TOTES LES INFORMACIONS i GPB i ITN DE LA ESCAPADA

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

TOTES LES INFORMACIONS i GPB i ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: Steelman » dv. abr. 20, 2012 9:37 pm

Bones.

Aquest post serà un resum total de tot plegat.
A continuació us possarè tota l´informació de la sortida.

RUTES
Com us vaig dir, les etapes 1,3,4 estan clares. Per que no es fan grans ports, i excepte sorpreses d´última hora, no trobarem res tancat.
Per l´etapa del segon dia, cada dia obren/tanque colls, aixi que el mateix dia decidirem quina opció escollim.

Imatge
Primer dia
E1-01 (La Jonquera a GAP-IBIS)
Imatge

Segon dia
E2-01 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)
Imatge

E2-02 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)
Imatge

E2-03 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)
Imatge

E2-04 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)
Imatge

E2-05 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)
Imatge


Tercer dia
E3-01 (Voreppe-ETAP a Nimes-ETAP)
Imatge

Quart dia
E4-01 (Nimes-ETAP a La Jonquera)
Imatge

Imatge


AlpsMT__Rutes_.gdb Imatge

En aquest fitxer, hi han les rutes de tots els dies, incloses les opcions de la segona jornada
També estan inclosos els WAYPoints, dels colls de montanya,hotels,......

Primer dia
E1-01 (La Jonquera a GAP-IBIS)

Segon dia
E2-01 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)
E2-02 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)
E2-03 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)
E2-04 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)
E2-05 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)

Tercer dia
E3-01 (Voreppe-ETAP a Nimes-ETAP)

Quart dia
E4-01 (Nimes-ETAP a La Jonquera)

Imatge
En el cas del Tomtom hem inclos les rutes per separat, i no hem pogut /Sapigut incloure els waypoints.

Primer dia
E1-01 (La Jonquera a GAP-IBIS)

Segon dia
E2-01 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)
E2-02 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)
E2-03 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)
E2-04 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)
E2-05 (Gap-IBIS a Voreppe-ETAP)

Tercer dia
E3-01 (Voreppe-ETAP a Nimes-ETAP)

Quart dia
E4-01 (Nimes-ETAP a La Jonquera)



ÀPATS

El tema dels àpats, menjades,....
Els esmorzars, cadascú esmorzarà al seu Hotel.
Els dinars. No és l´apat més important del dia, i mes quant fas ruta. Aixi que no ens entaularem en restaurants. Si no plou i no fa massa fred, doncs anirem de picnic, i si no pararem en algun bar per fer algun entrepà. Aixó ho decidirem cada matí.
Si no voleu portar el menjar, el que farem es fer alguna parada en algun centre on poguem proveïr-nos durant el dia.
Sopars No sóm un grup exageradament gran, peró tampoc som pocs. Aixi que depen de l´oferta que tinguem anirem fent. Pero els sopars, si que seràn de "taula" ;)




ALTRES
  1. Buscarem les benzineres per fer respostatges als 250km (aprox). Si hi ha algu que no tingui aquesta autonomia, que ens avisi. I si hi ha algu que en tingui més, que tingui en compte que no pararem (per benzina) fins 250km més tard.
  2. Com en les sortides de Mototurisme,portarem moto escombra i road-leader. en els ports, sempre pararem a dalt dels colls.
  3. El primer dia farem un tram d´autopista, al final d´aquest post, us ampliare l´informació d´aquest tram.
  4. Per qualsevol dubte, pregunta no dubteu a consultar-me. Si algu vol el meu telefon, que m´el sol.liciti per privat



AUTOPISTA PRIMER DIA
De la Jonquera sortirem per Autopista. Farem un tram d´uns 240km .
En aquest tram no seguirem l´habitual formacio amb la moto escombra (si amb road-leader).

Aquest tram, que cadascu circuli a la velocitat que més comode vagi, i ens reunirem tots en l´area de descans de LEDENON (Vegeu-la a Google Maps
No es una area de servei, pero disposa de WC. Aqui ens reagruparem per sortir tots cap a continuar la ruta.
No patiu per la benzina, per que al sortir d´aquesta area , hi ha una benzinera fora d´autopista (mes economica) a 1km. on pararem .

