Escapada als Alps. Programa

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Vendetta » dc. maig 02, 2012 8:44 pm

No me fagis parlar.. marro gens.. casum..

No va sortir ni un de sol amb ganes de fer el toquillo.

(Señores, i señoretes, que vareu deixar sols els vostres corresponents.. es varen portar tots molt bè. (Ara, elles no sè))

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: 650X » dc. maig 02, 2012 9:58 pm

ja hi podem tornar, ja tinc la moto a punt altre cop...

[youtube]vytZzs2QDlQ[/youtube]

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Siono1000 » dc. maig 02, 2012 10:27 pm

Sembla que us ho heu passat de nassos, eh... :D

Quina enveja que feu. :enfadat


Benvinguts a casa. !!
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dc. maig 02, 2012 10:47 pm

[quote user="650X" post="199188"]ja hi podem tornar, ja tinc la moto a punt altre cop...

[youtube]vytZzs2QDlQ[/youtube][/quote]

Genial!

Doncs, jo encara no he tingut temps! Clar que tampoc tinc un mega-porxo com aquest!

Jo també hi tornaria, però amb una altra moto!

Avatar de l’usuari
Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Danielot » dc. maig 02, 2012 10:48 pm

Benvinguts....

Que sapigueu que em feu MOOOOOOLTA enveja
Rodar en moto es lo meu

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Jesus » dc. maig 02, 2012 10:54 pm

[quote user="650X" post="199188"]ja hi podem tornar, ja tinc la moto a punt altre cop...

[youtube]vytZzs2QDlQ[/youtube][/quote]


Enric , dones hora ??? :roll: ... s'et veu molta traça !!! :mrgreen:

Salut !!! ;)

PD: Jo m'he estat mig matí per treure tot el quitrà que tenia la moto !!! :shock:
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: 650X » dc. maig 02, 2012 10:57 pm

[quote user="Jesus GS" post="199196"][quote user="650X" post="199188"]ja hi podem tornar, ja tinc la moto a punt altre cop...[/quote]


Enric , dones hora ??? :roll: ... s'et veu molta traça !!! :mrgreen:

Salut !!! ;)

PD: Jo m'he estat mig matí per treure tot el quitrà que tenia la moto !!! :shock: [/quote]

el quitrà el deixo per demà... :enfadat

no!, tinc totes les hores donades...

EDITO: com l'has tret el quitrà?
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 02, 2012 10:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Jordi » dc. maig 02, 2012 11:14 pm

La manera mes senzilla de treure el quitrà es utilitzar benzina ja que pràcticament el dilueix a l'instant, incloses les taques de la roba. Ara be, feu-ho en un lloc ventilat i si fregueu amb un drap, poseu-vos guants resistents als combustibles. En cas de fer-ho amb pinzell, no us oblideu d'ulleres, ja que el pinzell sempre provoca esquitxos, els quals, com la escòria de les soldadura, se senten atrets pels ulls.

Ja veureu que be que queda.

Jordi "Prony" :ban :ban

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: 650X » dc. maig 02, 2012 11:18 pm

[quote user="Prony" post="199200"]La manera mes senzilla de treure el quitrà es utilitzar benzina ja que pràcticament el dilueix a l'instant, incloses les taques de la roba. Ara be, feu-ho en un lloc ventilat i si fregueu amb un drap, poseu-vos guants resistents als combustibles. En cas de fer-ho amb pinzell, no us oblideu d'ulleres, ja que el pinzell sempre provoca esquitxos, els quals, com la escòria de les soldadura, se senten atrets pels ulls.

Ja veureu que be que queda.

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

Moltes gràcies, demà provaré amb un pinzell i benzina i donaré per finalitzada la neteja.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Jesus » dc. maig 02, 2012 11:28 pm

[quote user="650X" post="199201"][quote user="Prony" post="199200"]La manera mes senzilla de treure el quitrà es utilitzar benzina ja que pràcticament el dilueix a l'instant, incloses les taques de la roba. Ara be, feu-ho en un lloc ventilat i si fregueu amb un drap, poseu-vos guants resistents als combustibles. En cas de fer-ho amb pinzell, no us oblideu d'ulleres, ja que el pinzell sempre provoca esquitxos, els quals, com la escòria de les soldadura, se senten atrets pels ulls.

Ja veureu que be que queda.

