CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Trencaferro » ds. ago. 04, 2012 4:53 pm

Finalment he decidit de comprar una bossa sobre dipòsit per la Tiguer. Estic valorant 2 opcions i m'agradaria que em donguesiu les vostres opinions i m'ajudessiu a prendre una decisió.

La primera és la GIVI T480 TANKLOCK:

Imatge

Imatge

Aquesta bossa, la veritat que està molt ben acabada, té una capacitat raonable, de 14 a 22 litres, i inclús a la part superior té un espai destinat al GPS i així et pots estalviar el suport.
Porta un nou sistema d'anclatge que es colla directament amb els cargols del tap del combustible, i es veu molt fàcil i segur d'utilitzar. El què més em fa patir, és que el diposit de la Explorer fa molta pendent i té molts i molts angles, i al igual o potser amb major mesura, em fa por que sembli un ovni anclat a sobre el dipòsit.
El preu d'aquesta és de 113.

Y l'altre és la ORIGINAL DE LA CASA TRIUMPH:

Imatge

El problema d'aquesta és que personalment no l'he vista, però com podeu veura a la foto s'aprecia una bona qualitat, i evidentment queda molt ben integrada en el dispòsit ja que porta un arnés especial. També s'ha de dir que és un xic més petita, aquesta està entre els 15 i els 18 litres, i el preu......el preu de la bossa i l'arnés, és de 215€ :eyes , però a la botiga s'han estirat molt al igual que la resta d'accesoris, i em sortiria només 59€ més cara que la Givi.

M'agradaria que em donguessiu els vostres consells i comentaris, i que m'ajudessiu a decidir, ja que dilluns tinc de fer efectiva la compra.

Salutacions!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: GRUM » ds. ago. 04, 2012 6:29 pm

Pel què tinc entès, potser em podeu desmentir, la majoria dels productes de la casa Triumph, estan confeccionats per altres marques especialitzades, depenent del producte.
Per exemple, en tema roba i botes, tenen moltes coses de la marca Alpinestar però amb el seu logo i, per tant, amb el seu preu.
He vist alguna jaqueta de pell, sospitosament semblant a una rev'it i altres per l'estil.
Amb això vull dir que segurament, la qualitat del producte està fora de dubte.
A més a més, si el dipòsit té una forma tant concreta, què millor que un producte que està dissenyat específicament per aquesta moto. Sempre quedarà molt més ben integrat en el conjunt i no semblarà un afegit o ovni ;)
Si se t'ajusten amb el preu, i t'ho pots permetre, jo optaria pel de la casa...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Randy-650 » ds. ago. 04, 2012 6:36 pm

Edita i obre una enquesta. :mestre
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Trencaferro » ds. ago. 04, 2012 6:56 pm

[quote user="Randy-650" post="209105"]Edita i obre una enquesta. :mestre[/quote]

No sé com se fa..... :crys
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Steelman » ds. ago. 04, 2012 11:20 pm

La givi es molt bona bossa.
La triumph suposo que també, pero es mes cara i més petita.
La givi es molt bona bossa, més economica i més gran.

Jo ho tindria bastant clar...
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: CMB » dg. ago. 05, 2012 12:41 am

Hola

Jo he comprat la Givi T489, que és un xic més petita, 14-18 litres. Però suficient per portar la reflex a dins, guants, cartera, claus, targetes, ulleres, ...

Imatge

El preu 82 + iva

Una cosa important és que porta una cinta per convertir-la en una bossa que et pots penjar a l'espatlla i no molesta massa. Per tant molt còmode.

Segurament tens raó que el dipòsit de la Triumph és més alt i fa una mica de bony i la bossa pot quedar molt flotant i que la original queda més integrada.

Hauries d'estudiar també la facilitat d'extracció de la mateixa per omplir el diposit de betzina!

També hauries de tenir clar si el dispositiu tanlock es compatible amb la Tiger Explorer, ja que no hi surt a la llista de motos compatibles: Enllaç

Si que hi surt la Tiger 800 xc, hi potser és compatible i s'han oblidat. Pregunta-ho bé!

