07- Sortida al Anoia i Penedes #80

Sortides mensuals de l'any 2012

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Jordi » dg. jul. 22, 2012 9:14 pm

Holas,

En Jordi "Prony" també es a casa. Respecte la sortida......

Tot molt be. Una ruteta molt maca tot i que he arribat cansat a la primera aturada de les TRES :eyes :eyes :eyes !!!! que hem fet. Ha vingut gent que per fi he conegut en persona, i força agradables que son.

Paradeta a Castellet de Foix. Cada vegada que hi vaig es mes maco, i ningú sap perquè..... :mrgreen: :mrgreen:

He conegut un que li vol fer la competència al PiliCinaMariAlu en nombre de pneumàtics per any i a en Vini pel que fa a estil. :tremolant :tremolant

He estat "castigat" a fer d'escombra per haver-me queixat de que no em deixàveu avançar (Una experiència molt aconsellable que voldria repetir)

Uns "pernilets de pollo" força bons i ben acompanyats. Aquests pollos tan tendres encara feien "cuac-cuac" ahir al vespre.

Molta menys calor de la que ens hagués tocat patir (Cosa que afortunadament comença a ser habitual) i tot molt be.

I a veure si apreneu a fer avions de paper, nomes heu encertat a la pitrera de la cambrera "nyiaca-nyiaca".
Imatge

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7579
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. jul. 22, 2012 9:20 pm

Quina ruteta més guapa....Àngel, ha sigut tot collonut, merci per tot.

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1101
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Dodo » dg. jul. 22, 2012 9:22 pm

Un altre que acaba d'arribar a casa,
Felicitar la gent i l'organització de Mototurisme, en concret als organitzadors SHARKY i ANGEL ;) També la gent del restaurant Cal Padrí, no és per dir, però per mi un dels millors restaurants que em visitat a les sortides mensuals :lol: :lol:
I com no em podria deixar de felicitar al ca....bró del tot terreny que fa col.lecció de matricules. :Disparant
A tots plegats gracies pel la diada.

Avatar de l’usuari
Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Gearbox » dg. jul. 22, 2012 9:37 pm

Nosaltres ja fa estona que hem arribat... de fet, segurament que hem sigut dels primers a arribar.

No se com els va el viatge als companys de Girona, ja que acabo de veure per la tele que l'AP7 i A2 estan tallades a Figueres per un gran incendi forestal, i que les retencions arriben molts més km. al sud.

Llevat d'això, un dia collonut !!!

Fins la propera !!
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Avatar de l’usuari
PEPI600
Presentats
Entrades: 2318
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: PEPI600 » dg. jul. 22, 2012 9:53 pm

Un altre que ja es casa des de fa estona, com ja han dit més amunt un 10 a tot, ruta, companyia, temperatures i un 11 pel restaurant.
Moltes gracies a tots.

Per cert ja he registrat el meu look del restaurant, o sigui que si algú el copia, m´haurà de pagar royaltis.

Fins la propera
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari
Toni Muntada Regada
Presentats
Entrades: 238
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 9:22 pm
Ubicació: Manresa

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Toni Muntada Regada » dg. jul. 22, 2012 10:27 pm

Ostres quina envejeta que ens feu, aquesta sortida no hem pogut venir :crys i per postres la del dia 26 d'agost, ens enganxe
fora (però amb moto je je :D :D

Que ho passeu bé com sempre.

Fins la propera

Avatar de l’usuari
Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Joavel » dg. jul. 22, 2012 11:14 pm

[quote user="Prony" post="207922"]Holas,

En Jordi "Prony" també es a casa. Respecte la sortida......

Tot molt be. Una ruteta molt maca tot i que he arribat cansat a la primera aturada de les TRES :eyes :eyes :eyes !!!! que hem fet. Ha vingut gent que per fi he conegut en persona, i força agradables que son.

Paradeta a Castellet de Foix. Cada vegada que hi vaig es mes maco, i ningú sap perquè..... :mrgreen: :mrgreen:

He conegut un que li vol fer la competència al PiliCinaMariAlu en nombre de pneumàtics per any i a en Vini pel que fa a estil. :tremolant :tremolant

He estat "castigat" a fer d'escombra per haver-me queixat de que no em deixàveu avançar (Una experiència molt aconsellable que voldria repetir)

Uns "pernilets de pollo" força bons i ben acompanyats. Aquests pollos tan tendres encara feien "cuac-cuac" ahir al vespre.