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

Moltes gràcies, demà provaré amb un pinzell i benzina i donaré per finalitzada la neteja.[/quote]

Moltes gràcies Jordi, jo ho he fet amb gasoil i el quitrà també marxa prou bé !!! ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 03, 2012 12:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dc. maig 02, 2012 11:31 pm

[quote user="Prony" post="199200"]La manera mes senzilla de treure el quitrà es utilitzar benzina ja que pràcticament el dilueix a l'instant, incloses les taques de la roba. Ara be, feu-ho en un lloc ventilat i si fregueu amb un drap, poseu-vos guants resistents als combustibles. En cas de fer-ho amb pinzell, no us oblideu d'ulleres, ja que el pinzell sempre provoca esquitxos, els quals, com la escòria de les soldadura, se senten atrets pels ulls.

Ja veureu que be que queda.

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

Gràcies Jordi, demà miraré de trobar el forat i fer-ho!

Sobretot la cadena, que està feta un fàstic!

Per cert: Hi ha novetat amb el tema de nova moto?

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Nuria Vs » dc. maig 02, 2012 11:40 pm

[quote user="650X" post="199145"][quote user="CMB" post="199125"][quote user="Gearbox" post="199124"][quote user="Panotxa" post="199106"]... la punxada de la Núria, que vàrem poder solucionar gràcies a un bon home que ens va deixar el seu taller pel que calgués, i a sobre no ens va voler cobrar...[/quote]

Estic encuriosit per saber detalls de la punxada... com ho vàreu sol.lucionar? amb una cambra? :shock:[/quote]

Primer amb un macarró i tres botelletes d'aire a pressió al mig de la carretera.

No va funcionar massa bé, ja que el tall era gran.

al final en un taller casolà amb un 'parxe' més gran desmuntant la roda, posant el 'parxe' per dins i tornant a muntar la roda![/quote]

Puntualitzo: 2 macarrons alhora ja que un no va tapar correctament el forat, i 5 ampolletes d'aire + l'experiencia d'en SisoRt[/quote]

Entre en Siso que ere el tècnic en reparacions, l'Enric que anava ben preparar, els que varen aportar el seu gra de sorra (vull dir les apolles de gas) i el Damià que era l'encarregat de transportar-les :mrgreen: vaig poder sortir a mig gas fins al poble més proper on varem trobar a Sant François que em va deixar el pneumàtic perfectament reparat i els entesos del grup perfectament montat. MOLTES GRÀCIES A TOTS SOU UN COMPANYS FANTÀSTICS :cerv
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Vendetta » dc. maig 02, 2012 11:43 pm

[quote user="Danielot" post="199193"]Benvinguts....

Que sapigueu que em feu MOOOOOOLTA enveja[/quote]

Allà dalt amb el ventot, m'he enrrecordat de tu.. realment, si que un cop de vent pot fer caure de la moto.

Des de les 8 estic pujant un video.. tela, amb els que els pujeu.. santa paciència.. i encara està al 75%

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Jesus » dj. maig 03, 2012 12:54 am

[quote user="Vendetta" post="199207"][quote user="Danielot" post="199193"]Benvinguts....

Que sapigueu que em feu MOOOOOOLTA enveja[/quote]

Allà dalt amb el ventot, m'he enrrecordat de tu.. realment, si que un cop de vent pot fer caure de la moto.

Des de les 8 estic pujant un video.. tela, amb els que els pujeu.. santa paciència.. i encara està al 75%[/quote]

Com tenim el vídeo ??? ;)
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 03, 2012 12:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Miquel xlv
Presentats
Entrades: 508
Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
Ubicació: La Garrotxa

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Miquel xlv » dj. maig 03, 2012 8:16 am

BENVINGUTS

Vss

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Escapada als Alps. Programa

Entrada Autor: Albert » dj. maig 03, 2012 9:00 am

Bon dia,

Com podeu veure, jo també vaig arribar a casa, ja eren les 11 doncs em vaig aturar amb la Cris a fer un mos, i la veritat es que vaig arribar cansat, molt cansat. Ahir dia sabàtic i avui ja estic en forma.

M’ho he passat molt be de veritat, han estat 4 dies força intensos i tal com ja heu dit ara cal pair-ho i degustar-ho tot plegat.

