01 - Sortida Empordà #74 + FOTOS

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Joavel » dv. gen. 20, 2012 7:22 pm

Algu em pot ajudar ???

M'he baixat els aixius del recorregut ,de la sortida mensual que fereu dema (per a la col-lecciò jejejejeje.) i en cap dels dos formats em dona el recorregut de la imatge que figura en el primer post.
M'explico, en un cas la ruta nomes va de Figueres a Cerbere i en l'altra de Cerbere torna enrera i fa un bucle molt raro per Banyoles...

Els obro amb el Tyre.

Grácies !!!

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Eva » dv. gen. 20, 2012 9:31 pm

[quote user="floreta" post="189656"]Divendres,
Dissabte
Diumenge :flor :flor

Només quedan 3 díes .......[/quote]

Manquen 2 díes

Dissabte

Diumenge


Fara bon dia, tindrem sol..... bueno... els que veniu de lluny.... abrigueu-vos bé i sobretot abans de sortir preneu algo ben calent...... si cal..... agafeu l´esterilla electrica i l´endollem al bar perque entreu en calor.....


Vinga.... que desde Octubre que no estic en una sortida mensual i ja tinc ganes de saludar-vos....la Mar ni s´en enrecorda de la darrera vegada que va venir......
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 20, 2012 9:32 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Eva » ds. gen. 21, 2012 6:49 am

[quote user="Mareta" post="189784"][quote user="floreta" post="189656"]Divendres,
Dissabte
Diumenge :flor :flor

Només quedan 3 díes .......[/quote]

Manquen 2 díes

Dissabte

Diumenge


Fara bon dia, tindrem sol..... bueno... els que veniu de lluny.... abrigueu-vos bé i sobretot abans de sortir preneu algo ben calent...... si cal..... agafeu l´esterilla electrica i l´endollem al bar perque entreu en calor.....


Vinga.... que desde Octubre que no estic en una sortida mensual i ja tinc ganes de saludar-vos....la Mar ni s´en enrecorda de la darrera vegada que va venir......[/quote]

Falten 24 hores..... estem en capilla :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Albert » ds. gen. 21, 2012 8:01 am

Holaaa,

[quote user="Joavel" post="189773"]Algu em pot ajudar ???

M'he baixat els aixius del recorregut ,de la sortida mensual que fereu dema (per a la col-lecciò jejejejeje.) i en cap dels dos formats em dona el recorregut de la imatge que figura en el primer post.
M'explico, en un cas la ruta nomes va de Figueres a Cerbere i en l'altra de Cerbere torna enrera i fa un bucle molt raro per Banyoles...

Els obro amb el Tyre.

Grácies !!![/quote]

Tan Google, Tom-Tom i Michelin utilitzen la base cartogràfica digital de Tele Atlas, però sembla que en diferents versions o estats d’actualització.

La carretera del Coll de Banyuls fins a Espolla no apareix en la cartografia de Google (per tan el Tyre no ens planificarà mai aquesta ruta), tampoc a la Via Michelin, però si que hi es al mapa d’Europa de Tom-Tom (al menys en la versió que jo tinc instal•lada), si be no la uneix amb la carretera que hi arriba des de França. Per tant tampoc en fa la ruta correcte.

La carretera que va des del km. 5,5 de la GI-602 fins a Cantallops tampoc hi es a Google Maps, però si que hi es al meva versió del mapa de Tom-Tom. Per tant, tot i que el Tyre no et faci correctament aquest tros de ruta, una vegada ho passis al Tom-Tom en quedarà correctament.

No tinc la cartografia de Garmin, per tant desconec el que hi ha o el que hi pot mancar.

Aquí teniu 4 links a Google Maps per si us hi voleu entretenir. El primer de Figueres al Coll de Banyuls, el segon des de Espolla fins al Km. 5.5 de la GI-602, el tercer des de Cantallops a Porqueres, i el quart tot junt, que ja veureu que surt una ruta totalment esgarrada.

Primera part

Segona part

Tercera part

Tot junt


:| :???:
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Albert » ds. gen. 21, 2012 8:10 am

Holaaa,

[quote user="Fjodor" post="189590"]Val! igual diumenge encara podria mirar de fer un raticulín... per fer un tros amb vosaltres... a veure si ho puc manegar... encara que sense dinar, per no crear problems.

Salut[/quote]

Holaaa,

Ja estem d’acord amb el Restaurant que podríem ser 1 mes o menys. Els hi hem de concretar el mateix diumenge a primera hora. Tu mateix.

També ens acompanyaran el Piris, l’Antonio, el Jordi i la Carme.

Merci.


