Visitem.....Cervera ????

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Joan XT » dt. maig 22, 2012 9:36 pm

[quote user="SISCOLT" post="200937"]EI QUAN VENIU A CERVERA???????????????[/quote]
Suposo que cap a les 19'00 hores, quan sortim de la Figuerosa et faig un toc, que et sembla? ;)
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Antonio
Presentats
Entrades: 421
Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
Ubicació: Girona

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Antonio » dt. maig 22, 2012 10:18 pm

I tant que et volem Albert. Ja trigaves. Fins dissabte
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto

Avatar de l’usuari
SISCOLT
Presentats
Entrades: 113
Membre des de: dc. març 12, 2008 7:08 pm
Ubicació: CERVERA - LLEIDA

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: SISCOLT » dc. maig 23, 2012 2:39 pm

[quote user="Joan XT" post="200942"][quote user="SISCOLT" post="200937"]EI QUAN VENIU A CERVERA???????????????[/quote]
Suposo que cap a les 19'00 hores, quan sortim de la Figuerosa et faig un toc, que et sembla? ;)[/quote]

Saps que demà inauguren la exposició del Marc al Museu??

Estic en converses per poder treure entrades pel foro a preu ventajós, ja em parlarem, et truco.

SAlut
Un amic es aquell/a que et coneix molt bé i tot i així, t'estima. :ksss

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Eva » dc. maig 23, 2012 7:05 pm

Ja falta menys.... :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Joan XT » dc. maig 23, 2012 9:57 pm

[quote user="SISCOLT" post="201014"][quote user="Joan XT" post="200942"][quote user="SISCOLT" post="200937"]EI QUAN VENIU A CERVERA???????????????[/quote]
Suposo que cap a les 19'00 hores, quan sortim de la Figuerosa et faig un toc, que et sembla? ;)[/quote]

Saps que demà inauguren la exposició del Marc al Museu??

Estic en converses per poder treure entrades pel foro a preu ventajós, ja em parlarem, et truco.

SAlut[/quote]
Doncs avui des de aqui el poble m'han comunicat que al museu estaven parlant de que potser el dissabte vendrien gent de Girona ;) , ja em diras algo.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Eva » dv. maig 25, 2012 4:27 pm

En 24 hores ja serem fora ...

Ja ho tenim TOT preparat .... :eyes :eyes :eyes

Ara que hi penso.... falta la

Imatge

..... ja no......

Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 25, 2012 10:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Eva » dv. maig 25, 2012 10:08 pm

Imatge
Tot a punt ;)

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1102
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Dodo » ds. maig 26, 2012 9:07 pm

Aquesta tarda vore les 16.00h. m'ha semblat veure tres motos direcciò Girona a l'alçada de Flaçà; la primera una Gs groga (diria que era en Vidi però no ho asseguro), després una altre GS la Eva i la Mar (els e conegut perquè portaven un test al darrera que m'ha semblat menta) i el darrer una GoldWing que diria que era l'Albert G. :form
Quina enveja m'heu fet :crys i jo pensar que a la nit haig d'anar a treballar :enfadat .
Que disfruteu de la sortida tots plegats!! :cerv
PDT per cert si heu vist un cotxe fent llums com un boig, no era jo!!!! ;)

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Eva » dl. maig 28, 2012 3:07 pm

[quote user="Dodo" post="201352"]Aquesta tarda vore les 16.00h. m'ha semblat veure tres motos direcciò Girona a l'alçada de Flaçà; la primera una Gs groga (diria que era en Vidi però no ho asseguro), després una altre GS la Eva i la Mar (els e conegut perquè portaven un test al darrera que m'ha semblat menta) i el darrer una GoldWing que diria que era l'Albert G. :form
Quina enveja m'heu fet :crys i jo pensar que a la nit haig d'anar a treballar :enfadat .
Que disfruteu de la sortida tots plegats!! :cerv
PDT per cert si heu vist un cotxe fent llums com un boig, no era jo!!!! ;)[/quote]

Eduard, varem veure un cotxe que ens feia llums , però no et varem reconeixre :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

De totes maneres, et puc adelantar que ens s´ho varem passar penossament malament :crys :crys , tant malament que .... no repetirem :roll: :roll:

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Joan XT » dl. maig 28, 2012 3:08 pm

[quote user="Eva" post="201445"][quote user="Dodo" post="201352"]Aquesta tarda vore les 16.00h. m'ha semblat veure tres motos direcciò Girona a l'alçada de Flaçà; la primera una Gs groga (diria que era en Vidi però no ho asseguro), després una altre GS la Eva i la Mar (els e conegut perquè portaven un test al darrera que m'ha semblat menta) i el darrer una GoldWing que diria que era l'Albert G. :form
Quina enveja m'heu fet :crys i jo pensar que a la nit haig d'anar a treballar :enfadat .
Que disfruteu de la sortida tots plegats!! :cerv
PDT per cert si heu vist un cotxe fent llums com un boig, no era jo!!!! ;)[/quote]

Eduard, varem veure un cotxe que ens feia llums , però no et varem reconeixre :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

De totes maneres, et puc adelantar que ens s´ho varem passar penossament malament :crys :crys , tant malament que .... no repetirem :roll: :roll:[/quote]
:shock: :shock: :shock:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Eva » dl. maig 28, 2012 3:13 pm

