Ja Per Casa

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Ja Per Casa

Entrada Autor: Jutge » dj. maig 03, 2012 9:43 pm

hola companys, ja per casa. Dir-vos que ha estat una molt grata experiència,envoltat de molt bones persones, m'he sentit perfectament acollit i dins d'un grup humà que frega l'excel·lència. Un deu. Salutacions i petons. Gràcies

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Ja Per Casa

Entrada Autor: PEPI600 » dj. maig 03, 2012 11:48 pm

Salutacions, has arribat una mica tard no? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Ja Per Casa

Entrada Autor: CMB » dj. maig 03, 2012 11:50 pm

[quote user="Jutge" post="199312"]hola companys, ja per casa. Dir-vos que ha estat una molt grata experiència,envoltat de molt bones persones, m'he sentit perfectament acollit i dins d'un grup humà que frega l'excel·lència. Un deu. Salutacions i petons. Gràcies[/quote]

Hola

Doncs si que has trigat ha arribar a casa, no? :cool:

tots vam arribar el dimarts a la tarda/vespre. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Salutacions igualment!

Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Ja Per Casa

Entrada Autor: Jutge » dv. maig 04, 2012 12:11 am

jo em vaig quedar a Canet i l'endemà em vaig anar de passeig amb moto per tossa de mar , no tenia suficient, de fet no començo a currar fins al dilluns. Salutacions

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Ja Per Casa

Entrada Autor: 650X » dv. maig 04, 2012 1:40 am

Molt bé! ja podies haver avisat no? jo hi he estat avui a pulir una mica més els cantos. ;)

Salut!

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Ja Per Casa

Entrada Autor: Cristina » dv. maig 04, 2012 8:43 am

.
Hola veí!! ;)
Clar que no ens coneixiem... vivim a cinc minuts un de l'altre però pel que veig tu tampoc pares mai quiet, i jo sóc un cul de mal asiento... Ens hem hagut de trobar a uns quants kilometres de casa.
Jo vaig arribar a casa dimarts a les 23:30 h però tu m'has superat :lol:
Fins aviat!

Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Ja Per Casa

Entrada Autor: Jutge » ds. maig 05, 2012 12:24 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="199327"].
Hola veí!! ;)
Clar que no ens coneixiem... vivim a cinc minuts un de l'altre però pel que veig tu tampoc pares mai quiet, i jo sóc un cul de mal asiento... Ens hem hagut de trobar a uns quants kilometres de casa.
Jo vaig arribar a casa dimarts a les 23:30 h però tu m'has superat :lol:
Fins aviat![/quote]

Ja està be moure's, sobretot amb moto. Ahir vaig fer una carretereta que surt de Santes Creus, Les Pobles, Pontons, Torrelles de Foix i cap a Vilafranca,està aqui mateix és molt bonica de fer,estreta i amb molts tombs,segur que la coneixes. Un dia podríem anar a prendre un cafè a Vilafranca. Salut.

Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Ja Per Casa

Entrada Autor: Jutge » ds. maig 05, 2012 12:30 pm

[quote user="650X" post="199323"]Molt bé! ja podies haver avisat no? jo hi he estat avui a pulir una mica més els cantos. ;)

Salut![/quote]

ho sento :???: anava un pèl estressat :tremolant :tremolant :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Jutge
Presentats
Entrades: 266
Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Ja Per Casa

Entrada Autor: Jutge » ds. maig 05, 2012 12:35 pm

[quote user="PEPI600" post="199320"]Salutacions, has arribat una mica tard no? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Ja se sap :roll: :roll: les obligacions del camí són plaers :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Ja Per Casa

Entrada Autor: Vendetta » dg. maig 06, 2012 1:53 pm

Carai, amb el jutge.. arriba a casa tard.. obre un fil propi.. aquest jutge promet.

Ara que m'hi tè preocupat, ja venia a per mi.. Jo em pensava que era el Kel :mrgreen: em pregunta estic buscant el vendetta, tot preocupat li dic que soc jo. I és que si fos mès guapa, el jutge, haguès quedat afalagat. :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Ja Per Casa

Entrada Autor: Cristina » dt. maig 08, 2012 8:25 am

[quote user="Jutge" post="199423"][quote user="Cristina_tgn" post="199327"].
Hola veí!! ;)
Clar que no ens coneixiem... vivim a cinc minuts un de l'altre però pel que veig tu tampoc pares mai quiet, i jo sóc un cul de mal asiento... Ens hem hagut de trobar a uns quants kilometres de casa.
Jo vaig arribar a casa dimarts a les 23:30 h però tu m'has superat :lol:
Fins aviat![/quote]

Ja està be moure's, sobretot amb moto. Ahir vaig fer una carretereta que surt de Santes Creus, Les Pobles, Pontons, Torrelles de Foix i cap a Vilafranca,està aqui mateix és molt bonica de fer,estreta i amb molts tombs,segur que la coneixes. Un dia podríem anar a prendre un cafè a Vilafranca. Salut.[/quote]

Bones... ara fa dies que no hi he passat però ja sé a quina et refereixes, la tenim a un cop de pedra de casa ;) ... Ara toca canviar pneumàtic del darrera i... gaassss. El café queda pendent ;)

Respon

Torna a “Alps 2012”