Clarion Radio CD para moto

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Clarion Radio CD para moto

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. juny 08, 2007 8:20 am

Imatge
La de veces que hablando con gente que no pertenece al mundo motero y les he tenido que explicar que cuando vas rodando con la moto, sueles ir cantando, pensando en la mona de pascua o haciendo cálculos matemáticos del consumo de tu moto o de los kilómetros que te restan hasta el destino.

Hasta ahora solo los conductores de grandes Cruisers como las BMW RT, Honda Goldwing o algunas Harley ruteras disponían de radio casete, pero Clarion ha sacado este modelo reproductor de CDs al que le ha acoplado un mando-satélite que soporta las peores condiciones de humedad. Y en breve prometen sacar una versión que permitirá conectar el Ipod o similar para oír tu música preferida en Mp3. Una excusa menos para no viajar en moto, porque se puede acoplar a casi cualquier modelo siempre que lleve batería y tenga el espacio suficiente para el reproductor.
Imatge

font: http://www.moto22.com/2007/03/15-clario ... -para-moto
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. juny 08, 2007 9:15 am

Es una bon aparell ;)
Jo durant un temps vaig estar temptat a posar musica a la moto pero...

Que millor que sentir el motor i el aire quant viatges??? ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. juny 08, 2007 9:20 am

Steelman ha escrit:Que millor que sentir el motor i el aire quant viatges??? ;)
Doncs jo si que li penso posar musiqueta a la moto per poder-la escoltar al casc (primer compraré l'autocom, jejejeje). La ciutat i l'autopista són molt avorrides... :(
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 08, 2007 2:31 pm

miquelpericas ha escrit:...... per poder-la escoltar al casc (primer compraré l'autocom, jejejeje). La ciutat i l'autopista són molt avorrides... :(
Ejemmmmmmmmmmmmmmm!!!!!

¿Per ciutat vols anar escoltant musica?????????? :evil:

Miquel Miquel...... :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. juny 08, 2007 4:44 pm

Randy-650 ha escrit:
miquelpericas ha escrit:...... per poder-la escoltar al casc (primer compraré l'autocom, jejejeje). La ciutat i l'autopista són molt avorrides... :(
Ejemmmmmmmmmmmmmmm!!!!!

¿Per ciutat vols anar escoltant musica?????????? :evil:

Miquel Miquel...... :shock:
Pos claro! :D Poder escoltar la radio mentre vas de camí a la feina ha de ser collonut. Se't fa el trajecte més entretingut. I si hi ha transit (d'aquell que no es pot passar entre els cotxes), doncs no es fa tant avorrit. ;) On li veus el problema? :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. juny 08, 2007 6:59 pm

miquelpericas ha escrit:On li veus el problema? :)
Bones!!!

En que, segons com, no sents a la resta del mòn... i falta que vingui una ambulància o un despistat per a que tu vagis escoltant la ràdio! :roll: :roll: :roll:

Pd: Opinió i consell personal... :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 08, 2007 8:00 pm

miquelpericas ha escrit:On li veus el problema? :)
La resposta ho ha deixat ben clar en Carles:

carles ha escrit:
En que, segons com, no sents a la resta del mòn... i falta que vingui una ambulància o un despistat per a que tu vagis escoltant la ràdio! :roll: :roll: :roll:

Pd: Opinió i consell personal... :wink: :wink:
Per anar en moto s'han de ficar els cinc sentits. Si fas servir part d'aquests sentits per anar escoltant música perquè segons tu t'avorreixes fent ciutat en moto, penso que t'estàs jugant la teva integritat física. Recorda que tu mateix vas patir un greu accident tot circulant per ciutat. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. juny 08, 2007 8:45 pm

Quan aneu en cotxe no poseu música?

