Punt De Trobada Pels Gironins

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Jesus » dc. març 21, 2012 11:18 pm

Bones !!!

Proposso quedar a les 07:15 ( hora nova ), a la Rodona del Aeroport per anar per l'eix fins a Salelles.


- Jesús
- Crossruner
- Xerric



Salut !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 22, 2012 10:17 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jsk
Presentats
Entrades: 675
Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Jsk » dj. març 22, 2012 6:13 pm

Hola Jesús, jo crec que iré per Olot i tunel de Bracons, a més les obres de l'eix si les podem evitar millor que millor... :tremolant
Salut.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4378
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Xavier » dj. març 22, 2012 6:38 pm

Segurament em fico on no em demanen.

Moltes vegades el què faig quan torno de Girona cap a Torelló és agafar un troç d'eix i sortir a Anglès. Una vegada travesso Anglès cap a Amer, Les Planes d'Hostoles, St, Feliu de Pallarols i túnels de Bracons fins a Torelló. D'aquí a agafar l'eix cap a Manresa són 5 minuts.

La carretera és distreta i ràpida.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Jesus » dj. març 22, 2012 6:49 pm

Gràcies per les propostes, però tinc Olot a 100Km de casa i crec que faria molta volta, ja ho estudiaré amb calma.

Salut !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 22, 2012 7:15 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Ricmel » dj. març 22, 2012 7:36 pm

[quote user="Jesus GS" post="195688"]Gràcies per les propostes, però tinc Olot a 100Km de casa i crec que faria molta volta, ja ho estudiaré amb calma.

Salut !!! ;)[/quote]

Jesús, estudia-ho bé que diumenge et farem un exàmen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 22, 2012 7:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: 650X » dj. març 22, 2012 8:19 pm

Bones, des de Girona "capital" a mi també hem resulta més pràctic anar a buscar l'eix a Vic passant per el Tunel de Bracons, segons el Gipiese la diferència amb kms es insignificant però personalment m'agrada més que anar per l'eix amb obres.

De totes maneres entenc que des de Sant Feliu de Guixols, anar a Manresa passant per Olot es una mica hardcore... jo no dic res per quedar, per que nosaltres encara no tenim clar si hi anirem el mateix diumenge o dissabte anirem a fer nit a algun lloc.

Estaré a l'aguait del fil i quan ho decidim ja ho posaré.

salut!

Avatar de l’usuari
Crossruner
Presentats
Entrades: 38
Membre des de: dg. juny 12, 2011 7:08 pm
Ubicació: Bescanó

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Crossruner » dj. març 22, 2012 9:10 pm

Hola Jesús, jo i el Xerric hi serem a les 7.15 hora nova

Fins diumenge

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Jesus » dj. març 22, 2012 10:16 pm

[quote user="650X" post="195696"]Bones, des de Girona "capital" a mi també hem resulta més pràctic anar a buscar l'eix a Vic passant per el Tunel de Bracons, segons el Gipiese la diferència amb kms es insignificant però personalment m'agrada més que anar per l'eix amb obres.

De totes maneres entenc que des de Sant Feliu de Guixols, anar a Manresa passant per Olot es una mica hardcore... jo no dic res per quedar, per que nosaltres encara no tenim clar si hi anirem el mateix diumenge o dissabte anirem a fer nit a algun lloc.

Estaré a l'aguait del fil i quan ho decidim ja ho posaré.

salut![/quote]

Tu si que m'entens Enric !!! ;)
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Jesus » dj. març 22, 2012 10:16 pm

[quote user="Crossruner" post="195709"]Hola Jesús, jo i el Xerric hi serem a les 7.15 hora nova

Fins diumenge[/quote]

Ok, obro llista al principi del post !!! ;)
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Jesus » dj. març 22, 2012 10:18 pm

[quote user="Ricmel" post="195694"][quote user="Jesus GS" post="195688"]Gràcies per les propostes, però tinc Olot a 100Km de casa i crec que faria molta volta, ja ho estudiaré amb calma.

Salut !!! ;)[/quote]

Jesús, estudia-ho bé que diumenge et farem un exàmen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]

Ja està estudiat i decidit ... per l'eix en obres !!! :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 22, 2012 10:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Jacks » dj. març 22, 2012 10:20 pm

Bones Jesus en semble que iriem millo per Bracons si mes no per estalviarnus par de les
obres del eix (estudiatu...) ok... ;) ;)

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: CMB » dj. març 22, 2012 10:59 pm

Hola

Aquesta vegada tampoc vindré a la sortida... Tinc compromisos familiars que només permeten unes hores lliures el diumenge pel mati, per tant no prou temps disponible per fer la ruta sencera... :cry:

Que us vagi molt bé la sortida i que us faci molt bon temps!

