Visitem Manresa ???

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Eva » dg. març 18, 2012 11:24 pm

[quote user="Prony" post="195338"][quote user="Antonio" post="195227"]Va, fet. Ens apuntem a aquesta bona idea Esther i jo.
Ens veiem a la rotonda de l'aeroport.
[/quote]

Hi ha aeroport a Manresa? Osti tu, i jo sense saber-ho. On és??[/quote]

Nen,
Rotonda Aeroport= missatge encriptat.
Si li peguntes a la Rita, segur que t´ho explica :mrgreen: :mrgreen:


Es que no som res.... ;)

Avatar de l’usuari
Toni Muntada Regada
Presentats
Entrades: 238
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 9:22 pm
Ubicació: Manresa

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Toni Muntada Regada » dg. març 18, 2012 11:56 pm

Ens apuntem a la festa :D peró només a sopar perque jo el dissabte treballo, serem dos, la Carme i jo

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Ricmel » dl. març 19, 2012 1:20 pm

Eva, veig que ja ens has apuntat a l'Anna i a mi a la llista. Perfecte.

Si quedem a les 4 de la tarda a la rotonda de l'aeroport, no us sembla que podem iniciar la visita a Manresa una mica abans de les 7 i tenir més temps de gaudir-ne?

:roll: :roll: :roll:
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Kpeps » dl. març 19, 2012 3:57 pm

[quote user="Cuco" post="195333"]Joan, del Pere III al centre tenen una passejadeta, però és que fins a l'Staca i després tornar avall de nit ja hi ha una caminada "hard"..., i si abans han estat de visita també a peu....[/quote]

no els espantis home ;) del Pere III al centre plaça Sant Domenec hi han 5-10 minuts com a molt caminant,de l'Staca si que tenen un troçet mes per baixar (com a molt 15-20 minuts),pero ja ho arreglarem que per aixo farem d'anfitrions :mrgreen: per cert si algu be de fora i no es vol quedar a dormir,vol fer la pasejada i no li ve de gust anar disfresat de Romá pel carrer que m'ho digui i es pot venir a canviar a casa ;) ;) AMB ILUUUSSSSSSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOOOOOOOOOO .
Imatge

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Vendetta » dl. març 19, 2012 4:01 pm

[quote user="Ricmel" post="195379"]Eva, veig que ja ens has apuntat a l'Anna i a mi a la llista. Perfecte.

Si quedem a les 4 de la tarda a la rotonda de l'aeroport, no us sembla que podem iniciar la visita a Manresa una mica abans de les 7 i tenir més temps de gaudir-ne?

:roll: :roll: :roll:[/quote]

Però què dius.. ? :mrgreen: L'Eva no hi serà pas a les 7 a Manresa.. piano piano.. ja hi arribarà... :twisted:

:b9 :b9 :b9

Mès llenya al foooc... :lol:

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Ricmel » dl. març 19, 2012 4:30 pm

[quote user="Vendetta" post="195395"][quote user="Ricmel" post="195379"]Eva, veig que ja ens has apuntat a l'Anna i a mi a la llista. Perfecte.

Si quedem a les 4 de la tarda a la rotonda de l'aeroport, no us sembla que podem iniciar la visita a Manresa una mica abans de les 7 i tenir més temps de gaudir-ne?

:roll: :roll: :roll:[/quote]

Però què dius.. ? :mrgreen: L'Eva no hi serà pas a les 7 a Manresa.. piano piano.. ja hi arribarà... :twisted:

:b9 :b9 :b9

Mès llenya al foooc... :lol:[/quote]

Doncs jo a l'Eva no li he pogut llegir mai la matrícula (de la moto) de tan ràpid com em passa. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 19, 2012 4:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Vendetta » dl. març 19, 2012 7:35 pm

Ricmel.. no sè pas si creure-m'ho..

Potser haurè de venir a comprovar-ho jo mateix..

Encara estic en meditaciò...

