Antiradar

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Antiradar

Entrada Autor: Eva » dg. juny 24, 2012 3:30 pm

Pregunta 1.- Son legals???
Pregunta 2.- La policia pot saber si una moto porta antiradar ???
Pregunta 3.- Detecta també els radars dels helicopters ???

Ja sabeu que jo no hi entenc res de res.... :???: :???: :cry: :cry: Perdoneu la meva ignorancia :cry: :cry: :cry:

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: Antiradar

Entrada Autor: SisoRT » dg. juny 24, 2012 7:29 pm

Eva, que vols aprofitar els sis cilindres ? :mrgreen:

pd: Suposo que parles de detectors de radars però crec que són prohibits. I els inhibidors encara més. Ja t'ho dirà algú més expert.

Salut !
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 24, 2012 7:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Re: Antiradar

Entrada Autor: Joan XT » dg. juny 24, 2012 8:08 pm

Si no vaig equivocat, els detectors són legals en canvi els inhibidors no, ja que el que fan és anul · lar la senyal del radar.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Antiradar

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. juny 24, 2012 8:46 pm

[quote user="Joan XT" post="204960"]Si no vaig equivocat, els detectors són legals en canvi els inhibidors no, ja que el que fan és anul · lar la senyal del radar.[/quote]


Jo també ho veig aixis ........................ de moment , aviat faran com a França ;)
ImatgeImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Antiradar

Entrada Autor: Eva » dg. juny 24, 2012 8:49 pm

Perfecta, així els antiradars ( no els inhibidors) SON LEGALS

O sigui que la policiia no pot dir res.

Moltes gràcies.

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Antiradar

Entrada Autor: Geroni » dg. juny 24, 2012 9:55 pm

[quote user="Eva" post="204939"]Pregunta 1.- Son legals???
Pregunta 2.- La policia pot saber si una moto porta antiradar ???
Pregunta 3.- Detecta també els radars dels helicopters ???

Ja sabeu que jo no hi entenc res de res.... :???: :???: :cry: :cry: Perdoneu la meva ignorancia :cry: :cry: :cry:[/quote]

1ª Si,son legals
2ª Si vol,si pero al ser legals,no crec que s'entretinguin a veure que en porta.
3ª No,no els deteca perqué les emisions d'ones van massa amunt,i et diré mès, els radars movils que es possen d'alt dels ponts de les autopistes/autovies segons com,tampoc els detecta encara que alguns,si.
Et recomano el posar.lo pues et salvará de algun radar amagat amb mala intenció,ja m'enteneu.
Desde aqui et felicito per la nova adquisició,segur que gaudirás molt i molt d'ella i ens farás caure la baba a tots. :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Bultaco11
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
Ubicació: A prop de Girona

Re: Antiradar

Entrada Autor: Bultaco11 » dg. juny 24, 2012 10:12 pm

Hola , primer FELICITATS Eva per la nova petroleta jejejje el suroll es com una maquina de cusir------y fer KM-referent al antiradar yo porto colocat aquet , inclus yo tot solet el vaix instalar---jejejjeje (es mol facil) http://www.tecnoalia.com/INFORADGPS-AVI ... AR-MOTO-V1 Un saludo http://www.inforad.net/prodinfo_es.php?pn=im
Bultaco11 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 24, 2012 10:40 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: Antiradar

Entrada Autor: Trencaferro » dg. juny 24, 2012 10:45 pm

Hola Eva.
Responent a la teva pregunta i com molt bé ja t'han dit alguns, els detectors i avisadors de radar avui en dia aqui són completament legals. Lo què està completament prohibit sota multa de 6000€, i 22.000€ al taller que t'ho hagi muntat són el inhibidors de radar, que aquests últims són els que rebonten la senyal del radar creant-li error.
La policia si que pot saber si el portes però si és legal cap problema.
Lo dels radars en helicòpters, no en tinc ni idea, deu ser lo què et diu el Geroni, tot i que de moment crecque al nostre territori s'estant provant però no n'hi ha cap d'operatiu. Crec que l'helicòpter es dedica a buscar altres infraccions que no son de velocitat.
Els radars de tram i els radars amb làser no els detecten, vés en compte al sortir de Catalunya ja que són més habituals del què ens pensem, ja que amb làser en tenen des de fa anys.

