Canviar punxades

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dv. gen. 12, 2007 10:54 pm

Depardie ha escrit:
Xavitiger ha escrit:jo quan anava amb la Yamaha SR 250, i amb la Suzuki DR 800, sempre portava a sobre un spray reparador de punxades per aquests casos.
Jo per sort no el vaig fer servir mai, o sigui que realment no sé si funcionava, però era una possible solució per sortir del pas.
Jo només l’he vist un cop en acció i no va funcionar gaire be.

Es sortia l'aire. :( . Va ser a una roda sense camera.
És que el producte al que jo em refereixo, era específic per rodes amb càmera.Jo tinc els meus dubtes de que l'espray que porta el Miquel sigui efectiu amb rodes sense càmera...
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Entrada Autor: Burruktala » dv. gen. 12, 2007 11:06 pm

Xavitiger ha escrit:
Depardie ha escrit:
Xavitiger ha escrit:jo quan anava amb la Yamaha SR 250, i amb la Suzuki DR 800, sempre portava a sobre un spray reparador de punxades per aquests casos.
Jo per sort no el vaig fer servir mai, o sigui que realment no sé si funcionava, però era una possible solució per sortir del pas.
Jo només l’he vist un cop en acció i no va funcionar gaire be.

Es sortia l'aire. :( . Va ser a una roda sense camera.
És que el producte al que jo em refereixo, era específic per rodes amb càmera.Jo tinc els meus dubtes de que l'espray que porta el Miquel sigui efectiu amb rodes sense càmera...

Jo porto càmera?????? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Canviar punxades

Entrada Autor: Mckinley » dv. gen. 12, 2007 11:13 pm

L' sprai que porta en Miquel tampoc crec que sigui efectiu amb pneumatics sense camera, pero el que porto jo si algu se'l vol comprar que pensi que hi han de dos tipus per pneumatics amb camera o sense.
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Re: Canviar punxades

Entrada Autor: QSC » dv. gen. 12, 2007 11:25 pm

Mckinley ha escrit: si algu se'l vol comprar que pensi que hi han de dos tipus per pneumatics amb camera o sense.
No fotis???...de veritat???? :oops: :oops: :oops: :oops:

V'ssssssssssss

Avatar de l’usuari
Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Re: Canviar punxades

Entrada Autor: Burruktala » dv. gen. 12, 2007 11:33 pm

Mckinley ha escrit:..... si algu se'l vol comprar que pensi que hi han de dos tipus per pneumatics amb camera o sense.
Lo que s'aprend en un foro com aquest....eh??????? :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » ds. gen. 13, 2007 12:09 am

Burrucatala escrigue
Es posa tot l'espray, esperes una estona
I desprès avisa a la grua......
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » ds. gen. 13, 2007 1:17 am

Randy-650 ha escrit:Si no fos molta molèstia i poguessis me'n compres un, ja t'ho pagaré quan ens veiem. :oops:
Hola Randy, jo des de casa veig la botiga, o sigui que ja t'ho miraré, je, je. http://motostock.com/empresa/


Ah, a Sabadell també tenen botiga(Ctra. de Terrassa, 192), i a Granollers (Pg.Muntanya, 88 ) entre d'altres punts de venda.
(I he vist a la seva web el llumet aquell de frè sense fils, pel casc, a 34,65€)http://www.motostock.com/index.php

Vinga, fins aviat!!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
Mckinley
Presentats
Entrades: 347
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 9:38 pm
Ubicació: Calella

Re: Canviar punxades

Entrada Autor: Mckinley » ds. gen. 13, 2007 9:18 am

QSC ha escrit:
Mckinley ha escrit: si algu se'l vol comprar que pensi que hi han de dos tipus per pneumatics amb camera o sense.
No fotis???...de veritat???? :oops: :oops: :oops: :oops:

V'ssssssssssss
El que vull dir es que hi han dos tipus d'SPRAY. Es que se us ha d'aclarir tot, eh? :lol: :lol:
Imatge
UN BON OFF-RIDER NO RECULA MAI!. DONA MITJA VOLTA I CONTINUA.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 13, 2007 2:05 pm

QSC ha escrit:
Randy-650 ha escrit: Son tipus macarró o tipus bala? Si és tipus macarró, em podries dir a on ho has comprat? Jo fa temps que ho busco i no ho trobo, porto tipus bala, però son per ficar-ho per dins.
Al Marvea a Sabadell !!!!!!!!!!!!.... 30 € amb funda inclosa !!!!!!!!!!

V'sssssssssssss
Ui!!! al Marvea no hi he anat!!! Ja hi passaré. Mercès!!!!