Molta menys calor de la que ens hagués tocat patir (Cosa que afortunadament comença a ser habitual) i tot molt be.

I a veure si apreneu a fer avions de paper, nomes heu encertat a la pitrera de la cambrera "nyiaca-nyiaca".
Imatge
[/quote]


Han mancat dos dits per encertar-li la pitrera...i això que en tenía... :mrgreen: no vull ni imaginar la seva resposta :enfaduu :enfaduu :enfaduu , si haguesis fet un avió com cal... :twisted: :twisted: :twisted:













...potser encara estaría rentat plats...de cara a la paret :sheep :Saltant :b9 :b9 :b9

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Nuria Vs » dl. jul. 23, 2012 9:38 am

[quote user="Prony" post="207922"]Holas,

En Jordi "Prony" també es a casa. Respecte la sortida......

Tot molt be. Una ruteta molt maca tot i que he arribat cansat a la primera aturada de les TRES :eyes :eyes :eyes !!!! que hem fet. Ha vingut gent que per fi he conegut en persona, i força agradables que son.

Paradeta a Castellet de Foix. Cada vegada que hi vaig es mes maco, i ningú sap perquè..... :mrgreen: :mrgreen:

He conegut un que li vol fer la competència al PiliCinaMariAlu en nombre de pneumàtics per any i a en Vini pel que fa a estil. :tremolant :tremolant

He estat "castigat" a fer d'escombra per haver-me queixat de que no em deixàveu avançar (Una experiència molt aconsellable que voldria repetir)

Uns "pernilets de pollo" força bons i ben acompanyats. Aquests pollos tan tendres encara feien "cuac-cuac" ahir al vespre.

Molta menys calor de la que ens hagués tocat patir (Cosa que afortunadament comença a ser habitual) i tot molt be.

I a veure si apreneu a fer avions de paper, nomes heu encertat a la pitrera de la cambrera "nyiaca-nyiaca".
Imatge
[/quote]

:mestre Jordi, en això discrepo molt, a mi m'agrada seguir les rodes que porten bon ritme i sobretot que em donin confinaça. Ahir vaig gaudir molt l'estoneta que vaig intentar seguir a aquest company ;)

L'avió llufa és perquè ets una mica inocent :twisted: Si no siguessis així no t'estimaríem tant Jordi :love
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Xavier
Presentats
Entrades: 4379
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Xavier » dl. jul. 23, 2012 11:08 am

Com ja ve sent habitual, vaig tard.

Angel, Sharky, una ruta preciosa. Ha anat tot molt bé.

Fins a la propera i moltes gràcies !

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Albert G » dl. jul. 23, 2012 2:34 pm

Res a dir, com sempre, ja s’ha dit tot!!!!! :D

Es avorrit i tot, tot sempre perfecta!!!!! :cool:

Fins la propera. :cerv
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
Jordi
Presentats
Entrades: 3102
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Jordi » dl. jul. 23, 2012 2:46 pm

He conegut un que li vol fer la competència al PiliCinaMariAlu en nombre de pneumàtics per any i a en Vini pel que fa a estil. :tremolant :tremolant
[quote user="Nuria Vs" post="207971"]......Jordi, en això discrepo molt, a mi m'agrada seguir les rodes que porten bon ritme i sobretot que em donin confinaça. Ahir vaig gaudir molt l'estoneta que vaig intentar seguir a aquest company ;)........[/quote]Núria, no ho comentava amb clau negativa. El cert es que no aconsegueixo acostumar-me a compartir asfalt amb pilots que llueixen un estil tan àgil i desseguida m'espanto. Si aquest pilot va dir que no havia passat de 6.000 voltes, deuria ser cert i em vaig confondre amb la fresa d'aquell escapament. Atès el meu desconeixement (I, ni és ironia ni és broma), concloc que la meva percepció fou errònia.

Una forta abraçada.