:cool: :cool:
Sort,

Avatar de l’usuari
Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Jeppy » ds. gen. 21, 2012 9:15 am

Eiiii, espereu-nos!!!!!!
La Rosa Mª. I jo venim!!!., Així que si ens podeu apuntar..... :ban
Sentim haver esperat fins el darrer moment, però no sabíem si podríem venir i, per desapuntar-nos no hem volgut inscriure abans. Com que veig que el restaurant accepta mes gent, ens quedem a dinar (si hi hagués algun problema, ens en fariem el càrrec, eh?).
Res, gent.. que esperem veure-vos per les nostres terres. Fins demà!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Albert » ds. gen. 21, 2012 9:26 am

Holaaa,

[quote user="JEPPY" post="189817"]Eiiii, espereu-nos!!!!!!
La Rosa Mª. I jo venim!!!., Així que si ens podeu apuntar..... :ban
Sentim haver esperat fins el darrer moment, però no sabíem si podríem venir i, per desapuntar-nos no hem volgut inscriure abans. Com que veig que el restaurant accepta mes gent, ens quedem a dinar (si hi hagués algun problema, ens en fariem el càrrec, eh?).
Res, gent.. que esperem veure-vos per les nostres terres. Fins demà!!![/quote]

M’alegra que podeu venir, quant de temps sense veure-us!!!

No crec pas que el Restaurant ens posi cap problema, per això us apunto, però per properes ocasions, i per a tots, si tens dubtes millos ho dius i et posem com a provisional, llavors sempre quedem mes seriosos davant del Restaurant, no et sembla?

Fins diumenge!!

:razz: ;)
Sort,

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Ricmel » ds. gen. 21, 2012 10:05 am

Companys, m'agradaria acompanyar-vos només a la ruta, si no hi ha inconvenient.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Albert » ds. gen. 21, 2012 10:15 am

Holaaaa,

[quote user="Ricmel" post="189823"]Companys, m'agradaria acompanyar-vos només a la ruta, si no hi ha inconvenient.[/quote]

Cap problema, tot al contrari. T'esperem!!

Fins demà.

:razz: :razz:
Sort,

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. gen. 21, 2012 5:32 pm

Finalment vindré sense Stelvia ;) , está "averiada" , i jo, tot i que no estic del tot catolic, no em vull perdre el Coll de Banyuls..................................................... i la vostra companyia, es clar :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Albert G » ds. gen. 21, 2012 6:02 pm

Si soc a temps .......un mes que s’apunta, nomes ruta, fins dema!!!!!
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Ra-mon » ds. gen. 21, 2012 6:45 pm

Jo també, si no us fa res vindré a fer la ruta (sense dinar) però no sé si la podré acabar, haig de ser d'hora a casa.

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Frank » ds. gen. 21, 2012 7:01 pm

Uiuiuiiii..... que tard anem...
Tinc moltes ganes de veure-us, així que....
jo, també vindré a la ruta; no al dinar.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: CMB » ds. gen. 21, 2012 7:24 pm

[quote user="Albert" post="189806"]Holaaa,

[quote user="Joavel" post="189773"]Algu em pot ajudar ???

M'he baixat els aixius del recorregut ,de la sortida mensual que fereu dema (per a la col-lecciò jejejejeje.) i en cap dels dos formats em dona el recorregut de la imatge que figura en el primer post.
M'explico, en un cas la ruta nomes va de Figueres a Cerbere i en l'altra de Cerbere torna enrera i fa un bucle molt raro per Banyoles...

Els obro amb el Tyre.

Grácies !!![/quote]

Tan Google, Tom-Tom i Michelin utilitzen la base cartogràfica digital de Tele Atlas, però sembla que en diferents versions o estats d’actualització.

La carretera del Coll de Banyuls fins a Espolla no apareix en la cartografia de Google (per tan el Tyre no ens planificarà mai aquesta ruta), tampoc a la Via Michelin, però si que hi es al mapa d’Europa de Tom-Tom (al menys en la versió que jo tinc instal•lada), si be no la uneix amb la carretera que hi arriba des de França. Per tant tampoc en fa la ruta correcte.

La carretera que va des del km. 5,5 de la GI-602 fins a Cantallops tampoc hi es a Google Maps, però si que hi es al meva versió del mapa de Tom-Tom. Per tant, tot i que el Tyre no et faci correctament aquest tros de ruta, una vegada ho passis al Tom-Tom en quedarà correctament.

No tinc la cartografia de Garmin, per tant desconec el que hi ha o el que hi pot mancar.

Aquí teniu 4 links a Google Maps per si us hi voleu entretenir. El primer de Figueres al Coll de Banyuls, el segon des de Espolla fins al Km. 5.5 de la GI-602, el tercer des de Cantallops a Porqueres, i el quart tot junt, que ja veureu que surt una ruta totalment esgarrada.

Primera part

Segona part

Tercera part

Tot junt


:| :???:[/quote]

Hola

Al coll de Banyuls hi ha un tall en la ruta de google i dels mapes dels gps, s'ha de fer fora pista per que ho faci correctament!

