Dia 4: Gorges Du Tarn (Fotos I Vídeos)

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Dia 4: Gorges Du Tarn (Fotos I Vídeos)

Entrada Autor: Vendetta » dg. maig 13, 2012 6:58 pm

[quote user="SisoRT" post="199907"][quote user="Vendetta" post="199825"]A veure si és veritat :twisted: lo de parar a fer mès tallats. Ja hi farè mès filmacions.
El que heu de fer és regalar-me una camera pel casc i hi sortireu tots :b9 :b9 :b9 No pas com d'altres que sempre s'hi veu el mateix cul de moto a davant. :twisted:[/quote]

Més que una càmera t'he n'haurien de regalar dues (Ep, jo faig per un!) . Una que mirés cap al davant, on aniríem variant de cul, i una altra que mirés cap al darrera on es veurien les felicitacions que et dediquen :mrgreen:

Ep, amb il·lusió, salut i de bon rotllo ![/quote]

No volia replicar per no fer-me cansino.. Però ja no bè d'aquì. :cool:

O sigui que tu siso, enviant-me felicitacions, bè, de tu ho entenc.. ja que vaig fer un comentari, al foro, quan no et coneixia, i no m hi vaig disculpar, per si de cas.., ;) de totes maneres ja ho faig ara.

Però dels altres? :twisted: M'envien felicitacions? que cabroooons, ja anirè mirant i vigilant el retrovisor.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: Dia 4: Gorges Du Tarn (Fotos I Vídeos)

Entrada Autor: Vendetta » dg. maig 13, 2012 7:02 pm

[quote user="Jesus GS" post="199911"][quote user="SisoRT" post="199907"][quote user="Vendetta" post="199825"]A veure si és veritat :twisted: lo de parar a fer mès tallats. Ja hi farè mès filmacions.
El que heu de fer és regalar-me una camera pel casc i hi sortireu tots :b9 :b9 :b9 No pas com d'altres que sempre s'hi veu el mateix cul de moto a davant. :twisted:[/quote]

Més que una càmera t'he n'haurien de regalar dues (Ep, jo faig per un!) . Una que mirés cap al davant, on aniríem variant de cul, i una altra que mirés cap al darrera on es veurien les felicitacions que et dediquen :mrgreen:

Ep, amb il·lusió, salut i de bon rotllo ![/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Això què vol dir? jesùs? tu tambè , envies felicitacions? :twisted:

De tu si que no m ho esperava.
Vendetta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 13, 2012 7:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: Dia 4: Gorges Du Tarn (Fotos I Vídeos)

Entrada Autor: CMB » dg. maig 13, 2012 9:02 pm

I les últimes...

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Salut

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3561
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Dia 4: Gorges Du Tarn (Fotos I Vídeos)

Entrada Autor: Jesus » dg. maig 13, 2012 9:45 pm

[quote user="Vendetta" post="200040"][quote user="Jesus GS" post="199911"][quote user="SisoRT" post="199907"][quote user="Vendetta" post="199825"]A veure si és veritat :twisted: lo de parar a fer mès tallats. Ja hi farè mès filmacions.
El que heu de fer és regalar-me una camera pel casc i hi sortireu tots :b9 :b9 :b9 No pas com d'altres que sempre s'hi veu el mateix cul de moto a davant. :twisted:[/quote]

Més que una càmera t'he n'haurien de regalar dues (Ep, jo faig per un!) . Una que mirés cap al davant, on aniríem variant de cul, i una altra que mirés cap al darrera on es veurien les felicitacions que et dediquen :mrgreen:

Ep, amb il·lusió, salut i de bon rotllo ![/quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Això què vol dir? jesùs? tu tambè , envies felicitacions? :twisted:

De tu si que no m ho esperava.[/quote]

:cerv ... ;) ... trampós no ho sé ... però una mika kabroncete si que ho soc !!! :twisted:
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 13, 2012 9:46 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “Alps 2012”