Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 09, 2012 5:52 pm

benvolguts amics i amigues,una temporada mes començem amb les excursions Mototuristiques,excursions organitzades no precisament per anar amb autocar,per anar amb guia,aixo si,pero sense sortejos ni regals de pernils ni oli que en contrapartida ens fan escoltar lo bo de las mantas termicas i els sofas amb massatges i tantes altres coses.........o sigui que lo unic que podrem comprar seran km's de bona ruta i companyia de bons amics.
per lo tant,despres d'aquest proleg em dirigeixo al respectable,per dir, que si algu,surt, pasa o el que sigui per el Bages,estaria molt content d'anar acompanyat.
AAAAAAMMMMBBBB IIIIILUSIOO ;) ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. gen. 09, 2012 7:29 pm

Aquest cop no cal quedar a Portbou :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 09, 2012 10:06 pm

[quote user="STELVIO 00" post="188374"]Aquest cop no cal quedar a Portbou :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

no ho he dit per no embolicar,deu ser que encara em dura l'esperit de Nadal,jajajjajajajajaja,ara que a Salelles ......
Imatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Vini » dl. gen. 09, 2012 11:37 pm

Podria ser,jo no descarto anar al punt de sortida juns.Ara,per concretar hora de sortida i ruta,...........nose d'entrada,jo ja tenia la meva planificaciò,perque jo no vaig amb GPS.
Expose-ho que voleu fer i com,i si ens posem d'acort (tots,no sé cuans serem).Millor anar en grupet.
Jo la meva ruta es: Manresa-(C-25)fins a Viloví d'Onyar-N-II fins a Figueres. Hora de sortida (Jo,si anava sol,volia sortir a les 7'30 H. puntual) i anar una mica per feina.
No se..............que totom digui la seva,a veure si de totes,en fem una.
Jo ja me "mollat",ara..........espero :D
Salutacions.
Vini
.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 10, 2012 1:14 am

Holaaa,

[quote user="Kpeps" post="188356"]benvolguts amics i amigues,una temporada mes començem amb les excursions Mototuristiques,excursions organitzades no precisament per anar amb autocar,per anar amb guia,aixo si,pero sense sortejos ni regals de pernils ni oli que en contrapartida ens fan escoltar lo bo de las mantas termicas i els sofas amb massatges i tantes altres coses.........o sigui que lo unic que podrem comprar seran km's de bona ruta i companyia de bons amics.
per lo tant,despres d'aquest proleg em dirigeixo al respectable,per dir, que si algu,surt, pasa o el que sigui per el Bages,estaria molt content d'anar acompanyat.
AAAAAAMMMMBBBB IIIIILUSIOO ;) ;) ;)[/quote]

Renoi, amb tots aquests preambuls, no vindre per que m'agafa bastant allunyat de la meva ruta, però me'n fas venir ganes!!!


;) ;)
Sort,

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 10, 2012 9:42 am

[quote user="Vini" post="188420"]Podria ser,jo no descarto anar al punt de sortida juns.Ara,per concretar hora de sortida i ruta,...........nose d'entrada,jo ja tenia la meva planificaciò,perque jo no vaig amb GPS.
Expose-ho que voleu fer i com,i si ens posem d'acort (tots,no sé cuans serem).Millor anar en grupet.
Jo la meva ruta es: Manresa-(C-25)fins a Viloví d'Onyar-N-II fins a Figueres. Hora de sortida (Jo,si anava sol,volia sortir a les 7'30 H. puntual) i anar una mica per feina.
No se..............que totom digui la seva,a veure si de totes,en fem una.
Jo ja me "mollat",ara..........espero :D
Salutacions.
Vini[/quote]

hola company,precisament es la ruta que pensava fer,si no et sembla malament,enlloc de sortir a 2/4 de 8 que ho veig un pel just (ja saps que soc novell) tenia pensat sortir a las 7,per anar mes tranquil,l'eix transversal no m'inspira confiança en l'estat que esta i en aquesta hora del mati es millor anar fent,ja direu que us sembla ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Vini » dt. gen. 10, 2012 11:01 am