Carles

Avatar de l’usuari
Blue fz6
Presentats
Entrades: 52
Membre des de: ds. juny 07, 2008 9:40 pm
Ubicació: Bescanó

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Blue fz6 » ds. gen. 21, 2012 7:44 pm

¿Va be que vingui un´altre componen del komando gironins, només a la ruta? Es tracte del company Ledman. Condueix una versys. Ja direu. Vsssss
Blue fz6 l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 21, 2012 7:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Terminator Kilométrico

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Ra-mon » ds. gen. 21, 2012 7:55 pm

[quote user="CMB" post="189875"][quote user="Albert" post="189806"]Holaaa,

[quote user="Joavel" post="189773"]Algu em pot ajudar ???

M'he baixat els aixius del recorregut ,de la sortida mensual que fereu dema (per a la col-lecciò jejejejeje.) i en cap dels dos formats em dona el recorregut de la imatge que figura en el primer post.
M'explico, en un cas la ruta nomes va de Figueres a Cerbere i en l'altra de Cerbere torna enrera i fa un bucle molt raro per Banyoles...

Els obro amb el Tyre.

Grácies !!![/quote]

Tan Google, Tom-Tom i Michelin utilitzen la base cartogràfica digital de Tele Atlas, però sembla que en diferents versions o estats d’actualització.

La carretera del Coll de Banyuls fins a Espolla no apareix en la cartografia de Google (per tan el Tyre no ens planificarà mai aquesta ruta), tampoc a la Via Michelin, però si que hi es al mapa d’Europa de Tom-Tom (al menys en la versió que jo tinc instal•lada), si be no la uneix amb la carretera que hi arriba des de França. Per tant tampoc en fa la ruta correcte.

La carretera que va des del km. 5,5 de la GI-602 fins a Cantallops tampoc hi es a Google Maps, però si que hi es al meva versió del mapa de Tom-Tom. Per tant, tot i que el Tyre no et faci correctament aquest tros de ruta, una vegada ho passis al Tom-Tom en quedarà correctament.

No tinc la cartografia de Garmin, per tant desconec el que hi ha o el que hi pot mancar.

Aquí teniu 4 links a Google Maps per si us hi voleu entretenir. El primer de Figueres al Coll de Banyuls, el segon des de Espolla fins al Km. 5.5 de la GI-602, el tercer des de Cantallops a Porqueres, i el quart tot junt, que ja veureu que surt una ruta totalment esgarrada.

Primera part

Segona part

Tercera part

Tot junt


:| :???:[/quote]

Hola

Al coll de Banyuls hi ha un tall en la ruta de google i dels mapes dels gps, s'ha de fer fora pista per que ho faci correctament!

Carles[/quote]

Jo m'acabo de descarregar el GPX, l'he guardat al meu gps i em dibuixa bé el track ;)

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Fjodor » ds. gen. 21, 2012 8:01 pm

PASSE-HO BÉ, GENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :smile:

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Dodo » ds. gen. 21, 2012 8:09 pm

Ja us vaig dir que els que tenim Garmin cap problema i els de Tom Tom vaig fer servir un traductor.
De totes maneres si veniu a la ruta ja sabeu que amb Mototurisme no us podeu perdre!!!!!!!!!! :smile: :smile: la bona organitzaciò d'aquest grup no ho permet!!!!! ;) ;) ;)
I si no la feu i teniu ganes de guardar-la per un altre dia, poseu-vos en contacte amb algú que tingui Tom Tom i la faci demà i que us la passi.
Sento no haber poder traduit bé els tracs a Itn, la informàtica no és el meu fort, espero que la propera vegada em surti millor.
Salut i fins demà.

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Albert » ds. gen. 21, 2012 8:17 pm

Holaaa,

Per no respondre de un en un....

No hi ha cap problema per a que vingueu a fer la ruta tots vosaltres. Es d'agrair que ho digueu, doncs així ja us esperem al punt de trobada, però per venir a fer la ruta no hi termini, com aquell qui diu.

Apa doncs, us espero a tots demà de bon matí.

Merci.

:razz: :cool:
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida Empordà

Entrada Autor: Albert » ds. gen. 21, 2012 8:29 pm

Hola altra vegada...

[quote user="Albert" post="189895"]Holaaa,

Per no respondre de un en un....

No hi ha cap problema per a que vingueu a fer la ruta tots vosaltres. Es d'agrair que ho digueu, doncs així ja us esperem al punt de trobada, però per venir a fer la ruta no hi termini, com aquell qui diu.

Apa doncs, us espero a tots demà de bon matí.

Merci.

:razz: :cool:[/quote]

Tampoc actualitzaré la llista avui, que tinc massa feina!!!

Però us espero igualment.

:???: ;)
Sort,

Respon

Torna a “2012”