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 801
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: VMan » dl. març 19, 2012 9:14 pm

[quote user="Cuco" post="195333"]Jo també provaré d'acompanyar-vos en la visita per la meva ciutat, malgrat no em comprometo al sopar encara perquè estaré de guàrdia.
Joan, del Pere III al centre tenen una passejadeta, però és que fins a l'Staca i després tornar avall de nit ja hi ha una caminada "hard"..., i si abans han estat de visita també a peu....[/quote]

Ja hi pensat en tot, acaban de sopar podem anar baixant fer parada al Visness, Abeey Road o City Arms, fins i tot el Sielu, tot dependra de l'hora que acabem de sopar i les ganes que en tinguem, em de tenir en comte que dissabte hi ha el canvi d'hora, sino crec que serem alguns que tindrem el cotxe aprop de l'Stacca i els podrem baixar.
Per cert a quina li dic que anirem a sopar, 21,00h?
Per cert Eva nosaltres serem per sopar 2 pax :mrgreen:
VMan l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 19, 2012 9:45 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Eva » dl. març 19, 2012 9:20 pm

[quote user="VMan" post="195456"][quote user="Cuco" post="195333"]Jo també provaré d'acompanyar-vos en la visita per la meva ciutat, malgrat no em comprometo al sopar encara perquè estaré de guàrdia.
Joan, del Pere III al centre tenen una passejadeta, però és que fins a l'Staca i després tornar avall de nit ja hi ha una caminada "hard"..., i si abans han estat de visita també a peu....[/quote]

Ja hi pensat en tot, acaban de sopar podem anar baixant fer parada al Visness, Abeey Road o City Arms, fins i tot el Sielu, tot dependra de l'hora que acabem de sopar i les ganes que en tinguem, em de tenir en comte que dissabte hi ha el canvi d'hora, sino crec que serem alguns que tindrem el cotxe aprop de l'Stacca i els podrem baixar.
Per cert a quina li dic que anirem a sopar, 21,30h?
Per cert Eva nosaltres serem per sopar 2 pax :mrgreen:[/quote]

:Saltant BIennnnnn !!!!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 19, 2012 9:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Eva » dl. març 19, 2012 9:34 pm

Ricmel, tens raó, millor quedar amb el permís d´en Joan i de Tots els nostres amfitrions a les 18:00 al hall del hotel per fer millor visita.

O sigui que ... a les 16 hores rotonda aeroport Girona i a ritme TORTUGO MEU :mrgreen: :mrgreen: ( gracies Vendetta :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) cap a Manresa.

A les 6 podem haver arribat perfectament i a punt d´anar a caminar una estoneta.

Opino que seria bo tenir el sopar encarregat per les 21 hores, perquè mentre anem arribant, ens comença'n a servir , arribem a postres i al cava.... abans de les 24:00 no acabem.

Tornar cap el hotel .... encara que sigui de baixada només que hi hagi un bar.... ja hem begut oli :oops: :oops: :oops:

Total que arribarem a quarts tocats al hotel... i al dia següent.... toca estar en forma per sortir en moto.

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: GRUM » dt. març 20, 2012 9:01 am

Mare de Déu Senyor!!! això sembla que es complica per moments!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Haurem de fer un escrit a la premsa local per informar amb antel.lació de l'arribada del "terratremol mototurístic" :twisted:
Fins dissabte :Saltant
PD: per cert, ja parlaré amb els bars de la zona que incrementin l'stock, no fos que per un cop que veniu a Manresa quedessiu assedegats :b9 :b9
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Jordi » dt. març 20, 2012 10:55 pm

Manresa????? Deixa'm buscar-lo perquè al Google no hi surt.........

A vale!!!!! He cercat "Centre Penitenciàri del Bages" i al costat hi ha unes quantes casetes petitooooooones que deu ser Manresa. Sabeu si si pot arribar amb cotxe? o fa falta 4x4.

Joan, en quin embolic "tas metío".

Jordi "Prony"

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. març 21, 2012 12:28 am

Nois.....perdoneu, però hem decidit que no pujarem a Manresa. Massa tart a dormir, canvi d'hora, ruta l'endemà.....tot no pot ser a la nostra edat..

Ens veiem Diumenge i perdoneu l'ambigüetat.

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. març 21, 2012 7:05 am

[quote user="Alucinamaripili" post="195581"]Nois.....perdoneu, però hem decidit que no pujarem a Manresa. Massa tart a dormir, canvi d'hora, ruta l'endemà.....tot no pot ser a la nostra edat..

