BMW Navigator III

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

BMW Navigator III

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 24, 2012 12:15 pm

hola companys.
m'han deixat un BMW Navigator 3,l'endotllo al ordinador i no fa res,no se si aixo es normal,suposso que la bateria es interna i carrega quan esta instalat a la moto,abans de comprar els suports si algu en te un de montat per poder provar si va li agrairia.
si ho soluciono abans ja aviso.gracies per l'ajut
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 24, 2012 12:16 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Geroni » dt. gen. 24, 2012 12:53 pm

No n' he vist cap,pero primer que tot,posa.l a carregar al meins dues hores abans d' endollar.lo al PC
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Albert_KTM » dt. gen. 24, 2012 3:16 pm

Tinc entès que és el Garmin 660 amb una altra caixa.

Si l'endolles al PC, s'hauria de carregar via USB i hauries de veure la/es unitat/s de disc al "Meu Pc" :eyes

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 24, 2012 4:35 pm

[quote user="Geroni" post="190126"]No n' he vist cap,pero primer que tot,posa.l a carregar al meins dues hores abans d' endollar.lo al PC[/quote]

pasa que la unica entrada que te es un USB d'els petits i no se com puc carregar-lo,perque el poso al ordinador com la blackberry pero aixo no fa res.

[quote user="Albert_KTM" post="190140"]Tinc entès que és el Garmin 660 amb una altra caixa.

Si l'endolles al PC, s'hauria de carregar via USB i hauries de veure la/es unitat/s de disc al "Meu Pc" :eyes[/quote]

ja ho he fet.l'endolles i no fa res,el PC no el veu potser esta espatllat i per aixo demano si algu en te un de instalat per probar.
Imatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Geroni » dt. gen. 24, 2012 5:17 pm

Potser que estigui descarregat del tot.Deixal.hi un temps a veure si reacciona.
No hi ha cap manera de fer.li un reset?.Mirat el manual del aparell per el google.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Pasqual » dt. gen. 24, 2012 7:25 pm

Potser què sigui el cable?

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Kpeps » dt. gen. 24, 2012 8:06 pm

[quote user="Geroni" post="190158"]Potser que estigui descarregat del tot.Deixal.hi un temps a veure si reacciona.
No hi ha cap manera de fer.li un reset?.Mirat el manual del aparell per el google.[/quote]

ara el torno a endollar i el deixo tota la nit,mirare el manual que m'el ha enviat en Coes a veure si diu res,millor que reaccioni perque si no el que reaccionara soc jo,amb lo gros i formos que es i la gracias que em va fer quan el vaig veure :roll: :???: :roll: :???:

[quote user="Pasqual" post="190171"]Potser què sigui el cable?[/quote]

no,el cable no pot ser perque es el mateix que el que descarrego las fotos i l'acavo d'utilitzar :roll: :roll:

com diu aquell ''mañana veremos''
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 24, 2012 8:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: SisoRT » dt. gen. 24, 2012 10:03 pm

[quote user="Kpeps" post="190182"]no,el cable no pot ser perque es el mateix que el que descarrego las fotos i l'acavo d'utilitzar :roll: :roll:

com diu aquell ''mañana veremos''[/quote]

Kraso error amigo Kpeps. ejejeje Prova-ho amb el cable original. Si és això me deus una cervesa, sinó te la dec jo :D

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 25, 2012 3:01 pm

[quote user="SisoRT" post="190230"]
Kraso error amigo Kpeps. ejejeje Prova-ho amb el cable original. Si és això me deus una cervesa, sinó te la dec jo :D[/quote]

tota la nit endollat i res,ja pot ser aixo ja,pero no el tinc el cable original :???: de moment la cervesa en stand-by ;)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 25, 2012 3:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: CMB » dc. gen. 25, 2012 3:46 pm

[quote user="Albert_KTM" post="190140"]Tinc entès que és el Garmin 660 amb una altra caixa.

Si l'endolles al PC, s'hauria de carregar via USB i hauries de veure la/es unitat/s de disc al "Meu Pc" :eyes[/quote]

El Garmin 660 és el Navigator IV, l'actual.

Podries provar amb un cable USB doble, és a dir que es conecti a dos ports del pc. Alguns dispositius antics necessitaven més corrent per funcionar.