Ah, per cert, des de Sant Feliu de Guixols, jo passaria per l'AP7, Maçanet, Granollers, Sabadell, Terrassa i Manresa. Segur que és el més ràpid, però el més car i aburrit!. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 22, 2012 11:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Jesus » dj. març 22, 2012 11:07 pm

[quote user="Jacks" post="195718"]Bones Jesus en semble que iriem millo per Bracons si mes no per estalviarnus par de les
obres del eix (estudiatu...) ok... ;) ;) [/quote]

Ok, ens veiem per esmorzar !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 22, 2012 11:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Jesus » dj. març 22, 2012 11:08 pm

[quote user="CMB" post="195722"]Hola

Aquesta vegada tampoc vindré a la sortida... Tinc compromisos familiars que només permeten unes hores lliures el diumenge pel mati, per tant no prou temps disponible per fer la ruta sencera... :cry:

Que us vagi molt bé la sortida i que us faci molt bon temps!

Ah, per cert, des de Sant Feliu de Guixols, jo passaria per l'AP7, Maçanet, Granollers, Sabadell, Terrassa i Manresa. Segur que és el més ràpid, però el més car i aburrit!. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Així m'agrada ... tu ves fent punts per lligar-ho tot bé i venir als Alps !!! :mrgreen:
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: CMB » dj. març 22, 2012 11:22 pm

[quote user="Jesus GS" post="195727"][quote user="CMB" post="195722"]Hola

Aquesta vegada tampoc vindré a la sortida... Tinc compromisos familiars que només permeten unes hores lliures el diumenge pel mati, per tant no prou temps disponible per fer la ruta sencera... :cry:

Que us vagi molt bé la sortida i que us faci molt bon temps!

Ah, per cert, des de Sant Feliu de Guixols, jo passaria per l'AP7, Maçanet, Granollers, Sabadell, Terrassa i Manresa. Segur que és el més ràpid, però el més car i aburrit!. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Així m'agrada ... tu ves fent punts per lligar-ho tot bé i venir als Alps !!! :mrgreen:[/quote]

Jejeje,

Per cert, parlant dels Alps! Ho tinc un 95% lligat! Avis, feina, feina dona, ... :razz:
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 22, 2012 11:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Jesus » dj. març 22, 2012 11:27 pm

[quote user="CMB" post="195729"][quote user="Jesus GS" post="195727"][quote user="CMB" post="195722"]Hola

Aquesta vegada tampoc vindré a la sortida... Tinc compromisos familiars que només permeten unes hores lliures el diumenge pel mati, per tant no prou temps disponible per fer la ruta sencera... :cry:

Que us vagi molt bé la sortida i que us faci molt bon temps!

Ah, per cert, des de Sant Feliu de Guixols, jo passaria per l'AP7, Maçanet, Granollers, Sabadell, Terrassa i Manresa. Segur que és el més ràpid, però el més car i aburrit!. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Així m'agrada ... tu ves fent punts per lligar-ho tot bé i venir als Alps !!! :mrgreen:[/quote]

Jejeje,

Per cert, parlant dels Alps! Ho tinc un 95% lligat! Avis, feina, feina dona, ... :razz:[/quote]

C*ll*nut !!! ;) ... per cert, jo ja ho tinc al 100% :twisted: ... ja m'he liat la manta !!! :mrgreen:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 22, 2012 11:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Jesus » dv. març 23, 2012 12:01 am

[quote user="Xavier" post="195686"]Segurament em fico on no em demanen.

Moltes vegades el què faig quan torno de Girona cap a Torelló és agafar un troç d'eix i sortir a Anglès. Una vegada travesso Anglès cap a Amer, Les Planes d'Hostoles, St, Feliu de Pallarols i túnels de Bracons fins a Torelló. D'aquí a agafar l'eix cap a Manresa són 5 minuts.

La carretera és distreta i ràpida.[/quote]

Xavier , aquesta alternativa és molt més divertida, però es triga mitja hora més !!!

Gràcies company !!! ;)
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Dodo » dv. març 23, 2012 8:44 pm

Hola Jesus:
El meu company i jo em quedat a les 7h 15´al pabellò de Fontajau per pujar per les Encies i Coll de Bracons per començar a escalfar pneumatics. :lol:
La tornada suposo que ja la farem junts. ;)
Si algú més es vol apuntar que m'ho faci saber via misatge al correu o telefon i l'espereriem.
Salut i fins diumenge.
Dodo l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 23, 2012 9:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Steelman » dv. març 23, 2012 8:50 pm

Dodo, millor posa el teu telefon al teu perfil, que només podran veure els usuaris registrat

I si el poses aqui el veura tothom..... ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Punt De Trobada Pels Gironins

Entrada Autor: Dodo » dv. març 23, 2012 9:36 pm

[quote user="Steelman" post="195810"]Dodo, millor posa el teu telefon al teu perfil, que només podran veure els usuaris registrat

I si el poses aqui el veura tothom..... ;)[/quote]

Ok. merci!!!.

Respon

Torna a “2012”