Dunlop TR91 Opinió

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: Bernat » dj. juny 14, 2012 9:29 pm

Doncs això, que m'agradaria saber la opinió d'algú que els dugui i quin rendiment li han donat. Bàsicament per asfalt tan moll com sec. Segurament seran els proxims pneumàtics que li posaré a la GS.

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: PEPI600 » dj. juny 14, 2012 11:18 pm

Jo ja porto dos jocs i n´estic molt content, en sec i sobretot en mullat, em donen molta més confiança que els metezeler originals. En quan a duració, tot es relatiu, el de davant va durar 12.000 km, i el vaig canviar per anar als Alps, sino potser hagues durat uns 1.000 més. El de darrera van ser 8.000, també el vaig canviar abans d´hora, però ja t´he dit que es relatiu, jo els de darrera me´ls menjo molt ràpid :roll: :roll: :roll: . Espero que et serveixi.
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: Randy-650 » dv. juny 15, 2012 12:19 am

[quote user="PEPI600" post="203731"].......jo els de darrera me´ls menjo molt ràpid :roll: :roll: :roll: . Espero que et serveixi.[/quote]

Normal. :tremolant

Aviam quin dia em tornes les enganxines de la meva moto. :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: Bernat » dv. juny 15, 2012 2:40 pm

Gràcies PEPI600, referent a la duració com que ja sé que és molt relatiu,tot depen del "gas" que un li dones,presions etc... doncs res a dir-hi.Tot i que si dius que li has fet 8000 i 12000 km esta una mitja normal,és el que a mi em duren més o menys. A quins tourance et refereixes? EXP o normals? Jo per norma general porto sempre el normal ja que el EXP el pneumàtic de devant passats uns 3000 km pert molt les prestacions i no m'agraden gens en canvi els normals no hi tinc cap queixa. El canvi a Dunlop és mes per provar que per altre cosa,porto metzeler desde fa molts anys tot i haver provat Michelin Anakee per exemple i sempre torno al tourance de sempre. Aquest TR91 tenen bona pinta...

Gràcies

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: Xavier » dv. juny 15, 2012 5:00 pm

En Pep1600 es menja tan ràpid els pneumàtice de darrera perquè sempre va fent el cavallet... :cool:

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: GRUM » dv. juny 15, 2012 5:16 pm

[quote user="Xavier" post="203787"]En Pep1600 es menja tan ràpid els pneumàtice de darrera perquè sempre va fent el cavallet... :cool:[/quote]
No home no, el que passa és que "misteriosament" se li claven les estriveres a terra i llavors li derrapa la roda del darrera i això fa que es gasti abans :twisted:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: Steelman » dv. juny 15, 2012 5:18 pm

[quote user="bernat" post="203776"]Jo per norma general porto sempre el normal ja que el EXP el pneumàtic de devant passats uns 3000 km pert molt les prestacions i no m'agraden gens en canvi els normals no hi tinc cap queixa
[/quote]
A mi em passa el mateix..
I per aixó porto els Tourance normals des de fa molt de temps.
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. juny 15, 2012 5:26 pm

[quote user="Steelman" post="203791"][quote user="bernat" post="203776"]Jo per norma general porto sempre el normal ja que el EXP el pneumàtic de devant passats uns 3000 km pert molt les prestacions i no m'agraden gens en canvi els normals no hi tinc cap queixa
[/quote]
A mi em passa el mateix..
I per aixó porto els Tourance normals des de fa molt de temps.[/quote]

No puc estar més d´acord, es conegut per tots que al Tourance de derrere l´hi faig 30.000 Qm i al de devant algo més ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 15, 2012 5:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: Bernat » ds. juny 16, 2012 3:06 pm

Ondia! Stelvio 00 30.000Kms!! Es broma o què?! De veritat fas tants Kms amb el mateix pneumàtic? Em deixes bocabadat,sabia que hi ha gent que li fan entre 15/18 mil kms però la teva xifra... és una passada! ja em dirás el secret.

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: Pasqual » ds. juny 16, 2012 3:23 pm

[quote user="bernat" post="203839"]Ondia! Stelvio 00 30.000Kms!! Es broma o què?! De veritat fas tants Kms amb el mateix pneumàtic? Em deixes bocabadat,sabia que hi ha gent que li fan entre 15/18 mil kms però la teva xifra... és una passada! ja em dirás el secret.[/quote]

T'explicaré el secret. A les nits baixa al garatge i amb la moto sobre el cavallet fa molts i molts quilòmetres. Inclús s'ha instal.lat un ventilador per fer-se el vent de cara :lol: :razz: :lol: :razz:

En serio, ara estan fent un programa especial del "Què, Qui, Com" per intentar buscar una explicació al cas Stelvio 00.

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: Bernat » ds. juny 16, 2012 4:51 pm

Ja,ja,ja!Estaré pendent del "Què ,qui, com"

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: Steelman » ds. juny 16, 2012 4:53 pm

[quote user="bernat" post="203843"]Ja,ja,ja!Estaré pendent del "Què ,qui, com"[/quote]
Ja t´ho explico.
El tio porta les revisions de la moto.
Li claven un paston. Pero clar es BMW..i pensa normal i no mira la factura.

