Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dc. feb. 01, 2012 3:07 pm

Vini,si vols no et perdras sol.............tots dos de cami cap a Reus,podem apareixer a Castello de la Plana,i de pas inaugurem l'aeroport amb els nostres avions,jajjajajajajajajaj

[youtube]NN5AmHDTZ0M[/youtube][/quote]

p.d. aquest cop Portbou ja queda molt lluny ;) ;) ;)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 01, 2012 3:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Eva » dc. feb. 01, 2012 5:20 pm

:eyes :eyes :eyes Reus no està al costat de LLeida ????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

En cualsevol cas... per Port Bou no hi hem pas de passar ;)

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Fjodor » dc. feb. 01, 2012 5:24 pm

UPS
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 01, 2012 5:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Vini » dc. feb. 01, 2012 11:36 pm

Kpeps,si anar a Reus........... :eyes ho tinc clarisim(ara que mira que he anat a Falset un pilot(gran)de vegades,pero,....i aixo del trencant de Agroreus(T-11),n'ideia).
La ruta que m'avia pensat fer es: C-37 Sant Joan de Vilatorrada a Igualada,la C-15 fins a Vilafranca del Penedes despres N-340 fins a Tarragona i avanç d' entrar a Tarragona,agafar direcciò Reus i avanç d'entrar a Reus,agafar la T-11i despres de la sortida per anar al aeroport,anar en molt de cura per veure el cartell de Agroreus.¿Tu que et sembla?.¿T'està bè?.
Ara sobre l'hora de sortir de Manresa...........???????????.
Pd: Podriem pasar per Port Bou,per fer "boca" :D :D :D :D :D
.

Avatar de l’usuari
Reflectus
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
Ubicació: Ripollet Vallés Occ

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Reflectus » dj. feb. 02, 2012 5:39 am

Agafo les teves indicacions com si fossin meves. Vull dir que a partir de Vilafranca farem la mateixa ruta. (sortire des de Ripollet-Molins de Rei-A2 per agafar la N 340 i via Ordal arribar a Vilafranca i la resta seguiré les teves indicacions. Comentar-te que crec que es pot agafar l'autopista (de franc) per fer el tram de Tarragona a Reus. De totes formes ho preguntare.
En Google maps fins Reus dona 1h 57 min per autopista (Ripollet - Reus), i donat que la prudencia és bona (mes carregar benzina i café), prendre com 2hores i 20 min. Es a dir sortiré des de Ripollet a dos quarts de 8. Si vols que quedem a partir de Vilafranca, encantat. Per cert la mateixa ruta però sortint de Manresa (i per autopista) dona 1h 33 min.

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Vini » dj. feb. 02, 2012 10:08 am

[quote user="reflectus" post="191059"]Agafo les teves indicacions com si fossin meves. Vull dir que a partir de Vilafranca farem la mateixa ruta. (sortire des de Ripollet-Molins de Rei-A2 per agafar la N 340 i via Ordal arribar a Vilafranca i la resta seguiré les teves indicacions. Comentar-te que crec que es pot agafar l'autopista (de franc) per fer el tram de Tarragona a Reus. De totes formes ho preguntare.
En Google maps fins Reus dona 1h 57 min per autopista (Ripollet - Reus), i donat que la prudencia és bona (mes carregar benzina i café), prendre com 2hores i 20 min. Es a dir sortiré des de Ripollet a dos quarts de 8. Si vols que quedem a partir de Vilafranca, encantat. Per cert la mateixa ruta però sortint de Manresa (i per autopista) dona 1h 33 min.[/quote]
Home,si ens anem posant d'acort d'ara a la sortida(tots els que volguem anar plegats i ho deixem ben lligat,"estupendo",per un sevidor no te cap problema,pero com sempre per mi es millor un bon concens entre tots.
Salutacions.
Recalls with good grip on the road. Vini.......
and off-road
.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 02, 2012 12:31 pm

el dia que vaig anar a la KDD,tot anant per Salelles,amb tot el que han fet nou,fins a Vilafranca mi vaig plantar en 30 minuts (no va arrivar) desde Manresa,jo quedaria a les 7 a Salelles per anar tranquils,a partir d'aqui podem quedar a Vilafranca en algun indret alla on s'ajunta i agafem la Nacional anem parlant-ne ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 02, 2012 12:32 pm

[quote user="Fjodor" post="191030"]UPS[/quote]

transport internacional rapid :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Vini » dv. feb. 03, 2012 9:06 am

[quote user="Kpeps" post="191073"]el dia que vaig anar a la KDD,tot anant per Salelles,amb tot el que han fet nou,fins a Vilafranca mi vaig plantar en 30 minuts (no va arrivar) desde Manresa,jo quedaria a les 7 a Salelles per anar tranquils,a partir d'aqui podem quedar a Vilafranca en algun indret alla on s'ajunta i agafem la Nacional anem parlant-ne ;) ;)[/quote]
Kepeps.............."Faccio bene.Salelles faccio bene nelle ore di 07:00H. a.m.
..........................dovessi camminare leggero un poco più ........ e tu?
arrivederci amico e salute".
en cristià D'ACORT.
.

