" post="180728"]

A la sortida al Canigó va ser una martiri la bossa. Per cert, gràcies Tiramilles per la cinta, dissabte te la torno. No tinc fotos, però he instal·lat una "parrilla" per 60€. L'he comprat a can Suzuki de Figueres. Instal·larla van ser 5 minuts, tot i que vaig tenir que foradar el parafangs del darrera.

Imatge[/quote]

I aquesta parrilla es expressa per la DR-Z? per culpa dels horaris el venedor i jo no ens posem d'acord per anar a fer el canvi de nom... el més segur es que acabi venint amb la 1200. On està la Suzuki de Figueres?

Salut![/quote]

Hola

Avui parlant de fer canvi de nom d'una moto de segona mà, s'ha comentat que és possible de només anar-hi un dels dos amb el DNI original de l'altra persona. (Cal confiança de la persona, no?)

Pots explorar aquesta opció!

Salut

Avatar de l’usuari
Raky
Presentats
Entrades: 165
Membre des de: ds. set. 24, 2011 2:40 pm
Ubicació: Tàrrega

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: Raky » ds. oct. 01, 2011 11:29 pm

El DNI original de laltre no cal tampoc nomes amb una fotocopia compulsada i el paper de compra-venta firmat i ja esta.
“Els camins no son uns espais naturals, sinó vies de comunicació creades per l'home i destinades a la circulació dels bens i de les persones”

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » ds. oct. 01, 2011 11:36 pm

[quote user="CMB" post="180795"]
Hola

Avui parlant de fer canvi de nom d'una moto de segona mà, s'ha comentat que és possible de només anar-hi un dels dos amb el DNI original de l'altra persona. (Cal confiança de la persona, no?)

Pots explorar aquesta opció!

Salut[/quote]

El problema es que treballo de nits i ell a les tardes no està localitzable i portem 2 dies jugant al gat i la rata amb els missatges... cap problema dimarts començo festa fins el dilluns seguent i ja arreglarem els temes.

Salut!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Buscant Una Germana, Alemana, Austriaca O Sueca?..o Japo

Entrada Autor: 650X » dt. oct. 09, 2012 3:57 am

Al final resulta que un any després torno a estar amb el mateix problema. He rellegit el meu post inicial i torno a tenir les mateixes candidates, però ara ja puc parlar amb propietat i dir que la DRZ fins ara ha fet un paper excelent tot i tenir uns 250cc menys del que volia.

A veure que sortirà de tot aixó.

Salut.


PD:ja sé que no agrada que es rescatin posts antics però es que m'ha fet gràcia el tenir altre cop els meteixos dubtes...

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”