Ens veiem Diumenge i perdoneu l'ambigüetat.[/quote]

Jordi, et fas gran :mrgreen: amb las ganas que tenia la Mery Joe ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 21, 2012 7:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Alucinamaripili » dc. març 21, 2012 7:47 am

[quote user="STELVIO 00" post="195585"][quote user="Alucinamaripili" post="195581"]Nois.....perdoneu, però hem decidit que no pujarem a Manresa. Massa tart a dormir, canvi d'hora, ruta l'endemà.....tot no pot ser a la nostra edat..

Ens veiem Diumenge i perdoneu l'ambigüetat.[/quote]

Jordi, et fas gran :mrgreen: amb las ganas que tenia la Mery Joe ;)[/quote]

ja ho pots ben dir....estic acabat. :D

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Eva » dc. març 21, 2012 9:20 pm

[quote user="Prony" post="195570"]Manresa????? Deixa'm buscar-lo perquè al Google no hi surt.........

A vale!!!!! He cercat "Centre Penitenciàri del Bages" i al costat hi ha unes quantes casetes petitooooooones que deu ser Manresa. Sabeu si si pot arribar amb cotxe? o fa falta 4x4.

Joan, en quin embolic "tas metío".

Jordi "Prony"[/quote]

Escolta, pubill, ja has preguntat on és Manresa ???, a veure si pases de llarg i acabes als Picos de Europa.... mira que quant estas inspirat....

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 21, 2012 10:26 pm

[quote user="Eva" post="195635"][quote user="Prony" post="195570"]Manresa????? Deixa'm buscar-lo perquè al Google no hi surt.........

A vale!!!!! He cercat "Centre Penitenciàri del Bages" i al costat hi ha unes quantes casetes petitooooooones que deu ser Manresa. Sabeu si si pot arribar amb cotxe? o fa falta 4x4.

Joan, en quin embolic "tas metío".

Jordi "Prony"[/quote]

Escolta, pubill, ja has preguntat on és Manresa ???, a veure si pases de llarg i acabes als Picos de Europa.... mira que quant estas inspirat....[/quote]

si apareix als picos d'Europa si que necesitara un 4*4 :mrgreen:
Imatge

Avatar de l’usuari
VMan
Presentats
Entrades: 801
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: VMan » dj. març 22, 2012 10:29 am

[quote user="Prony" post="195570"]Manresa????? Deixa'm buscar-lo perquè al Google no hi surt.........

A vale!!!!! He cercat "Centre Penitenciàri del Bages" i al costat hi ha unes quantes casetes petitooooooones que deu ser Manresa. Sabeu si si pot arribar amb cotxe? o fa falta 4x4.

Joan, en quin embolic "tas metío".

Jordi "Prony"[/quote]
Tranquil, Jordi tranquil :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Els interns de Lledoners no viuen pas gaire malament, mireu l'ultim minut i mig :| :|

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: GRUM » dj. març 22, 2012 10:41 am

Prony, has d'anar als Picos d'Europa tot passant per Manresa que potser m'hi apunto :mrgreen: :mrgreen:
Percert, finalment a quina hora hem de quedar al Hall de l'Hotel?? o millor que hi passem la nit del divendres per anar escalfant motors i assegurar-nos de no perdre'ns aquest macro esdeveniment en què s'està convertint tot plegat :roll: :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Visitem Manresa ???

Entrada Autor: Eva » dj. març 22, 2012 12:04 pm

[quote user="GRUM" post="195660"]Prony, has d'anar als Picos d'Europa tot passant per Manresa que potser m'hi apunto :mrgreen: :mrgreen:
Percert, finalment a quina hora hem de quedar al Hall de l'Hotel?? o millor que hi passem la nit del divendres per anar escalfant motors i assegurar-nos de no perdre'ns aquest macro esdeveniment en què s'està convertint tot plegat :roll: :eyes[/quote]

Vinga a les 6 al hall del hotel, tenim 3 hores per visitar Manresa i fins i tot ens donarà temps d´anar a Misa.

A les 9 a sopar i a quarts.... a dormir ..... :mrgreen: :mrgreen:

Respon

Torna a “2012”