CarToni
Presentats
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 6:27 pm
Ubicació: Roda de Ter

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: CarToni » dg. feb. 05, 2012 9:27 am

Coll..ns amb els intelectuals... :enfadat que jo nomès
entenc el CATALÀ i una mica el castellano... :oops: :form

Avatar de l’usuari
Reflectus
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
Ubicació: Ripollet Vallés Occ

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Reflectus » dl. feb. 06, 2012 1:42 pm

[quote user="Vini" post="191168"][quote user="Kpeps" post="191073"]el dia que vaig anar a la KDD,tot anant per Salelles,amb tot el que han fet nou,fins a Vilafranca mi vaig plantar en 30 minuts (no va arrivar) desde Manresa,jo quedaria a les 7 a Salelles per anar tranquils,a partir d'aqui podem quedar a Vilafranca en algun indret alla on s'ajunta i agafem la Nacional anem parlant-ne ;) ;)[/quote]
Kepeps.............."Faccio bene.Salelles faccio bene nelle ore di 07:00H. a.m.
..........................dovessi camminare leggero un poco più ........ e tu?
arrivederci amico e salute".
en cristià D'ACORT.[/quote]
Ehhh, esto..... guau.
Dic el mateix que ja han dit... no entenc.

Em sembla bé quedar a Vilafranca. Un lloc que sigui clar i fàcil ... que els de ciutat ja sabeu ...

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 06, 2012 6:07 pm

[quote user="reflectus" post="191403"][quote user="Vini" post="191168"][quote user="Kpeps" post="191073"]el dia que vaig anar a la KDD,tot anant per Salelles,amb tot el que han fet nou,fins a Vilafranca mi vaig plantar en 30 minuts (no va arrivar) desde Manresa,jo quedaria a les 7 a Salelles per anar tranquils,a partir d'aqui podem quedar a Vilafranca en algun indret alla on s'ajunta i agafem la Nacional anem parlant-ne ;) ;)[/quote]
Kepeps.............."Faccio bene.Salelles faccio bene nelle ore di 07:00H. a.m.
..........................dovessi camminare leggero un poco più ........ e tu?
arrivederci amico e salute".
en cristià D'ACORT.[/quote]
Ehhh, esto..... guau.
Dic el mateix que ja han dit... no entenc.

Em sembla bé quedar a Vilafranca. Un lloc que sigui clar i fàcil ... que els de ciutat ja sabeu ...[/quote]

[quote user="CarToni" post="191300"]Coll..ns amb els intelectuals... :enfadat que jo nomès
entenc el CATALÀ i una mica el castellano... :oops: :form[/quote]

a las 7 a la benzinera de Salelles si no surt cap imprevist ;) ;) a Vilafranca que no si ha d'entrar,dons no se,anem pensant un punt ;)
l'any pasat per anar al punt de trobada al mateix lloc,vem quedar amb els Gearbox abans d'arrivar a Igualada i per arrivar fins alla vem fer una ruta molt maca,jo ho sento pero no recordo el cami,nomes recordo que m'ho vaig pasar de conya :mrgreen: :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Vini » dt. feb. 07, 2012 9:32 am

Bon dia,com are no s'ha de entrar a Vilafraca,el lloc de trovada,podria ser en el enllaç de la C-15 amb la N-340.Are bè la coordinaciò ab els horaris i entendrens tots molt bè .Tambe estic pensant que tambè seria un bon lloc a la sortida de Vilafranca per la N-340,ont ja la sortida per anar a l'autopista Tarrgona /Barcelona.Es avanç (uns 500 metres)del radar que ja mirant sensit Barcelona, aixo en refereixo sense sortir de la carretera,perque ens veiguem i no pasar de llarc.Horari ¡Ostres!,donç no ho se,nosaltres sortim de Salelles a les 7h. a.m. posem a 3/4 de 8 h.a.m. al lloc que acordem amb una demora fins a les 8 h.a.m..
Es un sugeriment.Are toca dir la vostra.
Salutacions :D
.

Avatar de l’usuari
Reflectus
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
Ubicació: Ripollet Vallés Occ

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Reflectus » dt. feb. 07, 2012 6:17 pm

Bé, bona tarde.
Que soc de ciutat!!!!!
A les 7 a Vilafranca..... em sembla molt d'hora.
A les 8 em sembla una hora prou prudent per tal de poder arribar a esmortzar, posar benzina....

Dir-vos que no he trobat Salelles a Google (soc de ciutat), he mirat on coincideixen la C-15 i la N 340 i (la n 340a i la c-15 coincideixen dintre de Vilafranca) ..... veig però que al costat de l'autopista tot just a l'arribada a Vilafranca potser és el punt del que parles. (la n 340 passa per sota de l'autopista i poc despres hi ha una desviació que porta a una gran rotonda). Es aquest el punt del que parles ( abans de passat per sota l'autopista o bé a la rotonda que desvia cap a l'autopista).

