QUIN Gps COMPRAR?

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
DavidF800GS
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
Ubicació: Platja d'Aro

QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: DavidF800GS » dv. des. 30, 2011 7:22 pm

Estic buscant un GPS per moto que em serveixi per anar per carretera,fer rutes off i també per fer una ruta de muntanya a peu. Que pugui carregar rutes, tracks i pugui memoritzar les que faig jo.

Demano models en concret, perquè si em dieu webs o botigues, no sabré que agafar entre tanta oferta. Se que em vull gastar uns 300€.

Moltes gràcies!

Avatar de l’usuari
Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: Jb500 » ds. des. 31, 2011 12:46 am

holaaa

jo tinc un nuvi 1400 i va prou be

atencio amb els ultims models de tom tom, que es veu que no pots posar li dades teves, nomes el que suministra la casa mare i les actualitzacions, previ pagament...

de tota manera, al forum hi ha autentics cracks que et sabran informar millor que jo

v'sss
Jb500 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 31, 2011 12:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: 650X » ds. des. 31, 2011 1:22 pm

mmm... amb un gps de muntanya tipus oregon 400 pots anar amb moto (amb moltes limitacions) amb un gps d'anar amb moto com el zumo660 (385€ Andorra) pots anar a caminar si el portes en una cistelleta (xist...) ja que no es petit que diguem. Els de muntanya solen premiar el pès i l'ergonomia per sobre de les mides de pantalla o conectivitat bluetooth, etc... els de moto estan pensats per anar penjats al suport, que es vegi bé i se senti bé, rutejable, per descomptat en canvi els de muntanya no solen tenir aquesta opció. Si el que busques es capacitat de mapes, rutes, tracks, jo t'aconsellaria els garmin ja que dins dels gps de moto crec que son els que tenen més aptituts off.
Jo tinc el zumo 660 i tot i que existeix un soport especific de touratech ja he fet vàries rutes off i no ha caigut mai (toquem fusta), crec que tinc tot el necessari, mapes topogràfics, actualitzacions (gratis... ;) ) bona pantalla, bluetooth, mp3 i moltes més xorrades. Ara si, amb bici, a peu o amb la cabra faig servir el Garmin Oregon 400 que es més tot terreny.

Salut

Avatar de l’usuari
DavidF800GS
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
Ubicació: Platja d'Aro

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: DavidF800GS » dt. gen. 03, 2012 7:02 pm

Tinc mirat a Activa GPS el model Garmin OREGON 450, però el meu dubte és, si venen amb mapes grabats d'Espanya o tinc que comprar a part el CD que costa 155€? O aquest CD es per gent que te que actualitzar GPS antics?

A més tinc que comprar aquest cable:

http://www.activagps.com/_Cable-aliment ... B_1710.htm

Suposo que això m'ho instal.laran facilment a qualsevol taller.

Avatar de l’usuari
Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: Pere29 » dc. gen. 04, 2012 12:30 am

Jo tambe estic miran el garmin oregon 450, pel que a mi m´expliquen alguns dels company que enten molt mes que jo el gps porta uns mapas basics instalats i el cd que dius es per instalar per exemple el topo espanya o cualsevol altre mapa molt mes detallat, el que no acabo de entendre es aixo que dius del cable perque amb sembla que el gps va amb piles recargables i el usb per conectar a l´ordinador ja el porta, podria algu acabar d´ explicar aixo que diu del cable.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: Geroni » dc. gen. 04, 2012 8:30 am

Nomes pot ser per carregar el GPS mentre está instalat a la moto.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: Xepe71 » dc. gen. 04, 2012 9:04 am

[quote user="pere29" post="188019"]Jo tambe estic miran el garmin oregon 450, pel que a mi m´expliquen alguns dels company que enten molt mes que jo el gps porta uns mapas basics instalats i el cd que dius es per instalar per exemple el topo espanya o cualsevol altre mapa molt mes detallat, el que no acabo de entendre es aixo que dius del cable perque amb sembla que el gps va amb piles recargables i el usb per conectar a l´ordinador ja el porta, podria algu acabar d´ explicar aixo que diu del cable.[/quote]

Cert, els Garmin "de muntanya" tipus Oregon, eTrex, Dakota o GPSMAP tenen mapes mundials, però són bastant bàsics, en el sentit de que les ciutats i pobles hi són tots, però solen ser un punt (res de carrers). És a dir, que hauràs de "comprar" el mapa que t'interessi (i si no saps on "comprar-lo", m'ho dius a mi i et dono alguna adreça). El GPS va amb piles AA, i dura entre 15 i 25h, per tant no té sentit fer una instalació elèctrica, i el cable aquest no et serveix. Si de cas, porta piles de recanvi. Aquests GPs tenen grans ventatges, però també dos grans inconvenients, que són: pantalla petita i sovint poc lluminosa; i no tenen bluetooth, no indiquen direccions parlades (però si que ho poden fer visualment, amb el City Navigator).

Jo també em miraria el ZUMO 210, que té bateria (però menys que els que hem comentat fins aquí):



zumo-210-vt12017.html
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: Ricmel » dc. gen. 04, 2012 1:33 pm

Jo m'acabo de comprar el Garmin GPSmap 62 a Trekkinn per fer excursions a peu i en BTT i provaré de fer-lo servir en la moto amb el City Navigator.