Tingues en compte que si el montes, per anar a frança l'hauràs de treure ja que allà si estan prohibits i la multa crec que són 5000€ només per portar-lo encara que no l'utilitzis. :eyes

P.D. Si al final el motes, n'hi ha moltes marques i models, però has d'informar-te bé que detecti els que fan servir aqui, ja que en daltres llocs n'utilitzen d'altres (com per exemple a EUA) , i aquells aqui són completament inutils tot i que també els venen.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Antiradar

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 24, 2012 11:14 pm

El millor anti-radar per mi és no sobrepassar massa la velocitat màxima permesa, i sobretot, tenir els ulls ben oberts. De moment em funciona, sabent com i on es solen posar els radars.

I deixe'm-nos estar de tecnologies 2.0. :|
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Antiradar

Entrada Autor: Dodo » dg. juny 24, 2012 11:35 pm

Hola Eva.
Espero que t'ajudi http://portalvasco.com/blog/?p=25 ;)
No se si vols fer una enquesta o realment els vols montar? :tremolant
Però jo et recomanaria que com fins ara portesis els radars actualitzats al GPS i si has de correr, sigues conscient amb les conseqüencies. :twisted:
Veig que aquesta moto nova no et convé!!!!, encara no la tens hi ja t'està perturvant. (Tant bon punt la tinguis farem canvis per la teva seguretat,enhorabona per l'adquisició!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Antiradar

Entrada Autor: Geroni » dl. juny 25, 2012 8:38 am

[quote user="Bultaco11" post="204983"]Hola , primer FELICITATS Eva per la nova petroleta jejejje el suroll es com una maquina de cusir------y fer KM-referent al antiradar yo porto colocat aquet , inclus yo tot solet el vaix instalar---jejejjeje (es mol facil) http://www.tecnoalia.com/INFORADGPS-AVI ... AR-MOTO-V1 Un saludo http://www.inforad.net/prodinfo_es.php?pn=im[/quote]
Aquest aparell es un avisador GPS,no un detector.
Entenc que a tu ja et serveixi pero cal no nonfondre un producte amb un altre.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Antiradar

Entrada Autor: Eva » dl. juny 25, 2012 1:32 pm

Avui he fet els deures.

1.- la moto ja esta a Martin i Conesa
2.- me l han ensenyat i m han portat en una sala on nomes hi han motos noves venudes i pendents d entregar
3.- he encarregat el antiradar i dimecres es desplacaran al taller per montar ho tot i sincronitzar fins i tot amb em bloototh del casc.
4.- cada 4 mesos haure d anar a Girona per actualitzacions (15 minuts).
5.- ara han de montar el gps, fars , to case i deixar la moto a punt.

Divendres anire a recollir la moto.

Per cert, ja he demanat hora la propera setana pr la primera revissio :mrgreen: :mrgreen:

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Antiradar

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 25, 2012 1:37 pm

[quote user="Eva" post="205027"]
4.- cada 4 mesos haure d anar a Girona per actualitzacions (15 minuts).
[/quote]
Si s´ha d actualitzar...no sera un avisador???
Els localitzadors va per un sistema diferent (crec)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Antiradar

Entrada Autor: Eva » dl. juny 25, 2012 1:44 pm

[quote user="Steelman" post="205029"][quote user="Eva" post="205027"]
4.- cada 4 mesos haure d anar a Girona per actualitzacions (15 minuts).
[/quote]
Si s´ha d actualitzar...no sera un avisador???
Els localitzadors va per un sistema diferent (crec)[/quote]

El no enterar se de les coses .... Es el que te....

A mi m han dit que t avisa dels radars,no avisa de les pistoles laser......

Sobretot que a Franca i Europa he de cambiar frequencia i llestos.....

Em varen dir el nom.... Pero em sonava a peli japonessa i .... No recordo ara....

Aixi que sapiga el nom.. El poso.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Antiradar

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 25, 2012 1:49 pm

no si ja pot ser, a més si comentes aixo de les freqüencies..
Pero no em quadrava gaire...
De totes maneres ja havia dit que CREC, pq no es un tema que domini massa.


Jo circulo a les velocitats que siguin i vigilant ja crec que n´hi ha prou.
De moment (i que duri!!!)no m´han arribat mai multes i ....poques vegades vaig a la velocitat que posa a les senyals

No porto ni els avisos al GPS!!
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Antiradar

Entrada Autor: Eva » dl. juny 25, 2012 1:58 pm

[quote user="Steelman" post="205034"]no si ja pot ser, a més si comentes aixo de les freqüencies..
Pero no em quadrava gaire...
De totes maneres ja havia dit que CREC, pq no es un tema que domini massa.