Segons GOOGLE son 2h20m de trajecte.


Moltes gràcies PANOTXA per l´ajuda dels GDB
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: CMB » dv. abr. 20, 2012 9:53 pm

Excel·lent, molt bona feina!

Ara, mans a l'obra!

Per la F800GS, l'autonomia en conducció normal-alegre està entre 250-300 km, per tant cap problema!

Nosaltres no partarem gaire res de picnic, ja ho buscarem cada dia el que faci falta!

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 20, 2012 9:54 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: SisoRT » dv. abr. 20, 2012 10:13 pm

Moltes gràcies per a tu i en Panotxa per la feinada. M'acabo de descarregar al Garmin-Zumo-550 els mapes, rutes, traks i "uetpoints" i tot OK. Enhorabona.

Si en teniu prou amb un client, ja podeu muntar una agència de viatges "moterus"! :mrgreen:

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: MikelRT » dv. abr. 20, 2012 10:35 pm

[quote user="SisoRT" post="198211"]Moltes gràcies per a tu i en Panotxa per la feinada. M'acabo de descarregar al Garmin-Zumo-550 els mapes, rutes, traks i "uetpoints" i tot OK. Enhorabona.

Si en teniu prou amb un client, ja podeu muntar una agència de viatges "moterus"! :mrgreen:[/quote]

Dons un altre client per l'agencia (apartat garmin) :lol:

A mi en surten 876 km i 11h31' (deu ser que es parcial els km. no?) (si cal ho fem en un dia..... o no!!!) ...millor que no. :eyes

Gràcies Steelman i Panotxa ;)
MikelRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 20, 2012 10:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: Cristina » ds. abr. 21, 2012 12:45 am

.


Veig que almenys hi ha algú que treballa ;) ;)

Però en la E1-01 per Tom Tom veig alguna cosa que no em quadra amb el que diu el post….
Hi ha una ruta diferent pels que tenen Garmin i els que tenen Tom Tom? .. o això té a veure amb que els que portem Honda… quasi tots portem Tom Tom?…. M’explico, la ruta no posa les indicacions per la A-9…. Tant és, les Hondes van més ràpid que les BMW i així no ens embrutarem d’oli….
Ens veiem a l’area de Ledonon o a Gap :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: Steelman » ds. abr. 21, 2012 1:03 am

[quote user="Cristina_tgn" post="198227"].

Però en la E1-01 per Tom Tom veig alguna cosa que no em quadra amb el que diu el post….
Hi ha una ruta diferent pels que tenen Garmin i els que tenen Tom Tom? .. o això té a veure amb que els que portem Honda… quasi tots portem Tom Tom?…. M’explico, la ruta no posa les indicacions per la A-9…. Tant és, les Hondes van més ràpid que les BMW i així no ens embrutarem d’oli….
Ens veiem a l’area de Ledonon o a Gap :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Em fas llevar del llit...
Ho comprovo....
i esta correcte!

Que et fumes a aquestes hores!!!!?????????????????
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: Cristina » ds. abr. 21, 2012 1:12 am

[quote user="Steelman" post="198228"][quote user="Cristina_tgn" post="198227"].

Però en la E1-01 per Tom Tom veig alguna cosa que no em quadra amb el que diu el post….
Hi ha una ruta diferent pels que tenen Garmin i els que tenen Tom Tom? .. o això té a veure amb que els que portem Honda… quasi tots portem Tom Tom?…. M’explico, la ruta no posa les indicacions per la A-9…. Tant és, les Hondes van més ràpid que les BMW i així no ens embrutarem d’oli….
Ens veiem a l’area de Ledonon o a Gap :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Em fas llevar del llit...
Ho comprovo....
i esta correcte!

Que et fumes a aquestes hores!!!!?????????????????[/quote]

Estava fent proves :eyes
Si vols podem fumar la pipa de la pau :mrgreen:

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: 650X » ds. abr. 21, 2012 1:28 am

magnific! quins cracks esteu fets. Si no hi ha cap canvi d'última hora[strike] ens veurem a la àrea de Ledenon al voltant de les 11h i 20min[/strike]. Però ja acabarem de concretar. Gràcies!