Josey Wales ha escrit:
Randy-650 ha escrit:Si no fos molta molèstia i poguessis me'n compres un, ja t'ho pagaré quan ens veiem. :oops:
Hola Randy, jo des de casa veig la botiga, o sigui que ja t'ho miraré, je, je. http://motostock.com/empresa/


Ah, a Sabadell també tenen botiga(Ctra. de Terrassa, 192), i a Granollers (Pg.Muntanya, 88 ) entre d'altres punts de venda.
(I he vist a la seva web el llumet aquell de frè sense fils, pel casc, a 34,65€)http://www.motostock.com/index.php

Vinga, fins aviat!!
Miraré al Marvea i si no aqui on dius tu, a Sabadell. Mercès també. :D

Sharky, no miris res, ja ho miraré jo, val??????? :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. gen. 14, 2007 12:21 am

Mckinley ha escrit:Jo també soc dels que porto camara i per evitar les punxades porto injectat dins la camara un liquid que tapa el forat en el cas de punxar, sempre i quan el forat sigui d'un clau (més o menys).
De tota manera a la sortida de Diumenge ja duré les palanques per si algú punxa (esperem que no) i en una hora esta arreglada (amb pràctica està en mitja hora, ho he vist fer).
Eii, molt bé company!!!! Sort que no sóc l'únic, je, je. I esperem no haver de fer servir els teus coneixements!! :D :D
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dg. gen. 14, 2007 11:09 am

Jo tambe tinc un spay pero ni idea de com funciona, si es per rodes amb camara o sense..., ho vaig veure i el vaig comprar per si de cas... i segueix al top case. Sinó sempre queda el racc :wink:
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dg. gen. 14, 2007 12:10 pm

El spray de come el aluminio de la llanta, lo digo por conocimiento de causa, lo veo todos los dias en mi curro. Lo del kit de las mechas yo lo llevo en la moto, pero siempre como medida provisional hasta llegar a casa, y vulcanizar el pinchazo, es lo mejor y mas seguro.
Buscant sprays en la web del Marvea, (cosa que no he sapigut trobar)he fet cap a aquest foro. Que n'opineu de això que diu aquest noi???? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Avatar de l’usuari
NUCK CHORRIS
Presentats
Entrades: 63
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:51 pm
Ubicació: Reus (Baix Camp)

Entrada Autor: NUCK CHORRIS » dg. gen. 14, 2007 7:38 pm

un consell, millor tenir una solucio a ma.
El Racc o qualsevol, un diumenge al mati a mi en veren deixar penjat, vaig punxar la moto per la zona d'Amposta, vaig trucar l' asistencia, varen venir i com que tots els serveis de pneumatics estan tancats, la grua se me va endur la moto al seu diposit i fins dilluns. Taxi cap a casa i dilluns et porten la moto o la vas a buscar tu.

Millor portar alguna cosa que funcioni

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. gen. 14, 2007 7:39 pm

Hola!!

Ja pot ser, ja. Deu tenir algun component químic que afecta l'alumini.
Millor fer-ho servir sols amb cambres d'aire.

I sí, aquí a Manresa també hi ha la botiga Marvea, de tota la vida, i no tenen web. :cry:

Salut!!!!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dg. gen. 14, 2007 8:38 pm

Josey Wales ha escrit:Hola!!

Ja pot ser, ja. Deu tenir algun component químic que afecta l'alumini.
Millor fer-ho servir sols amb cambres d'aire.

I sí, aquí a Manresa també hi ha la botiga Marvea, de tota la vida, i no tenen web. :cry:

Salut!!!!
No, si la web si que l'he trobada, el que no he trobat publicitat d'aquets esparys

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 14, 2007 8:47 pm

Obviament, qualsevol espray porta components quimics que solen afectar al ferro-alumini.

En cas de fer servir l'espray, és convenient portar el moto al taller de pneumàtics perquè desmontin la cuberta i la netegin tota per dins, i reparar bé la pèrdua d'aire.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dt. gen. 16, 2007 12:55 pm

Randy-650 ha escrit: En cas de fer servir l'espray, és convenient portar el moto al taller de pneumàtics perquè desmontin la cuberta i la netegin tota per dins, i reparar bé la pèrdua d'aire.
Correcte Randy!!!
Això de l'espray, s'ha d'agafar com una mesura per sortir del pas, però evidentment, de seguida que es pugui, s'ha de fer una reparació ben feta de la punxada.
Tot i així, jo sóc del parer que amb neumàtics sense càmera, el que s'ha de fer servir per reparar una punxada són aquests "cagarrets" de "goma" que algú ja ha esmentat anteriorment.
Jo deixaria l'espray exclusivament per neumàtics amb càmera. Així deixareu de patir per si es malmet la llanta.
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. gen. 16, 2007 5:44 pm

Randy-650 ha escrit:
Jopanst ha escrit: Jo també porto aquets artilugis, la feinada serà meua quant els hagi de fer servir. avans tindré que fer un curs intensiu
Tipus bala també portes? doncs aqusts serveixen per ficar-ho per dins, per lo qual s'ha de desmontar la coberta, cosa impensable per nosaltres.

Els tipus macarró és altre història. Són super-fàcils de ficar. Quan et vegi t'ho explico. :wink:
Hara ja ho tinc clar, jo porto també el tipus macarró,aquest que s'he inserta amb una mena d'agulla i després s'estira cap a fora, i unes bombonetes d'aire per inflar la roda. No fa falta desmuntar res

Avatar de l’usuari
QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. gen. 16, 2007 6:54 pm

Per les motos de trail, enduro i cross hi han els BIB MOUSSE de Michelin .... senzillament no es punxen.

Es una opció

V'ssssssss

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 16, 2007 7:08 pm

QSC ha escrit:Per les motos de trail, enduro i cross hi han els BIB MOUSSE de Michelin .... senzillament no es punxen.

Es una opció

V'ssssssss
Però son molt cars!!! :x Ara mateix no sé quan pot valdre, però molt, segur.

En competició ho porta tothom, això si.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”