[quote user="Kpeps" post="188482"][quote user="Vini" post="188420"]Podria ser,jo no descarto anar al punt de sortida juns.Ara,per concretar hora de sortida i ruta,...........nose d'entrada,jo ja tenia la meva planificaciò,perque jo no vaig amb GPS.
Expose-ho que voleu fer i com,i si ens posem d'acort (tots,no sé cuans serem).Millor anar en grupet.
Jo la meva ruta es: Manresa-(C-25)fins a Viloví d'Onyar-N-II fins a Figueres. Hora de sortida (Jo,si anava sol,volia sortir a les 7'30 H. puntual) i anar una mica per feina.
No se..............que totom digui la seva,a veure si de totes,en fem una.
Jo ja me "mollat",ara..........espero :D
Salutacions.
Vini[/quote]

hola company,precisament es la ruta que pensava fer,si no et sembla malament,enlloc de sortir a 2/4 de 8 que ho veig un pel just (ja saps que soc novell) tenia pensat sortir a las 7,per anar mes tranquil,l'eix transversal no m'inspira confiança en l'estat que esta i en aquesta hora del mati es millor anar fent,ja direu que us sembla ;) ;)[/quote]
D'acort Josep,ja m'esta bè a las 7 H. a.m..Ara.......... ont quedem?.Jo pensaba en la betzinera de la sortida de Manresa anant cap a Sant Joan avanç d'agafar l'eix (sota la barriada de Miralpeix).¿Saps on vull dir?. Si vols quedar en un altre lloc(no se on vius),que et quedi mes aprop,ja ho diras.
O.K.

Aux revoire,Monsieur Josep
Vini :D
PD:No se el Emil,que pensa fer(no se si s'apuntara algú mes)

Avatar de l’usuari
Guixmo
Presentats
Entrades: 398
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 7:41 pm
Ubicació: Osona

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Guixmo » dt. gen. 10, 2012 11:39 am

Pep sort en tens que no vinc, ji ji ji ...... sort en tens que estaré a Vall de Núria :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 10, 2012 12:31 pm

[quote user="Vini" post="188490"][quote user="Kpeps" post="188482"][quote user="Vini" post="188420"]Podria ser,jo no descarto anar al punt de sortida juns.Ara,per concretar hora de sortida i ruta,...........nose d'entrada,jo ja tenia la meva planificaciò,perque jo no vaig amb GPS.
Expose-ho que voleu fer i com,i si ens posem d'acort (tots,no sé cuans serem).Millor anar en grupet.
Jo la meva ruta es: Manresa-(C-25)fins a Viloví d'Onyar-N-II fins a Figueres. Hora de sortida (Jo,si anava sol,volia sortir a les 7'30 H. puntual) i anar una mica per feina.
No se..............que totom digui la seva,a veure si de totes,en fem una.
Jo ja me "mollat",ara..........espero :D
Salutacions.
Vini[/quote]

hola company,precisament es la ruta que pensava fer,si no et sembla malament,enlloc de sortir a 2/4 de 8 que ho veig un pel just (ja saps que soc novell) tenia pensat sortir a las 7,per anar mes tranquil,l'eix transversal no m'inspira confiança en l'estat que esta i en aquesta hora del mati es millor anar fent,ja direu que us sembla ;) ;)[/quote]
D'acort Josep,ja m'esta bè a las 7 H. a.m..Ara.......... ont quedem?.Jo pensaba en la betzinera de la sortida de Manresa anant cap a Sant Joan avanç d'agafar l'eix (sota la barriada de Miralpeix).¿Saps on vull dir?. Si vols quedar en un altre lloc(no se on vius),que et quedi mes aprop,ja ho diras.
O.K.