I en la revisió li han canviat els pneumatics.
Ell convençut que li duren 30.000km pero resulta que ja els ha canviat dos vegades a les revisions!!
JAJAJJAJAJA
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 16, 2012 10:54 pm

Doncs a mi em van explicar que una vegada en una sortida mensual un company que té una BMW havia sentit dir que el company de taula ( amb una Honda) deia que coneixia un mototurista del poble del costat que l'hi havien dit que en una sortida mensual la dona d'un l'hi va semblar veure que a les baixades dels coll i ports en Stelvio posava punt mort. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. juny 17, 2012 9:34 pm

Veig que hi ha molta "conya" al respecte :mrgreen:
Pero ara explicaré un secret........................ Un dia a una sortida mensual, no diré quina, i amb el meu pneumatic de derrere amb més de 28.000 Qm, vaig preguntar a més d´un "guru" de Mototurisme, no diré qui, com veien el pneumatic de derrere i la resposta sempre va ser la mateixa " Encara els hi pots fer uns 1000 o 2000 Qm" i si els que entenen diuen aixó, doncs jo a fer cas :mrgreen:

PD 1: i parlo dels que hi entenen de veritat, i només un d´ells porta una BMW ;) ;)

PD 2 : Ara mateix m´ho heu fet mirar i porta més de 19.000 Qm :mrgreen: :mrgreen: Encara l´hi quedan 11.000 Qm :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. juny 17, 2012 9:38 pm

[quote user="Pasqual" post="203840"][quote user="bernat" post="203839"]Ondia! Stelvio 00 30.000Kms!! Es broma o què?! De veritat fas tants Kms amb el mateix pneumàtic? Em deixes bocabadat,sabia que hi ha gent que li fan entre 15/18 mil kms però la teva xifra... és una passada! ja em dirás el secret.[/quote]

T'explicaré el secret. A les nits baixa al garatge i amb la moto sobre el cavallet fa molts i molts quilòmetres. Inclús s'ha instal.lat un ventilador per fer-se el vent de cara :lol: :razz: :lol: :razz:

En serio, ara estan fent un programa especial del "Què, Qui, Com" per intentar buscar una explicació al cas Stelvio 00.[/quote]


Aixó que té alguna cosa de veritat,et vé de quan et vaig explicar que ho feia, pero el teu "HISTORIC ALZHEIMER" amb els noms no et deixa recordar que era amb bicicleta i no pas en moto :mrgreen: :mrgreen:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 17, 2012 9:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: Pasqual » dg. juny 17, 2012 11:45 pm

Error. Alzehimer corregit
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 17, 2012 11:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: Bernat » dl. juny 18, 2012 6:28 pm

Bé, de moment ja tinc demanat's una parella de TR91 que montaré aquesta setmana. Els estranaré el dia 30 de juny tot anan cap els Alps direcció Garmish...ja us explicaré com van,ara bé, de ben segur que tants Kms com l'Estelvio 00 no els hi faré.
Stelvio, de veritat que mai havia vist tan kilometratge amb els mateixos pneumàtics, quines presions portes? A mi no m'agraden gaire altes ja que perdo "feeling" porto 2,2 devant i 2,4 darrera anant sòl,si vaig carregat amb les maletes i de viatge pujo a 2,5 a darrera.Bé,ja diràs.

Salut!

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. juny 18, 2012 6:36 pm

[quote user="bernat" post="204073"]Bé, de moment ja tinc demanat's una parella de TR91 que montaré aquesta setmana. Els estranaré el dia 30 de juny tot anan cap els Alps direcció Garmish...ja us explicaré com van,ara bé, de ben segur que tants Kms com l'Estelvio 00 no els hi faré.
Stelvio, de veritat que mai havia vist tan kilometratge amb els mateixos pneumàtics, quines presions portes? A mi no m'agraden gaire altes ja que perdo "feeling" porto 2,2 devant i 2,4 darrera anant sòl,si vaig carregat amb les maletes i de viatge pujo a 2,5 a darrera.Bé,ja diràs.

Salut![/quote]

Jo acostumo anar "carregat", ja veuras fotos ;) i vaig amb 2,5 devant i 3 derrere

Com que prenc nota de tots els canvis que hi faig a la moto, conec el Qilometratge de cada pneumatic, i no tan sols ho he fet un cop, més de 30.000 Qm ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: Bernat » dl. juny 18, 2012 6:56 pm

Les presions que portes son més que correctes anant carregat, i em sembla que a dúo,si no és així ja em rectificarás, és provable que jo estan acostomat a anar sòl i viatjar amb poca càrrega no sàpiga quin consùm té el pneumàtic anant a duo(he après amb els anys de portar lo imprescindible i prou)m'ha costat lo méu! Bé, escolta, que només era un apunt això dels Kms i m'ha picat la curiositat ja que com faig bastants kms/any i cada cop costa més arrivar a final de mes...doncs era una manera d'estalviar uns cèntims! :D

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Dunlop TR91 Opinió

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. juny 18, 2012 7:01 pm

[quote user="bernat" post="204079"]Les presions que portes son més que correctes anant carregat, i em sembla que a dúo,si no és així ja em rectificarás, és provable que jo estan acostomat a anar sòl i viatjar amb poca càrrega no sàpiga quin consùm té el pneumàtic anant a duo(he après amb els anys de portar lo imprescindible i prou)m'ha costat lo méu! Bé, escolta, que només era un apunt això dels Kms i m'ha picat la curiositat ja que com faig bastants kms/any i cada cop costa més arrivar a final de mes...doncs era una manera d'estalviar uns cèntims! :D[/quote]


Es el mateix motiu que jo, la meva Adventure te dos anys i dos messos i porta 101.500 Qm i vaig amb la MDR normalment ;)

Per cert , a diferencia d´altres companys del Foro, mai he canviat el pneumatic amb el ferro a la vista :mrgreen: :mrgreen: , potser podria estirar ho més ?? :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”