Jo circulo a les velocitats que siguin i vigilant ja crec que n´hi ha prou.
De moment (i que duri!!!)no m´han arribat mai multes i ....poques vegades vaig a la velocitat que posa a les senyals

No porto ni els avisos al GPS!![/quote]

Jo amb cotxe faig cua, fins i tot les meves amistats es queixan de lo poc a poc que vaig... I amb la moto.... Potser corro une mica mes.... Pero no em preocupen les altes velocitats, sino .... Els radars de l entrada de poblacions on has d anar a 50 km i per el que sigui vas a 100 ....
Aqui al baix Ampurda s han possat de moda els tripodes i com que hi ha tant afany de captacio.... Segur que m agafen....
De moment tinc tots els punt i... Aviat +1 ;)

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Antiradar

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 25, 2012 2:09 pm

[quote user="Eva" post="205036"]
Aqui al baix Ampurda s han possat de moda els tripodes i com que hi ha tant afany de captacio.... Segur que m agafen....
[/quote]
Nomes al Empordà?????
A Reus , municipi, hi ha un tripode, que cada dia esta en diferent entrada..i es una loteria saber en quina t'intentaran fer la foto.
Al final entrare a Reus per camins! JAJAJAJ
[quote user="Eva" post="205036"]De moment tinc tots els punt i... Aviat +1 ;)[/quote]
Jo de moment...també.
Pero tinc assumit que el dia arribara...
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Re: Antiradar

Entrada Autor: Geroni » dl. juny 25, 2012 3:05 pm

[quote user="Steelman" post="205029"][quote user="Eva" post="205027"]
4.- cada 4 mesos haure d anar a Girona per actualitzacions (15 minuts).
[/quote]
Si s´ha d actualitzar...no sera un avisador???
Els localitzadors va per un sistema diferent (crec)[/quote]
Suposo que es un detector de radars amb GPS incorporat per els radar fixes;llavors el aparell t'avisa dels fixes a traves del GPS,no del detector de ones dels movils.
O sigui,es un mixte,ja fá un temps que els mes bons antiradars utilitzen les dues tecnologies.
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 25, 2012 3:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Avatar de l’usuari
Bernat
Presentats
Entrades: 221
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 12:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

Re: Antiradar

Entrada Autor: Bernat » dl. juny 25, 2012 10:40 pm

Steelman, estic amb tu amb que anant en compte i no sobrepassant molt els limits de velocitat en hi ha prou... però sempre hi ha la primera vegada i a mi em va tocar fa dues setmanes a la Collada de Toses, de fet no es pot passar de 60km/h desde Ribes fins a Urtx (el primer poblet per la banda de Puigcerdà) i pots comptar que jo no anava a 60km/h en una de les rectes pujant desde Ribes i un fantàstic helicòpter em va fer una presiosa fotografia que em va confirmar el control de Mossos a mitja Collada. Arrivant a dalt hi havia un altre control! Òndia! Quina sortideta més cara vaig fer! Mira que hi han insensats pujant i ocupant els dos carrils,fen avançaments negligents...bé, doncs a la foto sortia bén maco jo! que hi farem!

Salut! i anéu en compte per la Collada de Tosses que ens invaeixen els Helicòpters!

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Antiradar

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 26, 2012 12:59 am

[quote user="bernat" post="205094"].... a la Collada de Toses, de fet no es pot passar de 60km/h desde Ribes fins a Urtx (el primer poblet per la banda de Puigcerdà) i pots comptar que jo no anava a 60km/h en una de les rectes pujant desde Ribes i un fantàstic helicòpter em va fer una presiosa fotografia que em va confirmar el control de Mossos a mitja Collada. [/quote]

Si no és massa preguntar, a quan anaves? :shock:
La Collada s'ha convertit des de fa uns anys quan ja arriba el bon temps en un circuit permanent, i fins i tot els francesos hi venen a fer curses. L'ultim dia que vaig passar-hi jo em va passar una Ducati i tot i que jo anava a uns 100 km/h al passar-me (calculo que al menys anava a 230 km/h el paio) i espantar-me sobtadament quasibé em fa estimbar-me cap un barranc.

Crec que era un bon motero el paio. I sort que va tenir que no el vaig trobar parat enlloc. :enfadat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”