Moltíssimes gràcies a tots els que heu vingut, especialment al Panotxa, per la preparació de la ruta i fer-nos de guia a tots, a la Montse per acollir-me, al Miquel per la seva tasca a la cua de la filera, al Ricard i al Siso per fer-nos la feina de deixar cruïllers tot i les dificultats que hi posava el Panotxa, al Pep per la seva tasca de coordinació i control de que tot rutlli correctament, al Xavier per la seva tasca de traductor allà on a nosaltres ja se’ns complicava una mica, a la Cristina per acollir-me i encarregar-se sempre de les habitacions sense queixar-se, al Jordi per preparar-ho tot, i com no podia ser d’altra forma a tot el grup per posar-nos-ho tan fàcil a l’hora de portar un petit grup de 21 motos per terres franceses i per la col.laboració activa que vareu tenir en tot moment.

Amb vosaltres dona gust anar a fer rutes per a qualsevol indret i aconseguiu que ja en tornem a tenir mes ganes de tornar-ho a fer.


Moltes gràcies.


:razz: :razz:
Sort,

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Jordi » dj. maig 03, 2012 10:16 am

[quote user="CMB" post="199204"][quote user="Prony" post="199200"]La manera mes senzilla de treure el quitrà es utilitzar benzina
Jordi "Prony"[/quote]
Gràcies Jordi, demà miraré de trobar el forat i fer-ho!Sobretot la cadena, que està feta un fàstic!Per cert: Hi ha novetat amb el tema de nova moto?[/quote]Ni se't passi pel cap de netejar la cadena amb benzina. Utilitza petroli (n'hi han que en diuen "queroseno" per encendre barbacoes) o gasoil, però mai benzina atès a que aquesta es massa agressiva pels retens de goma i els quartejaria.

El millor producte per dissoldre els grumolls de greix negres que es queden a la corona, just als laterals del dentat, es qualsevol drap untat amb lubricant "todo uso" (tipus 3 en 1, WD-40 i afins). El seu index penetrant i de dissolució es excepcional, res ho supera i no fa malbé els retens de la cadena.

Jordi "Prony" :ban :ban

Pel que fa la moto nova, la setmana passada em quedaven vint quilos per aprimar-me i poder-me-la comprar. A hores d'ara ja me'n deuen quedar uns vint-i-dos.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: CMB » dj. maig 03, 2012 10:47 am

[quote user="Prony" post="199223"][quote user="CMB" post="199204"][quote user="Prony" post="199200"]La manera mes senzilla de treure el quitrà es utilitzar benzina
Jordi "Prony"[/quote]
Gràcies Jordi, demà miraré de trobar el forat i fer-ho!Sobretot la cadena, que està feta un fàstic!Per cert: Hi ha novetat amb el tema de nova moto?[/quote]Ni se't passi pel cap de netejar la cadena amb benzina. Utilitza petroli (n'hi han que en diuen "queroseno" per encendre barbacoes) o gasoil, però mai benzina atès a que aquesta es massa agressiva pels retens de goma i els quartejaria.

El millor producte per dissoldre els grumolls de greix negres que es queden a la corona, just als laterals del dentat, es qualsevol drap untat amb lubricant "todo uso" (tipus 3 en 1, WD-40 i afins). El seu index penetrant i de dissolució es excepcional, res ho supera i no fa malbé els retens de la cadena.

Jordi "Prony" :ban :ban

Pel que fa la moto nova, la setmana passada em quedaven vint quilos per aprimar-me i poder-me-la comprar. A hores d'ara ja me'n deuen quedar uns vint-i-dos.[/quote]

Gràcies Jordi!

Uf, què vol dir això? Que no hi ha canvi de moto de moment?

Avatar de l’usuari
Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: Panotxa » dj. maig 03, 2012 12:01 pm

[quote user="650X" post="199188"]ja hi podem tornar, ja tinc la moto a punt altre cop...

[youtube]vytZzs2QDlQ[/youtube][/quote]

Ep, Enric!

Bon vídeo aquest, he rigut força mirant-me'l ...per cert a la frontera no hi vàrem trobar ningú.

Salut! ;)

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Escapada Als Alps. Programa

Entrada Autor: 650X » dj. maig 03, 2012 12:23 pm

[quote user="Panotxa" post="199242"][quote user="650X" post="199188"]ja hi podem tornar, ja tinc la moto a punt altre cop...

[youtube]vytZzs2QDlQ[/youtube][/quote]

Ep, Enric!

Bon vídeo aquest, he rigut força mirant-me'l ...per cert a la frontera no hi vàrem trobar ningú.

Salut! ;)[/quote]

A coll de Banyuls tampoc vaig veure gaire gent, però feia millor tarda que a la Jonquera :mrgreen:

Salut!

Respon

Torna a “Alps 2012”