Salut

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Sergi3 » dg. ago. 05, 2012 8:38 am

Jo tinc una shad, i avui probare com va, ja que amba aquest diposit tan, tan.... vaja no se com dir-ho, "raro"? no que si caura o si s'aguantara be. ja hi fare unes fotillos

L'original queda molt xulo, pero el seu preu tambe es molt xulo :enfadat
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Kpeps » dg. ago. 05, 2012 11:11 am

jo lunic consell que et puc donar es que compris l'original per una rao,esta especificament dissenyat per aquest vehicle,quedara anclat perfecte i amb el temps ni agafara holguras ni vicis per lo que no es moura ni a una banda ni a l'altre,amb lo que durant la circulacio tens que estar posant la bossa a lloc,tipic de bosses Givi o Bagster,lo ''barat'' que tampoc es el cas a la llarga surt car.......nomes has de mirar las fotos que has posat perque t'en adonis del que et dic ;) ;)
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 05, 2012 11:12 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Avatar de l’usuari
CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: CMB » dg. ago. 05, 2012 2:34 pm

[quote user="Kpeps" post="209128"]jo lunic consell que et puc donar es que compris l'original per una rao,esta especificament dissenyat per aquest vehicle,quedara anclat perfecte i amb el temps ni agafara holguras ni vicis per lo que no es moura ni a una banda ni a l'altre,amb lo que durant la circulacio tens que estar posant la bossa a lloc,tipic de bosses Givi o Bagster,lo ''barat'' que tampoc es el cas a la llarga surt car.......nomes has de mirar las fotos que has posat perque t'en adonis del que et dic ;) ;)[/quote]

Perdona, però nomès et puc donar la raó amb que quedarà ben posat. La resta res de res. Les bosses no les fabrica la casa BMW sino que son creades per altres fabricants i aquests segur que subcontraten a altres... Per exemple algunes maletes de BMW les fabrica SHAD, segons paràmetres de BMW segur.

T'asseguro que la bossa Givi que acabo de comprar no està més mal feta ni ben feta que la original de BMW que tenia. L'original que tenia de BMW es va trencar la nança de les cremalleres i començava a patir del suport... A més era massa alta i massa rígida.

El Sistema Tanlock sembla molt pràctic. Si el mecanisme agafa joc com dius, canvies aquesta peça i ja està.

No sé, d'aqui a uns mesos ho podrem valorar més.

Salut

Avatar de l’usuari
SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: SisoRT » dg. ago. 05, 2012 5:48 pm

És l'etern dilema i jo també m'hi vaig trobar amb la RT. Per posar-la, treure-la, estètica i comoditat de conducció .. l'original és clarament superior. Per distribució, capacitat, transport com a bossa de ma, etc ... la industria auxiliar n'ofereix moltes que t'ho fan pensar.

El preu també és un problema. Jo la vaig comprar en el moment d'adquirir la moto i ... ja no venia d'aquí. Però si ara l'hagués de canviar ... faria una enquesta :(

Salut!

Avatar de l’usuari
Sergi3
Presentats
Entrades: 1451
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Sergi3 » dg. ago. 05, 2012 6:31 pm

ja he fet les fotos,
Nomes et dire que la vaig portar a la diversion, a la Vstrom, i despres de veure com queda, a la tiger.

Imatge

Imatge

Imatge

Els imans agafen prou be, ara nomes toca probar-la en marxa. Pero això ja ho fare dissabte.
PD: sermpre porto un pop en aquesta bossa sobrediposit per si fa molt de vent portarla ben subjecte

:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Steelman » dg. ago. 05, 2012 6:56 pm

Un altre cosa a tenir en compte Trencaferro.
La portaràs molts cops??

Ho dic pq si l´has de portar una vegada a l´any o menys...busca la més economica, que s´aguanti bé (tipus ALDI o LIDL) i ja esta.

La meva del ALDI va molt bé i ha aguantat ventades importants, pluges,....
A la primera varadero tenia una de Bagster.. Era una mica més comoda de posar i treure..pero en marxa i per capacitat..no hi ha diferencia amb la del ALDI/LIDL


V's
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Randy-650 » dg. ago. 05, 2012 7:05 pm

[quote user="Steelman" post="209157"]Un altre cosa a tenir en compte Trencaferro.
La portaràs molts cops??

Ho dic pq si l´has de portar una vegada a l´any o menys...busca la més economica, que s´aguanti bé (tipus ALDI o LIDL) i ja esta.

