Temes D'ultima Hora.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Temes D'ultima Hora.

Entrada Autor: 650X » dl. maig 07, 2012 9:54 pm

[quote user="Jesus GS" post="199685"][quote user="650X" post="199684"][quote user="Vendetta" post="199638"][quote user="650X" post="199636"]ostres son molts euros en tallats aixó...

quan vas "vendre" benzina a els indios del mercedes vas tenir controlada la tarja en tot moment??
[/quote]

Per cert, parlant d'aquestos.. ja t'hi val, c****s, a sobre que t'els hi trec de sobre desprès m'hi deixeu sol.

Ja m hi volien pagar amb una cadena d'or, colla de gitanos!!

Doncs haurè de seguir investigant.. a veure si tornen tots. Avui m hi han tornat 260, quan no sigui les betzineres, per assegurar el cobrament..
[/quote]

Tens raó, vaig ser ràpid però no gaire diplomàtic :mrgreen: amb espècies no t'ho van proposar??

Jo també vaig treure benzina amb la tarjeta i no van fer cap bloqueig :???:

Vas passar la targeta per els radars?[/quote]

Tu fas cara de bona persona !!! ;)[/quote]

si a la propera vols que dormim junts, només ho has de dir... :love

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Temes D'ultima Hora.

Entrada Autor: Jesus » dl. maig 07, 2012 9:56 pm

[quote user="650X" post="199687"][quote user="Jesus GS" post="199685"][quote user="650X" post="199684"][quote user="Vendetta" post="199638"][quote user="650X" post="199636"]ostres son molts euros en tallats aixó...

quan vas "vendre" benzina a els indios del mercedes vas tenir controlada la tarja en tot moment??
[/quote]

Per cert, parlant d'aquestos.. ja t'hi val, c****s, a sobre que t'els hi trec de sobre desprès m'hi deixeu sol.

Ja m hi volien pagar amb una cadena d'or, colla de gitanos!!

Doncs haurè de seguir investigant.. a veure si tornen tots. Avui m hi han tornat 260, quan no sigui les betzineres, per assegurar el cobrament..
[/quote]

Tens raó, vaig ser ràpid però no gaire diplomàtic :mrgreen: amb espècies no t'ho van proposar??

Jo també vaig treure benzina amb la tarjeta i no van fer cap bloqueig :???:

Vas passar la targeta per els radars?[/quote]

Tu fas cara de bona persona !!! ;)[/quote]

si a la propera vols que dormim junts, només ho has de dir... :love[/quote]

Ronques ... ??? :roll:
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2246
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Temes D'ultima Hora.

Entrada Autor: 650X » dt. maig 08, 2012 6:45 am

[quote user="Jesus GS" post="199688"][quote user="650X" post="199687"][quote user="Jesus GS" post="199685"][quote user="650X" post="199684"][quote user="Vendetta" post="199638"][quote user="650X" post="199636"]ostres son molts euros en tallats aixó...

quan vas "vendre" benzina a els indios del mercedes vas tenir controlada la tarja en tot moment??
[/quote]

Per cert, parlant d'aquestos.. ja t'hi val, c****s, a sobre que t'els hi trec de sobre desprès m'hi deixeu sol.

Ja m hi volien pagar amb una cadena d'or, colla de gitanos!!

Doncs haurè de seguir investigant.. a veure si tornen tots. Avui m hi han tornat 260, quan no sigui les betzineres, per assegurar el cobrament..
[/quote]

Tens raó, vaig ser ràpid però no gaire diplomàtic :mrgreen: amb espècies no t'ho van proposar??

Jo també vaig treure benzina amb la tarjeta i no van fer cap bloqueig :???:

Vas passar la targeta per els radars?[/quote]

Tu fas cara de bona persona !!! ;)[/quote]

si a la propera vols que dormim junts, només ho has de dir... :love[/quote]

Ronques ... ??? :roll:[/quote]

jo no m'he sentit mai...

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Temes D'ultima Hora.

Entrada Autor: Cristina » dt. maig 08, 2012 8:34 am

[quote user="Vendetta" post="199610"]Tornem amb el tema carregs.

Us heu trobat carregs extres carregats? Jo hi tinc uns 2 carregs de 120 i uns altres dos de 70.[/quote]

Deu n'hi dó el catxondeo :lol: :lol: . Correspon a les benzineres de La France. Et diré que a mi em varen fer tres càrrecs per imports semblants que corresponen a la garantia que agafen de la teva targeta abans de repostar.... Desprès en el teu compte t'ingressen aquests càrrecs fets al principi i et carreguen realment l'import de la benzina que vas repostar... Jo encara tinc pendent que em retornin el darrer fet el dia 1 a Millau.

Que era el primer cop que anaves a França?

Ara ja ho tens clar? ;)

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Temes D'ultima Hora.

Entrada Autor: Jesus » dt. maig 08, 2012 11:44 pm

[quote user="650X" post="199699"][quote user="Jesus GS" post="199688"][quote user="650X" post="199687"][quote user="Jesus GS" post="199685"][quote user="650X" post="199684"][quote user="Vendetta" post="199638"][quote user="650X" post="199636"]ostres son molts euros en tallats aixó...

quan vas "vendre" benzina a els indios del mercedes vas tenir controlada la tarja en tot moment??
[/quote]

Per cert, parlant d'aquestos.. ja t'hi val, c****s, a sobre que t'els hi trec de sobre desprès m'hi deixeu sol.

Ja m hi volien pagar amb una cadena d'or, colla de gitanos!!

Doncs haurè de seguir investigant.. a veure si tornen tots. Avui m hi han tornat 260, quan no sigui les betzineres, per assegurar el cobrament..
[/quote]

Tens raó, vaig ser ràpid però no gaire diplomàtic :mrgreen: amb espècies no t'ho van proposar??

Jo també vaig treure benzina amb la tarjeta i no van fer cap bloqueig :???:

Vas passar la targeta per els radars?[/quote]

Tu fas cara de bona persona !!! ;)[/quote]

si a la propera vols que dormim junts, només ho has de dir... :love[/quote]

Ronques ... ??? :roll:[/quote]

jo no m'he sentit mai...[/quote]

Ja li preguntaré a la Marta bandarra !!! :mrgreen:
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Temes D'ultima Hora.

Entrada Autor: Cristina » dv. maig 11, 2012 12:16 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="199703"][quote user="Vendetta" post="199610"]Tornem amb el tema carregs.

Us heu trobat carregs extres carregats? Jo hi tinc uns 2 carregs de 120 i uns altres dos de 70.[/quote]

Deu n'hi dó el catxondeo :lol: :lol: . Correspon a les benzineres de La France. Et diré que a mi em varen fer tres càrrecs per imports semblants que corresponen a la garantia que agafen de la teva targeta abans de repostar.... Desprès en el teu compte t'ingressen aquests càrrecs fets al principi i et carreguen realment l'import de la benzina que vas repostar... Jo encara tinc pendent que em retornin el darrer fet el dia 1 a Millau.
Que era el primer cop que anaves a França?

Ara ja ho tens clar? ;)[/quote]

Doncs desprès d'esperar aquest ingrès he anat a la caixa i m'han dit que hi ha un termini de 15 dies perquè et retornin el càrrec, passats aquests dies és la caixa qui reclamarà l'import.
Però clar, això implica estar alerta...sinó "xiules" ningú mou un dit.

Respon

Torna a “Alps 2012”