Aux revoire,Monsieur Josep
Vini :D
PD:No se el Emil,que pensa fer(no se si s'apuntara algú mes)[/quote]


et refereixes a la PetroCat,venint del cuartel de la GG.CC i abans d'arrivar a la rotonda suposso,ja em va be,nomes em desvio 1 minut ;) dons diumenge 22 alla a les 7,salut.
Imatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Vini » dt. gen. 10, 2012 1:08 pm

[quote user="Kpeps" post="188497"][quote user="Vini" post="188490"][quote user="Kpeps" post="188482"][quote user="Vini" post="188420"]Podria ser,jo no descarto anar al punt de sortida juns.Ara,per concretar hora de sortida i ruta,...........nose d'entrada,jo ja tenia la meva planificaciò,perque jo no vaig amb GPS.
Expose-ho que voleu fer i com,i si ens posem d'acort (tots,no sé cuans serem).Millor anar en grupet.
Jo la meva ruta es: Manresa-(C-25)fins a Viloví d'Onyar-N-II fins a Figueres. Hora de sortida (Jo,si anava sol,volia sortir a les 7'30 H. puntual) i anar una mica per feina.
No se..............que totom digui la seva,a veure si de totes,en fem una.
Jo ja me "mollat",ara..........espero :D
Salutacions.
Vini[/quote]

hola company,precisament es la ruta que pensava fer,si no et sembla malament,enlloc de sortir a 2/4 de 8 que ho veig un pel just (ja saps que soc novell) tenia pensat sortir a las 7,per anar mes tranquil,l'eix transversal no m'inspira confiança en l'estat que esta i en aquesta hora del mati es millor anar fent,ja direu que us sembla ;) ;)[/quote]
D'acort Josep,ja m'esta bè a las 7 H. a.m..Ara.......... ont quedem?.Jo pensaba en la betzinera de la sortida de Manresa anant cap a Sant Joan avanç d'agafar l'eix (sota la barriada de Miralpeix).¿Saps on vull dir?. Si vols quedar en un altre lloc(no se on vius),que et quedi mes aprop,ja ho diras.
O.K.

Aux revoire,Monsieur Josep
Vini :D
PD:No se el Emil,que pensa fer(no se si s'apuntara algú mes)[/quote]


et refereixes a la PetroCat,venint del cuartel de la GG.CC i abans d'arrivar a la rotonda suposso,ja em va be,nomes em desvio 1 minut ;) dons diumenge 22 alla a les 7,salut.[/quote]
O.K.
Fet.
Es correcte,no m'enrrecordava del nom de la betzinera
salut
.

Avatar de l’usuari
Emil
Presentats
Entrades: 220
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 10:35 pm
Ubicació: manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Emil » dt. gen. 10, 2012 10:45 pm

per els del bages, sr, josep i vini, espereume que vindrem amb vosaltres sere puntual i crec que vindra blai trifasic, , fins a les hores salutacions

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 10, 2012 11:00 pm

fantastic,a la benzinera a las 7,fins alhesores,a mes serem menys fred pasarem ;) ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Jdev
Presentats
Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 22, 2011 9:25 am
Ubicació: Vic

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Jdev » dt. gen. 10, 2012 11:06 pm

Si em permeteu un suggeriment.. Veig que voleu fer l’eix fins a Girona i pujar cap a Figueres. Teniu l’opció des de Vic d’agafar la carretera cap a Olot per el tunels de Bracons i directes a Figueres!!

Que tingueu bona ruta. VVV’ss

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 10, 2012 11:13 pm

[quote user="Jdev" post="188623"]Si em permeteu un suggeriment.. Veig que voleu fer l’eix fins a Girona i pujar cap a Figueres. Teniu l’opció des de Vic d’agafar la carretera cap a Olot per el tunels de Bracons i directes a Figueres!!

Que tingueu bona ruta. VVV’ss[/quote]

es un altre opcio,gracies per el suggeriment ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Carles » dc. gen. 11, 2012 8:35 am

[quote user="Jdev" post="188623"]Si em permeteu un suggeriment.. Veig que voleu fer l’eix fins a Girona i pujar cap a Figueres. Teniu l’opció des de Vic d’agafar la carretera cap a Olot per el tunels de Bracons i directes a Figueres!![/quote]

Bones!!!

La veritat és que si... per evitar l'eix i "plantar-se" a terres gironines és la millor opció ara mateix pels que venim del centre-sud... i a més, amb la nova carretera Igualada-Manresa t'estalvies àrea metropolitana!