Trekkinn és una botiga per internet que estan a Celrà i té molt bons preus. Deixo l'enllaç per si t'interessa i, com que ets de Platja d'Aro, pots anar-hi i t'estalvies el transport i l'espera.

http://www.trekkinn.com/montana/garmin- ... 62/10215/p
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
DavidF800GS
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dv. abr. 08, 2011 3:58 pm
Ubicació: Platja d'Aro

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: DavidF800GS » dc. gen. 04, 2012 3:01 pm

Gràcies per les respostes,

Al final he agafat OREGON 450 amb tarja SD Espanya, suport per la moto Touratech.

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: Xepe71 » dc. gen. 04, 2012 8:21 pm

[quote user="Ricmel" post="188040"]Jo m'acabo de comprar el Garmin GPSmap 62 a Trekkinn per fer excursions a peu i en BTT i provaré de fer-lo servir en la moto amb el City Navigator.

Trekkinn és una botiga per internet que estan a Celrà i té molt bons preus. Deixo l'enllaç per si t'interessa i, com que ets de Platja d'Aro, pots anar-hi i t'estalvies el transport i l'espera.

http://www.trekkinn.com/montana/garmin- ... 62/10215/p[/quote]

Ei, això està molt bé, i la pàgina està molt bé. Millors preus (lleugerament) que a Activa GPS.

En quant al GPS, què tal els mapes? Els has pogut posar sense problemes? Quins mapes has posat? És que dubtava si comprar aquest GPS o passar-me al de sobre, que té tarja microSD...
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: Ricmel » dc. gen. 04, 2012 10:10 pm

[quote user="Xepe71" post="188067"][quote user="Ricmel" post="188040"]Jo m'acabo de comprar el Garmin GPSmap 62 a Trekkinn per fer excursions a peu i en BTT i provaré de fer-lo servir en la moto amb el City Navigator.

Trekkinn és una botiga per internet que estan a Celrà i té molt bons preus. Deixo l'enllaç per si t'interessa i, com que ets de Platja d'Aro, pots anar-hi i t'estalvies el transport i l'espera.

http://www.trekkinn.com/montana/garmin- ... 62/10215/p[/quote]

Ei, això està molt bé, i la pàgina està molt bé. Millors preus (lleugerament) que a Activa GPS.

En quant al GPS, què tal els mapes? Els has pogut posar sense problemes? Quins mapes has posat? És que dubtava si comprar aquest GPS o passar-me al de sobre, que té tarja microSD...[/quote]

Encara no l'he estrenat... m'espero que me'l portin els Reis.

Ja t'ho comentaré quan hi posi mapes.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Jon_Garfio
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: Jon_Garfio » dv. gen. 20, 2012 11:02 am

Con el oregon iras bien para todo, quizas algo pequeña la pantalla para moto pero te arreglas.
Con con el gpsmap 62s llevo city navigator europe, topo España y topo Pirineos. En funcion de si lo usas para montaña, bici o moto vas cambiando de mapa y de perfil (muy importante).

Por cierto, con lo que duran las pilas, yo no le he puesto alimentacion externa.
Jon_Garfio l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 20, 2012 11:03 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: Xepe71 » dv. gen. 20, 2012 2:07 pm

[quote user="Jon_Garfio" post="189730"]Con el oregon iras bien para todo, quizas algo pequeña la pantalla para moto pero te arreglas.
Con con el gpsmap 62s llevo city navigator europe, topo España y topo Pirineos. En funcion de si lo usas para montaña, bici o moto vas cambiando de mapa y de perfil (muy importante).

Por cierto, con lo que duran las pilas, yo no le he puesto alimentacion externa.[/quote]

Me acabo de comprar un 62s, y tengo el topohispania y el city navigator 2012... puedo poner uno en la SD y el otro en la memoria interna y que, según el perfil me elija uno o otro?
Imatge
Les motos no perden oli, marquen territori...

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: Ricmel » dv. gen. 20, 2012 5:48 pm

Al final m'he quedat el GPSmap 62s per la possibilitat de tenir la targeta de memòria.

Jo l'he carregat amb un topogràfic a la memòria de l'aparell i el City Navigator a la targeta i vaig canviant en funció de si faig muntanya (en BTT o a peu) o carretera.

El City Navigator m'ha sorprès agradablement de tan bé com va per les carreteres.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Jon_Garfio
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Re: QUIN Gps COMPRAR?

Entrada Autor: Jon_Garfio » dv. gen. 20, 2012 6:34 pm

Así es. Puedes meter tres mapas y alternar entre ellos siempre que les cambies el nombre a dos de ellos por "gmapprom" y "gmapsup2" (en el tercero, mantienes el original, "gmapsupp"). En realidad, al menos en lo que a Garmin Mobile XT respecta, puedes tener hasta un cuarto, el mapa mundi "gmapbmap" que es útil para localizar los mapas cuando no hay posicionamiento del GPS sobre ellos. Para cambiar de uno a otro: herramientas > gestionar mis datos ("manage my data") > mapas ("map sets") > MapSource. Sl2

Yo tengo en el Gpsmap 62s en su memoria en de piris y en la SD de 3gb city navigator 2012.30 y topohispania.

Respon

Torna a “El Racó del GPS”