[quote user="Joan XT" post="201446"][quote user="Eva" post="201445"][quote user="Dodo" post="201352"]Aquesta tarda vore les 16.00h. m'ha semblat veure tres motos direcciò Girona a l'alçada de Flaçà; la primera una Gs groga (diria que era en Vidi però no ho asseguro), després una altre GS la Eva i la Mar (els e conegut perquè portaven un test al darrera que m'ha semblat menta) i el darrer una GoldWing que diria que era l'Albert G. :form
Quina enveja m'heu fet :crys i jo pensar que a la nit haig d'anar a treballar :enfadat .
Que disfruteu de la sortida tots plegats!! :cerv
PDT per cert si heu vist un cotxe fent llums com un boig, no era jo!!!! ;)[/quote]

Eduard, varem veure un cotxe que ens feia llums , però no et varem reconeixre :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

De totes maneres, et puc adelantar que ens s´ho varem passar penossament malament :crys :crys , tant malament que .... no repetirem :roll: :roll:[/quote]
:shock: :shock: :shock:[/quote]

Joan... que és broma.... ENS S´HO VAREM PASSAR MOLT I MOLT BÉ, MOLT I MOLT BÉ.

Moltes gracies als nostres anfitrions L´AnnA i en Joan XT que com sempre es varen portar de luxe.

L´Anna es va empollar l´historia de Cervera i en Joan ho va ben acertar amb la casa on ens varem allotjar.
Visita a Cervera ( graellers, gegants, passajeda de motos custom, concert de música clàsica, carrer de les bruixes ), sopar i companyia... de lo bó... EL MILLOR.
Al vespre penjaré les imatges ( bueno.... les fotos que hem clasificat com aptes... les altres ... :roll: :roll: )

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Joan XT » dl. maig 28, 2012 3:18 pm

Eva, ja ho se ;) .
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 28, 2012 3:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Oscar » dl. maig 28, 2012 9:55 pm

Veig que vareu disfrutar.Jo vaig estar amb
el vostre llogater veient el seu concert.A les
5 no era bona hora per vtisitar-vos
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Albert G » dl. maig 28, 2012 10:22 pm

L’estada perfecta, la companyia encara mes i sobretot agrair a l’Anna i en Joan la paciència que van tenir amb nosaltres, això si que son amfitrions!!!! :D
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Joan XT » dl. maig 28, 2012 10:28 pm

[quote user="Oscar" post="201480"]Veig que vareu disfrutar.Jo vaig estar amb
el vostre llogater veient el seu concert.A les
5 no era bona hora per vtisitar-vos[/quote]
Eiii, que vas tancar el Festival?
Ens sap molt greu de no haver anat, vam fer moltes coses pel poc temps que vam tenir i a més després de la sobretaula la cosa ja no estava per molts viatges ... :cerv
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Eva » dt. maig 29, 2012 12:15 am

[youtube]vwr07WWli-M[/youtube]

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Eva » dt. maig 29, 2012 4:02 pm

Dues fotos que m´han agradat molt :

Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Monxu
Presentats
Entrades: 584
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 9:16 am
Ubicació: Torelló

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Monxu » dc. maig 30, 2012 9:35 am

Disculpeu que faci un apunt però això del port és un petit "error" historic, el que en realitat van demanar a Cervera van ser els drets portuaris de Barcelona, el que passa és que les autoritats van fer veure que sentien ploure ja que era una petició prou important, que no es va voler que fos concedida, i per disfressar la cosa va passar a ser un port, per a justificar que "pobrets" necessitaven una universitat per a aprendre'n perque no eren gaire llestos quan en realitat de "puteria" no els en faltava un pèl, consti que no soc de Cervera, però la història escrita no sempre és certa i sen's demostra dia rere dia perquè constantment s'està reescrivint.

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Joan XT » dc. maig 30, 2012 10:59 am

[quote user="Monxu" post="201659"]Disculpeu que faci un apunt però això del port és un petit "error" historic, el que en realitat van demanar a Cervera van ser els drets portuaris de Barcelona, el que passa és que les autoritats van fer veure que sentien ploure ja que era una petició prou important, que no es va voler que fos concedida, i per disfressar la cosa va passar a ser un port, per a justificar que "pobrets" necessitaven una universitat per a aprendre'n perque no eren gaire llestos quan en realitat de "puteria" no els en faltava un pèl, consti que no soc de Cervera, però la història escrita no sempre és certa i sen's demostra dia rere dia perquè constantment s'està reescrivint.[/quote]
Gràcies per aquest apunt monxu i tambe a la nostra "guia" que ens va fer cinc cèntims de la història de la Ciutat de Cervera ;) .
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Visitem.....Cervera ????

Entrada Autor: Joan XT » dc. maig 30, 2012 11:13 am

Jo us volia dir que he passat un bon cap de setmana, encantat d'haver-vos conegut, encantat de poder passejar i ensenyar Cervera i també que havéu conegut un poble de tants que hi ha a Catalunya com és la Figuerosa. Els mojitos no se que tenien però la setmana l'he començat més... clar, doncs res, content de que us ho havéu passat bé.

PD: La veïna del costat de la casa rural a hores d'ara encara no sap si sortira o no :lol:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Respon

Torna a “2012”