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
CarlesOsonaGS
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
Ubicació: Centelles (Osona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: CarlesOsonaGS » dc. gen. 11, 2012 8:45 am

L'eix desde Manresa fins a Girona está en obres i la gran majoria del cami es amb línea continua groga. Si trobes camions (que en hi han) vas molt a poc a poc i es molt molt pesat (per mi). Obviament pots adelantar encara que hi hagi la continua perque hi ha trosos amb visibilitat, pero... A mes sol estar bruta de terra de les obres.

Jo desde Vic, si tinc que anar a Figueres agafo Bracons, Olot i Figueres. A Olot has de pasar per el poble, pero perds 10/15 min.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 11, 2012 7:29 pm

[quote user="Kpeps" post="188410"][quote user="STELVIO 00" post="188374"]Aquest cop no cal quedar a Portbou :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

no ho he dit per no embolicar,deu ser que encara em dura l'esperit de Nadal,jajajjajajajajaja,ara que a Salelles ......[/quote]

Os esperem a Port Bou ........ quant començeu a sortir.... flaireu abans d´agafar la moto i penseu.......

La Mar i l´Eva estan a Port Bou prenent.......Imatge...
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 11, 2012 7:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Vini » dj. gen. 12, 2012 11:37 pm

Bones.La ruta per els tunels de Bracons,la trovo correcte,PERO (el Vini que está ficat en el tema de "Metodos y Tiempos"),tinc un petit dilema: Si.Manresa a Vic,tinc que anar per la C-25.¿Surt a compte el desviar-se direcciò Nort,per despres girar al Est(Olot al mitg)?.Ho sortin de Vic ja marxar amb la direcciò Norest,Nort,fins a Viloví d'Onyar(malgrat posibles camions) i a la rotonda agafar la N-II fins a la rotonda de Figueres (entrant a Figueres estas en un (no res) al Carrefour).
Jo m'agrada dir-ho,per saber l'opiniò de la gent(tota),pero mes la implicada.Espero saber l'opiniò de tots avanç,no m'agradan les decicions d'última hora.
Diem tots la nostra,a veure si en fem una,avanç d'arrivar al dia "D"i la hora "H".
Salutacions per totom. :D
.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dj. gen. 12, 2012 11:47 pm

[quote user="Vini" post="188868"]Bones.La ruta per els tunels de Bracons,la trovo correcte,PERO (el Vini que está ficat en el tema de "Metodos y Tiempos"),tinc un petit dilema: Si.Manresa a Vic,tinc que anar per la C-25.¿Surt a compte el desviar-se direcciò Nort,per despres girar al Est(Olot al mitg)?.Ho sortin de Vic ja marxar amb la direcciò Norest,Nort,fins a Viloví d'Onyar(malgrat posibles camions) i a la rotonda agafar la N-II fins a la rotonda de Figueres (entrant a Figueres estas en un (no res) al Carrefour).
Jo m'agrada dir-ho,per saber l'opiniò de la gent(tota),pero mes la implicada.Espero saber l'opiniò de tots avanç,no m'agradan les decicions d'última hora.
Diem tots la nostra,a veure si en fem una,avanç d'arrivar al dia "D"i la hora "H".
Salutacions per totom. :D[/quote]

estimat senyor Vini,potser si que tenen rao que es mes rapid o mes directe,jo no ho he fet mai,potser estaria be provar-ho,pero com vas ser el que vas dir per on aniriem i jo et vaig dir ''donde vayas tu,ire yo'' el que decideixis sera el correcte,a les 7 per on tinguis decidit ja m'anira be,jo els tunels aquests no se ni on son,encara que en Cabirol m'ha dit que per els dits tunels desde Vic en una hora has fet . ;) ;)
Imatge

CarToni
Presentats
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
Ubicació: Roda de Ter

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: CarToni » dv. gen. 13, 2012 8:16 pm

Com a Osonenc,donc tota la raò a Jdev...estic segur que ès la millor opciò pels. que veniu
del cantò de Barcelona o Manresa.
Fins i tot,si tothom estiguès d`acord,ens podrìem trobar els d`Osona amb tots els altres i baixar
cap a Figueres junts.
Cabirol,que et sembla? :D

Respon

Torna a “2012”