EDITO:Si la benzinera que voleu dir es aquesta: benzinera si no teniu inconvenient podriem quedar allà directament a les 11:30h. Però ja ho concretarem.

Salut
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 21, 2012 2:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: 650X » ds. abr. 21, 2012 2:32 am

[quote user="Cristina_tgn" post="198227"].


Veig que almenys hi ha algú que treballa ;) ;)

Però en la E1-01 per Tom Tom veig alguna cosa que no em quadra amb el que diu el post….
Hi ha una ruta diferent pels que tenen Garmin i els que tenen Tom Tom? .. o això té a veure amb que els que portem Honda… quasi tots portem Tom Tom?…. M’explico, la ruta no posa les indicacions per la A-9…. Tant és, les Hondes van més ràpid que les BMW i així no ens embrutarem d’oli….Ens veiem a l’area de Ledonon o a Gap :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Depèn dels cops que paris a engrassar la cadena potser t'atrapen... :mrgreen: :mrgreen: perquè va amb cadena oi la vfr? ;)

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: Panotxa » ds. abr. 21, 2012 9:09 am

Ep, sembla que la cosa comença a prendre forma. :razz:

Steelman per la gent que no te GPS poder posar-hi els mapes de cada dia, crec que és més intuïtiu. (si vas molt liat els penjo jo mateix)

Per cert tinc un quants Geoacaches preparats, que els podrem fer?

http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... wp=GC1NR7P
http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... wp=GC2FYH5
http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... wp=GC2BYR6
http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... wp=GC1FJF1

Hem d'aprofitar que en Ramon no pot venir. :D :D :D

Salut, i ara esperar que ens faci bon temps. ;)

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: Steelman » ds. abr. 21, 2012 5:03 pm

[quote user="Panotxa" post="198239"]Ep, sembla que la cosa comença a prendre forma. :razz:

Steelman per la gent que no te GPS poder posar-hi els mapes de cada dia, crec que és més intuïtiu. (si vas molt liat els penjo jo mateix)

[/quote]
Ups, si ja m´els vares passar i amb la feinada no hi vaig pensar.
Actualitzat a dalt amb els mapes i links de les rutes a google maps ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: Steelman » ds. abr. 21, 2012 6:20 pm

[quote user="650X" post="198230"]magnific! quins cracks esteu fets. Si no hi ha cap canvi d'última hora[strike] ens veurem a la àrea de Ledenon al voltant de les 11h i 20min[/strike]. Però ja acabarem de concretar. Gràcies!

EDITO:Si la benzinera que voleu dir es aquesta: benzinera si no teniu inconvenient podriem quedar allà directament a les 11:30h. Però ja ho concretarem.

Salut[/quote]

Efectivament, aquesta és la benzinera que vull dir.
A les 11:30 és l'hora teorica que seriem alli, pero conta igual es fan les 12 (sortida amb una mica de retràs, peatges,reagrupament,..)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: Ra-mon » ds. abr. 21, 2012 11:36 pm

Steelman, amb tota aquesta informació al final en podràs fer un llibre :mrgreen:
Però segur que amb els drets d'autor no t'arribaran a pagar per la feinada que has tingut.

Aquest mes m'ha arribat (com cada any des de ja en fa 20 ;) ) un xec de editorial Teide, està bé però en el meu cas és més simbòlic que res :roll:

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: Xavier » ds. abr. 21, 2012 11:46 pm

Moltíssimes gràcies per la feinada nois !!!