No estic dient de portar la música a tot drap dins el casc de tal manera que no senti res de res, sino senzillament escoltar musica o la radio...
Randy-650 ha escrit:Recorda que tu mateix vas patir un greu accident tot circulant per ciutat.
Ben cert, i no duia música, jejeje ;) Potser si l'hagues duta, hagués estat una mica més despert i, malgrat el semàfor estava verd, hagués mirat a banda i banda per veure si passava algun cotxe.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. juny 08, 2007 9:00 pm

mira't aixo , potser t´agradara mes :P

http://www.neo-shop.com/cgi-bin/generar ... 001088#top
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. juny 08, 2007 9:24 pm

No està malament! :D És una alternativa interessant a posar sobre la taula. El que em fastidia és haver de dependre de bateries... Per això pensava més en instalar inicialment un autcom i anar-li afegint els accessoris (musica, radiofrequència...)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. juny 08, 2007 9:41 pm

miquelpericas ha escrit:Quan aneu en cotxe no poseu música?
Bones!!!

Miquel, no és el mateix portar música ambient que els cascos a dins l'orella, per molt fluixa que la portis...

Ahhh, i jo al cotxe no porto música! Fa un any se'm va espatllar la ràdio i no m'he parat a mirar-m'ho! No la trobo necessària! :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. juny 08, 2007 11:50 pm

carles ha escrit: Miquel, no és el mateix portar música ambient que els cascos a dins l'orella, per molt fluixa que la portis...
La meva idea no és dur la musica dins l'orella, sino instalar-me un autocom. És a dir, incorporar els altaveus al casc.
carles ha escrit: Ahhh, i jo al cotxe no porto música! Fa un any se'm va espatllar la ràdio i no m'he parat a mirar-m'ho! No la trobo necessària! :roll: :roll: :roll:
Ostres, a mi si que m'agrada escoltar la radio o musica quan vaig en cotxe. :) I en moto ho trobo a faltar, jejeje.

A veure, algú que escolti música a la moto, que es manifesti! :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Avatar de l’usuari
Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. juny 10, 2007 5:53 pm

soport per en miquelpericas, jo també m'agrada escoltar musica amb la moto o el cotxe (musica o ràdio). La veritat és que ,en moto, per ciutat no l'escolto mai doncs faig trajectes curts i posar el reproductor de mp3 o la pda no em surt a compte. Al cotxe sempre n'escolto.
Ara això si als viatges, pda en ma i musica sens parar :twisted:
Si que és veitat que el so del motor, el paisatge... és agradable, però també ho és escoltar musica o la ràdio. quant portes 100km amb el so del motor ja n'estàs fins els c... A vegades la gent deu alucinar de mi, doncs escoltant en clapés i els seus frikis em peto de riure dins el cotxe! i no per això perdo la concentració, és millor una mica de desestrés que els típics personatges que diuen mil tacos per minut (vaja com el sargent de la chaqueta metàlica)

I si és perillòs o no... vaja no ho veig així jo. Crec que hi han coses més perilloes que escoltar musica.

I per ultim de tot el maleït to de les sirenes d'ambulancia, què se n'ha fet del fantàstic niiinooniinoo? ara solament porten un que sembla un claxon constipat! :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. juny 17, 2007 10:01 pm

Vinga, va una mica d'ajuda per en miquel.

Si, jo porto musica, i quan la poso és per ciutat, quan vaig a treballar aixi vaig sentint les noticies el temps.. i em vaig posant al dia, ja que com que el cotxe no l'utilitzo, i siguem sincers.. la raido actualment nomès s'escolta en el cotxe, i en algunes feines. I quan hi ha trafic, tb poso la musiqueta em relaxo, i pim pam amb paciencia.

Això si, no la porto integrada en els cascos, porto els altaveus a la moto, i tb per escolta la meva musica, ja que el 90 % dels casos era en el cotxe.

No son els estris perillosos, és l'us que en fa un i la consciencia d'aquests.

Si te l'incorpores al casc, ja sap volum relativament baix, o mirar cada semafor encara que tinguis prefencia, no fos cas que et trobessis una patrulla de mossos a tot drap amb pirulos passant el semafor en vermell sense vigilar.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”