Salut

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 07, 2012 12:14 pm

al final de tot,avui m'han trucat,te la placa base o no se que trencat :eyes per fora no es veu cap cop ni res,pero per dins .......i val mes l'ou que la gallina,en definitiva que a la bassa que va,gracies a tots ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. feb. 07, 2012 12:45 pm

Sort que t´ho havian deixat, que si ho arribas a comprar :enfadat :enfadat
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Panotxa » dt. feb. 07, 2012 7:02 pm

Kpeps!

No fa gaire temps un company me'n va deixar un per que li instal.les els mapes d'Europa.

L'aparell no te bateria interna, tant sols funciona connectat a la corrent, de casa o de la moto.

Jo també em vaig trobar amb el mateix, i la sorpresa era aquesta ...que no tenen bateria interna. :shock:

Poder si aconsegueixes el cable el puguis fer anar.

En aquesta imatge és veu el connector de corrent.

Imatge

Si finalment ho aconseguixes t'explicaré com carregar-li els mapes...que no és fa des de el MapSource sinó des de un fitxer .bat

Salut! ;)

Nota: Aquest GPS és el Garmin StreetPilot 2820 amb el logo BMW serigrafiat.

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Carles » dt. feb. 07, 2012 7:08 pm

[quote user="Panotxa" post="191476"]Kpeps!

No fa gaire temps un company me'n va deixar un per que li instal.les els mapes d'Europa.

L'aparell no te bateria interna, tant sols funciona connectat a la corrent, de casa o de la moto.

Jo també em vaig trobar amb el mateix, i la sorpresa era aquesta ...que no tenen bateria interna. :shock:

Poder si aconsegueixes el cable el puguis fer anar.

En aquesta imatge és veu el connector de corrent.

Imatge

Si finalment ho aconseguixes t'explicaré com carregar-li els mapes...que no és fa des de el MapSource sinó des de un fitxer .bat

Salut! ;)

Nota: Aquest GPS és el Garmin StreetPilot 2820 amb el logo BMW serigrafiat.[/quote]

Després et sol·liciten una classe magistral de GPS i et fas el modest dient que no en saps!!! :cool: :cool: :cool:
Imatge

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Panotxa » dt. feb. 07, 2012 7:11 pm

:oops: :oops: :oops:

Glups!

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Carles » dt. feb. 07, 2012 7:14 pm

[quote user="Panotxa" post="191482"]
:oops: :oops: :oops:

Glups!
[/quote]

Ara t'hem enganxat... ;) ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 07, 2012 8:08 pm

[quote user="Panotxa" post="191476"]Kpeps!

No fa gaire temps un company me'n va deixar un per que li instal.les els mapes d'Europa.

L'aparell no te bateria interna, tant sols funciona connectat a la corrent, de casa o de la moto.

Jo també em vaig trobar amb el mateix, i la sorpresa era aquesta ...que no tenen bateria interna. :shock:

Poder si aconsegueixes el cable el puguis fer anar.

En aquesta imatge és veu el connector de corrent.

Imatge

Si finalment ho aconseguixes t'explicaré com carregar-li els mapes...que no és fa des de el MapSource sinó des de un fitxer .bat

Salut! ;)

Nota: Aquest GPS és el Garmin StreetPilot 2820 amb el logo BMW serigrafiat.[/quote]

hola company,aquest amic teu te el cable ?? a la propera sortida que coincidim el porto i t'el deixo,si amb aquest cable es posa en marxa :enfadat :enfadat no entendre el perque m'han dit que no val la pena reparar-lo si no te res,si no es posa en marxa,el tireu directament a la bassa,si et va be aixo que dic es clar ;) ;) ja em diras i gracies.
Imatge

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Panotxa » dc. feb. 08, 2012 10:26 am

Hola Kpeps!

T'envio el meu mòbil en un missatge privat i mirem de trobar la manera de fer-me arribar el GPS.

Salut!

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: CMB » dc. feb. 08, 2012 10:43 am

Hola

Mireu aquest manual en pdf: Enllaç, pàgina 22.

El cable USB sembla ser que és un de normal. Potser baixant els drivers correctes del web: Enllaç, clar que cal estar registrat...

Si l'avaria està a dins del dispositiu físicament, potser serà dificil... A veure què hi troba en Panotxa...

Sort
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 08, 2012 10:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: BMW Navigator III

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 07, 2012 8:16 pm

be,nomes dir :bow :mestre en Panotxa :mestre :bow la resucitat,quin CRACK,el que sabe SABA i el que no...................tambe no cal dir que gracies a tots per els concells i ajuts.
Imatge

Respon

Torna a “El Racó del GPS”