BRICO:Bossa sobredipòsit per camàres fotos (LOW COST)

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderadors: Airald, Kinder

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: BRICO:Bossa sobredipòsit per camàres fotos (LOW COST)

Entrada Autor: Steelman » dt. ago. 07, 2012 7:17 pm

Bones.
Reflectus en el cas de la nostra bosa, quant l´agafem per les corretges, la camara que més pesa queda al fons
De l´altre manera, si que seria més practic al obrir i disparar...pero al portarla passejant pels llocs..... no gaire.

Ah, despres de portar-la tots els dies per el viatge de Bosnia i Herzegovina, puc dir que hi ha coses a millorar (poques) pero que es molt practic ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: BRICO:Bossa sobredipòsit per camàres fotos (LOW COST)

Entrada Autor: Carles » dt. ago. 07, 2012 9:18 pm

[quote user="Steelman" post="209260"]Ah, despres de portar-la tots els dies per el viatge de Bosnia i Herzegovina, puc dir que hi ha coses a millorar (poques) pero que es molt practic ;)[/quote]

Bones!!!

T'ho anava a preguntar... com havia anat després del viatge, però ja veig que el seu funcionament és bo, i més tenint en compte la relació rendiment-qualitat-preu, oi?? ;) ;)

Enhorabona!

Fins aviat!
Imatge

Avatar de l’usuari
Reflectus
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
Ubicació: Ripollet Vallés Occ

Re: BRICO:Bossa Sobredipòsit Per Camàres Fotos (LOW COST)

Entrada Autor: Reflectus » dc. ago. 08, 2012 6:40 am

[quote user="CMB" post="209259"][quote user="reflectus" post="209254"]A les meves bosses van a l'inreves, al sentit mes llunya del conductor.[/quote]

Suposo que dependrà de la marca i model... :cool:[/quote]

Bona matinada.
M'heu fet pensar i cada bossa és diferent. Una és bagster (cap iman) però sí que és cert que les nanses no són a la mateixa banda (la bagster és a prop del meu cos, però la del Lidl és a la banda contraria). Les cintes per penjar-la a l'esquena sí que tenen el mateix sentit, del frontal de la moto vers el meu cos. Per tant les solucions poden ser diferents. Penseu que si baixem de la moto i agafem la bossa ens cal mans lliures, això vol dir bossa penjada a l'esquena i les bosses per moto no s'obre igual que les de càmeras de fotos. (les lowpro i semblants s'obren per dalt -del cap vers el cul) Les bosses per moto s'obre dels peus vers el cap.
Crec que caldrá cercar una solució per cada opció concreta.
Continuo romiant i si trec res nou ja us ho fare saber.
Fins aviat.
Paco

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”