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 07, 2012 7:58 pm

[quote user="reflectus" post="191470"]Bé, bona tarde.
Que soc de ciutat!!!!!
A les 7 a Vilafranca..... em sembla molt d'hora.
A les 8 em sembla una hora prou prudent per tal de poder arribar a esmortzar, posar benzina....
Dir-vos que no he trobat Salelles a Google (soc de ciutat)[/quote]

mira que exisitr,existeix.......... :mrgreen: :mrgreen: :

http://www.pueblos-espana.org/cataluna/ ... /salelles/

com diu en Vini a 3/8 pasarem per Vilafranca segur,no cal que entris,quedarem una mica mes endevant d'on se junten las dues carreteras i ja esta,mirem a on que encara queden dies.
ja veig que t'estimes molt Ripollet dient tants cops que es una ciutat ;) ;) ;)
Imatge

Avatar de l’usuari
Reflectus
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
Ubicació: Ripollet Vallés Occ

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Reflectus » dt. feb. 07, 2012 9:45 pm

[quote user="Kpeps" post="191493"][quote user="reflectus" post="191470"]Bé, bona tarde.
Que soc de ciutat!!!!!
A les 7 a Vilafranca..... em sembla molt d'hora.
A les 8 em sembla una hora prou prudent per tal de poder arribar a esmortzar, posar benzina....
Dir-vos que no he trobat Salelles a Google (soc de ciutat)[/quote]

mira que exisitr,existeix.......... :mrgreen: :mrgreen: :

http://www.pueblos-espana.org/cataluna/ ... /salelles/

com diu en Vini a 3/8 pasarem per Vilafranca segur,no cal que entris,quedarem una mica mes endevant d'on se junten las dues carreteras i ja esta,mirem a on que encara queden dies.
ja veig que t'estimes molt Ripollet dient tants cops que es una ciutat ;) ;) ;)[/quote]


Ja, el que passa es que el buscava a prop de Vilafranca i.... home... una mica mes d'un pam.
Sí que m'estimo la meva ciutat. De fet si busques a moterus per la localitat n'hi han un quants que ens agrada la moto.
Va bé que sigui a 3/8 a la sortida de Vilafranca. Mes endavant parlem. Bona nit

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 07, 2012 10:23 pm

[quote user="reflectus" post="191506"][quote user="Kpeps" post="191493"][quote user="reflectus" post="191470"]Bé, bona tarde.
Que soc de ciutat!!!!!
A les 7 a Vilafranca..... em sembla molt d'hora.
A les 8 em sembla una hora prou prudent per tal de poder arribar a esmortzar, posar benzina....
Dir-vos que no he trobat Salelles a Google (soc de ciutat)[/quote]

mira que exisitr,existeix.......... :mrgreen: :mrgreen: :

http://www.pueblos-espana.org/cataluna/ ... /salelles/

com diu en Vini a 3/8 pasarem per Vilafranca segur,no cal que entris,quedarem una mica mes endevant d'on se junten las dues carreteras i ja esta,mirem a on que encara queden dies.
ja veig que t'estimes molt Ripollet dient tants cops que es una ciutat ;) ;) ;)[/quote]


Ja, el que passa es que el buscava a prop de Vilafranca i.... home... una mica mes d'un pam.
Sí que m'estimo la meva ciutat. De fet si busques a moterus per la localitat n'hi han un quants que ens agrada la moto.
Va bé que sigui a 3/8 a la sortida de Vilafranca. Mes endavant parlem. Bona nit[/quote]

he estat mirant el street view,jo crec que el millor lloc per quedar seria on s'ajunten la c-15 i la n-340,parlem ;) ;) arrivarem plegats segur......
Imatge

Avatar de l’usuari
Emil
Presentats
Entrades: 220
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 10:35 pm
Ubicació: manresa

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Emil » ds. feb. 11, 2012 11:45 pm

hola companys nosaltres tambe vindren a la sortida de Salellas a les 7, soc Emil, i trifacit tambe, fins a les hores

Avatar de l’usuari
Vini
Presentats
Entrades: 1134
Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
Ubicació: Manresa(Barcelona)

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Vini » dc. feb. 22, 2012 9:17 am

Bones..........nomes recordà que els de Selelles,que se surt de la betzinera a les 7h.a.m. NO QUE S'ARRIVA A LES 7 H. A.M. a la betzinera(si es vol posar betzina,s'arriva avanç de l'hora de marxar.
Jo respectarè l'hora de marxar+(5 minits de cortesia).Si per la meva part, no fos posible estar a l'hora de la sortida de Selelles,espero que marxe-ho,sense mes.
Va de bon "rotllo",en veiem a la sortida. :D :D :D
Vini :D
.

Avatar de l’usuari
Reflectus
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
Ubicació: Ripollet Vallés Occ

Re: Per Els Del Bages O Qui Hi Passi

Entrada Autor: Reflectus » dc. feb. 22, 2012 9:47 am

Afegint-me al teu comentari. Quedem a la intersecció n 340 amb la c 15 en Vilafranca a 07.45 (5 min de cortesia). Si no he pogut arribar marxeu que per la n 340 ens trobarem.
Fins diumenge.

Respon

Torna a “2012”