Jordi "Prony" :ban :ban
Jordi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 23, 2012 2:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Avatar de l’usuari
Nuria Vs
Presentats
Entrades: 1142
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Nuria Vs » dl. jul. 23, 2012 6:09 pm

[quote user="Prony" post="208003"]He conegut un que li vol fer la competència al PiliCinaMariAlu en nombre de pneumàtics per any i a en Vini pel que fa a estil. :tremolant :tremolant
[quote user="Nuria Vs" post="207971"]......Jordi, en això discrepo molt, a mi m'agrada seguir les rodes que porten bon ritme i sobretot que em donin confinaça. Ahir vaig gaudir molt l'estoneta que vaig intentar seguir a aquest company ;)........[/quote]Núria, no ho comentava amb clau negativa. El cert es que no aconsegueixo acostumar-me a compartir asfalt amb pilots que llueixen un estil tan àgil i desseguida m'espanto. Si aquest pilot va dir que no havia passat de 6.000 voltes, deuria ser cert i em vaig confondre amb la fresa d'aquell escapament. Atès el meu desconeixement (I, ni és ironia ni és broma), concloc que la meva percepció fou errònia.

Una forta abraçada.

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

Jordi, jo també m'ho prenc sempre pel cantó positiu, tothom té les seves percepcions i ningú les hi pot contradir. El que si et puc dir és que jo si vaig tenir que passar de les 6.000 voltes per seguir-lo, però la meva moto és una honda i no fan tan enrenou :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Una abraçada molt forta també per a tu ;)
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Oscar » dl. jul. 23, 2012 10:11 pm

Jo feia dies que no us veia.Ho he passat molt
be conversant de nou,fent unes risetes i compartint
ruta.El tema de les fotos del tot terreny que diu en
Dodo si em te una mica mosca.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Sete
Presentats
Entrades: 53
Membre des de: dc. ago. 24, 2011 7:59 am
Ubicació: Vic

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Sete » dl. jul. 23, 2012 11:23 pm

Bona nit, la ruta increible com sempre. L'organització impecable!!
La nota negativa, l'incendi a l'Empordà... malait foc...

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 24, 2012 12:55 am

[quote user="Nuria Vs" post="208018"][quote user="Prony" post="208003"]He conegut un que li vol fer la competència al PiliCinaMariAlu en nombre de pneumàtics per any i a en Vini pel que fa a estil. :tremolant :tremolant
[quote user="Nuria Vs" post="207971"]......Jordi, en això discrepo molt, a mi m'agrada seguir les rodes que porten bon ritme i sobretot que em donin confinaça. Ahir vaig gaudir molt l'estoneta que vaig intentar seguir a aquest company ;)........[/quote]Núria, no ho comentava amb clau negativa. El cert es que no aconsegueixo acostumar-me a compartir asfalt amb pilots que llueixen un estil tan àgil i desseguida m'espanto. Si aquest pilot va dir que no havia passat de 6.000 voltes, deuria ser cert i em vaig confondre amb la fresa d'aquell escapament. Atès el meu desconeixement (I, ni és ironia ni és broma), concloc que la meva percepció fou errònia.

Una forta abraçada.

Jordi "Prony" :ban :ban[/quote]

Jordi, jo també m'ho prenc sempre pel cantó positiu, tothom té les seves percepcions i ningú les hi pot contradir. El que si et puc dir és que jo si vaig tenir que passar de les 6.000 voltes per seguir-lo, però la meva moto és una honda i no fan tan enrenou :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Una abraçada molt forta també per a tu ;)[/quote]
Em sembla que ja sè de qui parleu :mrgreen: I Nuria, ja està bè que sempre esperis una roda a seguir.. Home ja!

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 24, 2012 12:56 am

[quote user="Sidru" post="207872"][quote user="Vendetta" post="207839"]Primicia!

Em sembla que per primera vegada, m'he d'esborrar d'una sortida on m'hi he apuntat. Encara mai m'hi havia passat. :oops:

Un tormell entregirat, baixant uns escalons, jo ja creia que no n hi havien mès, però encara en quedaven. :mrgreen:

En conseqüencia tampoc hi vè la Laiona. En fi.., que us ho passeu bè, aneu per l'ombra, i refresqueu-vos si podeu :mrgreen:[/quote]
Jaja.has caigut del tacata....apa fes bondat......
Siauuuii[/quote]
Casum coi, per una de les poques vegades que hi anaves i no puc jo.

Avatar de l’usuari
Vendetta
Presentats
Entrades: 2527
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Re: 07- Sortida Al Anoia I Penedes

Entrada Autor: Vendetta » dt. jul. 24, 2012 12:57 am

[quote user="Eva" post="207874"]Vendetta, que et milloris.

No vols pas venir de copi ??? :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Si que dona la K, cuatre n'hi queven? :eyes :eyes :mrgreen:

Respon

Torna a “2012”