Bagúl E52 Maxia

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Bagúl E52 Maxia

Entrada Autor: Cristina » dl. jul. 16, 2012 11:45 pm

.

Bones!! A veure si algun manetes em pot ajudar...

Tinc el bagul Givi E52 Maxia amb la tapa de color gris plata que portava a la CBF… a la VFR no és que m’hi agradi gaire però per viatges llargs va de conya però l’hauria de pintar de negre.
És com aquest:

Imatge

Un amic que treballa en un taller de cotxes diu que em pintarà la tapa però li he de portar desmuntada… algú sap com fer-ho?

He trobat això https://acrobat.com/app.html#d=Af9KOIhUUtqSoWSbEi1PKQ ... però no m’hi aclareixo.

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Bagúl E52 Maxia

Entrada Autor: Jesus » dt. jul. 17, 2012 12:21 am

Amb els GIVI no ho se, pero amb els SHAD la tapa de color és un postís que va collat amb quare cargols des de dintre ... mira la tapa per la part inerior a veure si els veus ... ja diràs !!!

Salut !!! :ksss
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Bagúl E52 Maxia

Entrada Autor: Sergi3 » dt. jul. 17, 2012 7:56 am

a la de 47, la tapa es desmonta com diu en Jesus. mira per la part de dins, a la tapa si es pot desmuntar,

mira't aquest link, diu com treure el frontal, i a partir d'aqui deu ser facil ;)

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: Bagúl E52 Maxia

Entrada Autor: Gearbox » dt. jul. 17, 2012 6:22 pm

No pateixis, dona... AQUÍ EL TENS PINTAT !!!

Imatge
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Bagúl E52 Maxia

Entrada Autor: Ra-mon » dt. jul. 17, 2012 8:03 pm

[quote user="Gearbox" post="207601"]No pateixis, dona... AQUÍ EL TENS PINTAT !!!

Imatge[/quote]

Je, je, sembla que queda bé, aa només falta fer-ho de veritat ;)

Avatar de l’usuari
Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Re: Bagúl E52 Maxia

Entrada Autor: Sidru » dc. jul. 18, 2012 1:36 am

Jaja.... ja estem fent invents..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Aquest model no porta cap tapa agafada, a la part contraria de la tanca i tens un parell de xarneres , porta un passador de metall ,amb un punxo petit o tornavís pica pel costat que hi ha el forat més petit i et sortira el passador per l'altre costat, el passador veuràs que porta un estriat que sempre et querada al exterior de la xarnera. Pensa que segurament hauràs de desfer el tros de plàstic de la tanca, aquest si que porta un parells de visos.
En el PDF que tens son els passadors nº9, del primer escandall. Quasi totes les maletes Givi, Shad i Kappa, es poden obrir en menys de 10 segons sense cap clau.....ni força la tanca.

Apa siauuuuuuuuuuuu
Sidru l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 18, 2012 2:00 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Bagúl E52 Maxia

Entrada Autor: Xgal » dc. jul. 18, 2012 8:33 am

[quote user="Sidru" post="207656"]Jaja.... ja estem fent invents..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Aquest model no porta cap tapa agafada, a la part contraria de la tanca i tens un parell de xarneres , porta un passador de metall ,amb un punxo petit o tornavís pica pel costat que hi ha el forat més petit i et sortira el passador per l'altre costat, el passador veuràs que porta un estriat que sempre et querada al exterior de la xarnera. Pensa que segurament hauràs de desfer el tros de plàstic de la tanca, aquest si que porta un parells de visos.
En el PDF que tens son els passadors nº9, del primer escandall. Quasi totes les maletes Givi, Shad i Kappa, es poden obrir en menys de 10 segons sense cap clau.....ni força la tanca.

Apa siauuuuuuuuuuuu[/quote]

Això si que és una bona explicació, de com desmuntar la tapa. :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Bagúl E52 Maxia

Entrada Autor: Cristina » dj. jul. 19, 2012 8:29 am

[quote user="Sidru" post="207656"]Jaja.... ja estem fent invents..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Aquest model no porta cap tapa agafada, a la part contraria de la tanca i tens un parell de xarneres , porta un passador de metall ,amb un punxo petit o tornavís pica pel costat que hi ha el forat més petit i et sortira el passador per l'altre costat, el passador veuràs que porta un estriat que sempre et querada al exterior de la xarnera. Pensa que segurament hauràs de desfer el tros de plàstic de la tanca, aquest si que porta un parells de visos.
En el PDF que tens son els passadors nº9, del primer escandall. Quasi totes les maletes Givi, Shad i Kappa, es poden obrir en menys de 10 segons sense cap clau.....ni força la tanca.

Apa siauuuuuuuuuuuu[/quote]

Eii!! Invents tots els que calguin ;)

Es van confirmant les meves observacions, jo ja me la mirava la tapa... :eyes :eyes per tots costats però suposadament no hi veia una doble tapa... tampoc hi veia els tornillets (gràcies Jesús i Sergi)... Si que m’he fixat amb les frontisses (xarneres) ,Sidru cada dia s’aprenen coses noves, ....i veia que la cosa tenia que anar per aquí, a veure si amb aquesta empenta m’en surto.... Ara falta trobar el moment per fer-ho :mrgreen:

Gràcies trasto!! ;)


PD: Xarneres = mixonets :lol: :lol:

Xgal
Presentats
Entrades: 405
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:49 am
Ubicació: Banyoles

Re: Bagúl E52 Maxia

Entrada Autor: Xgal » dj. jul. 19, 2012 10:29 am

Noooooo, Nooooooooo, mixonets, no :b9 :b9

Que els mixonets, son una altre cosa.

Avatar de l’usuari
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: Bagúl E52 Maxia

Entrada Autor: Cristina » dj. jul. 19, 2012 11:27 am

[quote user="Xgal" post="207758"]Noooooo, Nooooooooo, mixonets, no :b9 :b9

Que els mixonets, son una altre cosa.[/quote]

Que no t'agraden els mixonets? Amb lo "macos" que són :mrgreen: :mrgreen:

Qualsevol dia a Mototurisme haurem de començar a fer un diccionari, amb mots diferenciats per zones perquè no hi hagin confusions ;) ;)

Avatar de l’usuari
Jesus
Presentats
Entrades: 3559
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Re: Bagúl E52 Maxia

Entrada Autor: Jesus » dv. jul. 20, 2012 1:15 am

Bé, m'alegra llegir que ja t'han donat resposta al teu problema ... cada dia aprenen alguna cosa nova !!! ;)
Gas a la burra!!!

Avatar de l’usuari
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Bagúl E52 Maxia

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. jul. 22, 2012 5:34 pm

Cristina, ja ho tens solucionat ?? Si no es aixis quan ens veiem ens ho mirem ;)
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”