PREGUNTA ALS EXPERTS EN MOBILS I ANDROIDS

Tot relacionat amb el mon de la navegacio per GPS (mapes,dispostius,suports,..)

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

PREGUNTA ALS EXPERTS EN MOBILS I ANDROIDS

Entrada Autor: Llagasta » dl. feb. 13, 2012 12:11 pm

companys tinc un problema:

M´han regalat un Samsung Galaxy i no el puc aparellar mitjantçant el Bluetooth al zumo 660 i d´altres Garmin.
a l´hora de passar l´agenda de telefons em surt el símbol del telèfon a la pantalla pral. del zumo , però no m´hi traspassa l´agenda només surt l´advertència " no se puede completar la llamada ya que la agenda esta descargando en este momento " i així inn secula seculorum....

hi provat a treure alguns contactes del samsung ( l´hi deixat amb una vintena de contactes ) i s´hi que els passa normalment, permeten-me trucar i ser trucat...

Amb el Nokia anterior aixo no pasava.... :???:

algú pot saver que cony passa ???? :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 13, 2012 12:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: PREGUNTA ALS EXPERTS EN MOBILS I ANDROIDS

Entrada Autor: Llagasta » dt. feb. 14, 2012 5:51 pm

Ey, ja veig que el tema esta malament.... :???:
Imatge

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: PREGUNTA ALS EXPERTS EN MOBILS I ANDROIDS

Entrada Autor: Geroni » dt. feb. 14, 2012 6:00 pm

Podries probar de fer.li un reset al GPS i reiniciar el movil,a veure si encara et fá el mateix.
Una pregunta:el GPS s' enllaça i el que falla es pasar els contactes o no s' enllaça gens?
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: PREGUNTA ALS EXPERTS EN MOBILS I ANDROIDS

Entrada Autor: Llagasta » dt. feb. 14, 2012 6:19 pm

s´enllaça amb el móbil i el que passa es que triga molt a passar els contactes ( de fet alguna vegada els ha passat sencers ) pero " normalment " es queda bloquejat i al cap d´una llarga estona es queda sense haver passat l´agenda , però es pot trucar i rebre trucades, pero " desconocido "

Ja hi fet un Hard reset al zumo i he baixat una nova aplicació pel Samsung baixada de Market ( Android ) fins i tot al Zumo l´hi he entrat un parells d´arxius nous *.GCD que es a la carpeta Garmin/RemoteSW( que a on es troben els arxius de Bluetooth ) son arxius Bluetooth A2DP+HS que es el sistema operatiu del Samsung amb la seva darrera actualització 2.3.6 i que "casa " amb aquests arxius incorporats al Zumo 660.

segueix igual... hi trucat al SAT. de Garmin i m´han dit sencillament....estem treballant en arreglar alguns problemes de conectivitat bluetooth en algunes marques de mòbils, haurà d´esperar a una nova actualització :roll:

a esperar toca doncs.... mentre continuo "treballant-hi". :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 14, 2012 7:54 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: PREGUNTA ALS EXPERTS EN MOBILS I ANDROIDS

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 14, 2012 7:58 pm

Doncs amb el meu Nokia i el Nüvi 1490T em va de pel•licula. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: PREGUNTA ALS EXPERTS EN MOBILS I ANDROIDS

Entrada Autor: Sergi3 » dc. feb. 15, 2012 7:51 am

Es posible que el format de l'agenda del android, no sigui com al garmin li agrada, i per aixo et doni aquests problemes. No se si hi ha la opcio de no pasar la agenda, i si la vols prodries exportarla de l'android amb un fitxer, i despres carregarla al garmin, que no se si es pot, pero soposo que si.

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Respon

Torna a “El Racó del GPS”