[/quote]

És el mateix que li vaig dir jo.
Trencaferro, a casa en tinc dues a la teva lliure elecció. :cool:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Trencaferro
Presentats
Entrades: 1849
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Trencaferro » dg. ago. 05, 2012 7:36 pm

Si, aquest és un tema que ja he valorat, ja vaig donar les gràcies al oferiments, i agraeixo totes les opininions ja que són de gran ajuda, i si, pel què faig i tinc pensat fer jo crec que li treuré molt més rendiment del que penso.
A veure demà quina disponibilitat n'hi ha d'una i de l'altre, i que faig al final...
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Kpeps » dl. ago. 06, 2012 10:57 am

[quote user="CMB" post="209133"]
Perdona, però nomès et puc donar la raó amb que quedarà ben posat. La resta res de res. Les bosses no les fabrica la casa BMW sino que son creades per altres fabricants i aquests segur que subcontraten a altres... Per exemple algunes maletes de BMW les fabrica SHAD, segons paràmetres de BMW segur.
[/quote]

jo parlava d'aquesta de Triumph que es veu en las fotos molt maca i ben posada,no de las BMW ;) ;)
ademes,es clar que els fabricants no es fan aquests accesoris,ni roba,ni..........
Imatge

Avatar de l’usuari
ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: ErnesTDM » dt. ago. 07, 2012 9:06 pm

Gracies pel tema, m'ha vingut al pel, ja que estava pensant en comprar una bossa sobredipòsit. Gracies també per l'enllaç amb els models compatibles amb la Givi Tanklock. De les bosses que van amb imans, a part del problema amb les bandes magnètiques de les tarjetes de crèdit i tarjetes de memòria, hi ha la possibilitat de ratllar el dipòsit si no està ben net.

Però (i aquí ve el dilema) per dos cops a l'any que vas "a tope" paga la pena l'inversió? o amb una del Lidl/Aldi vas que xutes con diu el Steelman. A la Bol d'Or i a la K75 sempre havia portat marques "notifixis" i cap problema.

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Carles » dt. ago. 07, 2012 9:15 pm

[quote user="ErnesTDM" post="209268"]Però (i aquí ve el dilema) per dos cops a l'any que vas "a tope" paga la pena l'inversió? o amb una del Lidl/Aldi vas que xutes con diu el Steelman. A la Bol d'Or i a la K75 sempre havia portat marques "notifixis" i cap problema.[/quote]

Bones!!!

Això ja cadascú ha de valorar el seu cas... però vaja, crec que és el més lògic, si van bé no cal gastar-se més! Faran la mateixa funció que una de més cara, i de fet... inclús per utilitzar-la cada dia, acaben durant igual o més que les altres. I això es pot extrapolar a la majoria de coses que utilitzem. Les marques es paguen, moltes vegades, sense cap sentit... :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Randy-650 » dt. ago. 07, 2012 11:03 pm

[quote user="Trencaferro" post="209102"].

M'agradaria que em donguessiu els vostres consells i comentaris, i que m'ajudessiu a decidir, ja que dilluns tinc de fer efectiva la compra.

[/quote]

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Reflectus
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
Ubicació: Ripollet Vallés Occ

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Reflectus » dc. ago. 08, 2012 6:53 am

[quote user="Steelman" post="209157"]Un altre cosa a tenir en compte Trencaferro.
La portaràs molts cops??

Ho dic pq si l´has de portar una vegada a l´any o menys...busca la més economica, que s´aguanti bé (tipus ALDI o LIDL) i ja esta.

La meva del ALDI va molt bé i ha aguantat ventades importants, pluges,....
A la primera varadero tenia una de Bagster.. Era una mica més comoda de posar i treure..pero en marxa i per capacitat..no hi ha diferencia amb la del ALDI/LIDL


V's[/quote]


Bon dia. Jo tinc totes dues i no hi estic del tot d'acord. La Lidl és roba, les butxaques dels costats (sobre tot la de banda esquerra fa força nosa) ummm. Com a construcció la Bagster és força millor (és un teixit més fort, cuir crec) i jo n'he trobat una per 70 euros que va força bé. Amb la bagster vaig patir tot un dia de pluges i res (plastic transparent i gruixut), la protecció de la del Lidl no és un plastic gruixut.
Em sembla que el teu comentari sobre l'us és un criteri força important perque el ferrari a casa . ummmm

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8181
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: CONSULTA BOSSA SOBRE DIPOSIT.

Entrada Autor: Kpeps » dc. ago. 08, 2012 12:12 pm

com tot,opinions per tots els gustos......son coses que el preu no es pot mirar gaire ja que dura molt,es veritat que no es un article de seguretat,pero anar comode es important,per cert Trencaferro,al final que has fet ??
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”