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: Jesus » dg. abr. 22, 2012 1:05 am

[quote user="Panotxa" post="198239"]Ep, sembla que la cosa comença a prendre forma. :razz:

Steelman per la gent que no te GPS poder posar-hi els mapes de cada dia, crec que és més intuïtiu. (si vas molt liat els penjo jo mateix)

Per cert tinc un quants Geoacaches preparats, que els podrem fer?

http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... wp=GC1NR7P
http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... wp=GC2FYH5
http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... wp=GC2BYR6
http://www.geocaching.com/seek/cache_de ... wp=GC1FJF1

Hem d'aprofitar que en Ramon no pot venir. :D :D :D

Salut, i ara esperar que ens faci bon temps. ;)[/quote]

Estàs segur :roll: ... jo no m'hi jugaria unes gambes ??? :mrgreen: ... per cert, tot descarregat al Garmin ... moltes gràcies per la feinada nois !!! ;)

V'sss :cool:
GeSus
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 22, 2012 1:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Ricmel
Presentats
Entrades: 520
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: Ricmel » dg. abr. 22, 2012 9:00 pm

Moltes gràcies. Déu n'hi do feinada que heu tingut!

Això ja s'acosta :lol: :lol: :lol: :lol:
Ricmel l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 22, 2012 9:36 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: Panotxa » dl. abr. 23, 2012 5:21 pm

Ai, ai, ai, que em sembla que ens mullarem. :roll:

METEOFRANCE

Avatar de l’usuari
MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: MikelRT » dl. abr. 23, 2012 7:21 pm

[quote user="Panotxa" post="198408"]Ai, ai, ai, que em sembla que ens mullarem. :roll:

METEOFRANCE[/quote]


si fa o no fa, farà com aquets dies per les nostres terres: fresca, nuvols, sol, rujat, vent,sol, nuvol, rujat, nuvol, sol, rujat, fresca,vent, i així ja portem uns dies...
Al menys, en el planell no ens han pintat un cucurutxo de ràfagues de vent :lol:

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: Cristina » dl. abr. 23, 2012 9:56 pm

[quote user="650X" post="198232"][quote user="Cristina_tgn" post="198227"].


Veig que almenys hi ha algú que treballa ;) ;)

Però en la E1-01 per Tom Tom veig alguna cosa que no em quadra amb el que diu el post….
Hi ha una ruta diferent pels que tenen Garmin i els que tenen Tom Tom? .. o això té a veure amb que els que portem Honda… quasi tots portem Tom Tom?…. M’explico, la ruta no posa les indicacions per la A-9…. Tant és, les Hondes van més ràpid que les BMW i així no ens embrutarem d’oli….Ens veiem a l’area de Ledonon o a Gap :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Depèn dels cops que paris a engrassar la cadena potser t'atrapen... :mrgreen: :mrgreen: perquè va amb cadena oi la vfr? ;)[/quote]

Oi tant!! La VFR amb cadena.... com et veig molt entés en el tema ;) .. quedes nomenat engreixador oficial de la sortida, jejeje... Així no perdras la pràctica per quant vagis amb la "cabra".... Gràcies per avançat!

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: TOTES LES INFORMACIONS I GPB I ITN DE LA ESCAPADA

Entrada Autor: CMB » dl. abr. 23, 2012 10:29 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="198448"][quote user="650X" post="198232"][quote user="Cristina_tgn" post="198227"].


Veig que almenys hi ha algú que treballa ;) ;)

Però en la E1-01 per Tom Tom veig alguna cosa que no em quadra amb el que diu el post….
Hi ha una ruta diferent pels que tenen Garmin i els que tenen Tom Tom? .. o això té a veure amb que els que portem Honda… quasi tots portem Tom Tom?…. M’explico, la ruta no posa les indicacions per la A-9…. Tant és, les Hondes van més ràpid que les BMW i així no ens embrutarem d’oli….Ens veiem a l’area de Ledonon o a Gap :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Depèn dels cops que paris a engrassar la cadena potser t'atrapen... :mrgreen: :mrgreen: perquè va amb cadena oi la vfr? ;)[/quote]

Oi tant!! La VFR amb cadena.... com et veig molt entés en el tema ;) .. quedes nomenat engreixador oficial de la sortida, jejeje... Així no perdras la pràctica per quant vagis amb la "cabra".... Gràcies per avançat![/quote]

Ostres, que bé! Tampoc m'hauré d'ocupar d'engressar la meva! :roll:

Respon

Torna a “Alps 2012”